AND NOW... IT'S ALL GONE

Pamiętacie ten czas, gdy modne były kolorowe wstążki oznaczające przynależność do danego fandomu? Uważałam to wtedy za bezsensowne i ż...



Pamiętacie ten czas, gdy modne były kolorowe wstążki oznaczające przynależność do danego fandomu? Uważałam to wtedy za bezsensowne i żałosne, jednak los ostatnio lubi płatać mi figle i od pewnego czasu taką właśnie wstążkę można zauważyć również na moim nadgarstku. Jednak dla mnie ma to zupełnie inne znaczenie...

Zawsze wydawało mi się, że żadna szansa nie jest tą ostatnią i że na wszystko mam zawsze czas. Tak było i tym razem... Od zawsze lubiłam muzykę zespołu One Direction. Z czasem zaczęłam wkręcać się w nią coraz bardziej. Jednak nigdy nie na tyle, by pojechać na ich koncert, co było jednym z moich największych marzeń. Nawet gdy w swojej trasie uwzględnili sąsiadujące z Polską państwo myślałam sobie 'następnym razem, teraz nie ma dobrych miejsc, teraz jest za drogo, nie lubię tego kraju, ble, ble, ble'. Nie brałam jednak pod uwagę tego, że nic nie trwa wiecznie. Aż w końcu skończyłam odkładać ten wyjazd na później, ponieważ skończyły się koncerty, a zespół ogłosił roczną przerwę (ale szczerze mówiąc, tylko najbardziej naiwni wierzyli, że potrwa ona tylko rok). Chociaż nawet nie sama przerwa najbardziej mnie smuci. Przygnębiający jest fakt, że miałam szansę, którą zmarnowałam. Miałam dziesiątki szans. Teraz pozostała mi tylko nadzieja na to, że wrócą i nadal będę mogła spełnić moje marzenie... Jednak, nawet jeśli zakończą swoją przerwę, już nic nie będzie tak samo. Bardziej wtajemniczeni wiedzą, że członkowie zespołu nie są tymi samymi ludźmi, jakimi byli na początku kariery. Przez ten rok wiele się wydarzyło i większość z nich zaczęła pracę na innych płaszczyznach, zupełnie niezwiązanych z muzyką. 

Wracając do sedna... Czerwona wstążka, bo taki właśnie kolor został przyporządkowany zespołowi One Direction, przypomina mi, że trzeba wykorzystywać dane przez los szanse. Nie ma żadnej gwarancji, że jakaś okazja powtórzy się drugi, trzeci i czwarty raz. I  jeśli czegoś naprawdę bardzo chcę, moim obowiązkiem jest zrobić wszystko, żeby to osiągnąć, a nie wymyślać nowe i coraż to głupsze wymówki do nie zrobienia tego.











kliknij tutaj i wybierz coś dla siebie!





MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

42 comments

  1. Racja, trzeba wykorzystywać okazje i brać to co los daje :D
    Piękne zdjęcia. Bardzo podoba mi się ten biały sweterek, a wstążka ślicznie komponuje się z bransoletką :)

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja nigdy nie miałam żadnej wstążki, ale w sumie to fajna sprawa:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pamietam jak kiedys rowniez i ja obiecalam sobie ze pojade na koncert 1D jednak w pewnym momencie stwierdzilam ze chyba to nie dla mnie i kiedy oglosili zawieszenie zespolu az poczulam taki bol w serduchu ze to marzenie moze nigdy sie nie spelnic.. dlatego kochana rozumiem cie i naprawde wiem jak zle mozesz sie z tym czuc!
    No nic zostaje nam wierzyc ze moze kiedys zrobia jakis koncert tak jak bywalo juz w innych zespolach! <3
    Ta wstazka pomimo swojego naprawde wielkiego znaczenia dla ciebie jest fajnym dodatkiem do calej stylizacji! <3

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  4. Popieram tok myślenia. Wyglądasz pięknie :)

    ReplyDelete
  5. Tak ślicznie to opisałaś. Ja też zawsze, jeśli czegoś chcę, to postaram się to wykonywać, bo drugi raz już tak nie będzie! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia! Ja mam swojego idola i nie chodzi tylko o to, że to mój idol, ale osoba, która nauczyła mnie jak cieszyć się z życia.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Masz rację, trzeba wykorzystywać każdą okazję, bo potem może być za późno!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia!! :)
    Bardzo miło się czytało naprawdę super piszesz obserwujemy twojego bloga. Serdecznie zapraszamy w wolnej chwili do nas założyliśmy niedawno bloga będzie nam bardzo miło jak wpadniesz i zaobserwujesz. Życzymy miłego dnia. http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia :) Ja kiedyś też uwielbiałam One Direction , ale jakoś mi przeszło z czasem.W sumie nic do nich nie mam , więc trochę smutno że ten zespół się rozpadł ;/

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ślicznie to opisałaś;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  12. Też kiedyś nosiłam wstążki.. :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  13. Ja za nimi nie przepadam, ale także nic do nich nie mam.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. też nosiłam! co prawda nie była to wstążka, ale sznureczek i zawsze szukałam ich u innych! <3 czerwonych...
    też mi smutno, że się rozpadli, moim zdaniem już nie wrócą razem.. wszyscy skupili się na sobie: Niall, Zayn i Louis powypuszczali solowe piosenki, Harry gra w filmie wojennym, a Liam będzie ojcem (Louis już jest) i pewnie mężem. Trzymam za nich kciuki!

