2016 RECEAP

Dzisiaj już po raz ostatni w tym roku mam przyjemność powitać Was na blogu, więc - witam Was wszystkim serdecznie! Po tytule z pewności...



Dzisiaj już po raz ostatni w tym roku mam przyjemność powitać Was na blogu, więc - witam Was wszystkim serdecznie! Po tytule z pewnością domyślacie się już, o czym tutaj nabazgrałam. Domyślam się, że nie jest to pierwszy taki post, jaki macie okazję przeczytać - mam wrażenie, że blogosfera niedługo wybuchnie od ich nadmiaru! Mam tylko nadzieję, że z tego powodu nie uciekliście już gdzie pieprz rośnie! Ja, jednak, nie będę pisać o żadnych moich wspaniałych chwilach, koncertach, podróżach i przygodach, które sprawiły, że rok 2016 był rokiem wyjątkowym. Napiszę szczerze i od serca, jak było naprawdę.


Na początek może kilka słów o zdjęciach, które na pierwszy rzut oka wydają się nie mieć kompletnie nic wspólnego z dzisiejszym tematem - jest na nich mój słoik wspomnień. Założyłam go na początku stycznia i wrzucałam kartkę za każdym razem, gdy wydarzyło się w moim życiu coś ważnego. Otworzyłam go już wczoraj - wieczorem, przy zapalonych świeczkach, na których punkcie ostatnio szaleję, przy akompaniamencie ulubionej muzyki - i wpadłam w bardzo ponury humor. Bo wspomnienia przeież nie należą tylko do tych przyjemnych, którymi chętnie dzielimy się na instagramie. Nasze życie składa się również ze smutnych chwil, które miały równie wielki wpływ na nasze życie jak te miłe i radosne.


Smutna prawda - ale wciąż prawda - jest taka, że to właśnie takie chwile, w większości, budowały mój miniony rok. Wiele było momentów, kiedy nie miałam już siły na wstanie z łóżka, a łzy zastępowały uśmiech. Zawiodłam się też na wielu bliskich mi osobach, którym bardzo ufałam. Dobijał mnie też fakt, że nie wykorzystałam szansy, jaką dostałam zanim było za późno... Jednak nigdy nie straciłam nadziei. Nadziei na poprawę, nadziei, że w końcu wszystko się ułoży. To właśnie ona, tak naprawdę dawała mi energię w tym, mogę to śmiało powiedzieć, najgorszym roku mojego życia. Ale mówi się, że żeby wypłynąć na powierzchnię, trzeba się najpierw odbić od dna. Mam ogromną nadzieję, że ten rok był właśnie moim dnem. Bo jeśli nie, nie wiem, jak głęboko będę w stanie jeszcze zejść...


Zdradzę Wam największy paradoks całej tej sytuacji... Rok 2016 był rokiem zmian, nie będę się już rozwodzić nad tym, czy były dobre czy złe, ale przyznam, że dużo się pozmieniało. Jednak, gdyby Paulina sprzed roku przeniosła się w czasie do dnia dzisiejszego zauważyłaby z tych 'wielkich zmian' tylko dłuższe włosy. Bo wszystko to, nad czym pracowałam z takim trudem - każde pójście na kompromizm, każda próba dostosowania się do tych zmian - poszła na marne i teraz jestem dokładnie w tym samym miejscu, w jakim byłam rok temu. Tylko teraz jestem bardziej zniechęcona i przestraszona. Dlatego życzę Wam, żeby nie przydarzyła się Wam taka sytuacja. Wcale nie chcę, żeby mój, i Wasz rok, był idealny, bez skazy, bo nie o to tutaj chodzi. Prawdziwy postęp tkwi w tym, żeby cały czas iść na przód, ciągle coś robić, udoskonalać świat i samego siebie, żeby nigdy nie stać w miejscu, i broń Boże, się nie cofać! 


