JADE STRAIGHTENING HAIR BRUSH

Hej!  ♡ Ze względu na fakt, że przez cały ubiegły tydzień byłam chora i siedziałam w domu, udało mi się w końcu znaleźć czas na wszys...



Hej! Ze względu na fakt, że przez cały ubiegły tydzień byłam chora i siedziałam w domu, udało mi się w końcu znaleźć czas na wszystko, czego nie mogłam zrobić, kiedy byłam zarzucona masą nauki. Tak więc, postanowiłam przetestować cudo, które niedawno do mnie zawitało. Mowa tutaj o szczotce prostującej włosy od irrestibleme.com, która jest przedstawiana jako udoskonalona forma prostownicy. Postanowiłam więc sprawdzić, czy reklamy na jej temat nie kłamią i przeprowadzić test tej szczotki. Jeśli jesteście ciekawi tego produktu i efektu po jego użyciu - zapraszam do czytania!


Zacznę może od krótkiego przedstawienia produktu. Jego pełna nazwa to Jade Straightening Hair Brush. Jest to szczotka, która po podłączeniu do prądu ma za zadanie idealnie wyprostować włosy. Dzięki ceramicznym ząbkom nie powoduje żadnych szkód w strukturze włosa. Ma w tej kwestii ogromną przewagę nad klasyczną prostownicą, która, nie okłamujmy się, po prostu pali włosy. Szczotka jest więc idealnym rozwiązaniem dla osób, które mają potrzebę prostowania włosów codziennie. Ponadto, jest też sposobem, który pochłania o wiele mniej czasu, ze względu na niesamowicie szybkie nagrzewanie się i brak konieczności prostowania każdego maleńkiego pasma włosów oddzielnie - aby wyprostować włosy wystarczy tylko zwyczajnie je rozczesać. 

Kolejna sprawa, za którą wręcz kocham ten produkt, to automatyczne wyłączanie po godzinie. Jest to bardzo ważna kwestia, szczególnie dla osób zapominalskich i roztrzepanych (czytaj: dla mnie). W drodze do szkoły czy do pracy nie będziecie musieli się już zastanawiać, czy aby przypadkiem nie zostawiliście podłączonej prostownicy zaraz obok lakieru do włosów... Oszczędzicie sobie w ten sposób wiele czasu i nerwów. A jeśli już mowa o roztrzepaniu - przyznajcie się, jak często zdarza się Wam oparzyć podczas prostowania włosów? Ja niestety bardzo często doświadczam tego uczucia. Ze szczotką nigdy nie będzie takich problemów. Ze względu na fakt, że nagrzewają się tylko metalowe ząbki, które z zewnętrznej strony są osłonięte tymi czarnymi, które pozostają zimne, nie ma szans, żeby w jakikolwiek sposób się poparzyć. Nawet w moim przypadku jest to niemożliwe! 

Bardzo przydatna jest też możliwość swobodnej regulacji temperatury, którą można dostosować do własnych potrzeb i aktualnych wymagań. Macie wtedy pełną kontrolę nad urządzeniem. Uwielbiam również uniwersalność produktu - jest opcja ustawienia temperatury liczonej skalą Fahrenheita i skalą Celsjusza. Myślę, że jest to świetne rozwiązanie dla osób, którym trudno przyzwyczaić się do konieczności przeliczania temperatury, a powiedzmy sobie szczerze, w większości produktach tego typu, producenci nie wzięli pod uwagę takiej opcji. Nie mogłabym nie wspomnieć o łatwości w używaniu szczotki. Po pierwsze, jest ona bardzo lekka, więc samo prostowanie włosów nie sprawia absolutnie żadnych kłopotów. Po drugie, ze względu na istnienie tylko trzech przycisków (włącz/wyłącz, zmniejsz i zwiększ temperaturę) jest naprawdę łatwa w obsłudze i nie trzeba się długo męczyć z instrukcją obsługi - używa się jej intuicyjnie. I wreszcie po trzecie, możliwość obrotu końcówki szczotki o 360 stopni, co sprawia, że można zapomnieć o konieczności męczenia się i przekładaniu urządzenia z jednej ręki do drugiej tylko dlatego, że gdzieś zaplątał się kabel... 

I ostatnia zaleta tej szczotki to niesamowicie klasyczny wygląd, za który pokochałam ten produkt w momencie otworzenia przesyłki. Zarówno opakowanie z zapięciem magnetycznym, jak i design instrukcji obsługi i sama szczotka w przepięknym kolorze sprawia, że po prostu chce się tego używać! Tak samo nie musicie martwić się o stan przesyłki po długiej podróży. Nie wiem jak, ale pudełko nie ma żadnych śladów świadczących o tej długiej drodze, jaką przebyło z USA do Polski. Tutaj więc należą się ogromne brawa dla organizacji wysyłek!












