TAKE ME AWAY

Dzisiaj obudziłam się z nieprzyjemnym poczuciem, że natłok codziennych obowiązków, mniejszych i większych problemów oraz niemiłosiernie...



Dzisiaj obudziłam się z nieprzyjemnym poczuciem, że natłok codziennych obowiązków, mniejszych i większych problemów oraz niemiłosiernie powiększająca się sterta spraw do załatwienia zaczynają mnie powoli przytłaczać. Chociaż może nie tak powoli... Założę się, że nie jestem w tym sama - większość z Was jest pewnie w podobnej sytuacji. Czasami po prostu wszystkiego jest za dużo i potrzeba wzięcia przerwy jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. I tutaj właśnie nasuwa się pewne pytanie: Gdybym dostała teraz szansę wyjechania gdzieś - gdziekolwiek - jaki byłby mój wybór?  


Od zawsze moim marzeniem była podróż na daleką północ, gdzie mogłabym zobaczyć magiczną zorzę polarną i doświadczyć niekończącego się dnia lub nocy polarnej. Odkąd pamiętam chciałam również przeżyć prawdziwe rajskie wakacje - leżąc na wygodnym leżaczku nad idealnie błękitnym oceanem, w cieniu palm, mając przed oczami najpiękniejsze widoki z pulpitowych tapet - za takie miejsce uważam wyjątkową wyspę niedaleko wschodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych - Dominikanę. Jednak teraz, pobudzona, najprawdopodobniej przez propozycję szkolnej wycieczki, nie mogę oderwać moich myśli od Londynu - i już wiem, że to właśnie tam chciałabym się teraz przenieść!



Może to nieco dziwne, ale wizja wejścia na London Eye i zobaczenia panoramy całego Londynu, i to najlepiej przy zachodzie słońca, sprawia, że od razu robi mi się tak jakoś cieplej na sercu. Byłabym naprawdę bardzo szczęśliwa, gdybym mogła przejechać się londyńskim metrem. Dla zwykłego mieszkańca stolicy Wielkiej Brytanii to nie należy pewnie do żadnych rozrywek, ale dla mnie byłoby to bardzo przyjemnym doświadczeniem! Będąc już w tym pięknym mieście chciałabym odwiedzić muzeum Madame Tussauds. Samo istnienie takiego niesamowitego miejsca uważam za wielki talent i niezwykłą kreatywność! Ile godzin pracy trzeba włożyć, aby stworzyć takie precyzyjne figury, które odzwierciedlają każdy szczegół?! Nie wybaczyłabym sobie, gdybym przegapiła zmianę warty pod Pałacem Buckingham i nie zobaczyła tych śmiesznych, a zarazem eleganckich panów z wysokimi czapkami, których nazw zawsze zapominam. Na tych wakacjach znalazłoby się również miejsce na odrobinę nauki - chciałabym udać się do miejscowości Greenwich, gdzie znajduje się Obserwatorium Astronomiczne, przez które przebiega zerowy południk, według którego został ustalony aktualny czas na całej kuli ziemskiej! Mogłabym wtedy stanąć na dwóch półkulach świata jednocześnie! Zawsze marzyłam, żeby zrobić coś takiego! Tyle też słyszałam o londyńskim Hyde Parku - na odwiedzenie tego wspaniałego miejsca również chciałabym zarezerwować mój czas. Szczególnie wiosną, gdy cała przyroda ponownie budzi się do życia, musi być tam wyjątkowo pięknie! Od zawsze też marzyła mi się przejażdżka jednym z tych czerwonych piętrowych autobusów, i to koniecznie na samej górze! Chciałabym też zrobić sobie zdjęcie w budce telefonicznej, która jest jednym z najbardziej popularnych symboli Londynu. I w końcu spacery ulicami, może i zatłoczonego, ale z pewnością niesamowitego Londynu sprawiłyby mi niemałą przyjemność! Po prostu uczucie, że przez chwilę jest się częścią tego tętniącego życiem miasta! Na koniec mojej wielkiej podróży, jako pożegnanie z Londynem, jeszcze raz wsiadłabym na London Eye, i mimo mojego lęku wysokości, zrobiłabym to jeszcze nieskończoną ilość razy! 


