BIRTHDAY LETTER

Nigdy nie miałam żadnego urodzinowego zwyczaju. Zawsze starałam się je spędzić wyjątkowo, jednak trudno jest zrobić coś niezwykłego w ...



Nigdy nie miałam żadnego urodzinowego zwyczaju. Zawsze starałam się je spędzić wyjątkowo, jednak trudno jest zrobić coś niezwykłego w całkiem zwykły dzień. Zauważalny jest niekończący się dźwięk powiadomień z facebook'a za każdym razem, gdy znajomi dodadzą coraz bardziej kompromitujące mnie zdjęcia. Jednak, przyznajcie, ma to w sobie jakiś urok...

Dzisiejszy dzień, oprócz przemiłych życzeń, docierających do mnie ze wszystkich stron i wspaniałych prezentów - niespodzianek, zaskoczył mnie jeszcze jednym: listem! Jest on bardzo nietypowy, ponieważ to ja jestem jego nadawcą i adresatem jednocześnie. Napisałam go dokładnie rok temu, w dniu moich 16. urodzin i schowałam w jakimś przypadkowym zeszycie. Zrobiłam to tak dobrze, że prawie o nim zapomniałam! Przed chwilą, gdy już ogarnęłam się trochę po powrocie ze szkoły, wyciągnęłam go i zaczęłam czytać. Muszę przyznać, że był to mój największy błąd w całym dzisiejszym dniu! Życzenia same w sobie nie były smutne, nie o to tutaj chodzi. Z resztą głupim byłoby pisanie przygnębiających słów w tak wyjątkowym dla mnie dniu - chyba się ze mną zgodzicie, prawda? Cała sprawa polega na tym, że pisząc ten list, rok temu, moje życie wyglądało inaczej. Nie wiem, czy lepiej czy gorzej, ale z pewnością zupełnie inaczej. Wtedy nie przypuszczałam, że sprawy mogą potoczyć się tak, jak się potoczyły. Czytając mój list, uświadomiłam sobie, jak wiele z tych serdecznych życzeń jest już praktycznie niemożliwych do spełnienia w obecnym obrocie spraw. I tak oto, z naprawdę wspaniałych życzeń, które sama sobie napisałam, zrobiły się pełne rozpaczy i niesamowicie przygnębiające słowa, które nie czyniły dzisiejszego dnia wyjątkowym w żaden sposób. 

Jednak nie odradzam Wam napisania takiego listu, wręcz przeciwnie - polecam Wam to zrobić! Ja również go napiszę, jeszcze raz, i może, gdy będę czytać go podczas 18. urodzin okaże się, że tym razem wszystko potoczyło się dokładnie po mojej myśli i spełnienie moich życzeń nie będzie graniczyło z cudem jak dzisiaj. Ale, tak tylko na wszelki wypadek, otworzę go dopiero wieczorem, żeby jak największą część, tego i tak już krótkiego dnia, spędzić najlepiej jak jest to tylko możliwe. 









sweater - KLIK  |  watch - KILK




 Chcesz dostać kartkę świąteczną?

Zainspirowana pomysłem Ady z bloga Ada Zet postanowiłam zorganizować wysyłkę kartek świątecznych z życzeniami prosto z serca! Każdy, kto zechce dostać ode mnie taką kartkę z kilkoma miłymi słowami, musi tylko wysłać swój adres pocztowy na mojego maila (mademoiselle.blog@vp.pl). Niezwykle zależy mi na dobrym kontakcie z Wami, a jest to trudne, gdy nie mamy żadnej możliwości, aby spotkać się na żywo. Będzie mi bardzo miło, gdy będę miała okazję skontaktować się właśnie z Tobą! Więc nie wahaj się i pisz śmiało! 



Na koniec chciałabym jeszcze tylko podziękować wszystkim za życzenia! Nie spodziewałam się, że drobne wspomnienie o dacie moich urodzin w zakładce 'o mnie' zostanie zapamiętane! Dziękuję kochani za miłe słowa! Jesteście najlepsi! 





MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK

You Might Also Like

24 comments

  1. Wszystkiego najlepszego! Pomysł z listem jest świetny, chociaż chyba, gdybym pisąła taki list to bym go nie udostępniała na blogu :D

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za życzenia! Ja też go przecież nie udostępniłam...