Jedyna kwestia, która może stanowić dla niektórych jakikolwiek problem to fakt, że końcówka szczotki pasuje tylko i wyłącznie do amerykańskiego gniazdka. Ale w dzisiejszych czasach, pójście do pierwszego lepszego sklepu i kupienie specjalnego adaptera za kilka złotych nie należy chyba do rzeczy niemożliwych, prawda? Nie uważam więc tego za wadę, przez którą odradzałabym zakup tej szczotki.


Gadanie gadaniem, ale czy to naprawdę działa? Przetestowałam to na moich włosach, które są z reguły proste, jednak cały efekt psują powykręcane na wszystkie strony świata końcówki. Uwierzcie mi lub nie, ale prostowanie włosów tą szczotką zajęło mi 6 minut. Mimo, że chciałam prostować je dłużej, nie miało to sensu. Poza tym, jak każda szczotka, ta również powodowała niemiłosierne elektryzowanie się włosów. Poprzestałam więc na tym i... zobaczcie efekt końcowy!







Niesamowite, prawda? Tak, ja też nie mogłam uwierzyć, że jest to takie proste. Zaprosiłam więc do siebie moją przyjaciółkę, Monikę, która zgodziła się użyczyć mi swoich włosów i na nich przetestować działanie tej szczotki. Powiem szczerze, nie spodziewałam się, że Monika opuści mój dom w całkowicie prostych włosach. Przez to, że są one bardzo długie, gęste i mocno falowane, są niezwykle trudne w samym rozczesywaniu, a co dopiero w prostowaniu! Szczerze, na 14 lat znajomości, na jednej ręce potrafię policzyć momenty, kiedy widziałam ją w prostych włosach. Ale postanowiłam rzucić wyzwanie szczotce. Obydwie byłyśmy zaskoczone, gdy po 17 minutach udało nam się tego dokonać! Zobaczcie sami!



Po tym, jak świetnie moja szczotka poradziła sobie z jej włosami, zaczęłam ją bardziej doceniać! Zdecydowanie mogę polecić ją każdemu, kto chce mieć pięknie wyprostowane, ale jednocześnie zdrowe, włosy! Cena tego cuda nie jest wcale dużo większa niż cena dobrej prostownicy. Jeśli jesteście zainteresowani tym i innymi produktami do włosów, koniecznie odwiedźcie irresistibleme.com, jestem pewna, że znajdziecie tam coś dla siebie! A dla tych z Was, którzy zastanawiają się nad kupnem testowanej przeze mnie szczotki mam dobrą wiadomość: właśnie została przeceniona! Jeśli jesteście ciekawi, a mam wielką nadzieję, że tak właśnie jest, kliknijcie tutaj!




Trochę się dzisiaj rozpisałam, ale bardzo chciałam jak najlepiej potrafię przybliżyć Wam działanie tej szczotki i ująć wszystkie aspekty testowanego produktu. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do tego momentu! Dzięki Wam mam dla kogo pisać! Życzę Wam miłego wieczoru, kochani! 


MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK




You Might Also Like

44 comments

  1. Ta szczotka jest świetna ;) Koniecznie muszę ją mieć ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Myśle o tej szczotce od jakiegoś czasu. Chyba w koncu sie skuszę :-)

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie słyszałam o tej prostującej włosy szczotce. Moje są proste, więc w sumie nie zagłębiam się zbytnio w temat prostowania włosów. Fajna opcja, że wyłącza się po godzinie. Szkoda, że moje żelazko takiej funkcji nie posiada, bo idę gdzieś i zastanawiam się czy je wyłączyłam :D
    Naprawdę ładny efekt na włosach uzyskałaś. Jestem też pod wrażeniem, że szczotka poradziła sobie z bardziej pokręconymi włosami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje żelazko też powinno mieć taką funkcję ;) Dziękuję za komentarz, kochana! ❤ życzę mego wieczorku! :*

      Delete
  4. Świetna jest ta szczotka, muszę ją mieć :)
    Co do tego, że się sama wyłącza po godzinie, to moje żelazko powinno to mieć, ponieważ bardzo często zapominam go wyłączać, zwłaszcza w pośpiechu ;)
    pozdrawiam!

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. miałam podobną szczotkę, ale u mnie się nie sprawdziła. wolę prostownicę :)

    ReplyDelete
  6. Póki co zostanę przy mojej prostownicy, ale ta szczotka jest bardzo ciekawa. Z Twoimi włosami faktycznie cudnie sobie poradziła.

