LONDON, APRIL 2017

Wyjazd do Londynu dla wielu ludzi nie jest zazwyczaj czymś wyjątkowo nieosiągalnym, dlatego na pierwszej pozycji listy miejsc do odwiedz...


Wyjazd do Londynu dla wielu ludzi nie jest zazwyczaj czymś wyjątkowo nieosiągalnym, dlatego na pierwszej pozycji listy miejsc do odwiedzenia figurują przeważnie Stany Zjednoczone, Chiny czy Australia. Ja od zawsze czułam jednak ogromny sentyment do stolicy Wielkiej Brytanii i nawet będąc już w kapsule London Eye nie mogłam uwierzyć, że właśnie spełnia się moje największe marzenie! 

W podróż do Londynu ruszyłam w ramach szkolnej wycieczki, dlatego też całe dnie po brzegi wypełnione były zwiedzaniem. Miałam okazję zobaczyć mnóstwo miejsc, które znałam od dawna tylko z internetowych grafik. Zobaczyłam, między innymi, zmianę warty pod Pałacem Buckingham, weszłam do czerwonej budki telefonicznej, podziwiałam Dużego Bena (jak mawia moja przyjaciółka), przejechałam się londyńskim metrem i zrobiłam zdjęcie z One Direction! (KILK) Co prawda, z One Direction siedzącymi na ławce w muzeum Madame Tussauds, i tymi sprzed odejścia Zayna, ale to wciąż zdjęcie z moimi ulubionymi wykonawcami, prawda?

Jednak najbardziej cieszy mnie fakt, że mogłam podszlifować poziom mojego języka angielskiego i na każdej ulicy słyszeć ten przepiękny brytyjski akcent! Jako, że wycieczka organizowana była przez szkołę, której również bardzo zależało na nauce języka, zamiast nocować w hotelu zatrzymaliśmy się u angielskich rodzin. Mieszkaliśmy w ich prywatnych domach, jedliśmy z nimi posiłki i rozmawialiśmy, niekiedy nawet do dziesiątej w nocy, od pogody zaczynając, a na polityce kończąc. Z przemiłą kobietą, u której zamieszkałam zamieniłam nawet kilka słów o One Direction. Co prawda, kompletnie myliła Harrego z Liamem, ale widać było, że cały zespół jest bardzo tam popularny, nawet wśród starszego pokolenia. Powiedziała też, że jej zdaniem nigdy już nie wrócą, ale wolałam przemilczeć tę kwestię. Od niej też dowiedziałam się, na przykład, dlaczego Brytyjczykom tak bardzo zależy na wyjściu z Unii Europejskiej. Będąc już w tym temacie wspomnę jeszcze, że w centrum Londynu miałam okazję zobaczyć strajk przeciwko Brexit'owi. Siedmioro, licząc szybko, ludzi z flagą UE, których okrzyki były całkowicie zagłuszane przez ruch uliczny. Nigdy nie przypuszczałam, że będzie to wyglądać tak nędznie... 

Najśmieszniejszy w tym wszystkim jest fakt, że byłam perfekcyjnie przygotowana na deszcz. Miałam ze sobą kurtkę przeciedeszczową, parasol, a nawet gumiaki. W ciągu mojego pięciodniowego pobytu w Wielkiej Brytanii nie spadła na mnie nawet kropla deszczu, zamiast tego wróciłam do Polski ze spaloną od słońca twarzą, co na pierwszy rzut oka wygląda jak nieumiejętne nałożenie podkładu. Dwudziesto kilku stopniowy upał był jedynym, na co nie byłam kompletnie gotowa! I między innymi dlatego muszę wrócić do Londynu - by zaznać stereotypowej brytyjskiej pogody!




































































You Might Also Like

75 comments

  1. Piękne zdjęcia, chciałabym się tam kiedyś wybrać :)

    ReplyDelete
  2. Strasznie Ci zazdroszczę, że mogłaś tam być. Cudne zdjęcia ♥

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jestem pierwsza <3 Marzenia się spełniają i to jest najprawdziwsza prawda, a co do ponownego odwiedzenia Londynu to chyba nie masz wątpliwości z kim to zrobisz :*