To marzenie nie należy jednak do tych, które mają jakiekolwiek odzwierciedlenie w rzeczywistości. Nie przewiduję takich wakacji w ciągu najbliższych kilku miesięcy, ale... czasami przyjemnie tak sobie pomarzyć, prawda? Z pewnością jest to lepsze niż ciągłe narzekanie i użalanie się nad sobą, co niestety większość ludzi ma w zwyczaju. Jednak jeśli ktoś z Was, moi drodzy Czytelnicy, miałby okazję wybrać się w taką podróż - polecam zapoznać się z ofertą Rabble - jest to darmowa platforma, dzięki której możecie sporo zaoszczędzić we wszystkich sferach zakupowego szaleństwa, nie tylko w dziale turystyki. Jednak jeśli chodzi o podróże, radzę szczególną uwagę zwrócić na rabatowe oferty HOSTELS.COM i BOOKING.COM. Z pewnością pomogą Wam zaplanować i lepiej zorganizować wymarzone wakacje!


NIESPODZIANKA

A teraz pozwólcie sobie na małą przerwę i oderwanie się od codziennego biegu i natłoku spraw do załatwienia i sami odpowiedzcie na pytanie - jeśli dostalibyście szansę odwiedzenia jednego miejsca na Ziemi, jaki byłby Wasz wybór? Czekam na odpowiedzi w komentarzach. Koniecznie podajcie tam również swojego maila, żebym mogła się z Wami skontaktować, ponieważ najbardziej kreatywną odpowiedź nagrodzę! Zwycięzca otrzyma najprawdopodobniej zestaw kosmetyków (co powiecie na zestaw balsamów do ust EOS?). Z góry przepraszam za słabą organizację, jednak na pomysł z konkursem wpadłam właśnie teraz. Ale trochę spontaniczności w życiu nie zaszkodzi, prawda? Pamiętajcie tylko, że konkurs jest wyłącznie dla moich czytelników, więc jeśli chcecie wziąć w nim udział, koniecznie dodajcie mojego bloga do obserwowanych TUTAJ

Macie czas do niedzieli, 6 listopada, więc śpieszcie się! Powodzenia!



WYNIKI

Dziękuję Wam wszystkim za wzięcie udziału w konkursie! Myślałam, że ludzie są leniwi i nie będzie im się chciało czegoś pisać - a jednak! Przeczytałam wszystkie komentarze, na większość również udało mi się odpisać, ale teraz chciałabym jeszcze raz to powiedzieć: wiem, że Wasze wspaniałe marzenia się spełnią! Życzę Wam tego z całego serca i trzymam mocno kciuki! A zestaw balsamów do ust EOS wędruje do... Julii Kamińskiej! Gratuluję! 



Jeszcze raz gratuluję, Julia! A Wam wszystkim życzę udanego tygodnia!






MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

87 comments

  1. Naprawdę świetny wpis! U mnie też nie zapowiada się na taką podróż... Ja byłam już w Londynie i muszę Ci powiedzieć, że jest tam naprawdę nieziemsko! Jedno z piękniejszych miast, w jakich byłam! Mi się marzy Miami! I to tym bardziej teraz, kiedy pogoda nie rozpieszcza... Moja przyjaciółka wybrała się tam na tegoroczne wakacje i zaraziła mnie chęcią wybrania się tam! Te piękne plaże, idealny ocean i wszystkie niesamowite widoki! To jest moje największe marzenie! Można tam również przeżyć niezwykłą przygodę z nurkowaniem, co jest moją ogromną pasją! Tak, jak pisałaś, sama myśl o tym miejscu sprawia, że się w duszy uśmiecham ;)

    mój mail: sandrakowal8@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę miłej nocy!
    Sandra

