L’AIR DU TEMPS

Okres wakacji to cudowny czas na robienie wszystkiego, czego za nic w świecie nie udałoby mi się wcisnąć do mojego harmonorgamu w ciągu ...


Okres wakacji to cudowny czas na robienie wszystkiego, czego za nic w świecie nie udałoby mi się wcisnąć do mojego harmonorgamu w ciągu roku szkolnego. Tym razem postawiłam na poprawę mojego stylu życia i... czytanie zaległych lektur. Z tym drugim idzie mi nieco gorzej, za to zrobiłam znaczące postępy, jeśli chodzi o rozwój osobisty. Po pierwsze, odinstalowałam z mojego telefonu wszystkie social-media i mogę z dumą przyznać, że nareszcie jestem wolna! Następnie, zaczęłam bardziej troszczyć się o regularny i długi sen. Zrezygnowałam z oglądania seriali do północy, a wydłużyłam dzień poprzez wstawanie wcześnie rano. I, po trzecie - najważniejsze - zwiększyłam dawkę wysiłku fizycznego. Coraz częściej wybieram się na rolki, do centrum chodzę pieszo, i codziennie rano biegam i... kocham to! Chyba jeszcze nigdy nie polubiłam żadnej czynności w tak krótkim czasie. Najbardziej uwielbiam w niej pierwszy powiew rześkiego powietrza, jeszcze całkowicie wolnego od ciężaru czerwcowego upału, oraz ciszę. Błogą ciszę, którą raz na jakiś czas przerywa śpiew ptaków. Nie pozostaje mi wtedy nic innego jak biec i myśleć. 

Taka chwila przeznaczona całkowicie dla samej siebie jest niezwykle ważna, tym bardziej dzisiaj, kiedy wszystko i wszyscy dookoła pędzą w zawrotnym tempie. Wtedy właśnie jest idealny czas na refleksje, uświadomienie sobie pewnych rzeczy, uporządkowanie spraw i wyznaczenie priorytetów. Ja właśnie dzisiaj naprawdę zrozumiałam, ile to miejsce dla mnie znaczy i jak cudownie jest mieć swoją własną odskocznię od życia, problemów, rzeczywistości. Jak bardzo to buduje człowieka i pozwala mu się rozwijać. Może nie zawsze moje publikacje zyskują Waszą sympatię, często piszę głupoty, do których czytania prawdopodobnie Wy zmuszacie samych siebie, aby wypełnić obowiązek sumiennego czytelnika, i z których i ja czasem nie jestem zadowolona. Ale gdy miesiąc temu prawdziwie wróciłam tu całym sercem po mojej tylko powierzchiwnej obecności, kładąc palce na klawiaturze i spisując te słowa, kierowane prosto do Was, czułam się tak wspaniale! I dlatego wciąż tu wracam. Internet, który jest darem i przekleństwem jednocześnie, pozwala nam na wolność i swobodne wyrażanie emocji. Dar, sam w sobie jest cenny, a ja cieszę się, że mam okazję do nawiązania z Wami kontaktu od czasu do czasu, kiedy czuję, że w mojej głowie uformowały się myśli wystarczająco interesujące, aby się nimi dzielić. I mimo że nie znalazłam jeszcze do końca swojej własnej drogi w tej działalności, z każdym dniem kocham to miejsce coraz bardziej.











tropical printed dress - click | triangle gold bracelet - click

You Might Also Like

64 comments

  1. Gratuluje Ci tych decyzji. Sama chyba nie potrafiłabym odciąć się od social media. Ćwiczyć się staram i nie wychodzi mi do najgorzej, ale social media... wow ;p
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo wakacyjna sukienka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  3. Śliczna sukienka! Taka letnia <3
    Ja kiedyś w wakacje przez całe 2 miesiące nie używałam Instagrama, Facebooka itd, jednak teraz było by już chyba ciężej...
    Uwielbiam czytać Twojego bloga! ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  4. Bieganie rano jest bardzo dobre dla organizmu :) Od razu czujemy się, jak nowo narodzeni :) Obys wytrwała, jak najdłużej :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo pozytywny post, piękna sukienka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczna sukienka! Może spróbuje takiego trybu życia. Chociaż oderwać się od seriali jest bardzo trudno.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mega sukienka
    Oj też lubię powiew świeżego powietrza rano <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  8. Podziwiam cię ja nie wiem czy wytrzymałabym 2 miesięcy bez tych wszystkich aplikacji. Piękna sukienka :)
    Sukienka-$26.23 (SALE) $51.07
    Bransoletka- $2.47

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikt nie powiedział, że chcę wytrzymać przez całe wakacje ;)

      Delete
  9. Śliczna sukienka!
    Super, że biegasz!
    Ja postanowiłam chodzić na siłownię :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dokładnie tak - ja np chce się zająć w tym czasie doprowadzeniem mojej cery do ładu. Dziś zrobiłam ogromne zakupy pielęgnacyjne i działam! Piękna sukienka ;)

    ReplyDelete
  11. Zakochałam się w tej sukience <3
    Pozdrawiam cieplutko :>
    Mój blog

    ReplyDelete
  12. oj ja też mam mnóstwo planów na te wakacje, za lektury tez planuje się wziąć za lektury, ponieważ zbliżający się rok szkolny to u mnie klasa maturalna :( :D
    Pozdrawiam :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie tak samo, dlatego tegoroczne wakacje to ostatni dzwone, by się za nie wziąć!

