MAKE UP BRUSHES REVIEW | ZAFUL

Paradoks. Mój codzienny makijaż zazwyczaj kończy się na nałożeniu tuszu do rzęs, a w swojej kolekcji zgromadziłam już trzy niemałe kom...



Paradoks. Mój codzienny makijaż zazwyczaj kończy się na nałożeniu tuszu do rzęs, a w swojej kolekcji zgromadziłam już trzy niemałe komplety pędzli. Co więcej, wszystkie wybrałam na podstawie walorów estetycznych, a nie opinii innych kupujących. To chyba nie najlepiej o mnie świadczy. Jednak bez względu na to wszystko, pozostałam wymagającą użytkowniczką i recenzentką - a tak się składa, że w przypadku obu produktów jest się do czego przyczepić...


PĘDZLE Z RÓŻOWYM ZŁOTEM // KLIK

Jak wspomniałam, do ich kupna zachęcił mnie ten bajeczny wygląd - od razu wyobraziłam je sobie stojące w moim kubku na pędzle i nie mogłam nie dodać ich do zakupowego koszyka... Faktycznie, estetyka i elegancja naprawdę robią wrażenie, szczególnie, gdy od wszystkich ścianek w kolorze różowego złota odbijają się promienie słoneczne (efekt pokazany na ostatnim zdjęciu). Niestety, wszystko, co najlepsze, na tym się kończy. Z dziesięciu pędzli w zestawie tylko cztery grubsze nadają się do użytku, ponieważ reszta, z krótkim włosiem jest niemiłosiernie twarda i w kontakcie z moją, średnio wrażliwą, skórą zwyczajnie ją podrażnia i sprawia mi ból, słowem: te pędzle są nie do użycia! Za to, bardziej puszyste pędzle są naprawdę miękkie w dotyku i, gdyby nie przeciętne wypadanie pojedynczych włosków, byłyby idealne! Jednak ze względu na fakt, że zostały kupione z myślą o prezentowaniu się w moim pokoju jako element dekorayjny, po przetestowaniu taką też będą pełniły rolę. Bardzo mi przykro, ale niczego innego nie mogę im zaproponować...








OWALNE PĘDZLE 'SZCZOTKI' // KLIK

Po raz pierwszy spotkałam się z takim rodzajem pędzli do makijażu. Zdania na ich temat są podzielone: jedni nie wyobrażają sobie bez nich życia, a drudzy preferują ich klasyczne wersje. Mi zdecydowanie bliżej do pierwszej grupy ludzi, jednak moje życie miałoby sens również bez tych akcesorii. Ale trzeba przyznać, że pokochałam je od pierwszego użycia! Dzięki dużym i lekko wypukłym powierzchniom równomiernie rozprowadzają płyne kosmetyki (korektory, podkłady) na całej twarzy. Ja zawsze kończyłam na jendej warstwie, ale zapewniam Was, że z każdą kolejną efekt będzie taki sam - precyzyjnie nałożony produkt. Czytając kilka recenzji owalnych pędzli natrafiłam na wzmiankę o podrażnieniu skóry - w końcu gęsto ułożone włosie sunie po skórze twarzy z siłą nacisku, jaką mu nadamy, a w pośpiechu może skończyć się to właśnie małymi zadrapaniami. Jednak, uwierzcie mi, jestem osobą, która ciągle się gdzieś spieszy, cały czas spóźnia i momentami nie panuje nad swoimi ruchami, a nigdy nie przydarzyła mi się podobna sytuacja (zależy to pewnie od rodzaju włosia - w moim przypadku jest naprawdę miękkie i nie da się zrobić sobie nim krzywdy). Podsumowując, walory estetyczne pędzli zachwycają, jak poprzednio, jednak tym razem wykorzystam je do bardziej wymagających zadań niż bycie dekoracją.