Co do moich planów i marzeń na nowy rok - nigdy ich nie miałam. Ale może w tym właśnie tkwi mój problem... Nie udało mi się osiągnąć żadnego celu, bo nie był on napisany czarno na białym? Kto wie? Żeby nie było, że nie spróbowałam wszystkiego, za chwilkę stworzę taką listę, jednak zachowam ją w tajemnicy, tak jak kartki ze słoika wspomnień. Chociaż, jeśli chcecie, mogę kilka zdjęć wpisów ze słoika dodać za chwilkę na mojego snapa @paulinahycnar - wybór należy do Was! W każdym razie, chciałabym Wam jeszcze raz życzyć udanej zabawy sylwestrowej i  Szczęśliwego Nowego Roku! A jako mały prezent noworoczny podzielę się z Wami linkiem do KODÓW RABATOWYCH NEW LOOK! Udanych zakupów 









MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

35 comments

  1. Wspaniały pomysł na ten słoik. Mój rok też nie był idealny, ale cóż...
    Naprawdę było dobrze.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super pomysl I swietnie napisany tekst! W zeszym roku równie chciaam zapisywac karteczki, ale pozniej gdziesz sie pomysl ulotnil, dlatego jeszcze wieksze brawo za kontynuowanie!

    Pozdrawiam

    happy-betty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Życzę Ci, żeby w przyszłym roku tych chwil radosnych było więcej niż tych smutnych! No i powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    ReplyDelete
  4. Rok 2016 dla mnie też nie należał do najwspanialszych, ale wiadomo w życiu bywa różnie, ważne aby się nie poddawać, a znajdzie się ktoś kto sprawdzi, że w końcu się uśmiechniesz :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mój rok też nie był idealny, ale podobnie jak u Ciebie przyniósł dużo zmian. Dlatego uważam go za udany. Zmiany są potrzebne, wiadomo, że wolimy te dobre, ale w ostatecznym rozrachunku najważniejsze, że coś sie dzieję. Coś, co nas pcha do przodu i każe podejmować wyzwania. Życzę zatem wielu dobrych zmian w 2017 roku, wielu wyzwań i szczęśliwych chwil :)

    ReplyDelete
  6. Genialny pomysł na słoik! ♥ Najlepszego w nowym roku!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Genialny pomysł z tym słoiczkiem :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super pomysł ze słoiczkiem, może go wykorzystam w tym roku :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  9. Supeer pomysł z karteczkami! Żeby nastepny rok był dużo lepszy od tego :) Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super pomysł z tymi karteczkami :) Dla mnie 2016 też nie był za dobrym rokiem...
    Bardzo fajny wpis. Szczęśliwego Nowego Roku <3

    ZAPRASZAM http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  11. Życzę Ci, żeby 2017 był o wiele lepszy! Nie poddawaj się! ♥

    Proszę Cię o kliknięcia w moim najnowszym poście. :)
    zone-of-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ten pomysł z karteczkami- po prostu Cię podziwiam! sama takie coś miałam robić, ale poddałam się po kilku moich wspomnieniach, ale Ci powiem, że ponownie mnie do tego zachęciłaś!
    trzymaj się Kochana ;*

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/12/cold-sea-enjoy-silence.html

    ReplyDelete
  13. Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Piękny słoik takie rzeczy mogą nie raz dać nam dużo do myślenia. Mój rok też nie był jakiś dobry zaczełam db nowym związkiem a skonczyłam jak skończyłam
    zapraszam http://xwxeed0.blogspot.com/2017/01/witam-w-2k17.html

    ReplyDelete
  15. Ale fajny pomysł , kurczę no świetny .
    Podziwiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Muszę się przyznać, że również nie robię planów na rok. Jakoś nie mogę się do tego zebrać i za każdym razem nic z tego nie wychodzi. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Na pewno w najbliższym czasie w blogosferze pojawi się mnóstwo postów odnośnie nowego roku. Sama mam zamiar taki napisać :D Jest to okazja i temat, który trzeba po prostu wykorzystać i myślę że nie ma w tym nic złego :) mój rok 2016 nie był najlepszy, dlatego nadzieję pokładam w 2017 wiem że będzie bardziej przemyślany, aktywny i pracowity :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. W takim razie życzę Ci, aby 2017 rok był dużo lepszy i przynosił tylko pozytywne zmiany :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja właśnie myślę nad zrobieniem takiego słoika. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. What an interesting post, thanks for sharing!
    I follow the blog, follow back?
    Good job and happy 2017!