    ReplyDelete
  2. Achh, Dominikana też mi się marzy, nawet planuję już podróż tam razem z przyjaciółką... no ale cóż dopiero na wakacje po maturze, czyli jeszcze prawie dwa lata :c
    Jeżeli miałabym możliwośc wyjechania gdzieś teraz (oczywiście w sytuacji w któej moje zaległości w szkole magicznie nie zaczęłyby się powiększać) najprawdopodobniej wybrałabym Rzym. Kocham to miasto za jego klimat, miliony wąskich uliczek, a także te wielkie i znane. Do tego pogoda aktualnie z tego co mi się wydaje (ale mogę się mylić) powinna oscylować w granicach tej którą lubię najbardziej, czyli 15-20 stopni.

    💦 YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Też bym chciała odwiedzić Londyn <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    ReplyDelete
  4. Ja marzę o wyjeździe na jakąś ciepłą wyspę, gdzie mogłabym leżeć i się wygrzewać całymi dniami na słońcu i dosłownie NICZYM się już nie przejmować. Jest mi to obojętne jaka byłaby to wyspa. Ważne, żebym mogła na jakiś czas oderwać się od świata, również wirtualnie. To nic złego na pewien okres czasu odstawić telefon, Internet i wszystkie technologiczne dobra naszego XXI wieku. Od zawsze było to moje marzenie, jednak jeszcze nie udało mi się go spełnić. Jednak zawsze, gdy zaczyna się sezon na wakacje mam w głowie swój pomysł. Jednak na pewno nie chciałabym tam znaleźć się sama. Na taki wyjazd chętnie zabrałabym kogoś bliskiego mojemu sercu - faceta czy przyjaciółkę. Zawsze bardziej się cieszę z czegoś, jeżeli mam z kim dzielić to szczęście :)
    takpoprostublog@gmail.com
    Obserwatorem Twojego bloga już jestem :) Fajny ten Twój spontaniczny pomysł ;P
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za cudny komentarz i miłe słowa, kochana! Również pozdrawiam 😘

      Delete
  5. Ja najbardziej marzę, aby udać się do Los Angeles. Te miasto od zawsze mnie do siebie przyciągało jest w nim coś niezwykłego. Jakaś tajemnica, którą chciałabym odkryć :)
    Niestety codzienność jest przytłaczająca :(

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja bardzo chcę poleciec do Californi i przejśc się do Universal Studio. <3 Za niecały miesiąc lecę do Londynu i tak się cieszę! Super opis. ;D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Post jest świetny. Ja również bardzo marzyłam, żeby zobaczyć Londyn. Teraz gdy tutaj jestem w Anglii, Londynu mam osobiście dość, choć jeszcze całego nie widziałam. Londyn jest pięknym miastem, a przejażdżka londyńskim metrem czy widok Big Bena bardzo mnie ekscytowały w ciągu pierwszych kilku wizyt tam. London Eye wygląda przepięknie nocą i żałuję, że działa tylko w dzień. Uważam, że wszystko jest jednak możliwe i życzę Tobie, byś spełniła swoje marzenie ! ;)

    Jeśli chodzi o mnie, to ja chyba najbardziej chciałabym zobaczyć Nowy Orlean. Być może dlatego, że jestem wielką fanką serialu The Vampire Diaries i The Originals. Uwielbiam jednak to, jak wiele się tam dzieje, różne karnawały, zabawy, gdzie ludność się ze sobą integruje. Poza tym wystrój miasteczka jest przecudowny, nie jest tak zmodernizowany, co nadaje mu uroku ! *.*

    Email: patrycjag1428@wp.pl
    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też kocham te seriale! Kiedy wspominałaś o Nowym Orleanie, od razu pomyślałam o tvd ;) Zazdroszczę, że mieszkasz w Londynie! Dziękuję za komentarz i miłe słowa! Również pozdrawiam 😘

      Delete
  8. Warto mieć marzenia i trzeba wierzyć, że się spełnią. Przekonałam się na własnej skórze, że jeśli czegoś bardzo się chce jest to możliwe do osiągnięcia. Jeśli nie teraz, to za rok. Najważniejsze to zaplanować sobie coś i do tego dążyć. Moja lista miejsc, które chcę odwiedzić jest długa.

