THURSDAY



Możecie się nieco zdziwić, ale dopiero w ostatnich dniach przekonałam się, co tak na prawdę znaczy być perfekcjonistką. Zawsze byłam nieco za bardzo przewrażliwiona na punkcie kontrolowania wszystkiego, co dzieje się wokół mnie i doprowadzenia tego do stanu idealnego. Jednak rękę dałabym sobie uciąć, że jest to jak najbardziej pozywtyna cecha. Gardziłam ludźmi, którzy większość swoich obowiązków mieli głęboko w poważaniu. To drugie się nie zmieniło -  nadal uważam za żałosne pójście na łatwiznę, jednak zdałam sobie sprawę, że nie można mieć wszystkiego dopiętego na ostatni guzik w każdej dziedzinie. To po prostu nie jest możliwe, ponieważ jesteśmy tylko ludźmi, a nie maszynami stworzonymi tylko i wyłącznie do pracy. Ten tydzień, z racji tego, że były to pierwsze dni szkoły po feriach zimowych, był dla mnie niezwykle trudny. Codziennie wstawałam przed szóstą, żeby powtórzyć materiał przed sprawdzianami, których nie napisałam w terminie przez moją długotrwałą chorobę. Kładłam się spać dopiero grubo po północy, a w ciągu dnia odchodziłam od biurka tylko po to, żeby zrobić sobie kolejną kawę. Mało rozmawiałam z rodziną, oprócz drogi do i ze szkoły w ogóle nie wychodziłam z domu, a zamiast tego cały czas zamknięta w moim pokoju nie wiedziałam w co ręce włożyć - można więc śmiało powiedzieć, że był to tydzień wycięty z życiorysu. Ale czy miało to odwzwierciedlenie w moich ocenach? Jakoś nie specjalnie. Nie dostałabym gorszych stopni, jeśli poświęciłabym chociaż chwilę mojej siostrze czy przyjaciółkom, które ostatnio mocno zaniedbuję. Bo taka jest prawda - szkoła wcale nie motywuje do dalszej nauki, tylko pokazuje, jak bardzo nic nie potrafimy i jak dużo czasu my-głupcy musimy jeszcze spędzić nad książkami, aby sprostać wymogom dzisiejszego systemu nauczania. Ale czuję, że jeśli spędzę kolejne pół godziny w towarzystwie mapy wszechoceanu czy 'Lalki' Prusa zwariuję i będzie to efekt nieodwracalny. Dlatego dzisiaj nie mam już zamiaru się niczego uczyć, tylko nareszcie zrobić coś, co naprawdę kocham. Wam radzę to samo! Nie ma sensu w zbytnim zamartwianiu się szkołą, bo będzie to jedyne wspomnienie, jakie Wam pozostanie z najlepszego okresu życia - młodości. Czas przestać pracować - trzeba w końcu trochę pożyć! 


 kurtka sammydress / sweter sammydress






Chciałabym się Wam odwdzięczyć za niesamowitą aktywność, jaką wykazujecie na blogu - niedawno liczba czytelników przekroczyła magiczne dwieście i cały czas rośnie! Dlatego też przygotowałam dla Was specjalny konkurs, w którym do wygrania są piękne instabook'i, czyli spersonalizowane albumy ze zdjęciami z instagrama (i nie tylko). Zasady są proste - ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE NALEŻY BYĆ PUBLICZNYM OBSERWATOREM BLOGA I PODAĆ W KOMENTARZU PONIŻEJ AKTUALNY ADRES E-MAIL, który będzię służył do skontaktowania się z wygranymi osobami. Na ten adres wysłane zostaną wszystkie instrukcje, dotyczące projektowania swojego albumu, wyzerowania jego ceny w koszyku, jak i wysyłki. W razie problemów na jakimkolwiek etapie tworzenia instabook'a oczywiście chętnie służę pomocą! Wszystko jasne? Więc czas... START! POWODZENIA, KOCHANI!

