SUDIO VASA BLÅ

Cześć! Ostatnio zarzuciłam Was zimowymi zdjęciami, które nie były jednak najmądrzejszym pomysłem z racji tego, że potem przez tydzień u...



Cześć! Ostatnio zarzuciłam Was zimowymi zdjęciami, które nie były jednak najmądrzejszym pomysłem z racji tego, że potem przez tydzień uwięziona byłam z domu z zapaleniem gardła... Więc dzisiaj - tak dla odmiany - zrobię coś, czym nie narażę się na stan gorączkowy. Jeśli jesteście fascynatami muzyki, albo chociaż lubicie jej posłuchać od czasu do czasu - to jest post właśnie dla Was! Zapraszam do czytania!

Chyba jak każdy uwielbiam umilać sobie czas drogi do szkoły słuchając ulubionej muzyki. Jednak w okresie zimowym prędzej dostanę nerwicy niż w rękawiczkach rozplączę słuchawki i ciągle będę musiała je odczepiać od szalika i czapki. Nie wspomnę już o moim wyglądzie - zwykle mam na sobie gruby swetr, zimową kurtkę, szalik i czapkę, a słuchawki, które dodatkowo wiszą na mnie i cały czas wymagają poprawiania wcale nie są dla mnie komfortowe, a już na pewno nie powodują, że odprężam się w czasie tej drogi. Rozwiązaniem mojego problemu okazała się szwecka firma Sudio i jej nowość - bezprzewodowe słuchawki VASA BLÅ, które otrzymałam już po tygodniu od ich zamówienia. Dzięki dokładnie zapakowanej przesyłce miałam pewność, że wnętrze nie uegnie uszkodzeniu w trakcie dostarcznia, a minimalizm całego opakowania powalił już za pierwszym spojrzeniem! Pudełko na magnetyczne zapięcie kryje, bowiem w środku, dwa opisane białe kartoniki: jedno ze słuchawkami, a drugie z akcesoriami, instrukcją obsługi i skórzanym pokrowcem na słuchawki. Do niego dołączony jest również miły list od Sudio Team z życzeniami udanego użytkowania.

Z racji tego, że nigdy wcześniej nie używałam słuchawek bezprzewodowych, obawiałam się ich pierwszego włączenia. Instrukcja napisana jest z myślą o osobach, które miały już styczność z podobnym sprzętem, więc nie obyło się bez sprawdzenia kilku rzeczy w internecie. Jednak ostatecznie okazało się, że to ja jestem po prostu zacofana i nie wiedziałam o najbardziej oczywistych sprawach, o których producent po prostu wstydził się napisać w instrukcji obsługi dla osób ogarniętych umysłowo... W każdym razie, pierwsze połączenie telefonu i słuchawek, które odbyło się za pośrednictwem Bluetooth, poszło naprawdę sprawnie, a każde kolejne parowanie tych sprzętów nie sprawiło mi już kompletnie żadnych problemów. Więc teraz wszystko działa szybko i bez zarzutów!


Co do działania słuchawek - z pewnością warte są swojej ceny! Jakość dźwięku jest naprawdę bardzo dobra, a wymienne końcówki w różnych rozmiarach umożliwiają dostosowanie kształtu końcówki do każdego ucha - nie będzie już więc probemu z wypadaniem słuchawek po każdym obrocie głowy! Dodatkowo, dzięki złotej części, dołączonej do zamówienia, możemy łatwo przypiąć nasze słuchawki do odzieży, alby mieć pewność, że nie zsuną nam się w trakcie większego wysiłku. Słuchawki Vasa Bla są bowiem idealne do uprawiania sportu lub wykonywania codziennych czynności, jak np. sprzątanie. Telefon można odłożyć spokojnie w jedno miejsce, ponieważ nie ma potrzeby ciągłego trzymania go przy sobie - jest to o wiele bardziej komfortowe rozwiązanie od niekończącego się poczucia, że urządzenie niedługo wypadnie z kieszeni. Pod kątem użyteczności i wygody stosowania Sudio całkowicie zaspokoiło moje oczekiwania, a i nawet je przewyższyło!

Słuchawki nie posiadają zbyt wielu wad. Tak na prawdę, mogę przyczepić się tylko do jednego, jednak dla mnie jest to bardzo znaczący błąd - producent trafił w mój czuły punkt. Chodzi o pokrowiec na słuchawki, który wykonany jest ze skóry. Rozmumiem, że Sudio jest elegancką firmą, gustującą w produktach z wysokiej półki, ale kompletnie nie pochwalam wykorzystywania zwierząt w ten sposób. Producent powinien się mocno zastanowić nad materiałem, z którego wykonywane są te case'y i rozważyć ekologiczną skórę lub każdy inny, ponieważ wszystko byłoby lepsze niż skóra. 

