AUTUMN GREY

Właśnie kończy się najgorszy tydzień w moim życiu. Najgorszy pod każdym względem. I mimo, że ciężko było przetrwać go bez łez, udało mi...



Właśnie kończy się najgorszy tydzień w moim życiu. Najgorszy pod każdym względem. I mimo, że ciężko było przetrwać go bez łez, udało mi się! Jestem z siebie niezmiernie dumna, że nie dałam się całkowicie jesiennej chandrze, która powoli zaczyna mnie dopadać. Chociaż, w sumie to nie tak powoli... Moim początkowym zamiarem na dzisiejszy post było kilka pomysłów na podniesienie poziomu energii. Ale po dłuższym zastanowieniu uświadomiłam sobie smutną prawdę - nie jestem najlepszą osobą do dawania takich rad. Ale za to postaram się Wam pomóc w innej kwestii. 

Mam ostatnio straszny zamęt w życiu. Szkoła i problemy rodzinne absorbują całą mnie i cały mój czas. Każdy dzień zupełnie odbiega od tego, jak go sobie planowałam. Zawsze zdarzają się jakieś nieprzewidziane sytuacje, okropne zbiegi okoliczności i wyskakujące nie wiadomo skąd sprawy do załatwienia, które próbuję desperacko wcisnąć w mój grafik. Cały czas się spieszę, gdzieś biegam, a i tak nie mogę nigdzie zdążyć. W konsekwencji, przestałam już rozróżniać dzień od nocy. Ale mimo, że książki, która nie jest lekturą nie miałam w ręku od sierpnia i zapomniałam już, kto w moim ulubionym serialu zginął, a kto nadal żyje, nie narzekam. Czuję, że odznaczanie w kalendarzu kolejnych czynności, które muszę wykonać nie dawałoby mi żadnej radości. Zaplanowane życie nie jest dla mnie. Nie wiem, czy jestem osamotniona w moim odczuciu, ale sprawia mi ogromną satysfakcję fakt, że jako najgorzej zorganizowana osoba na świecie nadal potrafię poradzić sobie ze wszystkim, co dzieje się w moim życiu. Więc, kiedy będziecie mieli ochotę ponarzekać na brak czasu, zastanówcie się, czy aby na pewno bylibyście bardziej szczęśliwi, gdyby do Waszego życia wkradła się nuda. Każdy kolejny dzień jest zupełnie inny od naszego wyobrażenia, ale czy nie o to właśnie chodzi? Żeby życie nadal było w stanie nas zaskoczyć? Gdyby wszystko było przewidywalne i z góry zaplanowane, naszym życiem rządziłaby rutyna zamiast nas samych. A to nie byłoby już prawdziwym życiem.







sweater KLIK / watch KLIK






MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

32 comments

  1. Beautiful :) Follow for Follow ?

    ReplyDelete
  2. Czasami obowiązków jest aż zbyt wiele, ale taka bezczynności byłaby już chyba gorsza. Nie chwilowa, tylko taka na dłuższą metę. Fajnie jest czasami odpocząć, położyć się brzuchem do góry i posapać tak sobie, ale w końcu trzeba się obudzić i coś robi. Wieczne przesypianie życie to tylko stanie w miejscu i sposób na to, by życie nam przeciekło przez palce.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. mega post! zdjęcia są prześliczne ;*

    ReplyDelete
  4. Piękny zegarek :) Dla mnie ten tydzień też był męką jak nie szkoła to dom ;/ Najgorsze jest to, że nie można zaplanować wszystkiego na 100% bo twoje plany z dnia na dzień się zmieniają.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak dla mnie właśnie to jest w tym wszystkim najlepsze! Nieprzewidywalność!

      Delete
  5. Masz rację. Cieszmy się z tego, że każdy dzień jest inny. Świetne zdjęcia i zegarek!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Czasami fajnie jest odpocząć i się ponudzić, jednak ja lubię być zabiegana i mieć wiele rzeczy do roboty. Świetny sweter :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam dokładnie tak samo ;) Dziękuję bardzo!

      Delete
  7. Mnie też dopadły pewne kłopoty. Najgorszy nie tyle tydzień, co dwa tygodnie. Pokrzepia mnie myśl, że w takich chwilach wiele ludzi popada naprawdę w depresję i nie potrafią się podźwignąć z tragedii, jaką przeżyli. Ja wciąż żyję i zabieganie w ten sposób mi służy... :)
    Życzę wszystkiego dobrego :)


    www.positivefitlife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Ja też życzę pozytywnego rozwiązania wszystkich kłopotów ;)

      Delete
  8. Lovely photos! I love grey things! *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  9. Dobrze rozumiem o czym mówisz. Swego czasu też tak nie ogarniałam otoczenia, że żyłam na maksymalnych obrotach. Na dłuższą metę jednak się tak nie da, i potem następuje gwałtowny spadek i energii i motywacji. Trzeba odpocząć :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    ReplyDelete
  10. Beautiful sweater! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  11. Znam to...
    Niemniej jednak jestem przekonana, ze przydałaby mi się nuda chociażby na jeden, jedyny dzień w roku. Mogłabym wreszcie wszystko przemyśleć swobodnie, nie martwić się o resztę, której nie zdążę zrobić czy podołać innym rzeczom.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Czasami obowiązków mamy aż za dużo. Znam to ;) właśnie teraz jestem w takiej sytuacji.
    Pozdrawiam <3

    nextomea.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Masz rację, też czasami tak mam.
    Świetny golf <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  14. Dla mnie kilka ostatnich tygodni było bardzo ciężkich i zapowiada się, że następne również takie będą. No ale trzeba poradzić sobie ze wszystkimi obowiązkami i nie dać się. Z drugiej strony takie coś jest lepsze od nudy :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się! Powodzenia, na pewno dasz sobie ze wszystkim radę! :)

      Delete
  15. Piękny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :*


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zdarzają się dni, że mam to samo, brak czasu dla samej siebie oraz dla rozwijania własnych zainteresowań. Czasem trzeba powiedzieć nie i poświęcić czas sobie, ale wiadomo że z umiarem :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam odcienie siwości i szarości <3 Szczególnie tej jesieni :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/


    ReplyDelete
  18. Czasem tak jest, że nie ma się na nic czasu. Trzeba to przetrwać :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zegarek bardzo mi się podoba, pomagam - 14,10$, 3,40$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, za chwilkę poklikam ;) Dziękuję!

      Delete
  20. Zegarek bardzo mnie się spodobał :) ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Masz cudowne włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Mam ostatnio bardzo podobną sytuacje do twojej. Brak czasu dla siebie z powodu zbyt wielu obowiązków, do tego jeszcze dochodzą kłótnie z bliskimi...
    Masz bardzo piękny sweterek :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  23. świetny zegarek *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images