KONKURS TRWA DO 09/02/2017
ZWYCIĘZCY BĘDĄ WYŁONIENI NA DRODZE SPRAWIEDLIWEGO LOSOWANIA.
WYGRYWAJĄ AŻ 3 OSOBY!

Dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna za codzienną motywację do dalszego działania! Nawet nie wiecie, jak dużo to dla mnie znaczy! Pokazujecie mi, że warto marzyć i walczyć o swoje marzenia. Dziękuję, że jesteście 




Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie! A zwycięzcami są: MARTA LODAREK, PATRYCJA KORZENIOWSKA I ANASTAZJA KONIECZNY. Gratulacje, dziewczyny! Na podanego przez Was maila wysłałam już wszystkie wiadomości dotyczące wygranej! Proszę, odpowiedzcie w ciągu najbliższych trzech dni - potem będę zmuszona wylosować inne osoby. A wszystkim, którzy się spóźnili lub po prostu nie mieli tym razem szczęścia chciałabym powiedzieć, że niedługo będą kolejne szanse na wygraną, także stay tuned everyone!


MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

74 comments

  1. Ale ty jesteś piękna :) i masz cudnego "Fotografa"
    Biorę udział w konkursie
    Obserwuje jako: Daria Kulik
    onlydreams.blog@wp.pl
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    ReplyDelete
  2. Ja też wszystko kontroluję i ostatnio zaczyna mnie to już denerwować. Moje ferie powoli się kończą to pewnie też będzie mi ciężko przyzwyczaić się do chodzenia do szkoły.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nie ma co się aż tak bardzo przejmować ocenami, jeśli nie ma się 1 i 2. Sama w tym roku szkolnym postanowiłam mniej się stresować w szkole. Uczę się na rzeczy, które sprawiają mi większą przyjemność (matematyka), a mniej uczę się na rzeczy, które nie są mi przydatne, albo wcale nie idą. I powiem szczerze, że oceny nie są wcale gorsze. A jeśli wpadnie gorsza z przedmiotu niepotrzebnego mi to się tym wcale nie przejmuję.
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matematyka? Podziwiam :) dziękuję za cudowny komentarz ❤

      Delete
  4. Super kurteczka :) Fajny post :) Nie biorę udziału w konkursie :) Pozdrawiam kochana i życzę samych sukcesów w blogowaniu :* Buziaczki:*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Biorę udział!
    Obserwuję jako: Aleksandra M
    lexmalik@wp.pl
    Mega zdjęcia!
    Mój blog♡

    ReplyDelete
  6. Perfekcjonizm rozumiem doskonale, dlatego bardzo utożsamiam się z tym co napisałaś. Ja również próbowałam mieć wszystko pod kontrolą, ale u mnie to odwróciło się przeciw mnie w postaci zaburzeń odżywiania. Nie ma co marnować życia na nierealne cele, do wszystkiego trzeba dążyć powoli!;)

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Nienawidzę szkoły ona zabiera mi chęci do życia, ale lubię ludzi, którzy się w niej znajdują. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Też strasznie się wszystkim stresuję zwykle w szkole, zawsze próbuję być perfekcjonistką. Wszystko się nie zrobi od razu, musimy dążyć do tego powoli, bo inaczej obróci się to przeciwko nam :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  9. Masz rację - nie możemy wszystkiego kontrolować. Kiedy jeszcze chodziłam do liceum miałam dokładnie ten sam problem, każdą chwilę poświęcałam nauce, książkom, esejom... nie zawsze dawało to miarodajny efekt. Wręcz przeciwnie - ludzie, którzy umieli kombinować często zyskiwali dużo więcej niż ja. Wciąż jestem perfekcjonistką, jeśli chodzi o naukę. Na studiach poświęcam jej dużo czasu, bo inaczej się nie da. Jednak zawsze znajdę czas dla rodziny, przyjaciół czy też wyjście na małe piwko. Niby to frazesy - chwytaj dzień, ale prawdą jest, że straconych momentów z młodości już nic nam nie zwróci! :) Bardzo mądry i dojrzały post, to świetne uczucie znaleźć taki w blogosferze :)
    Aaaa i bardzo podoba mi się Twoja kurteczka! Totalnie w moim stylu :)