    Jeśli interesują Cię podróże myślę, że zainteresuje Cię także mój blog. Zapraszam i Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Każdy ma takie chwile, to prawda. Sama nie wiem gdzie chciałabym się wtedy wybrać. Nie znam nazwy takiego miejsca i nie wiem nawet czy takie istnieje, ale mam piękny widok i otoczenie w mojej głowie. Na pewno chciałabym spędzić te chwile w ciszy, sama ze swoimi myślami. W jakimś takim magicznym i prywatnym dla mnie miejscu :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. mój cel to Londyn! Byłam tam raz, ale nie zwiedzałam niczego :') Gdybym miała okazje to na pewno wybrałabym się do stolicy Wielkiej Brytanii! Zapewne spotkałabym się z moimi internetowymi znajomymi z Londynu! Oczywiście nie mogłoby zabraknąć słynnych vintage`owych sklepów ♥ Pewnie wybrałaym się do Harrods i na fish&chips ♥

    Mail - drawskawiktoria@gmail.com

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda, że niczego nie udało Ci się zwiedzić :( ale z pewnością jeszcze nie raz odwiedzisz to piękne miasto! Dziękuję za komentarz ;)

      Delete
  11. śliczny blog. Leci obserwacja :)
    patsonblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja bardzo chciałabym wyjechać do Stanów, jest to moje marzenie od zawsze.
    Dominikana również mi się marzy, a jak oglądam snapy Deynn to jest strasznie zazdrosna, haha
    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję!

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, kochana! Obiecuję, że się na mnie nie zawiedziesz 💕

      Delete
  13. Również chcę zobaczyć Dominikanę! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    ReplyDelete
  14. Marzenia o podróżach należą do moich ulubionych 😉

    ReplyDelete
  15. Jeju , ja też bardzo chcę odwiedzić Londyn , ale pewnie to się nie spełni :/

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mów tak! Może nie teraz, ale kiedyś na pewno spełni się twoje marzenie 😘 trzymam kciuki!

      Delete
  16. Świetne masz marzenia ;). Moje są podobne do twoich, ale ja zamiast Londynu chciałabym na pierwszym miejscu odwiedzić Australię :). Chociaż Londyn też znalazłby się na mojej liście. Pozdrawiam ! /~Claydi
    Nasz blog - Zapraszam :) http://unpredictabble.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Australia również świetne miejsce! Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję odwiedzić to miejsce!

      Delete
  17. Mnie marzą się podróże. Najbardziej chciałabym zawitać ponownie do Warszawy. Może wydawać się to dziwne, przy innych pięknych miejscach na ziemi. Ja, uważam, że nasza Polska jest piękna i to ją jaką pierwszą chciałabym zwiedzić. Zaczynając od stolicy, od PKiN!
    http://aleksandraa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda, nasza Polska jest piękna i każdy powinien to docenić! Ja jednak w większości dużych polskich miast byłam, pewnie nie odwiedziłam wszystkich pięknych miejsc w naszym kraju, ale z pewnością kiedyś wybiorę się w taki tour po Polsce! Pozdrawiam, kochana! Dziękuję za odwiedzenie bloga i przemiły komentarz ;*

      Delete
  18. Ja bym wybrała Maltę, Nowy York i Londyn :)
    Moje marzenie to spędzić święta w USA i halloween i Anglii haha
    Nie wiem, czy zdecydowałabym się na taki wyjazd, teraz w roku szkolnym, potem zaległości i wg.
    Ale w wolniejsze dni byłoby super.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też chciałabym kiedyś spędzić święta gdzieś indziej i zobaczyć jak to wygląda w innej kulturze ;) Ja bym się nawet nie zastanawiała nad wyjazdem - faktem jest, że rutyna zabija, a w życiu, tym bardziej, kiedy jesteśmy młodzi, potrzebna jest spora dawka szaleństwa i spontanicznych decyzji - abyśmy mieli na starość co powspominać ;) Pozdrawia, kochana i dziękuję za komentarz!

