🎁

Hej  ♥   Czas   szalonych i gorączkowych poszukiwań idealnych prezentów dla bliskich trwa w najlepsze. Dlatego postanowiłam przedstawi...



Hej  Czas szalonych i gorączkowych poszukiwań idealnych prezentów dla bliskich trwa w najlepsze. Dlatego postanowiłam przedstawić Wam moją listę świątecznych upominków, którą kieruję się w czasie zakupów. Spokojnie, moi drodzy, to nie będzie kolejny post, gdzie tematem przewodnim będą kosmetyki i książki. Jestem pewna, że o niektórych z moich pomysłów nigdy nie słyszeliście. Więc przeczytajcie dzisiejszy wpis do końca i zainspirujcie się!

No dobra, może i zaczynamy banalnie, ale musicie przyznać, że kosmetyki bardzo często można znaleźć pod choinką! Polecam skupić się na większych zestawach lub 'ekskluzywnych' produktach, na które obdarowana osoba nie może sobie zawsze pozwolić. Bardzo dobrze przyjmowane są również każdego rodzaju akcesoria kosmetyczne - pędzle, lusterka i kosmetyczki. Popularne stały się też elektroniczne urządzenia 'upiększające?!', np. prostownice, lokówki, szczotki prostujące włosy i inne nowinki technologiczne. Zapewniam, że jest to idealny prezent, zarówno dla płci męskiej, jak i żeńskiej!




Zagłębiając się dalej w temat banalności... Biżuterię kocha chyba każda kobieta! Od słodkich bransoletek na sznurkach aż do eleganckich pierścionków z grawerem! Wybór jest ogromny, dlatego polecam Wam skupić się na jak najlepszemu spersonalizowaniu prezentu i dodaniu czegoś od siebie. Dla przykładu, wcześniej wspomniany pomysł z grawerem - takiego prezentu nie będzie można zapomnieć!




Książki również są bardzo popularnym prezentem świątecznym, jednak bardzo często kupowane są bez wcześniejszego namysłu. Z własnego doświadczenia wiem, że lepiej omijać książki z fabułą (powieści), a o wiele lepszym rozwiązaniem będzie skupienie się na tych typu poradnikowym: książki kucharskie lub  te na temat samodoskonalenia. Świetnym pomysłem będzie, na przykład biografia ulubionego artysty czy książka na temat interesującego zagadnienia. Można również podarować jedną z nowości, choćby 'Tajniki DIY' cudownej Red Lipstick Monster' lub 'Fantastyczne zwierzęta' J. K. Rowling.




Są idealnym prezentem nie tylko dla szczególnych fanów muzyki. Przecież każdy z nas lubi czasami posłuchać swojego ulubionego kawałka w drodze do szkoły czy pracy, prawda? Ostatnio zakochałam się w minimalistycznych projektach skandynawskiej firmy Sudio i w ich bezprzewodowych słuchawkach modelu VASA BLÅ (klik). Klasyka z pewnością przypadnie do gustu każdemu, dlatego naprawdę warto rozważyć ten uniwersalny i ponadczasowy prezent! Jeśli również jesteście zainteresowanie cudownymi słuchawkami Sudio mam dla Was prezent! Jeśli przy zamówieniu na stronie http://www.sudiosweden.com/pl/ wpiszecie kod: mademoiselle15 dostaniecie 15% zniżki na Wasze zakupy! Kod nie ma daty ważności, więc możecie z niego korzystać kiedy tylko chcecie! Udanych łowów!




Nie jestem pewna, czy 'magiczny słoik' to odpowiednia nazwa, jednak nie mam zielonego pojęcia, jak to się fachowo nazywa. Chodzi mi o własnoręcznie ozdobiony słoik (lub każde inne pudełko), gdzie będzie znajdować się 365 malutkich karteczek, a na każdej będą napisane pozytywne myśli. Może być to, na przykład '365 powodów do uśmiechu' lub '365 rzeczy za które Cię kocham/uwielbiam/podziwiam'. Z pewnością jest to niezwykle czasochłonny prezent, jednak jestem pewna, że Wasza inwencja twórcza nie ma granic i szybko wymyślicie wyjątkową wersję dla bliskiej osoby, która na pewno doceni Wasze starania!




A teraz prezent, który chciałam znaleźć pod choinką jeszcze rok temu. Idealny pomysł dla wielbicieli ruchu i sportów zimowych, ale również dla zupełnych przeciwieństw - być może dzięki podarowanym przez Was łyżwom w końcu ruszą się z domu?! Osobiście, jazda na łyżwach jest jednym z głównych powodów, dla których kocham zimę. Co roku próbuję wyciągnąć każdego znajomego na lodowisko, jednak nie zawsze się udaje... Aktywne spędzanie czasu jest niezwykle ważne, tym bardziej w czasie zimy, kiedy jest mniej możliwości sportowych, dlatego oprócz prezentu dla bliskiej osoby, kupicie parę ślicznych łyżew również sobie i korzystajcie!




Listy 'otwórz, gdy...' są bardzo popularne ostatnimi czasy. Dla niewtajemniczonych - za pomocą wyobraźni należy uzupełnić zdanie 'otwórz, gdy...' i dopisać do niego list, który będzie pozytywnym dopełnieniem tematu. Przykładowo 'otwórz, gdy... będziesz miała złamane serce' razem z podnoszącym na duchu listem prosto z serca i przepiękną bransoletką w kolorowej kopercie. Pomysł ten idealnie sprawdza się w przypadku relacji na odległość, kiedy w ważnych momentach nie możemy osobiście być z bliską nam osobą. 




Warto się choć odrobinę wysilić i jako prezent świąteczny przygotować inne własnoręczne upominki, które są o wiele bardziej doceniane niż te kupne. W pomysłach na nie można utonąć w internecie - wystarczy tylko wejść na Pinterest'a i wybrać ulubiony projekt! 