    ReplyDelete
  4. Rozumiem co czujesz, bo miałam tak samo! Na szczęście (choć w sumie nie do końca bo rzadko się widzimy..) mam tam rodzinę, więc mogę latać dość często i w czerwcu odwiedzam znowu! Londyn jest cudowny!
    Świetna fotorelacja <3
    Pozdrawiam.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. przecudne zdjęcia, bardzo chciałabym kiedyś odwiedzić Londyn. Super migawkowy wpis :) cieszę się, że wraz z Tobą, na Twym blogu mogłam zobaczyć te wszystkie cuda:)

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia piękne :) W Londynie byłam tylko raz, i chciałabym pojechać tam jeszcze raz :) Bardzo fajnie, że masz w szkole organizowane takie wycieczki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. właśnie dwa dni temu wróciłam z Londynu ale nie zwiedzałam bo już nie mam co hah byłam raczej po szwendać się po sklepach itp.
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  8. Ja byłam w Lopndynie w te wakacje i pokochałam klimat tego miasta!
    Only Dreams

    ReplyDelete
  9. Byłam w Wielkiej Brytanii, w jej wielu pięknych i magicznych zakątkach, ale niestety nie było czasu udać się do serca UK czyli Londynu, no cóż innym razem, i tak było genialnie!
    Cudowne zdjęcia, świetnie odwzorowywują tam gdzie spędziłaś czas.
    Świetny długi post ze zdjęciami, taki jaki lubię!
    Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę :D Piękne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  11. Eksta zdjęcia! Super, że trafiła Wam sie taka piękna pogoda... Ja wczoraj wróciłam z 4 dniowej wycieczki do słonecznej Hiszpanii i wróciłam do kraju w którym mieszkam... czyli Anglia... Eh, ciesz się, że nie przyleciałas teraz, bo ma byc ciągle zimno i deszczowo :(

    ReplyDelete
  12. zazdroszczę, jak na razie mogę tylko pomarzyć o takim wyjeździe jednak mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę ;) cudowne zdjęcia, aż czuć ten klimat ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia! Ludzie (w tym i ja) zazwyczaj stawiają na USA, nie doceniając Wielkiej Brytanii.

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  14. I to właśnie lubię z relacji, gdy zdjęcia nie przedstawiają tylko najbardziej znanych budynków i miejsc, ale również życie i miasto, które znajduje się gdzieś tam, poza utartymi szlakami zwiedzających. Pogody Ci zazdroszczę, ponieważ gdy byłam tam 3 lata temu, to przez jeden dzień lało, przez 2 siąpiło, a tylko przez jeden była piękna pogoda. Chętnie tam kiedyś wrócę :)
    olarey.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ja pierwszy raz do Londynu polecę na majówkę w tym roku :)

    codziennyuzytek.pl

    ReplyDelete
  16. cudowne zdjęcia! od dawna chcialam pojechac do Londynu, i na wakacjach w końcu mi się to uda;) nie mogę się juz doczekać

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajnie, że spełniłaś swoje marzenie! Ja chce jechać do Londynu, ale nikt nie chce, a sama jeszcze nie mogę :/ Chociaż gdybym mogła to by mnie juz nie było w Polsce :D

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękne fotografie. Dzięki nim czyta się Twojego bloga jeszcze lepiej. ;)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Anglię chciałabym zwiedzić ze względu na rozbudowaną kulturę i historię, a także zrobić objazdówkę po muzeach sztuki! Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  20. Londyn jest moim marzeniem od zawsze! Super, że udało Ci się tam pojechać. Zdjęcia są piękne <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. Genialne miejsce, bardzo chciałabym e kiedyś odwiedzić.
    Obserwuje:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Oj, zazdroszczę Ci podróży do Londynu, bo sama w przyszłości chciałabym się tam wybrać, a może nawet pozostać na dłużej :) Co do Brexitu, to szczerze im się nie dziwię, ale z drugiej strony jest to smutna informacja dla nas, bo już nie będzie tak łatwo tam emigrować, aczkolwiek wszystko zależy od tego jak dogadają się z parlamentem europejskim :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację! Ale myślę, że niewiele zmieni się, jeśli chodzi o turystykę - oni przecież bardzo dużo zarabiają na turystyce, więc nie ma się czym przejmować :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Delete
  23. Chciałabym tam kiedyś pojechać. Londyn to śliczne miasto!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia, kiedyś na pewno się tam wybiorę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://every-think-is-perfect.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Też byłam na takiej szkolnej wyciecze parę lat temu. Pamiętam, że gdy byłam młodsza Londyn zawsze mnie fascynował, ale gdy już pojechałam do Anglii, to jednak moje serce skradł nie Londyn, a Oxford. Zazdroszczę tych rozmów z Brytyjczykami, moja angielska rodzina mało z nami rozmawiała, a liczyłam, że spędzimy z nimi dużo czasu wieczorami.
    mój blog, zapraszam