      Delete
  19. Śliczne zdjęcia, mnie ciężko byłoby zdecydować się na jedno miejsce :) Zakyntos, Barcelona, Paryż, Tokio i spora część USA :)

    ReplyDelete
  20. Super wyprawa!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mimo, że pochodzę z Polski, nigdy nie byłam w Krakowie. Aktualnie mieszkam w Anglii i kiedy już lecę do Polski, to po to, by spotkać się z rodziną, przyjaciółmi... Jednak od zawsze chciałam pojechać do Krakowa. Jest to jedno z moich marzeń. To prawda, miasto znajduje się w Polsce i jest jednym z kilku najbardziej znanych miast naszego kraju, ale co z tego? Nie zawsze musimy chcieć zobaczyć miasto z zagranicy :) Kraków jest taki śliczny na zdjęciach... Niestety pochodzę z Warmii, więc taka podróż do Krakowa jest bardzo długa i kosztowna, ale ja lubię spełniać swoje marzenia :) Chciałabym zobaczyć ten piękny Polski Zamek - Wawel.. Nocą jest cudowny... Wielkie miasto, z piękną historią i uroczym wyglądem. Starówka jest magiczna, marzę o takim spokojnym spacerze uliczkami starówki... Pójść do jakiejś restauracji z dobrym Polskim jedzonkiem. Uwielbiam takie stare historyczne miasta.. Bardziej podobają mi się niż takie z wieżowcami i nową technologią :)

    E-mail- karolina.podkowinska@o2.pl

    Super post :)
    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja byłam w Krakowie dziesiątki razy i muszę przyznać - miasto cudowne! Wierzę, że uda Ci się spełnić to marzenie, i to za niedługo! Trzymam kciuki ;) Dziękuję za miłe słowa, kochana! :*

      Delete
    2. Masz racje! <3 Już w Grudniu odwiedzę Kraków! <3 Dostałam tą możliwość dzięki wygranej w konkursie Moja Przemiana z Jantar! Mega się cieszę i wiem, że będzie cudownie :)

      Delete
    3. Gratuluję! Wygląda na to, że będziesz musiała wybrać sobie inne miejsce marzeń! Masz już jakieś pomysły? ;)

      Delete
  22. Hm, ja już na swoim blogu pisałam gdzie chciałabym się wybrać, więc jeśli chciałabyś poznać moje marzenia podróżnicze zapraszam, a poza tym świetny wpis, dający do myślenia, a własnie takie wpisy lubie, pozdrawiam, milego weekendu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno wpadnę, tylko podaj adres swojego bloga ;) Dziękuję za miłe słowa! Również pozdrawiam i życzę przyjemnego tygodnia :*

      Delete
  23. Ja mam już w głowie swoją listę podróży. Najbardziej jednak chciałbym pojechać na Dominikanę. Pozdrawiam :*
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzymam kciuki za to, żeby marzenie się spełniło ;) Również pozdrawiam!

      Delete
  24. Niesamowite zdjęcia.
    A z miejsc, które chciałabym odwiedzić najbardziej na świecie.. wybrałabym chyba Islandię.
    Od zawsze intrygowało mnie to miejsce, klimat, mroźnie powietrze, nieskończone pola.. Marzenie.
    https://evildivination.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wierzę, że kiedyś tam pojedziesz, kochana! Ty też w to uwierz i to będzie już połowa sukcesu! :*

