OFF THE SHOULDERS TOPS / WISHLIST & INSPIRATIONS

W ubiegłym roku cały świat oszalał na ich punkcie. Jestem pewna, że w tym sezonie również o nich nie zapomni. Bluzki z odkrytymi rami...



W ubiegłym roku cały świat oszalał na ich punkcie. Jestem pewna, że w tym sezonie również o nich nie zapomni. Bluzki z odkrytymi ramionami, o których mowa, skradły także moje serce. Przeszukując strony internetowe co chwilę natrafiam na cudowne stylizacje, w których główną rolę grają właśnie one. Postanowiłam więc wybrać moich faworytów - przygotowałam dla Was kilka inspiracji oraz małą listę najciekawszych propozycji znalezionych na zaful.com. Ja właśnie złożyłam tam swoje zamówienie. Teraz Twoja kolej! 💖





c l i c k        c l i c k        c l i c k





c l i c k    ●    c l i c k        c l i c k


Aby sprawiedliwości stało się za dość postanowiłam nieco ulepszyć popularny wśród blogerów pomysł przeglądu blogów, który sam w sobie jest dosyć wątpliwą metodą na reklamowanie innych. A chcąc Wam podziękować i odwdzięczyć się za kliknanie w podane przeze mnie linki nie chcę, abyście mieli z tego nikłą korzyść. Dlatego wpadłam na pomysł comiesiecznego organizowania specjalnego losowania z nagrodami. Jak to będzie wyglądać? Za każdym razem, gdy w komentarzu pod postem podacie cenę z podlinkowanej strony, będziecie wpisywani na specjalną listę, z której pod koniec każdego miesiąca wylosuję trzy osoby. Do nich właśnie wsyłana zostanie nagorda rzeczowa w postaci kosmetyku lub innego upominku (do każdego z wygranej trójki trafi identyczny zestaw). Każda podana cena to jeden wpis na magiczną listę, więc, jeśli - przykładowo - podacie dziesięć cen, wasze nazwisko pojawi się dziesięć razy i będziecie mieli dziesięciokrotnie większą szansę na wygraną.

Jasne? Oczywiście, że nie, bo kompletnie nie mam umiejętności jasnego tłumaczenia. Dlatego lepiej będzie, jeśli wypróbujesz ten sposób na własnej skórze. Po porstu podaj dowolną ilość poniższych cen w komentarzu i odwiedź zakładkę "A MAGIC LIST" w prawym górnym rogu bloga, aby sprawdzić czy już znalazłaś się na magicznej liście. Powodzenia! 

A teraz zapraszam na obiecane inspiracje. Życzę miłego oglądania i do zobaczenia w następnym wpisie, kochani! Get inspired 💖 (źródło zdjęć / images source)


You Might Also Like

41 comments

  1. Podobają mi się takie bluzki, jednak myślę, że one do mnie nie pasują. Ostatnio przeglądałam stronę Zaful i jest ich tam pełno, akurat wybrałaś kilka takich, które i mnie się spodobały :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    P.S. fajny pomysł z taką "zabawą".

    ReplyDelete
  2. Bluzeczki są cudne :)
    Link 1- $14.99
    Link 2- $18.99
    Link 3- $27.49
    Link 4- $16.99
    Link 5- $18.99
    Link 6- $18.43

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam bluzki tego typu, sama dzisiaj zakupiłam dwie podobne ♥
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie bluzeczki, ale niestety jak na razie nie mogę sobie pozwolić na ich noszenie. Śliczne!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Niesamowity blog! Wszystko dopracowane do perfekcji! Jestem pod wielkim wrażeniem. Super!;)
    http://flarri.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo! Staram się, jak mogę, bardzo miło, że zostaje to docenione :)

      Delete
  6. Kocham te bluzeczki ♥♥
    Zapraszam do siebie https://oczamimalilaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hej! Świetny post, bluzki sa megaaa :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też je uwielbiam, mam 2 i 2 sukienki z taką górą. Super mix, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Same patrzyłam na te bluzki na stronie Zaful i strasznie podoba mi się ten pomysł z "off shoulders", ale ciągle się waham nad ich zakupem, choć na zdjęciach wyglądają magicznie.
    18,43$, 16,99$, 27,49$ - zdecydowanie te skradły moje serce <3
    mój blog, zapraszam :)

    ReplyDelete
  10. Zakochałam się w całym asortymencie sklepu Zaful! :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  11. po klikane ;p mam nadzieje ze pomoglam

    ReplyDelete
  12. Przecudowne są! Mnie również się bardzo podobają! :)