      Delete
  13. Podziwiam i życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bardziej zdrowego trybu życia. :)
    Cudowna sukienka! <3
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja bym nie wytrzymała dwóch miesięcy. Pięknie wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetnie, że masz swoje postanowienia na wakacje! I śliczna sukienka :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. Ale pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  17. Masz racje. Przez ten wakacyjny czas można nadrobić dużo zaległych, straconych rzeczy, na które normalnie nie ma się czasu :) Genialna sukienka!

    Pozdrawiam serdecznie :)
    daruciaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia, cudowna sukienka *_* BArdzo się cieszę ze znalazłam kogoś z Katowic! Życzę ci miłych wakacji i codownegi odpoczynku ! Obserwuje
    --
    https://styluliczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wbrew pozorom i stereotypom wcale nie tak dużo blogerów mieszka tutaj ;) Dziękuję za obserwację - nie zawiodę Cię!

      Delete
  19. Piękna sukienka, uwielbiam motyw kwiatowy<3
    super, że wróciłaś do biegania, ja tez planuję:)
    co powiesz na wzajemną obs?:* buziaki:*

    ReplyDelete
  20. Great post and photos really liked 
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
    wdresscode.blogspot.ru

    ReplyDelete
  21. Social media, co do Facebooka, czy Instagrama już się odizolowałam, ale co do bloggera i youtube... to już trudniejsze. :D Piękna sukienka.

    DZIEWCZYNA Z XXI WIEKU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację, ale ja nie stawiam sobie poprzeczki tak wysoko, od yt nie chcę się izolować, bo to jest naprawdę świetny sposób na relaks, a bloga to na pewno nigdy nie zostawię! ;)

      Delete
  22. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    ReplyDelete
  23. Piękna sukienka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  24. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    ReplyDelete
  25. Śliczna sukienka :) Bardzo lubię kwiatowe motywy, a najbardziej w okresie letnim !

    ReplyDelete
  26. Piękna treść, widać, że płynąca prosto z serca :)
    Wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. piękna sukieneczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia,piękna sukieneczka ♥

    ReplyDelete
  29. Ahhhh tych wakacji to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pelnymi garściami, wyciskajcie jak cytrynę, by żaden dzień nie przeleciał Wam przez palce :) ja niestety szkolę mam już za sobą, więc niestety już dawno zapomniałam, co to znaczy wakacje, jednak na szczęscie są jeszcze urlopy, na który wlaśnie przyszłym tygodniu się wybieram :)

    Przepiękna sukienka ! <3

    26,23$, 2,47$
    mogę prosić o to samo ? :) :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę słoneczka! Baw się dobrze ;)

      Delete
  30. zachwycam się Twoją sukienką - jest przepiękna!
    Sandicious

    ReplyDelete
  31. Ja chyba nie umiałabym zrezygnowac z social mediów, niestety. Poza tym bardzo pozytywny post! Oby jak najwiecej takich.
    http://dzejka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ta sukienka jest po prostu cudowna! Naprawdę! :)
    Aż mnie zmotywowałaś, aby jutro rano wstać i po prostu uciec od tego wszystkiego, wdychając to pachnące lasem powietrze, wsłuchać się w swoje myśli i na chwilę zapomnieć o wszystkich problemach... to wspaniałe, że bieganie może być pasją!
    Pozdrawiam :D
    every-think-is-perfect.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że pokochasz to, jak ja!

      Delete
  33. Przepiękna sukienka! ♥ Ja sama też wprowadziłam parę zmian na okres wakacji - przede wszystkim zwiększyłam aktywność fizyczą i dzięki temu czuję się teraz jakoś lepiej, mam więcej energii. W ogóle uważam, że wakacje to świetny okres na wprowadzanie zmian.

    aisakm.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Przepiękna sukienka :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    ReplyDelete
  35. Sukienka jest przepiękna.. I naprawdę świetnie na Tobie wygląda. :) Taka idealna na lato, taka świeża :) Totalnie w moim guście. Nawet nie wiesz, jak bardzo umiliłaś mi popołudnie tymi zdjęciami ;)