    ReplyDelete
  26. Bożee, LOndyn.. Jak tam pięknie! Moje marzenie♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  27. Bardzo się cieszę, że spełniłaś swoje marzenie, ja jeszcze nigdy nie byłam w Wielkiej Brytanii, ale moje kiedyś... :) Super relacja i fajne zdjęcia. :*

    Pozdrawiam,
    egzemplarz (klik)

    ReplyDelete
  28. moje jedno z marzen- wybrac sie do Londynu, a w szczegolnosci do studia Haryy'ego Pottera :) cudowne zdjęcia, no i pozostało mi jak na razie tylko pozazdrościć :)

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    ReplyDelete
  29. Strasznie zazdroszczę Ci tego wyjazdu!
    Piękne zdjęcia!
    katemi21.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Zazdroszczę z calego serduszka :( Londyn zawsze był moim marzeniem!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    ReplyDelete
  31. Londyn jest na pewno pięknym miejscem. Nie miałam jeszcze okazji go zobaczyć, może kiedyś :) na razie mi się tam nie spieszy, to deszczowe miasto a ja kocham słoneczko :) pięke zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Naprawdę świetnie wyszły ci te zdjęcia, zobaczyłam na nich Londyn od innej strony niż znałam z mediów, sama jeszcze tam nie byłam ale widzę, że warto :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. tak dużo cudownych zdjęć.. ahhh ja dopiero gdzieś pojadę jak skończe 18lat.
    CLICK- MY BLOG! Poklikasz ?

    ReplyDelete
  34. Piękne zdjęcia i cudowne miejsca. Bardzo bym chciała tam kiedyś pojechać.
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Mnie szczególnie nie ciągnie do Londynu, bardziej czekam na mój wyjazd do Stanów. Jednak UK to miejsce które znajduję się na liście 'do odwiedzenia'. To piękne, klimatyczne i charakterystyczne miasto, które uważam że każdy powinienen zobaczyc. Bardzo podobaja mi się Twoje zdjęcia, bo soą prawdziwe! Tętni od nich londyńskim życiem, a to się ceni.

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  36. Byłam w Londynie ponad 2 lata temu i na pewno jeszcze tam wrócę. Pokochałam to miasto za klimat jaki tam panuje <3

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  37. Ale super!
    A ja własnie chciałabym bardzo być w Londynie, tak samo jak w Paryżu i Amsterdamie :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja nie byłam jeszcze zagranicą, więc wyjazd do Londynu byłby dla mnie czymś super :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jejku piękne zdjęcia, zawsze chciałam też pojechać do Londynu. Śliczne miejsce.
    Mój blog

    ReplyDelete
  40. ja mieszkam w anglii i byłam w londynie i szczerze te tłumy mnie przerażają:D
    piękne zdjęcia!

    little-jay999.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  41. Też zamierzam tam kiedyś pojechać, bo to takie magiczne, klimatyczne miejsce :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ale pięknie to pokazałaś na zdjęciach! :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  43. Świetna sprawa! W mojej szkole były takie wymiany, jednak niechętnie się na nie zgłaszałam, ze względu na strach z powodu mojego lichego angielskiego. :D
    Jednak kiedyś chciałabym tam wyjechać :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  44. Tak, jak mówisz Londyn dla niektórych nie jest czymś szczególnym, w tym dla mnie. Wole odludzia :P. Jednak każdy ma inne marzenia i cieszę się, że Ci się jednoz nich udało spełnić.


    fotograficznespelnia.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Przepiękne zdjęcia :)
    Londyn to miasto inspiracji! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Jejku, te fotografie przekonały mnie do tego miejsca!
    Wolałam USA, jednak myślę, że Wielka Brytania jest bardziej eleganckim miejscem.
    Mała uwaga: powinnaś zamazać rejestracje aut, bo Google może przyczepić się do tego :P

    Pozdrawiam, http://themoonnest.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam to zrobić, ale kompletnie wyleciało mi z głowy... Dziękuję za przypomnienie, kochana 😻

      Delete
  47. Zawsze marzyłam o odwiedzeniu tego miejsca. Może w tym roku mi się uda. Zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko x http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/04/coachella-2017-mix-zdjec.html

