MONDAY

Na wstępie powiem, że całkowicie zmieniłam poprzednią wersję tego wpisu. Ale jeśli go nie czytaliście, to macie szczęście. Stracilibyśc...


Na wstępie powiem, że całkowicie zmieniłam poprzednią wersję tego wpisu. Ale jeśli go nie czytaliście, to macie szczęście. Stracilibyście kilka minut na jakieś kompletne bzdety, które nie byłyby dla Was w żadnen sposób ciekawe. Napisałam to, aby zatuszować rzeczywistość, ale dzisiaj nie będę już niczego udawać i szczerze powiem, jak jest. A prawdą jest, że od kilku miesięcy publikuję tu tylko dlatego, że stało się to moim nawykiem. Rutyną, którą muszę wypełniać. Gdzieś po drodze zgubiłam tę radość i pasję do pisania. To, co kiedyś mnie cieszyło, w pewnym momecie stało się irytującym obowiązkiem, który ciąży nade mną, i który cały czas odkładam na później. Nie odczuwałam satysfakcji z wykonanej pracy, nie miałam motywacji do dalszego tworzenia, nie wspominając już o całkowitym braku pomysłów na cokolwiek kreatywnego. Jednym słowem, kryzys przez wielkie K. 

Ale powiem Wam, że jestem naprawdę wdzięczna za tą przerwę. Miałam okazję zwyczajnie, po ludzku, zatęsknić. Pewnego dnia zauważyłam, że bardziej niż weny, brakuje mi tego wszystkiego, czego tu wcześniej doświadczyłam. Tęskniłam za pisaniem postów w środku nocy, za dziwnym spojrzeniem starszych pań podczas robienia zdjęć w terenie, za naciskaniem przycisku 'opublikuj' po kilku godzinach spędzonych przed ekranem laptopa, za Waszymi cudownymi opiniami na temat mojej pracy, a nawet za irytacją w chwilach, kiedy mój mózg przestawał pracować i musiałam sprawdzać w słowniku pisownię wyrazu 'uprzejmie'... Ja po prostu chcę to wszystko znowu poczuć! 



coat - similar here / bag - zaful / trousers - bershka / blouse - calliope / shoes- h&m


Przypominam, że cały czas trwają zapisy na magiczną listę. Wystarczy tylko, że podasz w komentarzu dowolną ilość cen podlinkowanych produktów. Automatycznie weźmiesz udział w specjalnym losowaniu, które organizuję w podziękowaniu dla tych, którzy poświęcili swój czas, aby mi pomóc. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej akcji, zapraszam tutaj.

You Might Also Like

36 comments

  1. Świetnie, że chchesz zaangażować się w pracę w schronisku!! Podziwiam :D PS. Świetny płaszcz :D

    ReplyDelete
  2. Fantastyczne zdjęcia, świetny blog, poklikałam! :)

    ReplyDelete
  3. Też bym chciała zostać wolontariuszem, ale u mnie w pobliżu nie ma schroniska. Życzę ci, żebyś ci się udało! Świetne zdjęcia! A serial The Vampire Diares uwielbiam <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia!
    Stylizacja - genialna!
    Poklikane! :*
    Pozdrawiam, miłego dnia!
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  5. oj pamiętniki Wampirów kocham obejrzałam cały serial i go kocham hah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  6. Ja również jestem w takim wolontariacie i jest to dla mnie ważne, że mogę pomoc tym biednym zwierzętom. Piękny płaszczyk :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. To świetna sprawa wolontariat. Ja sama też działam, ale w sprawie ludzi, a zwierzaki też przecież potrzebują pomocy. Powodzenia, żebyś miała odwagę :)
    Pozdrawiam i naprawdę piękne zdjęcia :)
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia!
    Masz cudowny ten płaszczyk! Kliknęłam - 34,99, 22,49 ;) Wybrałaś świetne rzeczy ;)
    Co do postu cieszę się, ze zrealizowałaś swoje plany. Ja również zaczęłam dość dużo czas spędzać nad serialami. Zaczyna być to mój taki drugi świat jak w przypadku książek.
    Podziwiam Cię, że tłumaczysz posty. Ja wciąż staram się szkolić mój angielski, a tego nie potrafiłabym zrobić i nie wiem czy kiedykolwiek będę umiała :D
    Kiedyś zamierzałam iść do schroniska po to by pomóc, stać się wolontariuszką. Jednak brak czasu strasznie mi to uniemożliwił :( Musisz spróbować swoich sił! Też nienawidzę patrzeć na cierpienie zwierząt, ale dobrze wiedzieć, ze zrobiło się coś dobrego :)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  9. Śliczny płaszczyk! :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. To bardzo fajna decyzja o wolontariacie, mam nadzieję, że znajdziesz swoje zdjęcia legimitacyjne i uda Ci się załatwić wszystkie formalności :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. To świetnie, że chcesz pomagać zwierzętom. Piękny płaszczyk *.*

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz <3
    super płaszczyk
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. To bardzo szlachetne, że chcesz pomóc zwierzaczkom. :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. gosh I love the coat so much,
    the Color is simply amazing.
    totally love it :)

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  17. Taki wolontariat to świetna sprawa, super że chcesz pomagać! Cudna stylizacja :)
    http://by-koni.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Lubię ten krój płaszczyków, Twój ma ładny, pudrowy kolor ;)

    Ja bym nie mogła być w takim miejscu .. Na 100% wracałabym "przybita".

