MY STYLE ICON | KENDALL JENNER

Największą zmorą każdego twórcy jest jego dawna praca. Bo z każdym dniem rozwoju, przestaje mu się coraz bardziej podobać to, co stwor...



Największą zmorą każdego twórcy jest jego dawna praca. Bo z każdym dniem rozwoju, przestaje mu się coraz bardziej podobać to, co stworzył wcześniej. Tak samo jest ze mną - w poprzednim poście o tym samym tytule znalazłam mnóstwo błędów i niedociągnięć, na które nie pozwoliłabym sobie dzisiaj. Złe rozmieszczenie zdjęć, brak stałego rozmiaru, błędy składniowe... Jednak nie jest to coś złego, wręcz przeciwnie - oznacza to, że stale się rozwijam i jestem lepszą wersją starej siebie. Dlatego dzisiaj zapraszam Was na odświeżenie tamtego wpisu, który od dawna błagał o poprawkę. Spędziłam dwa dni gromadząc i edytując wszystkie zdjęcia, mam więc nadzieję, że spodoba się Wam moja praca! Enjoy 







































































MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

34 comments

  1. Uwielbiam ją i jej styl! NAprawdę doceniam twoją pracę! Dwa dni to naprawdę poświęcenie ;) Ślicznie połączyłaś wszystkie zdjęcia, naprawdę uwielbiam czytać i oglądać Twoje wpisy! Jesteś jedna z najleoszych dziewczyn na poslkiej blogosferze ;*

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kocham styl Kendall, a jej ig to goal haha
      www.blog017.blogspot.com

      Delete
    2. Dziękuję Ci bardzo, Liliowa Czytelniczko!

      Delete
  2. Ma bardzo ładny styl. Zawsze potrafi tak dobrać ubrania, że całość wygląda świetnie :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jenner ma niesamowity styl :) Fajne inspiracje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetny post. Uwielbiam jej styl :)

    ReplyDelete
  5. Naprawdę widać, że włożyłaś w ten post mnóstwo pracy! Podziwiam cię, naprawdę - wkładasz tyle serca i czasu w istnienie tego bloga! Dlatego każde słowo jest takie szczere :* Uwielbiam tutaj zaglądać :) Mam nadzieję, że z czasem odkryje cię coraz więcej ludzi, bo myślę, że niektórzy nie doceniają twojego potencjału!!!!! :)

    ReplyDelete
  6. Ja już sobie zapisałam twój post w zakładkach i będę do niego wracać, gdy będę miała 'inspiracyjnego doła', bo naprawdę można tu znaleźć masę pomysłów! Świetna robota, kochana!

    PS. Sprawdzisz może maila? Wysłałam ci pewną propozycję, mam nadzieję, że się zgodzisz! ;)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    ReplyDelete
  8. Jakie inspiracje! Wiele dziewczyn robi taką serię na blogu, ale u ciebie wygląda ona najbardziej profesjonalnie! Uwielbiam cię, nigdy nie przestwaj pisać, bo bardzo motywujesz do działania!

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam twojego bloga! Widać, że wiele pracy włożyłaś w tego posta. Świetny post :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  10. Ma ciekawy styl, podobny trochę do mojego.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja tam zbytnio nie interesuję się rodzinami Jenner , Kardashian itp ,ale widać że włożyłaś dużo pracy w wykonanie tego posta :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zwykle często nie przeglądam jej kont, ale po tym poście widzę, że jej stylizacje są genialne!
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja też bym poprawiała wszystkie moje wcześniejsze prace, ale nie teksty, tylko rysunki. Tak, jak piszesz- to dobrze, bo jest to przynajmniej dowód na to, że cały czas jesteśmy lepsze ;) Jesteś świetna w tym, co robisz! Keep doing!

    ReplyDelete
  14. Najbardziej ze wszystkich Kardashianek kocham wlansie jej styl! Do tego jest taka chudziutka i ladna. Najbardziej naturalna i taka szczera z nich. Wydaje sie byc najnormalniejsza a do tego te zawsze idealnie wyglądające ciuchy i makeup raazem z fryzura. Zazdroszcze jej mega ze ma dostęp do takich ciuchow i Marek! Super ze stałe sie rozwijasz i ulepszasz. Buziaki kochana

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kendall ma świetną figurę i styl. Lubię ją. Świetny post, wszystko dopięte na ostatni guzik.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ona jest niesamowita ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. No ta kobieta jest niesamowita ! :) A co do tego co napisałaś to fakt - Ciągle coś nie pasuje nam w przeszłości, ale ważne jest to, że próbujemy to zmienić!
    galantyka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam Kendall i jej styl. Dziewczyna jest cudowna, ma tak uniwersalny image, a równocześnie tak indywidualny, że to, aż dziwne, że prawdziwe. Tyle zdjęć, widać, że włożyłaś w ten post masę pracy, czasu i serca. Super! <3

    VLEKSVNDRV

    ReplyDelete
  19. Jest idealna. Kendall niedosc, ze jest sliczna to jest tez dobra osoba, ktora nie boi sie wyrazac swojej opinii (chodzi mi o to, ze popiera zakaz dostepu do bronii).
    Mój blog♡

    ReplyDelete
  20. uwielbaim ja! dobra robota, widac, ze sie nameczylas z przygotowaniem wszystkiego :)

    ReplyDelete
  21. Widać, że w posta włożyłaś bardzo dużo pracy, 2 dni wcale nie poszło na marne :)
    Post jest przejrzysty, zdjęcia idealnie rozmieszczone i połączone :)
    Kendall Jenner jest naprawdę ładną kobieta i ma świetny styl!

    Pozdrawiam i proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że doceniasz moją pracę!

      Delete
  22. Ja sama mam popełniam wiele błędów interpunkcyjnych i jestem tego świadoma, no cóż nie jest to zbytnio moją działką jednak prowadzenie bloga jest dla mnie przyjemnością i nie chcę rezygnować z tego bo mam problemy z pisownią. Zdjęcia są super i widać na nich włożoną przez Ciebie pracę.
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Kocham Kendall i jej styl ,jednak nie ukrywam, że zdecydowanie wole Kylie <3 Widać, że dużo pracy włożyłaś w posta, wyszedł genialnie, te zdjęcia są bardzo piękne i przejrzyste :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE


    ReplyDelete
  24. Ona ma zawsze takie śliczne i zarazem oryginalne stylizacje :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jest niesamowita w dobieraniu do siebie kreacji zarówno tych codziennych jak i wieczorowych. Wydaje mi się, ze miałabym problem z określeniem, w których wyglada lepiej :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam Kendall, zawsze jest tak cudownie ubrana *.* Widać, że musiałaś włożyć w to wiele pracy,ale wyszło super!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ciekawy wpis :) Dużo fajnych zdjęć - jednak ja do niej dużej uwagi nie przywiązuje :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam!

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images