    Dołączam do grona obserwujących. Podaję również e-mail, może uda mi się coś wreszcie wygrać! :) katarzynarodak5@wp.pl

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja jestem perfekcjonistką, wszystko ma być u mnie idealnie :)
    Piękne zdjęcia :)
    Biorę udział!
    Obserwuję jako: Karlee
    E-mail:karlee936@gmail.com

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ojej, Twój post dał mi dużo do myślenia. Zgadzam się z tobą w stu procentach - szkoła nie może zawsze mieć pierwszego miejsca, nie może nas pozbawiać życiowych przyjemności i nie może sprawić, że spędzimy całą młodość w książkach. Sama jestem perfekcjonistką i jeśli na sprawdzian nie nauczę się danej rzeczy wystarczająco dobrze, to po prostu będzie mi z tym źle i nie będę w stanie robić tego, co naprawdę sprawia mi przyjemność. Naprawdę kocham czytać Twoje posty - są one takie szczere i prawdziwe! W dodatku Twoje stylizacje zawsze przypadają mi do gustu, mamy chyba dosyć podobny styl ;) W każdym razie dzięki za super wpisy i pozdrawiam :)

    Mój mail : supernatka110@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo za re słowa! Są dla mnie bardzo ważne ❤

      Delete
  12. "Lalka" to coś pięknego, ale faktycznie, nie należy przesadzać w żadną ze stron. Trzeba pilnować i obowiązków w szkole, jak i tych w rodzinie czy wśród znajomych. To bardzo ważne, żeby znaleźć taki złoty środek i odpowiedni punkt centralny :)

    VLEKSVNDRV

    ReplyDelete
  13. Ja nie lubie wszystkiego kontrolowac wiec moje zycie jest bardzo "codzienne" haha :D Genialna kurteczka :^ Obserwuje bloga a moj meil to Marikaa.Wiktoriaa@gmail.com

    Buziaki Zyciedlapasji.blogspot.com 💕

    ReplyDelete
  14. Oj jak ja to doskonale znam! To także był mój pierwszy tydzień po feriach i był bardzo pracowity. Musiałam się zmuszać do nauki co jest jeszcze bardziej ciężkie bo wtedy trudniej nam się skupić i nauczyć kiedy robimy to z taką niechęcią. Dodatkowo matura, ciągle to słyszę, że matura, że trzeba się uczyć... TRAGEDIA! Trzeba przetrwać:) Ale masz rację oprócz szkoły trzeba mieć także czas na normalne życie, czas dla przyjaciół, dla rodziny, dla siebie.
    Ja również chętnie wezmę udział w konkursie!
    Dołączam do grona obserwatorów.
    E-mail: domiinikaaa@poczta.fm