Podsumowując, jestem naprawdę zadowolona z bezprzewodowych słuchawek. Są idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy nie lubią bawić się w niepotrzebne rozplątywanie kabli przed użuciem, jak i w jego trakcie. Myślę, że bardzo ułatwiają życie, szczególnie teraz, w okresie zimy, gdy nie chcemy dokładać sobie kolejnych warst ubioru zbędnymi słuchawkami. Zdecydowanie polecam Vasa Bla - każdy powinien ich spróbować! Jeśli jesteście zainteresowani ich kupnem lub znaleźliście dla siebie bardziej odpowiednią parę - możecie skorzystać z mojego kodu zniżkowego na całej stronie sudiosweden.com: MADEMOISELLE15, który zmniejsza wartość w Waszym koszyku aż o 15%! Działa on na całej stronie bez limitu! Jestem pewna, że znajdziecie dla siebie coś ciekawego! Miłych zakupów, kochani!













MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

33 comments

  1. Słuchawki bardzo fajnie wygladają :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ładne, ale trochę drogie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. super sprawa z tymi słuchawkami :) Zwłaszcza tak jak napisałaś- zimową porą :)

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wyglądają bardzo pięknie! Jednak przy moim talencie do niszczenia słuchawek zawsze wybieram tańsze opcje :)

    ReplyDelete
  5. Przepiękny gadget. Bardzo w moich klimatach. Pozdrawiam :)
    mój blog

    ReplyDelete
  6. Śliczne są. Mnie w sklepie nie dali słuchawek do telefonu dlatego muszę sie w jakieś zaopatrzyć.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądają :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Słuchawki są naprawdę śliczne :))
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  9. Zdrowiej ! Bardzo ładne zdjęcia, czym je robisz ?

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    ReplyDelete
  10. Ciekawy post! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Są piękne, takie minimalistyczne i eleganckie. Podejrzewam, że idealne do uprawiania sportu ♥

    Pozdrawiam,
    MÓJ BLOG. EGZEMPLARZ

    ReplyDelete
  12. Ale cudowne rzeczy, takie śliczne! Gratuluje współpracy. Pozdrawiam :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  13. Mają bardzo fajny desing ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny produkt, przydałby mi się :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ładnie się prezentują, może kiedyś się skuszę :)

    lolliesolies.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ładne są te słuchawki <3 Też nie znoszę rozplątywania tych kabli, szczególnie, gdy jest zimno - nie chcę ściągać rękawiczek!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    ReplyDelete
  17. Ja jestem osobą, która nałogowo psuje słuchawki :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  18. O mój boże zakochałam się w nich :O
    W sumie nawet teraz szukam jakiś fajnych słuchawek, Ty mnie zaciekawiłaś więc poczytam o nich więcej :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  19. Właśnie szukam słuchawek. Dzięki, na pewno je zobaczę :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. muszę je wypróbować :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. OOO! Ale świetne słuchawki! <3
    Zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad http://vickyemikor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ślicznie wyglądają.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Wyglądają naprawdę dobrze ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    ReplyDelete
  24. Nigdy nie słyszałam o tych słuchawkach, ale to wszystko wygląda naprawdę ślicznie! Albo to po prostu dzięki twoim genialnym zdjęciom... :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    ReplyDelete
  25. Wyglądają naprawdę ślicznie! Tylko ta skóra... dla mnie to dyskwalifikuje te słuchawki na całej linii i nigdy ich nie dotknę!

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia! Doskonale oddają ten minimalizm! A wiem, bo też mam te słuchawki, tylko różową wersję ;) Słodka jest ;) Chociaż trochę teraz żałuję, bo białe są zdecydowanie lepsze...

    ReplyDelete
  27. To pierwsze zdjęcie jest jak rodem z najlepszego tummblr! Stajesz się coraz lepsza, miło widzieć, że idziesz cały czas do przodu! Kliknęłam, nie wiem, czy to coś da, ale chciałam pomóc ;) Fajnie piszesz, bardzo miło się czyta ;)

    ReplyDelete
  28. Minimalizm zabija! Gdy zobaczyłam te zdjęcia na twoim ig nie mogłam oderwać wzroku! Świetne są! Uwielbiam twojego bloga, jedno z moich ulubionych miejsc w sieci ;)

    ReplyDelete
  29. Super słuchawki, ale trochę drogie. Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. sliczny, minimalistyczny wyglad! juz je kocham:)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images