    http://missweetie.blogspot.pt/2016/12/wishlist-de-natal-2016.html

    ReplyDelete
  22. Trzeba się cieszyć tym co mamy i mieć nadzieję, że będzie lepiej!:) + pomysł na słoik świetny, można sobie podsumować cały rok:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Chyba dla dość dużej ilości z nas ten rok nie był idealny. Pomysł ze słoikiem jest naprawdę świetny! Szczęśliwego i pełnego sukcesów Nowego Roku kochana! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  24. Tez mam taki słoiczek :) ale martwi mnie fakt, że nie jest wypchany. W tym roku chce to nadrobić!
    OnlyDreams

    ReplyDelete
  25. Jejku, w życiu chyba nie przeczytałam bardziej szczerego i mądrego podsumowania minionego roku. Mój rok 2016 też do najlepszych nie należał, pojawiły się nowe problemy zdrowotne, rozstanie z bliskimi dla mnie ludźmi przez poważne kłopoty, które wpędziły mnie w depresję, ale nie staram się o tym zapomnieć. Czuję, że dla mnie to również było dno i, że teraz, w 2017, może być tylko lepiej. Tobie, sobie i każdemu tego życzę! :)

    Pozdrawiam, Ola ♥
    Przez duże A

    ReplyDelete
  26. Świetny ten słoik, myślałam aby zrobić coś podobnego . Życzę wielu sukcesów w nowym roku.

    ReplyDelete
  27. Przykro mi, że ten 2016 dał i Tobie w kość, mam wrażenie, że dla każdego był przykrym rokiem i smutno mi się robi czytając Twój post, bo niestety pocieszyć Ciebie nie mam jak, dla mnie 2016 był tragiczny i w żartach z koleżanką stwierdziłyśmy, że jak 2017 ma być też taki do dupy to chyba trzeba rozważyć samobójstwo lub hibernację. Mam nadzieje, że jednak w 2017 wszystko się dobrze ułoży :) Co do planów - ja ich nigdy nie robię, bo jak zrobię i nic się nie sprawdzi to czuje się zawiedziona :)

    ReplyDelete
  28. Ech, aż mi smutno gdy czytam takie wpisy. Tak czy inaczej uważam, że post został pięknie napisany i życzę Ci, abyś była silna i dzielna w tym nowym 2017 roku. Wciąż nie mogę się konkretnie dowiedzieć z Twoich wpisów o co to chodziło...
    Słoik wspomnień bardzo mi się podoba. Ciekawy pomysł.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona zawsze pisze tak, że nigdy nie wiadomo, o co chodzi... ;) Ale i tak uwielbiam to czytać :) Też się zastanwiam, ale może nam kiedyś wyjaśni? Paulina? Powiesz, o co chodzi?

      Delete
  29. Szkoda, że tak to wszystko wyszło... MAm nadzieję, że nowy rok będzie lepszy milion razy! Bardzo smutno czyta się takie wpisy, wydawało mi się, że wszystko u ciebie świetnie gra...

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    ReplyDelete
  30. Naprawdę jest mi smutno, gdy to czytam, ale nie martw się. W końcu trzeba się odbić od dna, żeby potem dosięgnąć chmur. Twój czas na dotknięcie chmur przyjdzie w tym roku, jestem pewna!

    ReplyDelete
  31. Kurcze, naprawdę szkoda... Ale co się tak naprawdę stało? Dlaczego jesteś taka tajemnicza? Opowiedz =o tym na snapie, prosooosze, albo zrób w końcu QandA!

    ReplyDelete
  32. Mi się wydaje, że większość dziewczyn pisze na blogu o swoim wspaniałym roku, a tak naprawdę był do bani. Dobrze, ze ty nie jesteś taka, jak wszystkie! Uwielbiam Twoją szczerość! Dlateo, czytając twoje posty czuję, jakbym cię znałą! Myślę, że jest super się z tobą przyjaźnić! Wydajesz się bardo miłą i ciepła osobą - twoje przyjaciółki mają szczęście! Szkoda, że mieszkam daleko i nie będę miała okazji cię spotkać...

    ReplyDelete
  33. Teraz będzie już tylko lepiej! Jestem tego pewna, kochana! Trzymam kciuki!

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images