    ReplyDelete
  48. Nie masz pojęcia jak cholernie zazdroszczę Ci pobytu tam. Strasznie tęsknię za Anglią i chciałabym wybrać się do Londynu ponownie. Sama niestety nie miałam okazji przejechać się London Eye, ani zrobić zdjęcia z One Direction (do dziś tego żałuję, ale to niestety nie moja wina), więc mam po co wracać!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z całego serca życzę Ci tego 💖

      Delete
  49. Świetne zdjęcia! Ja pamiętam jak dziś swoją podróż do Londynu ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  50. Piękne zdjęcia i świetny blog :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. zazdroszcze wyjazdu,sliczne zdjecia!:)

    ReplyDelete
  52. Ale super, zazdroszczę, zawsze chciałam odwiedzićlondyn <3
    Świetna dawka zdjęć :)
    http://magdelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Cudowne zdjęcia od razu czuć klimat tego miejsca.

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  54. wow what a lovely post
    I adore London so much, it's an amazing City.
    lovely Pictures :D

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  55. Uwielbiam to miasto i jego energię, zawsze jestem przeszczęśliwa kiedy tam wracam! Zdjęcia przepiękne, przywołują same cudowne wspomnienia. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. zazdroszczę wyjazdu, też bym chciała pobyć przynajmniej kilka dni :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Czyżby bratnia dusza? Też marzę o wycieczce do Stanów i Australii :D

    Leyraa Blog

    ReplyDelete
  58. Zazdroszczę takiej wycieczki! Pamiętam, że moja szkoła kiedyś organizowała wycieczki do Londynu, jednak od roku są wycofane :/ Mam nadzieje, że kiedyś uda mi się zwiedzić to miasto i przejechać się angielskim, czerwonym busikiem :D Hah, mi też się marzy wycieczka do Stanów, a najlepiej to zamieszanie tam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  59. Rewelacyjny blog <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Dla wielu nieosiągalne miejsce, ale każdy marzył o podróży w to miejsce. Wielu Polaków wyjechalo tam za chlebem, wiec na pewno coś ich przyciągnęło.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie napisałam przecież, że Londyn jest nieosiągalny

      Delete
  61. Chic outfit and photos, it looks really nice and chic on you!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    ReplyDelete
  62. Byłam w Londynie w kwietniu, tak sobie myślę, że byłyśmy tam chyba w tym samym momencie! Wstawiałaś zdjęcia na instagrama na bieżąco, czy dopiero po powrocie? Cudowne zdjęcia! Ja niestety nie miałam okazji być na LE, ale obok 1D też nie przeszłam obojętnie, widzę, że lubisz Nialla ;) Polowałam ja Justina, ale pan powiedział mi, że akurat w ten dzień zabrali go do modernizacji. Myślałam, że się pobeczę. Muszę tam wrócić i uściskać tą rzeźbę!

    Pozdrawiam,
    @hannanabuszewska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, wstawiałam codziennie wieczorem ;) Chyba rzeczywiście byłyśmy w tym samym czasie, bo też zauważyłam zniknięcie Justina! Oczywiście, Niall jest najlepszy! Ja muszę wrócić i poczuć brytyjski deszcz, oby nam obu się to udało!

      Delete
  63. przecudne zdjęcie
    ‪Hej chciałam was zachęcić do zaglądania na mojego snapa julus_1234 gdzie będę robic: Q&A, vlogi z wycieczek niedługo szykuje się jedna wiec wpadnij jak najszybciej. Bede pokazywać wam jakie ubrania kupiłam a także inne rzeczy. Może pare dni z mojego codziennego życia. Będę robic snapa dla was.

    ReplyDelete
  64. Ale zazdroszczę! Udowadniasz, że marzenia się spełniają! Mam nadzieję, że nadal będziesz nas zarażać tą pozytywną myślą ;) A zjęcia magiczne! Prawie mogę poczuć że tam jestem. Oby udało Ci się tam kiedyś wrócić!

    stolarskada@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Przepięknie! Widzę, że directioner! Już rzadko jeszcze gdzieś ich spotkać... Ja też ich uwielbiam i wierzę, że wrócą. Nie przejmuj się tym, co mówi ta pani. Skoro ich nie rozróżnia, nie można jej wierzyć ;)

    BEST REGARDS,
    ANGE ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ;) No pewnie, że nie można!

      Delete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images