    Świetny blog i piękne zdjęcia! <3 pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Świetny blog. ;)
    Obserwuję i zostaję na dłużej. ☺

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Wspaniałe, klimatyczne zdjęcia! Ten sweterek jest świetny!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja żadnej wstążki nigdy nie miałam, przynajmniej takiej żeby oznaczałą przynależność do fandomu:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Kiedyś nosiłam wstążkę mojego fandomu, ale po jakimś czasie skończył się wielki 'szał' na nie i ja też przestałam :( Ciekawe zdjęcia!
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Czerwoną wstążkę nosiłam przez ponad dwa lata... Chyba teraz już wyrosłam z 'fandomowania', lecz dalej czekam na ich powrót! haha Fajnie, że ta wstążka ma dla Ciebie trochę głębsze znaczenie. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  21. What a beautiful look, I loved it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  22. Zyczę więc spełnienia największych marzeń i wykorzystania każdej szansy
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  23. Cudny sweterek, ale kochana, że ty nie zamarzłaś :O Pięknie w nim wyglądasz! Super element ze wstążką na nadgarstku!
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła do mnie na bloga i na mój kanał na yt <3!

    https://zozolekk.blogspot.com/

    https://www.youtube.com/channel/UCixtzbSHpg7JyMKmM277lWA

    ReplyDelete
  24. Też noszę takie wstążki! Cudnie wyglądasz, tylko tam nie zamarznij :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  25. Beautiful photoshoot, the background is amazing, nice coat too! Kisses.

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Wow wyglądasz extra !<3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ale śliczne zdjęcia!:) obserwuję :)

    ReplyDelete
  28. Szkoda, że zespół ogłosił przerwę.
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Czasami przez własne lenistwo i uprzedzenia rezygnujemy z ważnych dla nas rzeczy :( Życzę ci żebyś mogła spełnić swoje marzenie.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    ReplyDelete
  30. Tak doskonale pamiętam te wstążki, jednak sama ich nie nosiłam, ale uważałam to za fajny pomysł. Śliczna stylizacja!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://mgdky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  32. śliczny płaszczyk, zawsze marzyłam o takim jasnym... masz cudne włoski :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Jejku, jak ty pięknie wyglądasz! Nie było Ci zimno? Zdjęcia wyszły naprawdę BOSKO! Uwielbiam twoje poświęcenie ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia! Poświęciłaś się mocno, prawda? Ja chyba nigdy bym się nie zdecydowała na coś takiego! Ale było warto ;) Oglądam te zdjęcia już któryś raz i nie mogę przestać - są cudne!

    ReplyDelete
  35. Też nosiłam kiedyś wstążkę i też czerwoną! Dawno już o niej zapomniałam, ale dzięki tobie zaraz ją znowu założę ;) Mam nadzieję, że wrócą! Ja byłam na ich 3 koncerach, ale tęsknie za nimi bardzo!

    ReplyDelete
  36. Nigdy nie miałam takiej wstążki, ale na tobie podoba mi się ona ogromnie! Może też sobie taką założe, ale tylko dla wyglądu, ale jakiś beż, albo jasny róż ;) Ja myślę, że wrócą, też ich kiedyś lubiłam, ale z odejściem Zayn'a to już nie było to samo, więc po prsotu jakoś z dnia na dzień coa zmniej ich słuchałam i .... jakoś tak wysszło. Chociaż teraz trochę mi głupio, że tak ich zostawiłam w najtrudniejszym momencie, gdy oni najbardziej potrzebwali wspracia... Jak wrócą, na pewno pójdę na ich koncert! Mam nadzieję, że ię tam spotakmy!

    ReplyDelete
  37. Też ich uwielbiam! Nie mogą nie wrócić! Wrócą, jak tylko będą gotowi, trzeba dać im chwilkę ;) Ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  38. mega zdjecia! uwielbiam 1d :) czekam na ich powrot, ale juz nie mam nadziejii

    ReplyDelete
  39. Super blog !
    ja dopiero zaczynam , zapraszam !
    http://zdrowe-jz.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  40. A już myślałam że jako jedyna jestem w takiej sytuacji haha. Mam nadzieję że wrócą jeszcze..
    Masz prześliczne włosy! Zapraszam do siebie ;) fanicma.wordpress.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images