      Delete
  2. Taki list to zdecydowanie świetny pomysł, żeby trochę powspominać, a także zmotywować nas. Jeśli nasze życie się nie zmieniło lub zmieniło na gorsze - doskonale to dostrzegamy i możemy coś z tym zrobić ;)
    Pozdrawiam, http://sleepybeautygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Życzenia wysłałam Ci na e-mail, ale tu napiszę chociaż "Wszystkiego Najlepszego" :)
    Ciekawy pomysł na napisanie takiego listu do siebie. Szkoda tylko, że zamiast czuć się wspaniale po jego przeczytaniu, to zrobiło Ci się smutno. Mam nadzieję, że ten który otworzysz za rok, będziesz czytać z uśmiechem.
    Właśnie dzisiaj kupowałam kartki i znaczki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, jesteś cudowna! <3 Czasami trzeba trochę pocierpieć, żeby zauważyć zmianę na lepsze... Tak, ja też mam nadzieję, że za rok będzie inaczej :) Jeszcze raz dziękuję! To świetnie, a ja cały czas nie potrafię znaleźć ładnej kartki świątecznej...

      Delete
  4. Znam to. Może nie chodzi o list, ale piszę pamiętnik już kilka ładnych lat i raz przekartkowałam go na wpisy z 2013. Zdziwienie nieukrywalne. Czułam się, jakby mój sposób pisania przez kolejne lata spadł o 10, a fala wkurzeń wzrosła o +20.
    Wszystkiego najlepszego!! :)
    AA

    ReplyDelete
  5. Troszkę spóźnione, ale szczere życzenia. Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń! :)
    A co do listu to fajny pomysł, sama tak zrobię w następne urodziny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo! Tak, polecam ten pomysł, można się dowiedzieć ciekawych rzeczy o sobie :)

      Delete
  6. Ciekawy pomysł z tym listem. Może sama też sobie taki napiszę?
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Niesamowita historia, życże spełnienia marzeń, żeby się na pewno spełniły :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  8. Wszystkiego Najlepszego! Niezły pomysł z tym listem w dniu moich urodzin też taki napiszę.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Wybrałam ostatnio bardzo podobny sweterek i dla mnie jest super. :))
    A po za tym WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN! ;D ;**

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Obserwacja jest dla mnie najlepszym prezentem!

      Delete
  10. Masz rację! Ja doskonale to widzę na podstawie pamiętnika, który próbowałam kiedyś pisać.

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  11. Zawsze zastanawiało mnie dlaczego ludzie nie wstawiają sobie ładnych, eleganckich zdjęć, tylko takie które najbardziej kompromitują człowieka.
    Urodziny to nie jest zwyczajny dzień! Trzeba w nie zrobić coś niesamowitego, niezapomnianego!

    Buziaki
    http://www.amlodzinska.pl

    ReplyDelete
  12. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Pomysł jest super, chyba sama skorzystam :D

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za życzenia! Tak, spróbuj ;)

      Delete
  13. Wszystkiego najlepszego kochana( wiem,że to trochę za późno). Życie ciągle się zmienia, nasze perspektywy, marzenia z roku na rok mamy inną hierarchię wartości,ten pomysł z listem bardzo mi się spodobał.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Spóźnione życzenia, ale co zrobić, dziś trafiłam na Twojego bloga. Wszystkiego najlepszego! :)
    Myślę, że z każdego zwykłego dnia można wyłuskać coś niezwykłego. To przecież urodziny, same w sobie są super, zawsze czuć tę miłą atmosferę :) Mi fejsbuk nie krzyczy, od kilku lat mam wyłączone dane o dacie urodzenia i jakoś mi z tym dobrze. Ale może w tym roku eksperymentalnie włączę? :D
    List to świetny pomysł! Przykro mi, że w Twoim przypadku przyniósł Ci nieco zmartwień, ale może sęk tkwi w sposobie pisania? Może warto zmniejszyć do minimum to, co może okazać się przykre, a wyeksponować to, co dobre? To przecież wyjątkowy dzień :) Samym pomysłem dałaś mi do myślenia, może i ja spróbuję? :)

    ReplyDelete
  15. Twój blog jest cudowny! Na pewno będę wpadać częściej :)
    I mega kreatywny ten pomysł z listem! :)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images