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna szczotka :) współpracowałam z tą firmą i dostałam od nich lokówkę z ośmioma wymiennymi końcówkami i też jestem mega zadowolona bo to bardzo profesjonalny sprzęt :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam ten post u ciebie i lokówka też wydaje się być świetna! Ale sama nie wiem, czy potrafiłabym sobie poradzić z tyloma końcówkami ;) pewnie bym wszystko poplątała i pogubiła :)

      Delete
  8. Zapowiada się ciekawie :). Muszę kiedyś wypróbować :)
    www.allicestyle.blogpot.com

    ReplyDelete
  9. Szczotka prostująca włosy to moje marzenie! Już wiem o co poprosić na święta. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Obawiam się, że ja nie mam zbytnio co prostować. W dodatku moje włosy są gęst. Mimo wszystko ciekawe urządzenie.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ja też dziękuję <3 i również polecam tę szczotkę :*

    ReplyDelete
  12. Masz piękne włosy! Takie długie <3
    Widziałam już gdzieś taką szczotkę do włosów, na szczęście ja jej nie potrzebuję, bo na co dzień mam włosy proste jak druty i siłą ich nie zakręcę ... ;/

    Dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa, kochana! Również pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

      Delete
  13. Chyba skuszę się na przetestowanie tego urządzenia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jeju, ta szczotka jest genialna! Chyba kiedyś się na nią skuszę, jestem zachwycona efektem!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kurcze efekt jest zachwycający <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    ReplyDelete
  16. Według mnie warto mieć taką szczotkę, wydaje mnie się że jest bezpieczniejsza niż prostownica :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Genialna ta szczotka! Efekt świetny! :)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam sposób, w jaki piszesz! Twoje posty są zawsze dopracowane i zapięte na ostatni guzik! Nic dziwnego, że Twój blog przyciąga tak dużo nowych czytelników każdego dnia ;) Powiem Ci, że obserwuję Twoją twórczość od kilku miesięcy i bardzo miło widzieć, że cały czas się rozwijasz! Każdy Twój wpis jest coraz lepszy i za każdym razem zaskakujesz mnie tą perfekcją! Wchodzenie tutaj to czysta przyjemność!

    Pozdrawiam,
    Klaudia :)

    ReplyDelete
  19. Cudowne efekty! Genialnie piszesz i ubierasz wszystko w słowa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Motywacja ogromna! ;)

      Delete
  20. Już dzisiaj gdzieś spotkałam tę "szczotkownicę"

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  21. Wow na prawdę prostuje ! Kusisz, kusisz - świetna sprawa ta szczotka :) Kliknęłam.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Pewnie, że pomogę! Polecam się na przyszłość ;)

      Delete
  22. Szczotka wydaje się być naprawdę świetna ;;) Uwielbiam sposób, w jaki piszesz swoje recenzje ;) Mnie to nigdy nie znudzi! Kochana, to, co robisz jest świetne! Oby tak dalej i jeszcze lepiej ;)
    Od kiedy prowadzisz bloga, jeśli mogę wiedzieć?

    Miłego wieczoru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za te słowa! Niedawno blog obchodził rok ;)

      Delete
  23. Bardzo podoba mi się to jak recenzujesz! Szczotka naprawdę zrobiła duże na mnie wrażenie :))
    Przepiękne włosy! ♥
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  24. Wygląda ciekawie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. a ja włąsnie zastanawiałam się nad kupnem prostownicy.. Jednak, czy podoła ona moim niesfornym lokom?

    ReplyDelete
  26. Bardzo ciekawy i oryginalny produkt ! Widac dobre efekty. Ja wole jednak starą metode.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Szczotko-prostownice są genialne, sama widziałam już mnóstow bardzo dobrych recenzji, lecz sama jakoś nie mogę się zebrać na zakup.
    zapraszam do mnie;
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Już gdzieś kiedyś słyszałam o tej szczotce i się nawet zastanawiałam nad jej kupnem. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  29. Rewelacyjna ta szczotka, bardzo mi się podoba :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie! Na mnie zawsze możesz liczyć!

      Delete
  30. Słyszałam już o tej szczotce i zachwyciła mnie już za pierwszym razem. Ogólnie mam falowane włosy, przez co prostowanie ich zajmuje mi masę czasu. Muszę chyba przetestować tą szczotkę, bo coś czuję, że to będzie szczał w dziesiątkę.

    Pozdrawiam kochana :* Obserwuję
    glamcia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, kochana! Przetestuj ją, zapewniam Cię, że się nie zawiedziesz!

      Delete
  31. Dużo czytałam o tej szczotce dobrych opinii, kusi mnie zakup takiej :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  32. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad zakupem takiej szczotki. Po przeczytaniu twojego wpisu myślę, że się jednak na nią zdecyduje :D

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images