    ReplyDelete
  15. Bardzo dobrze napisane. Czasami jest tyle materiału, że musimy zaniedbać życie towarzyskie i rodzinne, by poświęcić je nauce... a powinniśmy mieć czas na różne inne rzeczy.
    Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: https://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Doskonale to wszystko ujęłaś.Czasem musimy odłożyć na bok to całe planowanie,bo na dłuższą metę jeśli będziemy się wszystkim przesadnie przejmować to zwariujemy! Bardzo ładna kurteczka :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja jeszcze nie tak dawno bardzo przejmowałam się ocenami, ale trzeba zrozumieć, że nie we wszystkim da się być najlepszym. Wiadomo, że znajdą się osoby, które będą dosyć dobre ze wszystkiego (nie znaczy najlepsze, takie czwórkowe) , a niektóre będą przodować np. w 2 przedmiotach. Trzeba umieć równoważyć czas na rzeczy ważne i ważniejsze. Zwyczajnie - żyć, nie samą nauką, ale mieć też swoje pasje i czas dla rodziny, przyjaciół. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  18. jaka genialna kurtka! kurcze szkoda że jej nie zauważyłam przy współpracy
    niestety te kilkanascie bezsensownych lat nauki, z której nic nie wzniesiemy w przyszłości musimy przerbnąć ;) tylko ważne żeby nie zostawiać sobie wszystkiego na ostatni raz, narobimy sobie tylko jednego wielkiego bagna. ale tutaj wiadomo niedość że zaległości to jeszcze rzeczy z teraźneijszości, więc nie zazdroszcze haha ale już po wszytskim!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  19. Mój tydzień wyglądał podobnie :/, świetna kurtka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetna kurtka!!!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  21. Super kurtka! :)
    https://evildivination.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja bym nie mogła spędzić całego dnia na nauce, muszę przynajmniej wieczorem wyluzowac coś obejrzeć, czy poczytać blogi, czy iść na spacer :D
    Bardzo ładna kurtka!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Perfekcjonizm to na pewno nie jest pozytywna cecha. Trzeba umieć złapać równowagę pomiędzy jednym, a drugim. ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Zawsze miałam takie, a nie inne zdanie o szkole.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ja mam wrażenie, że szkoła nie uczy przydatnych rzeczy, albo bardziej nie chodzi o to by nas czegoś nauczyć tylko, żebyśmy dobrze napisali test bez sprawdzenia czy na pewno to rozumiemy.
    Świetnie wyglądasz!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  26. Perfekcjonizm jest strasznie uciążliwy, wiem coś o tym...
    Genialne zdjęcia, szczególnie spodobała mi się kurtka! :)
    soylena.blogpsot.com

    ReplyDelete
  27. Strasznie podoba mi się Twoja kurtka ;)
    http://belkotyzyciowe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. nie warto być perfekcyjnym, a raczej starać się takim być, to nie ma sensu. Wiem coś o tym, chciałam się uczyć najlepiej,a w tym roku postanowiłam, że co będzie to będzie i już, a okazało się, że mam lepsze wyniki niż w poprzednim roku :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetny post :)
    https://fashdarkness.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. We wszystkim nie można być perfekcjonistą to fakt...
    Świetna kurtka! ;)

    Fajnie byłoby w końcu coś wygrać więc biorę udział w konkursie. Obserwuję, email: werciaq7@gmail.com
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  31. Szkoła doprowadza mnie do szału, czasami mam jej tak bardzo dosyć!
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    ReplyDelete
  32. Trzeba korzystać z nastoletnich lat ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Uważam że szkoła zabija nasz czas. Zamiast uczyć się rzeczy które w życiu mi się nie przydadzą mogłabym ten czas wykorzystać lepiej. Musimy tez pamiętać że bez szkoły i dobrych ocen będziemy skazani na najniższą krajową i na robienie czegoś przez całe życie czego się nie lubi.
    Mój blog

    ReplyDelete
  34. Jeeeeej, ta kurtka jest genialna! :)
    Chętnie wziełabym udział w konkursie, ale już mam 4 takie albumy, ale ogólnie świetna sprawa! :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  35. Dlatego ja chodze do szkoły tylko w sobote i w niedziele.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Obserwuję z przyjemnością :)
    gluchdiana@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Kurtka jest naprawdę świetna! Kocham to twoje poświęcenie! Pisałaś, że byłaś już chora tyle razy, a nadal nie przestajesz robić takich wyzykownych sesji - widać, że zależy Ci na czytelnikach ;) A szkoła - ja uważam, że wszystko, co robimy, powinniśmy robić z uśmiechem i powinno nam to sprawiać przyjeność - spróbuj nie brać tego zbyt na poważnie, tylko odpręż się. Im się bardziej starasz, tym bardziej wszystko idzie gorze - pamiętaj! Biorę udział - obserwuję już od dawna - jkaminska48@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Jaka ty jesteś piękna! Twój blog jest jednym z moich ulubionych w całej sieci, mimo że czytam, cie od niedawna (bo jakieś 3 msce). Tak trzymaj - świetna jesteś w tym, co robisz! Szkoła była jestt i będzie zawsze utrapieniem każdego ucznia, ale spokojnie, wiesz, ze wszystko bedzie dobrze! Ja też obserwuję już twojego bloga, a to mój mail- liliowaczytelniczka@gmail.com :)