    Wiesz.. Ja też czasem mam takie okresy, kiedy odcinam się na dłuższą chwilę od social mediów, dbam o sen, o aktywność fizyczną, nadrabiam zaległości książkowe i robię wszystko to, na co codzienna rutyna rzadko mi pozwala. Niestety akurat w moim przypadku są to raczej krótkie okresy "wyłączenia", ale nawet one pomagają mi w osiągnięciu równowagi i w naładowaniu się pozytywną energią. :)

    A teraz muszę Ci przyznać, że pod wpływem chwilowej emocji wskoczyłam na Zaful i kupiłam sobię tą sukienkę :D :D a co! :)

    Obserwuję blog, bardzo mi się podoba! :)

    paniflamingo.blogspot.com (KLIK)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło! Niestety, bardzo często również te wszystkie zdrowe nawyki są u mnie chwilowe, pewnie gdy wrócę do szkoły, zapomnę o nich wszystkich, ale warto korzystać chociaż z tej chwilowej siły na dobre zmiany! Mam nadzieję, że będzie pasowała idealnie! I bardzo Ci dziękuję za zaufanie i obserwację - nie zawiodę Cię!

      Delete
  36. sukienka jest boska! pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  37. Wakacje to bardzo dobry czas na taki detox od social mediów i na wprowadzenie kilku dobry zmian w życie.
    Cudna sukienka!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  38. The color and the style is amazing. wow. where did you get the dress?
    cheap homecoming dresses

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.zaful.com/tropical-print-backless-fit-and-flare-dress-p_275090.html?lkid=50683

      Delete
  39. Zgadzam się z tym, co napisałaś. Ważne jest, żeby poświęcić choć chwilkę dla siebie, a podczas biegania super się myśli o różnych sprawach!
    Śliczna sukienka ♥

    Pozdrawiam xx
    hipidaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja chyba nie mogłabym usunąć wszystkich social mediów, dlatego podziwiam, że ci się udało! Śliczna ta sukienka. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. oj tak, wakacje to zdecydowanie czas na to, by robić to, na co nie możemy sobie pozwolić w trakcie trwania roku szkolnego ;)
    a co do Twojej sukienki- jest wprost cudowna! przedostatnie zdjęcie skradło moje serce <3

    nowy post
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    ReplyDelete
  42. Super kochana, że robisz to co kochasz. Powodzenia dalej, aby nigdy nie zabrakło Ci zapału

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  43. Piękna sukienka i rewelacyjne zdjęcia! <3

    ReplyDelete
  44. zakochalam sie w tej sukience! udanych wakacji zyczę <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja w telefonie wyłączyłam powiadomienia i teraz wchodzę na daną aplikację tylko wtedy kiedy chcę. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Wakacje trzeba dobrze wykorzystać. Zamierzam zacząć biegać :D
    Wspaniała sukienka! :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  47. Piękna ta sukienka! Długo już biegasz? ;)
    ohmylifex.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaczęłam tydzień temu w sobotę i staram się biegać codziennie ;)

      Delete
  48. Super sesja. ‪Hej chciałam was zachęcić do zaglądania na mojego snapa julus_1234 gdzie będę robic: Q&A, vlogi z wycieczek niedługo szykuje się jedna wiec wpadnij jak najszybciej. Bede pokazywać wam jakie ubrania kupiłam a także inne rzeczy. Może pare dni z mojego codziennego życia. Będę robic snapa dla was. ‬

    ReplyDelete
  49. Właśnie pisałam przed chilą w najnowaszym poście, że też biegam, tyle że wieczorem. Chyba nie potrafiłabym zwlec się z łóżka wcześniej niż o 9. O której ty wstajesz, żeby tak biegać? Piękne zdjęcia!

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budzik nastawiony jest na 6, ale bardzo często korzystam z drzemki i finalnie wstaję koło 6:20 ;) Powodzenia w bieganiu i dziękuję za miły komentarz!

      Delete
  50. Ambitnie! Ja jakoś nie potrafię się zmotywować do biegania ani siłowni. A social media uwiebiam! Z nich też chyba nigdy nie zreygnuję, chodiaż fakt - tracę na nie masę czasu! A jak już jestem w tym temacie - masz snapa? Chciałabym Cię dodać, bo wydajesz się być naprawdę świetną osobą, ale nie potrafię nigdzie znaleźć twojego nicka... A, że każda blogerka ma dzisiaj snapa, to wolę zaptać niż się poddawać ;)

    BEST REGARDS,
    ANGE ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak pisałam - odcinam się od mediów społecznościowych. Snapa nie używam od dawna, już w ogóle się do niego nie loguję. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zapraszam na instagarma @paulinahycnar - tam jestem o wiele częściej, a instastory przewyższyło - według mnie - snapchatowego stories, więc to tam dodaję zdjęcia. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  51. Hej chciałam was zachęcić do

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images