SEEK FOR ADVENTURE

bluzka  -  klik Normalnym jest zanik chęci robienia czegoś, czemu niegdyś poświęcaliśmy cały swój czas. Nie ma w tym nic nadzwyczaj...


bluzka - klik

Normalnym jest zanik chęci robienia czegoś, czemu niegdyś poświęcaliśmy cały swój czas. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, każdy człowiek - pręczej czy później - przechodzi taki kryzys bez względu na to, w jakiej dziedzinie pracuje. I na mnie również nadszedł czas. Ten stan trzeba jednak zwyczajne przetrwać. Wiem, że dobrze zrobiłam odcinając się trochę od mojego 'blogowego' życia zamiast na siłę pisać tu jakieś głupoty. Sami pewnie dobrze to znacie - trzeba za czymś zatęsknić, by ponownie moć się tym cieszyć. Wierzę, że ta zasada doskonale sprawdza się we wszystkich aspektach naszego życia i czasami wskazane jest, aby wziąć sobie kilka dni wolnego, nawet od czegoś, co kochamy.

Tymczasem rozpoczyna się tydzień, na który z niecierpliwością czekałam od wielu miesięcy. Dzisiejszy wieczór jest jednak tylko przedsmakiem tego, co wydarzy się za kilka dni, kiedy to spełni się jedno z moich największych marzeń. Nie mogę uwierzyć, że jeszcze kilka miesięcy temu, pisząc o tym tutaj nie zdawałam sobie sprawy, że pewnego dnia to wszystko stanie się rzeczywistością! 

Mam nadzieję, że ta podróż zainspiruje mnie i uświadomi, jak wiele jestem w stanie zrobić, jeśli tylko się postaram. Bo wiecie, jak to jest - przez rutynę i codzienne obowiązki, mniejsze i większe problemy, którym musimy stawić czoła, wszstkie projekty, w które ciągle się angażujemy - przez cały świat, za którym próbujemy nadążyć - zapominamy o wewnętrznej sile i samozaparciu, które są kluczem do osiągnięcia wyznaczonego celu. Dlatego ja chcę odnaleźć w sobie te wszystkie pozytywne emocje, aby później móc się nimi dzielić z innymi. Chcę wrócić z nowymi pomysłami i chęcią do tworzenia czegoś... czegoś niezwykłego. Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić, a Wy będziecie mi w tym towarzyszyć. 


Do zobaczenia wkrótce,
Paulina



You Might Also Like

30 comments

  1. Chyba masz taki stan, który niedawno ja przechodzialam, wiec wiem co masz na mysli :)
    Za niecale 2 tygodnie rowniez spelnie jedno ze swoich najwiekszych marzen i to tez bedzie podroz :)
    Mam nadzieje, ze bedziesz sie bawic super i spedzisz ten czas wyjatkowo :)

    pozdrawiam,
    Podkowaa :*

    ReplyDelete
  2. Ja wciąż przechodzę ten stan. Trudno mi wrócić do tego co kocham. Śliczna bluzka.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie, że spełnia się Twoje marzenie! Gratulacje kochana! Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wielkie gratulacje kochana! ♥
    Świetnie, że dążysz do spełnienia swoich marzeń i ci się to udaje! :*
    Uwielbiam twoje wpisy! :D
    Pozdrawiam, miłego dnia Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  5. Czasami musimy się na chwilę od czegoś odsunąć, by pokochać to na nowo :)
    Życzę Ci miłej podróży i spełniania marzeń :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Świetny post, ja już od dawna mam ogromną przerwę od pisania opowiadań i strasznie za tym tęsknie, jednak nie potrafię w żaden sposób przebrnąć przez barierę, która stanęła mi na drodze :/

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. pamiętaj jestem z Tobą, wiesz, że możesz na mnie liczyć <3

    ReplyDelete
  8. Każdy czasem ma momenty, w których jedyne na co czeka to koniec danego dnia, tygodnia, miesiąca. Ważne żeby po takich dniach w końcu udało nam sie wrócić do rzeczywistości i zacząć myśleć pozytywnie.
    M A R C E L I A Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  9. super ;) zawsze warto dążyć po marzenia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  10. Ja przechodzę taki kryzys codziennie. Piękne ujęcie!
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  11. ja ciagle mam taki stan...
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. co pewien czas przechodzę taki kryzys, ale nie ma się co nad tym rozdrabniać, po prostu tak się dzieje, masz rację, zdarza się to każdemu, bo taka kolej rzeczy.
    fajnie, że niebawem spełnisz marzenie ;) dla wyjątkowych chwil się żyje
    klikniętej - 11,68$
    bardzo fajne zdjęcie ;)
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Prawda, żeby coś docenić trzeba za tym zatęsknić :)
    Życzę miłej podróży i trochę zazdroszczę :D

    Mój blog (klik)

    ReplyDelete
  14. masz śliczne włosy!

    http://strong-power.pl/

    ReplyDelete
  15. Ja też się czuje wypalona, ciągłą goniwą, łąxczenie pracy i studiow. Dlatego robię sobie przerwę (przynajmniej na studiach) pakuję isę w plecak i ruszam do dalekiej Azji ;)

    ReplyDelete
  16. też się czuję "wypalona" i przez to nie mogę żyć kreatywnue
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Każdemu czasem zdarza się zanik chęci! Ważne to żeby się nie poddawać i tak jak napisałaś po prostu to przeczekać.
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  18. Każdy potrzebuje odpoczynku od codzienności, a nawet przerwy w tym co sprawia mu przyjemność. Oby podróż była udana! :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Chyba każdy od czasu do czasu musi oderwać się od zwykłej rutyny towarzyszącej nam każdego dnia. Życzę miłej podróży :)
    Kaktusowy Sad

    ReplyDelete
  21. Spełnianie marzeń powoduje, że sami mamy pełno energii i sił do działania, czego życzę Ci z całego serca :)

    Wesołych Świąt!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. moj wymarzony cel jeszcze hohohoho przede mna :D a tobi gratuluje, ze juz niebawem spelnisz swoje marzenie :) baw sie dobrze!


    nowy pościk- zapraszam!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    ReplyDelete
  23. Gratuluję! Świetny blog! Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ciesze się, że uda Ci się spełnić marzenie!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    ReplyDelete
  25. Przerwy czasem są potrzebne, na odzyskanie energii i motywacji :)
    Gratuluje spełnienia marzenia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia



    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo podoba mi się to zdjęcie, ma w sobie moc!

    Pozdrawiam,
    @hannanabuszewska

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images