A BRIGHT LIGHT IN THE SEA OF DARK



Są w życiu takie momenty, kiedy nic nie idzie po naszej myśli. Stajemy na rzęsach, aby nasze cudowne plany przestały być tylko planami, aby cały czas iść na przód i być lepszą wersją samego siebie. Ale gdy nawet najmniej ambitne cele, których osiągnięcia byliśmy pewni spełzają na niczym, cała nasza praca i wszystkie starania tracą sens i zaczynamy poddawać w wątpliwość istnienie tego, co jeszcze wczoraj uważaliśmy za najbardziej oczywiste. Myślałam o tych chwilach, jako o jednych z najgorszych, kiedy człowiek kwestionuje wszystko do tego stopnia, że zatraca się we własym myśleniu, jak nurkowanie w głębinach oceanu z wrażeniem, że już nigdy nie będzie się w stanie wynurzyć na powierzchnię. Jedno muszę przyznać - te wszystkie cytaty, zarażające nadzieją i pozytywnym myśleniem, typu 'po każdej burzy nadchodzi tęcza' są jak najbardziej prawdziwe. Bo kiedy już przyjdzie taki dzień, w którym w końcu poczujesz satysfakcję i przpomnisz sobie, jakie uczucie ma spełnianie marzeń, wszystkie inne zmartwienia tracą na sile i z czasem odchodzą w niepamięć. Właśnie tak należy zrobić - złapać się tej dobrej emocji, dzięki której możesz poczuć w sobie siłę, która będzie popychać Cię na przód i skoncentrować się tylko na niej. Ciągłe roztrząsanie przeszłych spraw i przypominanie o tym, jak bardzo było źle jednie ciągnie Cię w dół, w głąb tego ciemnego i strasznego oceanu, z którego tak trudno jest się wydostać. A przecież nikt nie chce w nim utonąć.



sweterek - sammydress.com
z góry dziękuję za kliknięcia 






MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

59 komentarze

  1. W chwilach zwątpienia należy uwierzyć w siebie.
    Piękne zdjęcia :)
    Kliknęłam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetne slowa! najlepiej jest znalezc drobny sposob ktory mialby pomoc nam sie wydostac! :)

    http://alexwberry.blogspot.com/ - przepis na zielone smoothie :)

    ReplyDelete
  3. Trzeba walczyć do końca i nie poddawać się :)
    Fajne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Powodzenia :)
    Ładny sweter :)

    ReplyDelete
  5. Właśnie teraz mam takie chwile.. ale ważne by na wszystko patrzeć z dystansem i odnaleźć sobie pokorę. Czas płynie tak szybko z pewnością wszystko się zmieni.
    Mój Blog

    ReplyDelete
  6. Ale masz cudne włosy!


    Obserwuję i zapraszam do mnie www.cel50mniej.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Masz racje. Jest wiele takich chwil i momentów w zyciu gdy czlowiek chce sie poddać, ale to uczucie późniejszej satysfakcji ze sie cos osiągnęło jest bezcenne. Trzeba walczyć, nie poddawać sie i myslec pozytywnie. Nie mozemy zatracić siebie i swoich celów i marzen.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Też staram się zawsze myśleć pozytywnie, mimo tego, że czasem brakuje sił i motywacji, najważniejsze jest, to co ma się w głowie :) Napisałem do Ciebie mejla
    photos-by-mef.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, odpowiedziałam na niego :) Sprawdź skrzynkę mailową

      Delete
    2. Możesz jeszcze raz wysłać? Nie pokazuje mi się twoja wiadomość

      Delete
  9. Piękna zdjęcia, masz śliczne włosy. Ja czasem nie myślę pozytywnie wolę posłuchać sobie smutnej muzyki i zatracić się w tych negatywnych emocjach. Wiem, że tak nie powinno być, ale później zaczynam doceniać to co mam. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. O jeju, jakie ty masz prześliczne włosy! Cudowne zdjęcia. Obserwuje :)

    Zapraszam na mój blog!

    ReplyDelete
  11. Niestety tak jest, trzeba się troszke pomęczyć, by potem było dobrze :)
    Only Dreams

    ReplyDelete
  12. Najważniejsze to umieć dostrzegać te dobre momenty, bo większość z nas potrafi wyciągać z życia tylko te złe chwile. Nie widzą małych drobnych szczegółów i nie potrafią walczyć o lepsze jutro :/
    super ciuszki :D
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  13. Trzeba wierzyć w swoje możliwości, plany i marzenia! :)
    Zdjęcia śliczne, masz boskie włosy! :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam tego typu cytaty bo zawsze dodają mi energii i poprawiają humor :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. bardzo ładne zdjęcia ;)
    a co do postu- masz rację, zawsze należy patrzeć na tę jaśniejszą stronę życia :) roztrząsanie przeszłości niczemu dobremu nie służy :)

