MY FAVOURITE AM BEAUTY RITUALS

ź ródło zdjęć Problemy z wczesnym wstawaniem ciążą nade mną odkąd pamiętam. Jednak, gdy już zdołam zwlec się z łóżka na tyle wcześnie,...

źródło zdjęć
Problemy z wczesnym wstawaniem ciążą nade mną odkąd pamiętam. Jednak, gdy już zdołam zwlec się z łóżka na tyle wcześnie, żeby docenić piękno poranka, szybko uświadamiam sobie, że jest to moja ulubiona pora dnia. To czas pełen ciszy i spokoju, kiedy cała reszta świata nie wyruszyła jeszcze w swój codzienny pościg. Mam kilka swoich własnych zwyczajów, zarezerwowanych właśnie na ten czas, które - choćby się waliło i paliło - systematycznie wykonuję każdego ranka. Zauważyłam, że te wszystkie moje rytuały bardzo dobrze działają nie tylko na zdrowy i świeży wygląd mojej cery, ale również dostarczają dodatkowej dawki energii, która bardzo przydaje mi się na początku dnia. Postanowiłam więc, że dzisiaj podzielę się z Wami kilkoma sprawdzonymi sposobami na udany poranek. Jeśli jesteście ich ciekawi, serdecznie zapraszam do czytania!




06:00
szklanka wody dla urody

Już dawno zauważłam, że jednym z najważniejszych czynników warunkujących nasz nastrój danego dnia jest pierwsza czynność, jaką wykonujemy tuż po przebudzeniu. Jedni sprawdzają, co działo się na instagramie podczas ich nieobecności, inni aktywują kolejną drzemkę budzika, a ja stawiam na szklankę zimnej wody. Jest to świetny sposób na rozbudzenie w sobie energii oraz zlikwidowanie uczucia senności i zmęczenia, które najczęściej towarzyszą mi o tej porze dnia. Woda pobudza również do działania jelita, tym samym przyspiesza metabolizm i łagodzi uczucie porannego głodu. Nie wspominając już o nawilżeniu włosów i skóry! 


06:02
płukanie twarzy zimną wodą

Prawdopodobnie najnudniejsza czynność, o jakiej można napisać, prawda? To jest jednak ostateczny znak dla mojego organizmu, informujący o tym, że zaczął się nowy dzień. Uwierzcie mi, uczucie lodowatej wody na twarzy tuż po wstaniu z ciepłego i milutkiego łóżka naprawdę potrafi obudzić lepiej niż kubek mocnej kawy! 


06:04
różany tonik do twarzy

Po takiej brutalnej napaści na moją twarz czas na delikatny tonik na bazie wody różanej. Dosnonale oczyszcza skórę, nadaje jej zdrowy i świeży wygląd orz pozostawia przepiękny, kwiatowy zapach, który utrzymuje się przez kilka następnych godzin.


06:15
ciepła woda z cytryną

To jest mój stosunkowo nowy poranny rytuał, jednak już po trzech tygodniach jego używania mogę zapewnić, że zagości w moim grafiku na stałe! Gdy już przekonałam się do smaku cytryny, zauważyłam zbawczą moc tego napoju. Wpływa on bardzo korzystnie na kondycję cery - nie kłamię - jej poprawa jest zauważalna już po kilku dniach. Sok z cytryny, rozcieńczony w ciepłej wodzie i przyjmowany na czczo, przyspiesza również przemianę materii i dostarcza dodatkowej dawki energii. Ważne jest jednak, aby pamiętać, że powinno się go pić minimum dwadzieścia minut przed zjedzeniem pierwszego posiłku - tylko wtedy będzie on spełniać swoje zadania.


06:46
tabletki drożdżowe

Wszyscy Ci, którzy czytają mojego bloga przed dłuższy okres czasu prawdopodobnie zjedzą mnie, gdy jeszcze raz usłyszą ode mnie o tych tabletkach. Ale ja nie przestanę o nich wspominać, dopóki każdy z Was nie spróbuje takiej drożdżowej kuracji! Regularne stosowanie tabletek z drożdży przypieszyło porost moich włosów kilkakrotnie, a pierwsze efekty zauważyłam już po niecałym miesiącu ich zażywania! Na opakowaniu podkreślone jest również uzdrowicielskie działanie na skórę i paznokcie, jednak - jak wiadomo - działanie każdego leku czy suplementu przebiega nieco inaczej w różnych typach organizmów. Najwyraźniej u mnie cała moc tych tabletek skupiła się na odbudowie włosów, ale kto wie, co dobrego zdziałają one u Was!