BROKATOWE CIENIE DO POWIEK // KLIK

Przy okazji testowania pędzli bliżej zapoznałam się również z uroczą paletką cieni do powiek z brokatem, nazwanej '3 fox eyes'. Prawdę mówiąc, nigdy nie lubiłam brokatowych cieni, ale chyba dlatego, że wcześniej nie trafiłam na żadne, z których byłabym zadowolona. Ten produkt można stosować na dwa sposoby: jako wykończenie makijażu oka, poprzez dodanie małej ilości cienia otrzymujemy pięknie mieniące się drobinki lub standardowo nałożyć większą ilość - wtedy oprócz brokatu na powiekach zostaje również kolor. Niestety, w drugiej opcji, kolor ten bardzo szybko blaknie i całkowicie zanika. Jednak drobinki brokatu są naprawdę trwałe i zostają na powiece kilka dobrych godzin!




You Might Also Like

75 komentarze

  1. Naprawdę ciekawe te owalne pędzle! Nigdy takich nie miałam, ale słyszę coraz więcej pozytywnych opinii na ich tamat ;) Poklikane!

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    ReplyDelete
  2. Świetne są te pierwsze pędzle! Wyglądają magicznie, chyba nigdy nie widziałam ładniejszych! Szkoda, że są do dupy... Ja bym nie mogła sobie pozwolić na takie drogie pędzle tylko po to, by były dekoracją... Użądzisz może kiedyś konkurs z taką nagrodą? Byłoby naprawdę fajnie ;)

    ReplyDelete
  3. Ja mam już swoje ulubione pędzle, z Hakuro, jednak te pierwsze naprawdę wyglądają nieziemsko! Najbardzij zaciekawiła mnie ta paletka! Bardzo ładnie prezentuje się estetycznie i do tego ma lusterko (pewnie było szalenie trudno zrobić je zdjęcia przez to ;) I tak, jak mówisz - najbardziej chciałabym uzyskać taki lekki połysk ;) Muszę się nad nią zastanowić, tylko... Dlaczego nie podałaś do niej linku? To pewnie przez pomyłę ;) Mogłabyś to proszę zmienić, bo bardzo zależy mi akurat na tej jednej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, trochę się namęczyłam z tym lustrem :) Co do linku - niestety, moje cienie są już wyprzedane i nie ma możliwości ich kupienia jak na razie. Jednak jak tylko wrócę do domu, podam Ci w tym komentarzu link do nich, żebyś mogła sprawdzać ich dostępność - z pewnością niedługo wrócą do sprzedaży :)

      Delete
  4. Świetne cienie! Jak pięknie się błyszczą ;) No i te pierwsze pędzle też wymiatają ;)

    ReplyDelete
  5. Te różowo-złote wyglądają naprawdę pięknie. Szkoda, że się nie nadają :/ Przynajmniej ładnie ozdobią pomieszczenie, w którym będą trzymana :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Posiadam pędzelki szczotki i stały się moja podstawą makijażu, spisują się naprawdę świetnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  7. Dobrze, że trafiłam na tego posta, gdyż ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tych pierwszych pędzli, ale odłożyłam ich zakup na później. Szkoda, że się nie sprawdziły.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Takie pędzelki marzą mi się :) Paleta ma bardzo ładne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Szkoda tych pierwszych pędzli, bo są takie piękne ;(.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dużo blogerek ma te pędzle ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  11. Muszę w końcu kupić te pędzle szczotki bo kuszą strasznie :D a te cienie przepiękne! Próbowałaś nałożyć je na całą powiekę, ale wcześniej nakładając bazę? Może wtedy udałoby się przedłużyć ich żywotność, bo wyglądają CUDOWNIE
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam pędzelki szczotki super się nimi robi makijaż :) ale te pędzle z różowym złotem ślicznie wyglądają :)

    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  13. Jejku, te pędzle są śliczne, szkoda, że do niczego się nie nadają :/
    Mój blog

    ReplyDelete
  14. Nie miałam okazji z nimi pracować niestety :(

    ReplyDelete
  15. WoW jakie te pędzle są śliczne. Idealna ozdoba do pokoju hahah
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  16. Sama składając zamówienie na zaful miałam niemały dylemat z tymi ślicznymi pędzlami, które chciałam niewątpliwie zamówić. Dobrze, że się powstrzymałam, teraz po przeczytaniu twojej recenzji będę pamiętała o tym, że na ich dobrych wyglądzie wszystko się kończy.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Różowe pędzle wyglądają świetnie :)

