AU SOLEIL

Podanie do publicznej wiadomości oficjalnej daty zakończenia roku szkolnego było wielkim błędem. A przynajmniej ja nigdy nie powinnam z...


Podanie do publicznej wiadomości oficjalnej daty zakończenia roku szkolnego było wielkim błędem. A przynajmniej ja nigdy nie powinnam zostać wtajemniczona. Bo teraz, gdy już wiem, że tylko kilka tygodni dzieli mnie od dwóch miesięcy pełnych słońca i słodkiej wolności od szkolnej rutyny, już na nic nie mam siły. Mój mózg przeprogramował się tak, że na wszystkie moje problemy jest jedno rozwiązanie - 'byle do wakacji!'. Tak więc, idąc tym tropem, zaczęłam tworzyć listę rzeczy do zrobienia w wakacje. W tym roku postanowiłam spędzić je jak najbardziej produktywnie. Jednak wizja (teoretycznego) braku nauki przez dwa miesiące zawładnęła mną na tyle, że pomysłów na ich spędzenie ciągle przybywa, a czas na ich wykonanie wcale się nie wydłuża. I wiecie, co? Założę się, że we wrześniu wrócę do szkoły wściekła na samą siebie za to, że z całej tej listy odchaczyłam tylko jeden, jakiś najbardziej błahy punkt. Bo ja tak zawsze robię. Ustalam sobie jakieś nierealne plany i denerwuję się, gdy nie daję rady im sprostać. Zawsze sobie wmawiałam, że taka jest właśnie moja natura, ale może czas po prostu odpocząć, jak to w wakacje być powinno, nawet od samej siebie, od ciągłego stawiania sobie nowych celów i ustawiania poprzeczki tak wysoko, że nawet nie można jej dojrzeć... I niech się dzieje, co chce!












 off-the shoulder blouse - zaful / watch - zaful

Kochani, zaczynamy zapisy na czerwcową magiczną listę! Waszym zadaniem jest tylko podanie dowolnej ilości cen podlinkowanych produktów. Zostaniecie wtedy wpisani na specjalną listę, na podstawię której pod koniec miesiąca odbędzie się losowanie zwycięzców. 

You Might Also Like

17 comments

  1. Masz rację byle do wakacji :) Piękna bluzeczka :)
    Poklikane :)
    Body- $14.37 (po przecenie, a normalna cena to $22.91)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/
    Zegarek- $8.25

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia jak i bluzeczka ;*

    ReplyDelete
  3. Też już nie mogę doczekać się wakacji! Trzymam kciuki żebyś jednak zrealizowała większość swoich planów :) Śliczna bluzka!
    http://by-koni.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. też mam tak z tymi planami - chciałabym najlepiej wszystko, ale głównie o tym myślę, a do skutku realizacja rzadko dochodzi ;P
    świetne zdjęcia ♥
    poklikane ;)
    14,37$; 8,25$
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wakacje! Wszyscy ich potrzebujemy. Bardzo delikatna i śliczna stylizacja.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia :*
    Obserwuję :*
    www.stylishmegg.pl

    ReplyDelete
  7. Też czekam na wakacje, pragnę ich tak jak niczego wcześniej :D
    Świetne zdjęcia ♥

    Buziaki, Skryta Książka

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia... ♥
    A co do planów na wakacje, polecam przywiesić listę z tymi najważniejszymi punktami gdzieś na ścianie. Wtedy będziesz mieć większą motywację, żeby zacząć to robić ;)

    14,37$; 8,25$

    http://bigworldoflittlewords.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Tak to jest z tymi planami. Choć uważam, że mimo wszystko warto sobie rozpisać, co chcemy robić, żeby wiedzieć orientacyjnie - na wszelki wypadek w momencie, gdy nam zabranie na daną chwilę pomysłów, co chcemy ze sobą zrobić 😁 Miłych wakacji!

    http://projektk18.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wakacje, jeszcze tylko troszke i potem zaś wielki odpoczynek i wspaniała pogoda.
    Te lata ponoć mają być jeszcze cieplejsze.
    Prześliczna hiszpanka, przepiękne zdjęcia. Zegarek świetnie komponuję się z hiszpanką.
    Poklikane ♥
    oto ceny:
    Ruffles Long Sleeve Skinny Bodysuit - White
    $14.37 (przecena z 22.92)

    Color Block Quartz Watch - White
    $8.25

    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja dzięki temu, że jestem już po maturze mam już wakacje :)

    CocktailDress

    ReplyDelete
  12. Powiem Ci, że na Twoim blogu jestem pierwszy raz. Wpisałam w google słowo mademoiselle, chciałam kupić sobie perfumy Chanel, i przez przypadek wskoczyło mi blog. Więc zjechałam sobie trochę w dół i weszłam na ten z wielkich liter. I coś czuję, że właśnie odkryłam wspaniałe miejsce w internecie. Jesteś tutaj taka szczera, otwarta i przyjazna dla ludzi, ale jednocześnie masz w sobie jakąś tajemnicę, nie mówisz o sobie od razu wszystkiego, po przeczytaniu twojego wpisu zastanawiałam się nad nim chwilę - i to u ciebie polubiłam - pozornie piszesz o czymś błahym - he he he, wakacje i w ogóle, że masz listę zadań, ale jak ktoś to naprawdę przeczyta i trochę o tym pomyśli, widzi głębię tego wyrazu. Dodatkowo zdjęcia, bardzo mnie zaciekawiły, co prawda nie widać na nich Twojej twarzy, i na pierwszy rzut oka nie ma jej nigdzie w pobliżu, ale czuję, że jesteś naprawdę śliczną dziewczyną. Przynajmniej sylwetkę i włosy masz BOSKIE! Zaraz poczytam sobie kilka postów wstecz, chcę Cię lepiej poznać, no i może tam znajdę twarz :) Oczywiście obserwuję i nie mogę się doczekać kolejnych postów!

    14,37 / 8,25

    Pozdrawiam,
    @hannanabuszewska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz, jaka jestem szczęśliwa, że mam taką czytelniczkę, jak Ty! Dziękuję Ci z całego serca, Haniu!

      Delete
  13. Nie mogę się już doczekać wakacji!
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ciepło

    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wakacje już trwają, mam nadzieję, że spełnisz chociaż te najważniejsze punkty ;) Dobrze czasami coś zaplanować, przynajmniej Ty nie będziesz tracić tego pięknego wakacyjnego czasu ;)

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
  15. francuski jest tak niepopulrany na blogach, że aż miło mi się zrobiło, gdy ty go użyłaś! No, teraz wakacje, więc powodzenia w liście zadań! Ale nie zapomnij odpocząć przy tym ;)

    BEST REGARDS,
    ANGE ;)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images