    ReplyDelete
  19. Gratuluję spełniania swoich celów i życzę powodzenia z tym schroniskiem :) zdjęcia są śliczne :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wielkie brawa dla Ciebie za spełnianie swoich celów. Uważam, że zapisanie się na wolontariat w schronisku to świetny pomysł. Cieszę się, że są jeszcze na tym świecie osoby wrażliwe na krzywdę zwierząt. Śliczny płaszczyk :) Powodzenia!
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Piękny pomysł i inicjatywa. Sama kiedyś zdecydowałam się na wolontariat w schronisku i podobnie jak Ty bałam się czy dam sobie radę, gdyż jestem bardzo wrażliwa na krzywdę zwierząt. Pomimo tego, że było mi z początku smutno, to czułam satysfakcję, że mogę jakoś pomóc zwierzakom i dać im coś z siebie. Niestety moja przygoda nie trwała zbyt długo, gdyż koleżankę ugryzł jeden z psiaków i nie miałam już jak dojeżdżać.

    Piękny płaszczyk i klimat tych zdjęć. (34,99$, 22,49$)

    ReplyDelete
  22. ostatnio bardzo lubię kolor różowy ;) płaszczyk cudowny ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  23. Płaszczyk cudo ;)
    Myślę, że decyzja o takim wolontariacie jest dość trudna do podjęcia, ale na pewno będzie to ciekawe wyzwanie i psiaki będą zadowolone, że ktoś do nich przychodzi. Sama chętnie bym się zaangażowała, ale zawsze mam zbyt wiele zajęć i czasami nie wyrabiam z czasem.
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczny Blog :)
    Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Każda przerwa jest dobra, bo po niej zazwyczaj wracamy do czegoś z większą motywacją i siłą :)
    Czyli nie tylko ja mam problem ze wzrokiem ludzi podczas zdjęć haha :p Modowych zdjęć robię mało, ale nawet jak chcę zrobić zdjęcie kawy w kawiarni czy czegokolwiek wśród ludzi to patrzą się jakbym robiła coś złego..
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    ReplyDelete
  26. Ładny płaszczyk ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładny płaszczyk :-)

    Zapraszam serdecznie.
    Obserwuję :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  28. Śliczna ta torebka <3
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. świetny płaszczyk *_*
    Podziwiam że chcesz podjąć prace w schronisku i trzymam kciuki :*
    Mój blog.Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  30. Czasami dłuższa przerwa jest nam potrzebna! Na pewno wszystko się poukłada i z przyjemnością będziesz pisała kolejne posty! Świetny płaszczyk :D

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  31. U mnie też niekiedy nie zawsze regularność się sprawdza, bo wydaje mi się, że najlepszy post powstaje wówczas, kiedy mamy ochotę go napisać. Cudowny jest ten płaszczyk!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Widzę, że miałaś małe zawahanie, mam nadzieję, że nie ostatnie, bo tak, jak mówisz - czasami lepiej jest za czymś zatęsknić. Ja, na przykład, piszę teksty piosenek, i mam tak samo. Nieraz muszę od tego odpocząć nawet na kilka miesięcy, ale potem jestem w takiej dobrej formie, że piszę ich kilka na dzień, a na lekcji pomysły wpadają do mojej głowy tak szybko, że nie nadążam ich zapisywać! Życzę Ci powodzenia w dalszej działalności! Tylko proszę, nie przestawaj, bo naprawdę dobrze ci to wychodzi ;)

    Pozdrawiam,
    @hannanabuszewska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo za przemiłe słowa! Piszesz piosenki? Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką osobą! To bardzo oryginalne i... piękne!

      Delete
  33. Czasami naprawdę trzeba zatęsknić. Nie ma co robić nieczego na siłę. To ma być przyjemność, dla nas, jak i również dla Ciebie!

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Jaki przepiękny płaszczyk! Gdy przychodzą takie chwle, odpocznij, nie rób niczego na siłe. Tym bardziej tego, co kochasz, bo szybko to znienawidzisz!

    BEST REGARDS,
    ANGE ;)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images