06:58
jedwab

To naprawdę niesamowite, jak jeden produkt może poprawić wygląd włosów w kilka sekund! Właśnie taki jest jedwab - wystarczą dwie krople tego magicznego olejku, żeby sprawić, że kosmyki są zdrowe i lśniące. Z ręką na sercu mogę Wam polecić te z Joanny i Mariona - są bardzo wydajne, a efekt utrzymuje się przez cały dzień!



07:07
krem nawilżający

Gdy różany tonik porządnie się wchłonie, wykonuję ostatni etap mojej porannej pielęgnacji twarzy - nakładam cienką warstwę kremu nawilżającego z Nivea. Dzięki jego konsystencji zapobiegającej uczuciu lepkości, jest praktycznie niewyczuwalny. Nie stosuję makijażu, dlatego moja skóra przez cały dzień jest doskonale nawilżona i odżywiona. Wy też zróbcie coś dobrego dla swojej cery, i - szczególnie w okresie letnim - zastąpcie ciężki podkład warstwą lekkiego kremu!


07:13
biżuteria

To dziwne, jak bardzo można przywiązać się do rzeczy materialnych, prawda? Ja mam tak właśnie z moją biżuterią. Mimo, że mam jej niezliczoną ilość, codziennie wybieram ten sam, stały zestaw, który ma dla mnie ogromną wartość sentymentalną. To jest naprawdę niedorzecne, ale bez niego czuję, że nie jestem w pełni sobą. 



A jakie są Twoje ulubione poranne rytuały? Podziel się nimi w komentarzu!

You Might Also Like

46 comments

  1. Świetnie opisane rytuały a do tego piękne, pastelowe zdjęcia *.*
    Dwa pierwsze kroki mamy identyczne :P Później już trochę inaczej, ale zdecydowanie się zgadzam, że nosząc biżuterię ma się lepsze samopoczucie ;) stylizacja dopełniona, delikatna uroda podkreślona i można wyjśc :D
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    ReplyDelete
  2. Szklanka zimnej wody z rana to dobry pomysł, również piję :)

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie prawidłowa i zdrowa rutyna, z której warto brac przykład. Super blog, zaobserwowałam!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  4. Bardzo dużo rano pijesz, ja najpierw idę umyć się, dopiero potem przystępuję do picia, jedzenia itp. :P


    Pozdrawiam, Sylwia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chcę, aby ta szklanka wody i woda z cytryną zadziałała, jak należy, więc piję to na początku ;)

      Delete
    2. Ale tak czy siak, woda rano po wstaniu, potem jeszcze raz pijesz wodę.. no dużo razy, podziwiam! :)

      Delete
  5. Też pije najpierw wodę, jak wstanę :)
    Masz bardzo ciekawy blog.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Z rana wypijam jakieś pół butelki, w moim przypadku działa bardziej niż szklanka ;-) później "koktajl" czyli łyżeczka zielonego jęczmienia rozpuszczona w szklance wody i dopiero toaleta :-) Olejek różany do mycia twarzy, tonik i serum. Oczywiście, to wersja idealnego poranka, czyli kiedy nie idę na pierwszą zmianę do pracy :-D

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciekawy ten koktajl, przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o takim przepisie ;)

      Delete
  7. Poranek jest również moją ulubioną porą dnia :D Zawsze wtedy mam napływ nadziei oraz pozytywnych myśli. Bardzo pochwalam twoje codzienne rutyny, do większości również się stosuję ;) Nigdy nie kupiłam takiego typu tabletek ale przez około 2 miesiące (niecałe) piłam CODZIENNIE kawałek rozpuszczonej kostki drożdży... Pamiętam tyle, że świetnie wpłynęło to na moją cerę i paznokcie a co do włosów to wielkich zmian nie zauważyłam niestety :c Może rozejrzę się za tabletkami! ;D
    Genialny blog!
    Pozdrawiam :*
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drożdże pitne mają jeszcze lepsze i szybsze działanie, więc jeśli wytrzymujesz ich smak, nie zamieniaj ich na tabletki! Ja nie mogę się przemóc, żeby codziennie pić taki napar, więc zdecydowałam się na nieco lżejszą kurację ;) Również pozdraiwam!