    Buziaki,
    Klaudia

    ReplyDelete
  39. Jak ślicznie wyglądasz! Jesteś naorawdę piękną dziekwczyną ;)
    Biorę ucział - patrycjakorzeniowska20@gmail.com :) :) :)

    ReplyDelete
  40. Idealne kurtka! Muszę sobie taką sprawić! Kliknęłam ;) A szkołą się nie przejmuj!

    sandrakowal8@gmail.com - może wreszcie coś mi się uda w tym tygodniu...

    ReplyDelete
  41. Uwielbiam Twój styl pisania! I te twoje zdjęcia - perwsza klasa! Super inspiracja i motywacja jednocześnie! Nie zamartwiaj się! Życie jest zby krótkie ;* Ja na konkurs ze snapa ;) Chyba zdążyłam w ostatniej chwili ;)

    martawlodarek@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak ona się nazywa na snapie?

      Delete
    2. @paulinahycnar - przecież jest napisane u góry strony - czy naprawdę ludzie już niczego tu nie czytają?!?!?!?!

      Delete
  42. Ślicznie wyglądasz, kochana! chyba jeszczed zdążyłam załapać się na konkurs, co? roseczytalniczka123@gmail.com

    A co do treści - każdy ma takie chwile, ale trzeba znaleźć złoty środek - każdy na swój sposób!

    ReplyDelete
  43. Kurde, szkoda, że się nie załapałam na ten konkurs - ale zaobserwuje z przyjemnością! Pięknie piszesz, a Twoje zdjęcia przyciągają wzrok!

    ReplyDelete
  44. przepiękna kurteczka :) jak i cała stylizacja, dobre połączenie :)

    uważam, że warto gonić za marzeniami, więc biorę udział w konkursie :)
    e-mail: kamilamichalinamarmurowska@gmail.com

    mój blog: kmmbffl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    2. Konkurs się już skońcyzł, jednak nic straconego - niedługo będą kolejne ;)

      Delete
  45. Super post, masz w 100% rację. Trzeba korzystać z życia, póki możemy.
    Życzę powodzenia wszystkim w konkursie!

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  46. Zgadzam się z Tobą. Niestety kiedyś miałam tak, że bardzo mocno przejmowałam się szkoła i prawie nie wychodziłam z domu, bo bardzo mi zależało na ocenach, na szczęście najbliżsi szybko uświadomili mi, że to co robię nie jest dobre. Świetne zdjęcia :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Przepięknie wyszłaś, kochana! Ale czy nie można już wziąć udziału w konkursie? Proszę, odpowiedz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie można, konkurs zakonczył się w czwartek

      Delete
    2. Tak to jest, jak ludzie chcą brać udział w konkursach, byle coś wygrać i nawet nie czytają postów... Żal pe el

      Delete
    3. A tak wgl, kiedy wyniki? :) #zniecierpliwiona :)

      Delete
    4. Julio, zwracaj się grzeczniej do innych czytelników, proszę. Wyniki będą dziś wieczorem.

      Delete
  48. Niesamowite zdjęcia i bardzo inspirujący tekst! JEsteś naprawdę świetna w tym, co robisz! Nigdy nie przestawaj ;)

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    ReplyDelete
  49. dobrze, że doszłaś do takich wniosków :) do wszystkiego potrzebny jest dystans. A rodzinie ZAWSZE warto poświęcać czas.
    Piękna kurtka,
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  50. pięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  51. Świetna kurtka ♥ Posiadanie super jeansowej kurtki to jeden z absolutnych must have'ów

    www.fattiechips.blogspot.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images