INSTABOOK

Witajcie, kochani Czytelnicy! Sama nie wierzę w to, że jest to dopiero czwarty mój post w listopadzie! Ale nie ilość, tylko jakość li...



Witajcie, kochani Czytelnicy! Sama nie wierzę w to, że jest to dopiero czwarty mój post w listopadzie! Ale nie ilość, tylko jakość liczy się tak naprawdę, nie mam racji? Przygotowanie najnowszych wpisów zajmuje mi coraz więcej czasu i już nie wiem, czy intensywność mojej pracy spadła czy rzeczywiście wkładam w blogowanie coraz więcej serca... Jednak tę kwestię Wam pozostawiam do oceny! Dzisiaj przygotowałam post dla miłośników fotografii i kolekcjonowania zdjęć. Mam jednak nadzieję, że osoby nie zainteresowane tym tematem szybko jednak zmienią swoje nastawienie! Zapraszam więc wszystkich do czytania!


Kiedy byłam mała kompletnie niezrozumiały był dla mnie sens istnienia albumów na zdjęcia. Jednak z wiekiem zaczęłam się przekonywać do tego pomysłu i zapragnęłam sama taki stworzyć. Jednak wiecie, jak to wygląda - najpierw trzeba wybrać zdjęcia, wydrukować je, ułożyć w albumie, podpisać... zajmuje to masę czasu, którego ja, niestety, nie mam. Doskonałym rozwiązaniem dla mojego problemu okazała się strona instabook.pl, która oferuje minimalistyczne albumy na zdjęcia (jak sama nazwa wskazuje, głównie z naszego instagramowego profilu, ale jest również opcja dodania ich z dysku komputera). Prosto i, przede wszystkim, szybko, można tam zadecydować o układzie, wielkości i rodzaju zdjęć na każdej kartce Instabook'a (jest też opcja z dodaniem napisów, co również pozwala zaoszczędzić czas). Każdy następny krok w tworzeniu projektu jest szczegółowo opisany i nawet ja nie miałam z tym żadnych problemów! Sam proces zamawiania też nie jest skomplikowany, a na paczkę czeka się około półtora tygodnia. Warto też podkreślić fakt, że zespół Instabook'a informuje, poprzez wiadomości mailowe, na jakim etapie tworzenia jest nasze zamówienie, tzn. kiedy projekt został przyjęty do realizacji, kiedy nasz album został wydrukowany i kiedy wysłany - mamy więc pełną kontrolę nad przesyłką. 


Po zapoznaniu się z moim instabook'iem wiedziałam jedno: jest genialny! Spodobał się nawet mojej mamie, a musicie wiedzieć, że ją naprawdę trudno zadowolić (gratuluję całemu zespołowi Instabook'a!). Po pierwsze, wygląda dokładnie tak samo, jak na naszym wirtualnym projekcie - wszystkie kwadraciki są równiutkie, strony albumu idealnie białe, a klasyka wyglądu po prostu powala! Każda kartka jest dokładnie sklejona i usztywniona, mamy więc pewność, że żadna nie wypadnie. Zdjęcia są doskonale wydrukowane - nie widać żadnych zacieków ani rozmazań i, przede wszystkim, zostaje utrzymana ich jakość, która w tym przypadku jest zdecydowanie najważniejsza. Instabook całkowicie skradł moje serce i już wiem, że nie poprzestanę na jednej sztuce. Spójrzcie na zdjęcia i powiedzcie sami - czy można chcieć czegoś więcej?



MAM DLA WAS PREZENT 

Razem z zespołem instabook'a mamy dla Was niespodziankę! Jak wiadomo, zbliża się okres przedświątecznych polowań na prezenty dla najbliższych, których kupno co roku sprawia wszystkim masę problemów. Aby więc oszczędzić Wam zmartwień i zbędnego zastanawiania się nad idealnym upominkiem dla bliskiej osoby mamy dla Was kod rabatowy na -15% na zakup instabook'a! Możecie zrobić wyjątkowy i spersonifikowany album z Waszymi wspólnymi zdjęciami. Ja bardzo bym się cieszyła, gdybym znalazła taki pod choinką Ale spieszcie się - kod jest ważny do końca grudnia! 

kod rabatowy - 15%:  mademoiselle

Zapraszam więc na stronę instabook.pl i życzę miłego projektowania!

















MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

47 comments

  1. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  2. Wygląda cudownie! Sama zakupiłabym sobie takie cudeńko ale do tego trzeba mieć ładne zdjęcia, których nie posiadam :p
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ---> http://melulka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spokojnie, możesz dodać dowolne zdjęcia z dysku - w moim Instabook'u też nie wszystkie są moje ;)

      Delete
  3. Zamówiłam taki na Mikołajki mojej przyjaciółce która dużo serca wkłada w estetykę swojego instagrama. Uważam, że taki album to super sprawa! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. cudowna jest ta książka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajnie mieć takiego Instbooka :) Koniecznie muszę, taki sobie zakupić :) Jest idealny na prezent dla bliskiej osoby,wszystkie przeżycia razem :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Twój album wygląda prześlicznie! W domu mam podobną książeczkę. Tyle już o tym słyszałam, że w końcu będę musiała zamówić :')

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Juz od dłuższego czasu zastanawiam się nad zamówieniem instabooka i chyba poproszę go na święta. Twój jest prześliczny :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. też mam taki instabook ♥ uwielbiam go jest cudowny !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. już od dłuższego czasu zbieram się właśnie, by wywołać swoje zdjęcia z instagrama- pora najwyższa to zrobić+ jest to idealny prezent na święta dla mojej mamy :)

    bardziej podoba mi się ten drugi sweterek, piękny jest ten kolor!


    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    ReplyDelete
  10. Ale to jest świetne! Planuję taką książeczkę podarować przyjaciółce na osiemnastkę ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Instabook jest super! Mam i jest to jedna z moich ulubionych fotoksiążek :) Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładny ten instabook :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
  13. Dostałam już swój instabook jakiś czas temu, trafił do chłopaka jako prezent. Świetne mają rzeczy :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Śliczny instabook ! Przefajna sprawa :D

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Podoba mi się estetyka. Książka może być super prezentem. :)
    BLOG | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  16. Super go stworzyłaś! Na pewno skorzystam z kodu, bo chciałam zrobić chłopakowi prezent, a tak - będę miała zniżkę ;) Dzięki!

    ReplyDelete
  17. Słyszałam o nich, super pomysł ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Też robiłam swojego insabooka super to jest :) Idealne na prezent i dla samej siebie. Twój się prezentuje super :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  19. instabook jest świetny, sama chciałabym mieć taki album <3
    obserwuję

    Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mam ogromny sentyment do zdjęć i albumów. Ostatnio sama stworzyłam album, w który wsadziłam dużo serca i czasu. Pod koniec roku mam zamiar zrobić kolejny, ze zdjęciami z 2016 roku. Piękny jest ten album, który prezentujesz!
    egzemplarz<- klik

    ReplyDelete
  21. taki instabook to na pewno świetny pomysł na prezent, sama bym się z niego ucieszyła

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. piękna!idealna na prezent
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wygląda świetnie, ja się zbieram do stworzenia własnego albumu i zebrać się nie mogę :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ne przepadam za tymi albumami. Zdecydowanie bardziej wole te zrobione własnoręcznie. Sama nawet planuje taki zrobić.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super ci wyszedł ten instabook! Dużo o nim słyszałam i chyba zamówię komuś go na prezent świąteczny , wygląda fantastycznie każdy by się ucieszył :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  26. Wygląda to świetnie, a już niedługo święta, więc taki album może się okazać świetnym prezentem :D Bardzo przydatny wpis :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Mega prezent pod choinkę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  28. Bardzo podoba mi się Twój instabook, tbh jeszcze nigdy o nich nie słyszałam.
    Obserwuję. :)
    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    ReplyDelete
  29. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  30. Widzę, że bardzo popularne robią się takie prezenty :-) super sprawa:-)
    http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  31. Cudowne <3 ślicznie ci wyszło
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Coraz częściej słyszę o Instabooku i coś czuję, że chyba całkowicie się do niego przekonam, bo uwielbiam takie pamiątki w formie albumów.
    Mój blog: Recenzje Filmów.

    ReplyDelete
  33. Strasznie podoba mi się taka forma albumów! Twój prezentuje się świetnie :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Genialny pomysł dla artystycznej duszy! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. fajna sprawa, uwielbiam oglądać zdjęcia na papierze o wiele bardziej niż na ekranie komputera :)

    ReplyDelete
  36. Taka książka to super sprawa. Słyszałam o niej wiele razy, ale sama nie skusiłam się aby ją stworzyć. Może kiedyś :D
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  37. Miałam na święta zamawiać dwa instabooki ale niestety muszę to odłożyć na później :(
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  38. Dzięki Tobie chyba mam teraz świetny pomysł na prezent :) Robię dużo zdjęć, a ciągle nie mam czasu (a raczej zapominam) o tym, aby je wywołać. Taka książka podoba mi się jeszcze bardziej niż zdjęcia trzymane w ręce.
    Twój jest przepiękny! Minimalistyczny, a zarazem stylowy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, kochana! Powodzenia w projektowaniu ;)

      Delete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images