O samej idei Instabook'a rozpisałam się tutaj, ale dla leniwych - jest to nowoczesna forma albumu na zdjęcia, gdzie mamy pełną kontrolę nad całym projektem. Z pewnością jest to jeden z najbardziej spersonalizowanych prezentów, jakie można dać drugiej osobie. Pamiętajcie również, że na Święta Bożego Narodzenia można również patrzeć pod kątem końca roku. Myślę więc, że świetnym pomysłem byłoby zebranie zdjęć i wspomnień z najlepszych chwil w 2016 roku i umieszczenie ich w Instabook'u! A do końca grudnia możecie skorzystać z kodu zniżkowego na -15%: mademoiselle! Miłych zakupów, kochani!



Zegarki, portfele, brzydkie swetry, karty podarunkowe i skarpetki są na świątecznej liście każdego przeciętnego człowieka na Ziemi! A święta to wyjątkowy czas w ciągu roku, dlatego zadbajcie o to, aby Wasi najbliżsi czuli się w ich trakcie jak najlepiej! Więc skorzystajcie z przygotowanej przeze mnie listy i zapewnijcie im prezenty, których długo nie zapomną! Dziękuję za uwagę, kochani! Życzę udanego dnia 








MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK

You Might Also Like

31 comments

  1. Genialne pomysły !!! Jak to ja uwielbiam książki więc łatwo jest mi kupić prezent gorzej ja mam trochę jeśli muszę sama coś wymyślić ale muszę Ci podziękować bo mnie zainspirowałaś
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  2. Te słoiki są genialne! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetne pomysły. Dla mnie oczywiście idelnym pomysłem jest książka i łyżwy.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Łyżwy bardzo fajny pomysł :) Czekam na mojego Instabooka, którego zrobiłam dla mojej siostry mam nadzieję, że się jej spodoba :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ciekawe pomysły :) ja osobiście zawsze mam problem z wybraniem prezentów... często nawet sama nie wiem, co chciałabym dostać :o
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Przyznam, że to najciekawszy wpis propozycji świątecznych prezentów, jaki do tej pory czytałam :) Niby niektóre z tych rzeczy są banalne (tak jak kosmetyki i biżuteria), ale napisałaś to w taki sposób, że aż chciałoby się kogoś nimi obdarować ;)
    Lubię ręcznie robione prezenty, choć niestety są dość czasochłonne. Chciałam wywołać zdjęcia i jakoś ładnie przyozdobić, ale jednak zaoszczędzę sobie czasu i pokuszę się na tego Instabooka. Będzie to na pewno trwalszy prezent, do którego ktoś będzie mógł zajrzeć w każdej wolnej chwili.

    ReplyDelete
  7. Świetne pomysły. Według mnie najlepszym pomysłem jest otwórz gdy, albo DIY. Lubię robić takie własnoręczne prezenty.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo dobre propozycje :) Ja w tym roku stawiam na DIY (własnoręcznie zdobione kubki).

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    ReplyDelete
  10. Zawsze stawiam na biżuterię ♥ to strasznie cieszy moją rodzinkę :)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  11. Świetne pomysły, ja w tym roku trochę się męczyłam z wyborem prezentów :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ten słoiczek spodobał mi się najbardziej! Sama bym sobie coś takiego zrobiła, jednak po części pamiętałabym to co tam wkładałam i nie byłoby aż tak wielkiej frajdy :/ W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga, wczoraj dodałam nowy post z przepisem na zdrowe pierniczki liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Naprawdę bardzo oryginalna ta lista! Najbardziej zachwycił mnie pomysł z tym słoiczkiem i słuchawki - są takie ślicznie! Chyba sama sprawię sobie taki prezent ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    ReplyDelete
  14. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  15. Książka i kosmetyki to zawsze najlepszy pomysł aczkolwiek instabook wydaje się również bardzo ciekawy oraz oryginalny ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Twój sposób pisania! Mi najbardziej wpadły w oko słuchawki - faktycznie bardzo minimalistyczne, wyglądają pięknie! Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chyba czas zainteresować się tym bardziej, a nie kupować pierwsze lepsze.

    ReplyDelete
  17. Świetny i inspirujący post! :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Super pomysły ! Mój faworyt to instabook :D

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Fajne pomysły :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bransoletka z grawerem! To jest to! Dzięki kochana <3

    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam do mnie C:

    ReplyDelete
  21. Ja w tym roku ucieszyłabym się bardzo z zestawu pędzli. Pozdrawiam cieplutko. :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  22. oooo ja właśnie na te święta zrobiłam "magiczny słoik" dla chłopaka z 365 powodami dla których go kocham :) Fajne pomysły :)

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja zawsze po prostu pytam co kto chce dostać :) Książki są super prezentem!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Dużo ciekawych pomysłów:*

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    ReplyDelete
  25. Fajnie to wszystko wygląda! A najbardziej przypadły mi do gustu te słuchawki! Firma, o której nigdy nie słyszałam, aż dziwne, bo świetnie wyglądają ich produkty! Ciekawe tylko, czy są warte swojej ceny... Masz może takie?

    Kisses ^^
    Patrycja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację! Za wygląd należy im się nagroda! A co do ich przydatności - niedługo będę mogła powiedzieć Ci o nich więcej ;)

      Delete
  26. Hej,

    Twoje pomysły są ciekawe i oryginalne, z pewnością z nich skorzystam. Tak w sumie to twój blog ogólnie jest śliczny i bardzo mi się podoba sposób, w jaki go prowadzisz. Z pewnością jeszcze do Ciebie zajrzę.

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo, kochana! Wesołych i rodzinnych Świąt!

      Delete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images