    ReplyDelete
  13. Ja również szaleję na punkcie takich bluzek, są świetne! Fajny pomysł na zaangażowanie czytelników do klikania.
    Aleksandra (SETNY-menty)

    ReplyDelete
  14. świetne inspiracje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  15. kocham sposob w jaki robisz te wszystkie sklejki- prosto, klasycznie, a zarazem pomyslowo :)
    wszystko poklikane, najabardziej do gustu przypadła mi ta filotowa bluzka w krate ;)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam tego tego typu bluzki jak i sukienki! Jestem w nich wręcz zakochana i nie mogę doczekać się lata. Świetny przegląd i inspiracje.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post ❤!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. jak ja kocham takie bluzki <3
    po klikane
    12.94
    18.99
    27.49
    16,99
    18.99
    17.49
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  18. Bardzo mi się podobają takie bluzki, ale sama wygladałabym w niej jak pączek :D

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam off shoulder tops. Sama posiadam takich kilka i swiata poza nimi nie widze ;)
    Jesli bylabys chetna na wspolna obserwacje, to daj znac u mnie :)
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  20. Podobają mi się bluzki tego typu, jestem ciekawa czy są tak wygodne jak ładne :D Ostatnio zamówiłam sobie jeden taki top, czekam aż do mnie dotrze :)
    W linki poklikałam :)

    ReplyDelete
  21. NIe przepadam za takimi bluzkami ale niektóre są naprawdę ładne :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  22. Jestem zakochana w tego typu bluzkach *_* Ta różowa w kratę jest genialna :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetne są te bluzki <3. Fajny pomysł z losowaniem :).
    Ceny bluzek: $14.99, $18.99, $27.49, $16.99, $18.99, $18.43.
    Mój blog. KLIK :)

    ReplyDelete
  24. Świetny post! *.*
    Zapraszam do nas:
    Pozdrawiamy, xx
    ***KLIK***

    ReplyDelete
  25. bardzo fajne topy :3 podobają mi się bardzo, właśnie planuje jakiś zakupić w takim stylu ;)
    linki poklikane :) ceny: 12,94$; 18,99$; 27,49$; 16,99$; 18,99$; 17,49$
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  26. Wow, świetny post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam takie bluzki, ale niestety na mnie wyglądają okropnie. Chyba już to pisałam, ale pomysł z listą jest genialny! Ceny bluzek: $12.94, $18.99, $27.49, $16.99, $18.99, $17.49 :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ojej, te bluzki są cudowne, to prawda, że zdecydowanie królują! Sama chciałabym mieć taką! Ciekawy pomysł z tym konkursem, podziwiam zaangażowanie. Podaję ceny:
    1. 12.94
    2. 18.99
    3. 27.49
    4. 16.99
    5. 18.99
    6. 17.49
    Cudowne inspiracje i bardzo podobają mi się twoje miniaturki ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  29. Cudowne koszulki <3
    śliczne inspiracje
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Bardzo dużo fajnych spodni :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Te bluzeczki są cudne, niestety ja mam za szerokie barki na nie i wyglądam dziwnie :(
    1- 14.99
    2- 18.99
    4 -16.99
    5- 18.99

    i oczywiście obserwuję ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Hiszpanki zdominowały poprzedni sezon, ale w tym również są bardzo popularne. Podoba mi się Twój blog, oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    ReplyDelete
  33. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://scawss.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  34. Ja uwielbiam te wszystkie hiszpańskie dekolty, czy to w sukienkacz, czy bluzkach- bo są mega zmysłowe i dziewczęce <3
    a, że w końcu jest idealna pogoda, to można w koncu je nosić :)


    12,94$, 18,99$, 27,49$, 16,99$, 22,99$, 17,49$
    mogę prosić o to samo ? :) z gory wielkie dzięki :*

    ReplyDelete
  35. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Niby zwykłe zdjęcia, ale ty ułożyłaś je w taki cudowny sposób, że aż chciałoby się je zjeść ;)

    Pozdrawiam,
    @hannanabuszewska

    ReplyDelete
  37. Piękny post! Naprawdę świetnie to ułożyłaś, bardzo przyjemne dla oka! Uczyłaś się grafiki komputerowej? W jakim programie ułożyłaś pierwszy kolaż? Wygląda tak genialnie, że aż nie mogę oderwać wzroku!

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Ja właśnie byłam wczoraj na zakupach i kupiłam dużo podobnych. ;) Pięknie!

    BEST REGARDS,
    ANGE ;)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images