    ReplyDelete
  18. od dłuzszego czasu zastanawiam się nad kupnem takich pędzli, i chyba w końcu się zdecydowałam;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mam te pędzle! Są super!
    http://zajaczkowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Pędzle z różowym zlotem są po prostu cudowne!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja ostatnio też zamówiłam sobie bardzo podobne pędzle i jestem z nich bardzo zadowolona, może trafiłaś na jakieś gorsze po prostu.;/ :)

    ReplyDelete
  22. O mamusiu, te pedzle sa tak piekne ze chyba bym sie nimi nie malowala hahahaha

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zastanawiam się bardzo nad tymi pędzlami szczotkami i chyba się na nie skuszę. Świetna recenzja :)!
    Nicoole-Nicolee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. och te pędzle są śliczne! Już kilka razy chciałam je kupić, oczami wyobraźni widziłam jak słoneckzo odbija się od nich na mojej toaletce... ale właśnie nie byłam pewna co do ich funkcjonalność, a zwłaszcza tych małych do cieni... no to już wiem, a szkoda, bo mogłyby być i piękne i funkcjonalne :(
    A w szczpteczkowych pędzelkach też się zakochałam! są mega użyteczne w makijażu <3

    ReplyDelete
  25. Sama chętnie skusiłabym się na takie cudeńka. Owale szczotki mam, ale średnio jestem zadowolona z ich używania. Może kwestia wprawy

    ReplyDelete
  26. Wybrałaś świetne rzeczy <3
    mam pędzelki rose gold i są cudowne
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Brokatowe cienie są genialne!

    ReplyDelete
  28. Hy, I was planning on buying those from Zaful thanks for sharing !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/paris-photobook.html

    I am following ur blog and liked ur facebook page as well, hope u return the same :)

    have a great week !!
    love, kanchan

    ReplyDelete
  29. Piękne sa te pędzle ❤️ Ja używam jakichkolwiek, kiedyś widziałam pędzle z "rogiem jednorożców" urocze 🦄

    ReplyDelete
  30. Te pędzle rzeczywiście są piękne, szkoda że jak wspomniałaś tylko cztery są do użytku.. Szczerze mówiąc z tymi pędzlami "szczotkami" nie spotkałam się jeszcze :o
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Te pierwsze pędzle- świetne, pierwszy raz widzę takie na oczy :)
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  32. ja jakoś nie jestem przekonana do tych ,,szczotek". nie wyobrażam sobie używania ich do makijażu :P przypominają mi szczotki do mycia garnków :P
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  33. those brushes looks lovely! thanks for review! I really like zaful - they have nice clothing. now I know brushes are ok also

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  34. Mam podobne pędzle, ale z Aliexpress :) Cienie świetne, uwielbiam brokat i wszystko co się świeci :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo mnie ciekawią te pędzle-szczotki. A te różowe przepiękne, szkoda że nie do uzytku ;/

    ReplyDelete
  36. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  37. Przepiękne zdjęcia! Szkoda, że ten pierwszy zestaw pędzli się nie sprawdził, bo wygląda bardzo obiecująco

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:
    www.fattiechips.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  38. Chciałabym wypróbować tych owalnych pędzli :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Wszystkie pędzle prezentują się rzeczywiście bardzo ładnie, i mogą być świetną ozdobą na półce w pokoju, jednak szkoda że nie przekłada się to na działanie. Najbardziej podobają mi się te z różowym złotem, ale nie cierpię kiedy włosie jest twarde bo najzwyczajniej w świecie ciężko wykonać wtedy dobry makijaż. A paletka przepiękna - kocham brokatowe cienie <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    ReplyDelete
  40. perfect

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  41. Boję się tego kształtu xd
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  42. Cudna paletka :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Szkoda, że te pierwsze pędzle są beznadziejne, bo są piękne. Już od dawna zastanawiałam się nad kupnem owalnych pędzli:)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. EKSTRA SĄ TE SZCZOTECZKI DO TWARZY KONIECZNIE MUSĘ W KTÓRĄŚ ZAINWESTOWAĆ.