      Delete
  8. Poranne rytuały są bardzo ważne :) sama odprawiam swoje stałe, chodź zdarzają się dni kiedy nie robię pewnych czynności bo np. leżę cały dzień w łóżku bo choruję. Słyszałam wiele dobrego o drożdżach, ale gdzie mogę kupić tabletki drożdżowe?
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba każdy ma takie dni, najważniejsze, żeby potem wrócić do zdrowych zwyczajów ;) Tabletki drożdżowe są dostępne w każdej aptece, ja od kilku miesięcy kupuję te z firmy DROVIT - opakowanie 200 sztuk kosztuje niecałe 10 złotych, więc jest to bardzo dobra cena ;)

      Pozdrawiam i życzę cudwonego dnia!

      Delete
  9. Zazwyczaj wstając rano nie mam czasu na takie drobiazgi i szybko muszę wszystko wykonać. Ale chyba zaczne stosować picie wody, bo któryś raz z kolei czytam, że działa cuda z cerą. Nie moge narzekać na swoją, ale zawsze może być ona jeszcze lepsza! Haki olejek różany polecasz?

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdy wstanę za późno też muszę rezygnować z połowy tych czynności, więc znam Twój ból! ;( Jeśli chodzi o wodę różaną, to kiedyś używałam toniku ze składem ułożonym na jej podstawie z Bielendy (dostępny w każdym Rossmannie), ale postanowiłam trochę poeksperymentować i kupić naturalną wodę różaną bez żadnych innych dodatków i właśnie kończę buteleczkę tej: https://eko-banka.pl/pl/p/YOUR-NATURAL-SIDE-Woda-Kwiatowa-Rozana-z-Kwiatow-Rozy-Damascenskiej-Organic-100ml/1788?gclid=Cj0KEQjwg47KBRDk7LSu4LTD8eEBEiQAO4O6r0OGL-KGHFJm5BZLq2B2eHg36EVB_2u2t9LczunpPBkaAiAB8P8HAQ Jest naprawdę świetna i kosztuje niecałe 30 złotych, więc też nie jest taka zła cena ;)

      Ścickam mocno i życzę udanego dnia!
      Paulina

      Delete
  10. wow all the products looks so good I love Clinique too!



    www.ismurfshion.com

    ReplyDelete
  11. Moja poranna rutyna wygląda podobnie a zimna szklanka wody to genialna sprawa na początek dnia :)

    CLLAUDIZZLE

    ReplyDelete
  12. Jeśli te zdjęcia są robione przez ciebie- szacun! Sa przepiekne. A co do porannego rytulalu to super pomysl zeby przeniesc to tez na bloga, poki co wszystko co dotychczas widzialam bylo na yt, a tutaj tez sie da! Mamy podobne rytulaly (o ile obie wstaniemy w miare wczesnie haha), ale ja musze sie jeszcze przekonac do cieplej wody z cytryna. Slyszalam o niej bardzo wiele superlatywów
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację - są cudowne, jednak, niestety, nie należą do mnie, ale. Stworzyła je Rebecca z bloga www.fromroses.uk (dodałam też odnośnik w poście) - jeśli masz chwilę, koniecznie do niej zajrzyj, bo cudownie pisze!

      Tak, mam duży problem ze wstawaniem i czasami jestem zmuszona zrezygnować z połowy porannych czynności, nad czym zawsze bardzo ubolewam! ;( A woda z cytryną jest naprawdę boska! Właśnie odpowiadam na komentarze, a przede mną stoi jej szklanka, i chociaż nienawidzę tego smaku, wiem i widzę, że ma cudotwórcze działanie ;)

      Miłego dnia,
      Paulina

      Delete
  13. Mój poranny rytuał jest bardzo podobny, dodałabym do tego jeszcze poranną kawę - bez niej nie jestem w stanie funkcjonować ;)
    Świetny blog! Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  14. Również pijam wodę z cytryną z rana - jej właściwosci są genialne! :)
    A sama woda bardzo mnie pobudza w ciągu dnia :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    ReplyDelete
  15. kocham estetyke twojego bloga, twoich wpisow, co do mojego porannego rytualu- szklanka wody (jednakze nie z cytryna, bo takie polaczenie zle dziala na moj uklad trawienny), nastepnie oplukanie twarzy zimna woda i krem... eh to zdecydowanie za malo! uwietrdzam sie juz w tym przekonaniu 2 razy w ciagu tego dnia... a co do porannego wstawania, przez miesiac dojezdzalam do szkoly pociagiem 1,5 h, wstawalam 4,40 i to zdecydowanie mozna odczytac z wygladu mojej twarzy

