HAPPY BIRHDAY, ZAFUL!

Z okazji trzecich urodzin internetowego sklepu ZAFUL , z którym mam przyjemność pracować już od roku, organizowana jest specjalna akcja,...


Z okazji trzecich urodzin internetowego sklepu ZAFUL, z którym mam przyjemność pracować już od roku, organizowana jest specjalna akcja, w której każdy ma szansę na wygraną. Chciałabym więc gorąco zaprosić wszystkich Was do wzięcia udziału w ich wielkim urodzinowym konkursie, który trwać będzie do 14 czerwca! Dodatkowo przygotowane zostały specjalne oferty promocyjne, co sprawia, że zakupy staną się jeszcze przyjemniejsze!

Wszystko, co musicie zrobić, aby wziąć udział w urodzinowej zabawie, to wejść na oficlajnego bloga Zaful, dokładnie przeczytać instrukcję i wykonywać wszystkie kroki w niej opisane. Cała czynność zajmie Wam tylko kilka chwil! Przy dodawaniu konkursowego komentarza,  nie zapomnijcie oznaczyć mnie, używając #mademoiselleblog. Co tydzień losowanych jest kilku zwycięzców, którzy otrzymują kartę podarunkową na cały asortyment sklepu. Mam nadzieję, że skorzystacie z okazji! Życzę wszystkim powodzenia!





c l i c k    ●    c l i c k    ●    c l i c k


You Might Also Like

12 comments

  1. Super blog!
    Znajdz siebie. flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ten sklep ma bardzo ciekawy asortyment. Bardzo podobają mi się ubrania z tego sklepu.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie słyszałam jeszcze o tym, że mają 3-lecie a sama z nimi współpracuję :O A taki wpis już widzę po raz kolejny :)
    Zgadzam się, mają dużo bardzo fajnych promocji!!! <3

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    ReplyDelete
  4. Fajne rzeczy :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczne rzeczy :) Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. To już trzy lata? Minęło, a człowiek zastanawia się kiedy...
    Zaraz wchodzę sprawdzić jak z tym konkursem :D

    spódnica szara - 14,97$
    niebieska koszulka - 13,99$
    biała bluzka - 22,99$
    płaszcz - 43,61$
    t-shirt w paski - 20,49$

    Pozdrawiam,

    http://janedlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zaful jest świetny :) Piękna ta spódnica na samym końcu!! <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    ReplyDelete
  8. Piękne rzeczy, kliknęłam i życzę owocnej współpracy!

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Ten pasek jest boski! Taki sam ma kendall ;) Ja też szukam go wszędzie, ale hyba czas poszukać online ;)

    BEST REGARDS,
    ANGE ;)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images