    http://julie-s-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. klik: $13,99; $14,99
    Te pędzle ładnie wyglądają ale wolę polskie marki. Jednak ogólnie Zful to porządny sklep i ja też z nimi współpracuję!^^
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    ReplyDelete
  46. na pędzlach się nie znam ale te różowe są urocze :D

    halvmaner blog

    ReplyDelete
  47. Bardzo szkoda ze te pierwsze pędzle są beznadziejne, wyglądają cudnie. Za to paletka jest super! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    ReplyDelete
  48. Też bym wzięła te pierwsze pędzle tylko do dekoracji :D Szkoda jednak, że nie sprawdzają się przy robieniu makijażu :) Nad tymi owalnymi już długi czas się zastanawiam :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  49. Robisz bardzo ładnie zdjęcia 😍👌🏼
    http://stylelifetravelfood.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam 😊😊

    ReplyDelete
  50. Słyszałam dużo o tych pędzelkach, ale nie miałam jeszcze przyjemności ich testować:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Pędzelki są świetne *.* Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. O, mam z nimi współpracę i także myślałam o tych pędzlach! Dzięki za opnie, teraz wiem, co brać, czego nie :D

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Słyszałam wiele pozytywnych słów na temat tych pędzli i muszę przyznać, że prawdopodobnie przy następnym zamówieniu z tej strony wybiorę je :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  54. Pędzle wyglądają fajnie i porządnie. A chyba jednak uwiodły mnie te cienie, fajne kolorki :)
    Z Mojej Perspektywy

    ReplyDelete
  55. A ja zupełnie nie rozumem fenomenu tych pędzli i przez to zaliczam się tej do drugiej grupy haha

    http://tuklaudia.blogspot.com/2017/03/

    ReplyDelete
  56. Mam współpracę z ZAFUL i mają niesamowite produkty! :)
    Te wszystkie rzeczy, które kupiłaś wyglądają naprawdę świetnie :)
    Paletka ma piękne kolorki!
    Poklikałam w linki, owocnej współpracy ^^

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Śliczne pędzle :) Chyba kupię sobie takie!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Te pierwsze pędzle wyglądają obłędnie <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Śliczne te pędzle! Fajnie się czyta :)

    Zapraszzam do siebie

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Ja mam te szczoteczki i są świetne :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Te z różowym złotem są obłędne! Szkoda, że słabe :(

    ReplyDelete
  62. Te pierwsze pędzelki wyglądają świetnie, szkoda że nie nadają się do użytku.
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  63. Większość pędzli, które zamówiłam z chińskich stron, jest o niebo lepsze od tych kupowanych stacjonarnie. Jeszcze nie zawiodłam się na nich.
    Tej paletki nie miałam okazji wypróbować. Zamawiałam inne i byłam z nich całkiem zadowolona.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  64. Ja zastanawiałam się nad pędzlami od nich, ale ostatecznie wybrałam zestaw gąbeczek do makijażu. Czekam tylko, aż przyjdą :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Dopiero niedawno decydowałam się na zakup pędzli, żeby trochę poeksperymentować ze swoim makijażem. Niestety za pomocą pędzli nie potrafię się pomalować. Na mojej buzi widać każde pociągnięcie ;/
    Zestaw pierwszych pędzli jest prześliczny i faktycznie same w sobie stanowią niezłą ozdobę. Co do drugiego, to posiadam tylko jeden taki pędzelek i nakładało mi się nim jeszcze gorzej, niż tymi standardowymi. Próbowałam to zrobić tylko raz, więc może czas to powtórzyć :D
    Brokatowe cienie wyglądają przepięknie.

    ReplyDelete
  66. W ofercie sklepu kosmetykizameryki.pl zestaw 5 pędzelków kosmetycznych do makijażu jest dostępny już za 7,49 zł.

    ReplyDelete
  67. Owalne pędzle chodzą za mną już jakiś czas, może wkrótce się na nie skuszę!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    ReplyDelete

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! ♥

Flickr Images