TOP OF THE TOP | DEC 2016

Witajcie! Jako, że chciałabym jak najszybciej załatwić wszystkie sprawy związane z fatalnym, 2016 rokiem, i w końcu móc o nim zapomn...




Witajcie! Jako, że chciałabym jak najszybciej załatwić wszystkie sprawy związane z fatalnym, 2016 rokiem, i w końcu móc o nim zapomnieć oraz w ostatnim czasie nazbierało mi się kilka nowości kosmetycznych, których działaniem jestem zachwycona, postanowiłam przygotować wpis z serii 'najlepsi z najlepszych' wyjątkowo tylko z jednego miesiąca. Dlatego zapraszam wszystkich gorąco na jego grudniowe wydanie!


ŻEL - KREM DO MYCIA TWARZY | NIVEA

Zupełnym przypadkiem trafiłam na niego w drogerii i, przyznam niechętnie, skusiło mnie do tego zakupu jego różowe opakowanie... (shallow!) Zapomniałam na chwilę, że książki nie ocenia się po okładce i bez wahania kupiłam ten żel, nawet razem z tonikiem do twarzy z tej samej serii (też był różowy!). Bardzo dobrze oczyscza skórę, a dzięki formule z olejku migdałowego i konsystencji kremu - doskonale ją nawilża i pielęgnuje! Myślę, że jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które nie chcą tracić czasu i pieniędzy na używanie i zakup osobno żelu do oczyszczania twarzy oraz kremu nawilżającego!




Tonik łagodzący | Nivea

Jak już wcześniej wspominałam, tonik ten kupiłam w zestawie z poprzednim żelem. Sama nie wiem, jak te produkty działałbyby osobno, bo zazwyczaj kosmetyki z jednej serii się uzupełniają i zalecane jest stosowanie ich obu, ale jeśli chodzi o ten tonik - w połączeniu z żelem - jest po prostu boski! Jakichś cudownych właśniwości łagodzących nie zauważyłam (jest to pewnie tylko chwyt reklamowy...), ale z pewnością nie mogę mu odmówić głębokiego oczyszczania i nawilżania skóry. Dodatkowo ma piękny delikatny kwiatowy zapach - w połączeniu z żelem jest niezbędnym etapem codzinnej pielęgnacji twarzy! Zdecudowanie polecam!




Pędzelek do cieni | BORN PRETTY STORE - KLIK

Kolejny pędzel kupiony za grosze, który mnie zachwycił! Poza swoim minimalistycznym wyglądem (tym razem już bez żadnych napisów) w użuciu sprawdza się równie świetnie! Służy mi już dobry miesiąc, a nadal nie widać żadnych uszkodzeń mechanicznych - nie wypadł żaden włos ani - co najgorsze - nie oderwała się cała jego końcówka. Po prostu ideał! Jeśli będziecie robić zamówienie na bornprettystore.com, koniecznie dorzućcie go do koszyka! A dzięki kodzie na -10% PHRW10, praktcznie nie zauważycie tych kilku dodatkowych złotych do zapłaty :)




Balsam do ciała | Nivea

Jeszcze nigdy kosmetyki z tej firmy mnie nie rozczarowały - jednak tym razem było inaczej. Żarcik! Balsam pod prysznic był kolejną dobrą decyzją! Na początku muszę wspomnieć o rozbrajającym zapachu - kakao, wpadające w mleczną czekoladę - niezmieski! Swoje główne zadania spełnia równie dobrze - świetnie nawilża i pielęgnuje skórę! Jest to naprawdę jeden z najlepszych balsamów, jakie miałam! Szkoda, że mam tylko pięćdziesięcio - mililitrową próbka... Polecam kupić i samemu przetestować - nie zawiedziecie się!




Paleta do konturowania | Lovely

Uważa się, że Lovely nie ma najlepszych jakościowo kosmetyków. Ta paletka potwierdza, że jest to tylko kolejny głupi stereotyp. Składa się ze złotego rozświetlacza, różem z delikatnymi, prawie niewidocznymi kryształkami i bronzera, lekko wpadającego w kolor czekolady. Ma ona bardzo dobrą pigmentację i długą trwałość - dziesięć godzin to całkiem niezły wynik jak na cenę dwuziestu złotych, prawda? Trzeba też dodać, że barwy tej palety są nieziemskie, a rozświetlacz i bronzer mają dodatkowo malutkie kryształki, które dodają twarzy blasku. Nie mogę nie wspomnieć o pudełku - przemyślanie zaprojektowane magnesowe zamknięcie zabezpieczy paletę przed niespodziewanym otworzeniem się, a wbudowane lusterko ułatwi stosowanie. Jak dla mnie - rozwiązanie idealne!




Dzisiaj naprawdę czułam się głupio, cały czas zachwlając wszystkie produkty... Chyba najwyższa pora trochę poprzeklinać niektóre kosmetyki - niedługo podzielę się z Wami wszystkim, z czego jestem totalnie niezadowolona i czego odradzam Wam kupować! Mam nadzieję, że krytyka, dla odmiany, również będzie dla Was pomocna i ciekawa! Życzę miłego wieczoru!









MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

44 comments

  1. Chciałam kupić tą paletkę z lovely, ale nie byłam pewna. Skończyłam z paletą równiez z lovely ale o nazwie dark, bo miała całkiem dobra cenę i dużo kolorków :)

    http://londonkidx.blogspot.com/p/freebies.html

    ReplyDelete
  2. Mam taką paletke do konturowania i się spisuje jak na razie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jestem bardzo zaintrygowana paletką do konturowania. Kolory bardzo mi się spodobały. Pozdrawiam i obserwuję, mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Mam taki sam żel i sprawdza się genialnie. Używam na zmianę z tym z La Roche Posay. Z Nivei polecam też tonik matujący i płyn micelarny - są genialne ;)
    Sleepy Girl ♥

    ReplyDelete
  5. Super! Ciekawa jestem jakie kosmetyki Cię "wystraszyły" i zniechęciły :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    ReplyDelete
  6. Lovely ma ostatnio coraz więcej fajnych produktów. Ta paletka jest śliczna :)

    ReplyDelete
  7. wlasnie kupilam 2 pomadke z kolekcji klips i jestem zadowolona! <3 kurcze, szkoda, ze nie widac pigmentowania tej paletki..
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Fajna ta paletka.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  10. Chętnie wypróbuję ten żel do twarzy! :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. lubię bardzo kosmetyki z nivea, sprawdzają się i jeszcze mnie nie zawiodły :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Muszę przyznać, że bardzo zaciekawiłaś mnie dwoma pierwszymi kosmetykami z Nivea, właśnie kończy mi się tonik i pianka do mycia, a oba te produkty wydają się być dobre, dodatkowo uwielbiam markę Nivea, więc może w przyszłosci je zakupię. Całkiem niezłym produktem wydaje się być ten balsam, do ciała, muszę go kiedyś przetestować!
    Pierwszy raz słyszę o paletce do konturowania z Lovely, nie widziałam jej jeszcze w moim Rossmannie, a wygląda całkiem ciekawie ;)
    Zapraszam się do mnie!

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  13. ja mam paletę do konturowania z Wibo i jestem całkiem zadowolona :) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. Produkty z nivei są świetne. Mam wrażliwą skórę i one są dla mnie idealne, świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ciekawe produkty, zwłaszcza balsam do ciała Nivea :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam firmę Nivea! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. zaciekawiła mnie ta paletka z lovely !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie widziałam wcześniej tej paletki do konturowania Lovely , w Rossmanie ja kupiłaś ?

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, przed świętami, więc jeszcze powinna być :)

      Delete
  19. Produkty Nivea niestety u mnie nie zdały rezultatu, ale każda cera ma swoje kaprysy. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    ReplyDelete
  20. Używałam kremu do mycia twarzy. Byłam z niego MEGA zadowolona!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Firma Nivea nigdy mnie nie zawiodła ale tych produktów jeszcze nie używałam.Mam zamiar je wypróbować ponieważ bardzo mnie nimi zaciekawiłaś ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  22. Ta paletka z Lovlely jak na swoją cenę super się sprawdza.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Szkoda, że dla Ciebie ten rok był zły :/ Życzę Ci aby 2017 był Twoim najcudowniejszym i pomyślnym Paletka z lovely o której wspomniałaś zapowiada się super choć róż nie bardzo mi odpowiada. Produkty z nivea-nie zawodne!

    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam do mnie na podsumowanie 2016 roku :)

    ReplyDelete
  24. Ten pierwszy żel do mycia twarzy z Nivea kompletnie się u mnie nie sprawdził. Błyszczała mi się po nim cera oraz wyskakiwały nowe wypryski. Dałam go cioci, ale z tego co widzę, to u niej też z półki nie znika.
    Kilka dni temu kupiłam swoją pierwszą paletkę do konturowania. Z firmy Wibo. Nareszcie dorwałam ją na promocji. Jeszcze jej nawet nie otworzyłam i dopiero przekonam się jak się u mnie sprawdzi.
    Życzę Ci, aby 2017 rok był pomyślny :)

    ReplyDelete
  25. miałam kupić tą paletkę, ale nie jestem przekonana :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Paletka wygląda super :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Również używam tego balsamu z Nivea, jest świetny! Obserwuje i zapraszam do siebie x
    Mój blog

    ReplyDelete
  28. Szkoda, że ta paletka z Lovely nie jest matowa. Wygląda ślicznie, ale ja nienawidzę się błyszczeć na twarzy :c

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Również używałam tego żelu, niestety na moją twarzy nie działał zbyt korzystnie :)
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  30. Nie używam tych kosmetyków :/
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Odwdzięczam się za obserwacje

    ReplyDelete
  31. Dużo tu produktów od Nivea :) Sama uwielbiam tę firmę :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Muszę wypróbować tą paletkę od Lovely :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Tak, paletka od Lovely chyba najbardziej zaciekawiła mnie z tego całego zestawienia :) Świetne zdjęcia, idealnie odzwierciedlają wszystkie detale ;) Rób proszę co miesiąc takie podsumowania, bo uwielbiam je czytać, szczególnie u Ciebie!

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    ReplyDelete
  34. Chętnie zobaczę ten post z nie-ulubieńcami ;) Zazwyczaj nie lubię tego czytaać, jednak u ciebie jest to naprawdę ciekawe ;) Czekam na nastęopne, kochana!

    ReplyDelete
  35. Mam tę paletkę i też ją uwielbiam ;) Pisałaś kiedyś o jakiejś odżywce do rzęs? Coś mi się włanie kojarzy, a szukam teraz jakiej dobrej, mogłabyś mi podać linka do tamtego posta, gdzie ją recenzujesz? Bardzo byś mi pomogła!

    ReplyDelete
  36. Ale piękna paletka! JAk mi się skończy at ze sleek'a, na pewno ją wypróbuję ;) Skoro ty polecasz, na pewno jest świetna ;)

    ReplyDelete
  37. Przynajmniej już nie musisz wspominać tamtego roku ;) Świetni ulubieńcy!

    ReplyDelete
  38. z checia przeczytam liste kosmetykow, ktorych nie lubisz! swietne zdjecia!

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images