      Delete
  25. co do mojego posta- Restaurant Week jest w wielkich miastach z tego co zauważyłam :)
    szyman.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Post jest naprawdę świetny.
    Znam ten ból. Codziennie dochodzą mi nowe sprawy i problemy, a ja jeszcze nie rozwikłałam poprzednich. Chciałabym choć przez chwilę niczym się nie przejmować, poczuć, że jestem wolna, że nic mnie nie goni. Ale tak się nie da.
    Moim marzeniem jest odwiedzić wszystkie stolice. I w tym roku szkolnym mam taką możliwość. Organizowane są dwie wycieczki szkolne: do Londynu i do Paryża. Nie wiem, gdzie chciałabym pojechać bardziej. To okropne, że mogę wybrać tylko jedno miejsce. Choć nie ważne, co wybiorę, czuję, że będzie świetnie. W końcu spełnię małą część swojego marzenia, no nie? Tobie także tego życzę. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak już wiesz, ja nie wahałabym się nad wyborem, chociaż muszę przyznać, że Paryż jest równie kuszący! Wybierz to, co podpowiada Ci serducho! Ale nie zapominaj też o zdrowym rozsądku. Zastanów się też nad sytuacją polityczną - BrExit i te sprawy, potem może wyjazd do Londynu będzie utrudniony... kto wie? Na pewno nie będziesz żałować, jakąkolwiek decyzję podejmiesz ;) Również pozdrawiam, kochana i życzę miłego i pracowitego tygodnia!

      Delete
  27. Ja bym bardzo chciała odwiedzić Norwegię i ogólnie Półwysep Skandynawski! Jest tam tak przepięknie! Planuję nawet kiedyś mieszkać w Oslo, ale to są wiesz, takie plany-marzenia, które pewnie i tak się nie spełnią... Ale tak, masz rację warto sobie pomarzyć czasami! Norwegia to moje największe marzenie! zrobiłabym chyba wszystko, żeby móc być szczęśliwą właśnie tam!

    mail: patrycjakorzeniowska20@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę Ci właśnie tego, kochana! Dziękuję za pozytywny komentarz! Pozdrawiam :*

      Delete
  28. Tak, post napisany świetnie! Bardzo miło się go czyta, widać, że masz rozszerzenie z polskiego ;) A mnie marzy się Islandia! Jest to niezwykłe miejsce, naprawdę uwierz mi! Chociaż na zdjęciach wydaje się być idealne, i wiem, że wcale takie nie jest w rzeczywistości, nadal mnie tam ciągnie. Jest tak, jak mówisz, gdy myślę o podróży tam, od razu jest mi lepiej. Postawiłam sobie za cel to piękne miejsce i wierzę, że jeśli naprawdę się postaram i będę ciężko pracować, uda mi się go osiągnąć. Islandia to najpiękniejsze miejsce na Ziemi! Mimo, że nigdy tam nie byłam, już wiem, że jest tam pięknie! Być może, jeśli naprawdę bardzo się postaram, będę miała szansę na roczne stypendium w stolicy Islandii! Chociaż wiem, że nie będzie łatwo, nie poddam się! Bo z marzeń się nie rezygnuje! I mówię to Tobie, kochana i wszystkim Twoim czytelnikom, do których się z chęcią dołączam ;)

    mój e-mail: jkaminska48@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa! Uda Ci się, wiem to! Nie rezygnuje się z marzeń, mam nadzieję, że zawsze będziemy o tym pamiętać! Pozdrawiam, kochana i życzę miłego tygodnia :*

      Delete
  29. Przyciągnęła mnie ta "francuskość" w tytule :D Sama jestem w szkole z oddziałami dwujęzycznymi z francuskim i uczę się tego języka już dłuugi czas :) Spodobał mi się też design bloga, jest bardzo przejrzyście. Fajnie, że poruszasz temat podróży, niby to popularne na blogach, a jednak nie. A mnie ten temat baaardzo interesuje, sama uwielbiam podróże, choć w tym roku jeszcze nigdzie nie byłam. Pozdrawiam i zostanę tu na pewno!

