DOUBLE

Szaleństwem jest, ile różnorodnych sytuacji miało miejsce w moim życiu w czasie ostatnich miesięcy. Rozwodzenie się nad tym, czy były ...


Szaleństwem jest, ile różnorodnych sytuacji miało miejsce w moim życiu w czasie ostatnich miesięcy. Rozwodzenie się nad tym, czy były one dobre czy złe, smutne czy wesołe, jest całkowicie pozbawione sensu, bo liczy się to, do czego mnie finalnie doprowadziły. A doprowadziły mnie do niezwykle stresującego, ale i intrugującego zarazem momentu pełnego wielkich zmian i nadziei...

Obecnie jestem niemal nieprzerwanie zawieszona między dwoma sąsiadującycmi ze sobą miastami. Miastami, których mieszkańcy nienawidzą się wzajemnie, jakby tego było mało. A ja właśnie przeprowadzam się do jednego z nich. A właściwie, planuję przeprowadzkę, zaczynając od wielkiego gruntownego remontu. Nie powiem, że ta sytuacja jest dla mnie łatwa. Gdy cały czas brakuje mi czasu na spokojne wypicie herbaty, wyzwaniem dla mnie będzie znalezienie go na codzienne podróże między dwoma zakorkowanymi aglomeracjami. Bo tak naprawdę, zmienia się tylko moje miejsce zamieszkania. Szkoła, przyjaciele, ulubione kawiarnie i wszystko to, do czego zdążyłam się przyzwyczaić i pokochać, zostają tutaj. Jeszcze nie spędziłam nawet jednego pełnego dnia w moim nowym mieszkaniu, a już uświadomiłam sobie, jak bardzo nie doceniałam tego starego. Ale cóż, nie można iść przez życie z negatywnym nastawieniem. W końcu, podobno to właśnie zmiany są podstawą sukcesu, a co za tym idzie - również szczęścia! Mam przeczucie, że już niedługo dowiem się, ile jest w tym prawdy, i czy w ogóle jakakolwiek tam jest...


"Naszym paradoksem jest to, że jednocześnie kochamy zmiany i ich nienawidzimy. Tym, czego naprawdę chcemy jest sytuacja, gdy rzeczy pozostają takie same, ale stają się lepsze"
Sydney J. Harris

|stripped crop top - click|

You Might Also Like

21 comments

  1. Powodzenia w owym mieście :D Mam nadzieję że szybko się tam zadomowisz. Bardzo często nie doceniamy danej rzeczy dopóki jej w pewien sposób nie stracimy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Na pewno niebawem zaaklimatyzujesz się w nowym otoczeniu. Też tak mam, że nie chcę zmian, ale jednocześnie pragnę, by było lepiej :)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  3. powodznia w nowym otoczeniu ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Życzę powodzenia :) Zawsze przeprowadzki bywają trudne. Pamiętam jak ja się przeprowadzałam było to dla mnie trudne zostawiając przyjaciół, ale z czasem poznałam nowych i cieszę się, z tej przeprowadzki bo teraz wiem, że jest lepiej :)
    Bluzeczka-$20.49

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jak najszybszego zaklimatyzowania sie w nowym miejscu! Trzymam kciuki!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Przeprowadzki nigdy nie są łatwe, ale jestem pewna że szybko się przyzwyczaisz.

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja
    z ważnego dla mnie wydarzenia ♥

    Mój blog: KLIK
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Powodzenia w przeprowadzce, wiem jakie to trudne, bo sama robiłam to już nie raz i w kolejnych miesiącach znów zmienię miejsce, tym razem jednak w tym samym mieście tylko innej dzielnicy. Z pewnoscią się zaadoptujesz w nowym otoczeniu! ;)

    ReplyDelete
  9. Życze Ci, aby udało Ci się odnaleźć w nowej sytuacji :) nienawiść międzymiastowa - jeśli można to tak ująć - jest w miarę powszechna. Ciężko coś na to poradzić ,skoro negatywne odczucia mieszkańców jednego miasta względem mieszkańców drugiego są przekazywane od pokoleń. Ale to nie znaczy, że masz czuć się tam jak jakiś intruz! Jesteś silna, nie zwracaj uwagi na istniejące przepaści, wybuduj swój własny most :*
    kliknięte
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    ReplyDelete
  10. Trzymam kciuki, aby wszystko poszło jak najlepiej! Bo wiadomo, przeprowadzki do fajnych i łatwych nie należą. Ładna stylizacja, super zdjęcia. :)
    pozdrawiam
    every-think-is-perfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jeśli popatrzysz na to za parę lat to myślę, że będziesz zadowolona z tego, że dałaś sobie radę! ładne zdjęcia ;)
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  12. Szczerze mogę powiedzieć, że wiem jak się czujesz, bo sama przeprowadzam się w środku sierpnia. Mimo wszystko pomiędzy moimi miastami 20km, przez co nie będzie to takim dramatem.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zawsze musi być gorzej żeby było lepiej ;) z czasem wszystko się ułoży.
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Kochana powodzenia,trzeba myśleć pozytywnie ;)

    ReplyDelete
  15. Dasz radę, wierzę w ciebie :) http://main-drag.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Powodzenia w nowym otoczeniu! Świetne zdjęcia:)
    http://www.mariemodishness.com

    ReplyDelete
  17. Świetna stylówka i rewelacyjny blog! Zapraszam do nas: bigfashionaddiction.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zmiany są dobre. Mimo, że nie zawsze na lepsze, zmiany same w sobie są bardzo budujące. Koniecznie napisz, jak Ci się tam mieszka! Kiedy dokładnie się przeprowadzasz?

    Bardzo inspirujące zdjęcie! Kliknęłam ;)

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. We wrześniu/październiku. Nadal trwa remont. Dziękuję za miłe słowa, kochana, są mi bardzo potrzebne!

      Delete
  19. Przeprowadzka to naprawdę coś! Ja się przeprowadzałam tylko raz i niedobrze to wspominam. Pogubiłam przy tym dużo rzeczy. Gdzieś się po prostu zapodziały i nie umiem ich znaleźć... A to było 9 lat temu... ;( Ale nie chcę cię martwić. Ty możesz to przeżyć zupełnie inaczej. Powodzenia w nowym mieście!

    BEST REGARDS,
    ANGE ;)

    ReplyDelete
  20. Nie powiem, że ta sytuacja jest dla mnie łatwa.a nice girl.

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images