    ReplyDelete
  17. Najlepiej otaczać się ludzmi, którzy nas budują. Nie należy skupiać się na tych złych chwilach :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Szkoda, że czasami nadzieja jest nam tak brutalnie odbierana :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja teraz staram się we wszystkim dostrzegać jakąś dobrą stronę, chociaż nie zawsze mi to wychodzi
    Ale masz śliczne włosy! Kliknęłam i mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie!
    MÓJ BLOG-KLIK <3

    ReplyDelete
  20. Jejku cudne masz włoski a zdjęcia są cudne :D
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    ReplyDelete
  21. Masz rację, warto znaleźć w sobie motywację do dalszych działań. Rozgrzebywanie przeszłości nic nie daje. :) Piękne zdjęcia, masz takie śliczne włosy! Zazdroszczę. ^^
    Kliknęłam. :)
    Pilnie potrzebuję klików w najnowszym poście. Pomożesz? :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Dokładnie - po każdej burzy wychodzi słońce! Święta prawda :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  24. Mądrze napisane :) Masz śliczne włosy :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  25. Jejcia jakie te zdjęcia są piękne przerabiasz je w jakimś programie ? :)
    Obserwuje z przyjemnością i zapraszam do mnie :
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Cudowne zdjęcia! Sweterek pięknie pasuje do śniegu ;)

    juulles.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. oo tak też mam czasami takie dni, najważniejsze to nie poddawać się im! śliczny sweterek <3
    http://dalenadaily.com

    ReplyDelete
  28. Ważne jest żeby nigdy się nie poddawać
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Mądre słowa.Pamiętajmy że nie należy się poddawać i trzeba iść do przodu :) Super zdjęcia :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Trudne momenty są zawsze. I trzeba je przeżyć. Ładne zdjęcia. Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  31. liczy się tu i teraz :)
    masz śliczny sweter ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładnie to opisałaś, a zdjęcia mnie jeszcze bardziej przekonały, żeby zostać na dłużej :)

    lolliesolies.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetne słowa! Faktycznie czasami trzeba złapać tą nutkę nadziei i iść do przodu. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  34. jasne, że nie powinniśmy się zatracać w smutku i dojrzeć światełko na końcu tunelu, a także zawsze znajdywać motywację. ale osobiście myślę, że powinniśmy przeznaczać czas na bycie smutnymi, to nic złego źle się czuć, czy stracić wiarę. ważniejsze jest to żeby pod koniec dnia, czy rano po takich chwilach zwątpienia zrobić to o czym pisałaś. po deszczu wychodzi słońce, a czasami po prostu musi być źle żeby później było dobrze.

    jeśli znajdziesz moment - zapraszam do siebie na pierwszy post:
    http://mlkstars.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakie piękne słowa! Dziękuję za ten komentarz - daje do myślenia :)

      Delete
  35. Fajnie napisane :) Nie można się załamywać, bo w końcu musi być dobrze :)
    Kliknęłam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Zawsze trzeba w siebie wierzyć :)

    ReplyDelete
  37. Dobrze napisane. Jak jest źle, kiedy popadamy w koło pechowe że wszystko co chcielibyśmy dobrze zrobić, wychodzi źle wtedy łapmy nasze koło ratunkowe czyli jakiś dobry moment z dnia, dobrą emocję a uratujemy...siebie? I nie popadniemy w depresję.
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  38. Zbytnie myślenie zazwyczaj przynosi niepożądane efekty! Śliczny sweter :)

    ReplyDelete
  39. sweter super, podobają mi się zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  40. Great pictures!!!Perfect style... Have a nice day!
    I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfit.blog
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    ReplyDelete
  41. Zdecydowanie 'po każdej burzy nastaje tęcza' Super się ciebie czyta:) i prześliczne zdjęcia robisz :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;*
    >>https://anjaa-blog.blogspot.com/<<

    ReplyDelete
  42. Świetnie napisany post:)
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Zdjęcia bardzo fajne. Zazdroszczę włosów, są takie dłuuugie *0*
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. a jutro dowiesz się jak to jest spełniać czyjeś marzenia <3 nie mogę się doczekać :*

    ReplyDelete
  45. Uwielbiam ten look! Chciałabym mieć chociaż połowę twojej szafy, bo jak oglądam poprzednie posty, to masz świetny styl! Powodzenia w blogowaniu - wiem, że osiągniesz sukces! :)

    ReplyDelete
  46. Śliczny sweterek! Tak trzymaj! Oby już wszystko szło po twojej myśli, kochana!

    Buziaki,
    Klaudia

    ReplyDelete
  47. Świetny post i cały blog ! Stylizacja też genialna :)
    Zapraszam także tutaj:
    http://welcome-mk.blogspot.com/ mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)

    ReplyDelete

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! ♥

Flickr Images