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dziękuję bardzo ;) Popularne słowo, ale pewnie dużo osób nie zna jego znaczenia. Ja niestety nie uczę się już francuskiego, chociaż szkoda, bo to przepiękny język! Również pozdrawiam :*

      Delete
  30. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, już klikam i polecam się na przyszłość :*

      Delete
  31. Świetny post ja chciałabym odwiedzić Japonię no i od kąt Majewscy tam byli także Dominikanę!
    Obserwuje masz naprawdę świetnego bloga,którego miło się czyta.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa i za zaufanie! Bardzo cieszy mnie, że dołączyłaś do grona moich czytelników! Oficjalnie Cię witam :* Obiecuję, że się na mnie nie zawiedziesz, kochana! <3

      Delete
  32. Dziękuję za miłe słowa :*
    Masz rację, ta jesień jest strasznie przytłaczająca... Płakać się chce, ja nie mam na nic ochoty. A Twój post mega pozytywny ^^ Byłam w Londynie, jest super ale wolę Paryż i to miasto kocham <3 NO a Londyn pewnie odwiedzisz kiedyś i wiele innych miejsc ;)
    Chciałabym wyjechać teraz na południe Francja np. na Lazurowe Wybrzeże, kocham Francję i jest tam cieplej niż w Polsce :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :* daj znać u mnie na blogu
    http://sarowly.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze, no! Napisałaś taki miły komentarz, który potwierdza, że nawet przeczytałaś mojego posta, a na końcu piszesz takie coś... Nie róbcie mi tego! Propozycje na wspólną obserwację od następnego razu lądują w spamie! Ja chcę prawdziwych czytelników, a nie tylko liczby! Dziękuję za zrozumienie :)

      Delete
  33. Bajkowy blog, ładna prowadząca bloga i fajny wygląd :d

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło.
    Gabrielle->Blog

    ReplyDelete
  34. Piękne zdjęcia Londynu ;). Jest tak dużo pięknych miejsc na ziemi,że człowiek aż wzdycha aby chociaż raz w życiu wybrać się w jedno z nich.
    Obserwuje ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za obserwację i miłe słowa, kochana! To bardzo dużo dla mnie znaczy ❤

      Delete
  35. Mi marzy się podróż dokoła świata. Choć jeden dzień w każdym z krajów tego świata. Tyle rzeczy do zobaczenia! Odmiennych kultur, potraw.. Wiele gór do zdobycia. Życie jest za krótkie żeby je zmarnować. Dlatego gdy dorosnę chcę oszczędzać na różne podróże. Gratuluję zwyciężczyni :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja właśnie zastanawiam się, bo... przecież jest tyle ciekawych zawodów, które same w sobie oznaczają podróżowanie, także trzeba się dobrze zastanowić. Dziękuję za komentarz, kochana i życzę miłego wieczoru! :*

      Delete
  36. A ja właśnie kupiłam bilet do Londynu i już nie mogę się doczekać grudnia :)

    ReplyDelete
  37. Cudownie napisany post :) och, gdzie ja bym nie pojechała... gdybym tylko miała czas i pieniądze. Zawsze marzyły mi się podróże od tych długich zaplanowanych i kosztownych, po szybkie, spontaniczne i autostopem. Najchętniej gdybym miała jedną wycieczkę do wyboru zwiedziłabym azję, a jeżeli konkretniej to Japonię. To obecnie moje największe marzenie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, kochana! ❤ mnie jakoś nigdy nie interesowała Japonia, ale teraz mam taki okres, kiedy bardzo mnie interesują te wschodnioazjatyckie kraje ;) również pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

      Delete
  38. Świetny post :) Cudne plany i życzę aby się spełniły jak najprędzej bo podróże to piękna sprawa ^^
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. Niestety spóźniłam się na konkurs, ale post mega!
    Czasem dobrze jest oderwać się od rzeczywistości i przenieść się w myślach do świata marzeń, fantazji. Lepsze to od ciągłego marudzenia i narzekania!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    https://zanetatomaszek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ja odwiedziłabym Hiszpanie, trochę o tym nabazgrałam u siebie. Ty też masz ogromne marzenia widzę! Życzę Ci spełnienia ich!;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Też chciałabym bardzo zobaczyć kiedyś zorze polarną *.*