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    ReplyDelete
  16. Świetny post! Nie słyszałam o o dobroczynnym działaniu wody z cytryną oraz tabletek drożdżowych, trzeba wypróbować. Spodobały mi się zdjęcia w pastelowej tonacji- uwielbiam. <3
    Jakie są moje poranne rytuały? Myję twarz zimną wodą, spryskuję tonikiem, nakładam krem nawilżający- koniecznie z filtrem oraz krem pod oczy ze świetlikiem. Poza tym piję herbatę, siemię lniane oraz błonnik.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja za to nie jestem na bieżąco z działaniem siemienia lnianego, więc z pewnością zaraz wygoogluję ;)

      Ściskam mocno,
      Paulina

      Delete
  17. Bardzo przydatny post,a woda z cytryną z rana to już też codzienność u mnie :)

    ReplyDelete
  18. Dzień zawsze zaczynam od kubka z kawą, bez tego nie żyję :) Zimna woda zawsze jest najlepszym sposobem na przebudzenie się. Zawsze używam z rana kremu do twarzy i jedwabu do włosów :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Chyba spróbuję tych tabletek drożdżowych :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Codziennie po przebudzeniu tak samo jak Ty pije szklankę wody z cytryną, a także przemywam twarz wodą :) Zauważyłam, że zawsze o godzinie 6-7 chodzę w pełni rozbudzona, inni natomiast męczą się z sennością :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja zawsze po przbudzeniu pierwsze co to idę zrobić herbatę w miedzy czasie sprawdzam social media by się rozbudzić :)
    świetny pomysł na post - zdjęcia mega - i świetne produkty :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  22. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    ReplyDelete
  23. Świetny post i piękne zdjęcia!:)
    blaack-pearl.blogspog.com

    ReplyDelete
  24. Myślę, ze musze zacżąc pić wodę, tak jak ty :) bardzo nie lkuibię wody ale musze sie do niej przekonac :)
    ONLYDREAMS

    ReplyDelete
  25. Świetne produkty i zdjęcia :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. u mnie woda również to podstawa rano żeby wstać na nogi :)
    Pięknie prowadzisz swojego bloga! Już dawno nie widziałam tak zadbanego, klarownego i stylistycznego bloga :) A jak już to takie gwiazdy blogeryjne jak mercedes, załazińska. Mega!
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo za te słowa!

      Delete
  27. Czytając, miałam wrażenie, że w większości czytam o sobie! :D
    To troszkę niedorzeczne, ale naprawdę tak było. Również zaczynam dzień od szklanki wody i umycia twarzy zimną wodą, później podobnie jak u Ciebie jest tonik, ale nie różany, chociaż mam zamiar wypróbować. :D Jedyne co to nie używam tabletek drożdżowych, ale kto wie, może dzięki Tobie akurat wypróbuję. :) Co do biżuterii mam identycznie! Mimo, że mam jej tak dużo i tak wybiorę ten zestaw co zawsze, bo ma dla mnie ogromne znaczenie. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia jakoś nie lubię pić wody rano,a le skoro większość osób poleca to muszę zacząć!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetny temat i wykonanie! Uwielbiam Twoją estetykę i mimo że zdjęcia nie są Twoje, cenię za to, że podałaś link do źródła. Niestety, wiele twórców o tym zapomina i jakby radną cudzą własność ;) Napiszesz może podobny wpis o wieczornej rutynie? Bardzo podoba mi się, jak to wykonałaś i zainspirowałaś mnie, aby przejąć te zdrowe nawyki ;)

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, że napiszę ;) Jest mi naprawdę miło, że się tym interesujesz.

      Delete
  30. Zapomniałam zapytać, jakich używasz tabletek drożdżowych? I ile ich bierzesz dziennie? Po zy przed posiłkiem? Ja też kiedyś je stosowałam, ale u mnie żadnych efektów nie widać...

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używam tych z firmy Drovit. Zgodnie z zaleceniami na opakowaniu zażywam 15 tabletek dziennie - 3 razy po 5 sztuk. Po posiłku.

      Może za krótko je stosowałaś? Albo niesystematycznie? Spróbuj jeszcze raz ;) Nie poddawaj się!

      Delete
  31. Naprawdę świetnie napisany post! I ułożenie, i temat i zdhęcia! Zapisałam w zakładkach i od jutra zaczynam wcielać w życie! Też jestem za wieczorną rutyną. Mogłabyś dla nas przygotoeać coś takigo ?

    BEST REGARDS,
    ANGE ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam i zmotywowałam do zmian ;) Oczywiście, jeśli tylko chcecie, przygotuję dla Was taki post. Postaram się go opublikować pod koniec wakacji :) Dziękuję za komentarz, również pozdrawiam!

      Delete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images