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Bardzo chciałabym odwiedzić Danię, w której pracuje mój tata. Kolejnym państwem jest Szwecja, w której mam rodzinę. Ogólnie Skandynawia bardzo mnie ciekawi. Chciałabym wrócić do Pragi.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. niestety w tym roku nie było Katowic , nie zostały włączone do Restaurant Week..
    https://restaurantweek.pl/wyszukiwarka/warszawa/
    szyman.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co za świnie ;) ja już sobie porozmawiam z tymi organizatorami ;) Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :*

      Delete
  44. Jakbym mogła gdzieś wyjechać to pojechałabym na wyspe Naksos. Jest bo radzo piękne i urokliwe miejsce, w wspaniałym stylu.

    maaadnajt.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Byłam kiedys w Anglii jednak nie mialam okazji zwiedzic Londynu a bardzo bym chciala.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ciekawe plany, mam nadzieję, że wygrasz konkurs ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dziękuję Ci bardzo! W sumie, to już wygrałam :* Ale i tak dziękuję <3

      Delete
  47. Znowu zaczęłam płakać, czytając post o Londynie! Tak bardzo chciałabym odwiedzić to miejsce z reszta tak samo jak Egipt czy Grecję. Podróże są niesamowite!

    http:/sharpeee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Jestem u Ciebie pierwszy raz i to, co w szczególności przykuło moją uwagę to ten cudowny wygląda bloga! Jestem nim oczarowana. Po tym, jak cudownie opisałaś Londyn, w moim serduchu płomyczek pali się cały czas z nadzieją, że w końcu nadejdzie dzień, gdzie pojadę do MOJEGO MIASTA <3 Od kilku lat marzy mi się podróż do tego kraju, miasta.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie --> http://melulka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Jestem pod wrażeniem czytając Twój wpis. Przepięknie piszesz i opowiadając o swojej wymarzonej wycieczce zabrałaś na nią również mnie!
    Jeśli dobrze pójdzie to może w kolejnym roku pojadę do Szkocji, odwiedzić moją przyjaciółkę. Kto wie... Może przy okazji odwiedzimy również Londyn :)
    Pomysłów na podróże mam wiele, ale obecnie najbardziej chciałabym pojechać do Ameryki. Od dziecka oglądam zdjęcia, które z tego miejsca przywoziła ciocia i wujek. Mam tam kuzynkę i fajnie byłoby ją tam odwiedzić :) Tylko niestety na taką podróż trzeba dużo większych funduszy.

    ReplyDelete
  50. Widzę, że cała podróż zaplanowana i tylko czeka ;), ja chcę na London Eye :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Rany, chciałabym teraz być w Londynie i zajadać się jakimiś pysznościami a potem iść zwiedzać i poznawać coraz bardziej świetnych ludzi, haha!♥ Niestety muszę siedzieć w licealnej ławce ale no cóż.. Może kiedyś :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  52. Londyn jest na samej górze moich miejsc do odwiedzenia, to co zawarłaś w tym poście siedzi również i w mojej głowie. Liczę, że w niedalekiej przyszłości uda nam się spełnić nasze marzenie i zarówno ty, jak i ja odwiedzimy stolicę Wielkiej Brytanii :)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetny wpis, brawo! Zdjęcia są cudowne :) Uwielbiam podróże i chciałabym zwiedzić cały świat :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Kiedy przeczytałem an początku: "Czasami po prostu wszystkiego jest za dużo" i miałbym to skorelować z wyjazdem do jakiegoś miejsca, chyba Londyn byłby moim ostatnim wyborem ;) Kocham to miasto bardzo za to jakie jest, ale ponieważ jest tam wszystkiego tak dużo, to w ramach odpoczynku przed przesytem wybrałbym raczej jakąś fajną relaksującą lokalizacje np. we Włoszech :) Fajny artykuł.

    ReplyDelete
  55. Też się polubiliśmy z Londynem ;)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images