MY STYLE ICON | GIGI HADID

Witam Was wszystkich w tym pięknym i słonecznym dniu! Jak cudownie, że znowu zagościło u nas słońce, prawda? Ostatnie dni były dla mn...




Witam Was wszystkich w tym pięknym i słonecznym dniu! Jak cudownie, że znowu zagościło u nas słońce, prawda? Ostatnie dni były dla mnie naprawdę ciężkie. Dała mi się nawet we znaki jesienna chandra... Ale wczorajszy dzień spędzony w Warszawie z moją przyjaciółką pozwolił mi naładować baterie i dzisiaj wracam do Was ze wspaniałym humorem i masą kreatywności. Przygotowałam dla Was kolejny wpis z serii 'My style icons' - TUTAJ znajdziecie wszystkie wpisy z tego działu. Tym razem w roli głównej pojawi się Gigi Hadid, której kariera rozwija z dnia na dzień coraz szybciej. Jeśli jesteście ciekawi, tego, co dla Was przygotowałam - a mam ogromną nadzieję, że tak właśnie jest - zapraszam do czytania!



Gigi Hadid

Urodzona i dorastająca w Los Angeles, 21-letnia modelka, która długą listą swoich kontraktów potrafi wprawić w kompleksy nawet najbardziej doświadczoną osobę w tym zawodzie. W ciągu zaledwie trzyletniej kariery jako modelka agencji IMG Models współpracowała z takimi markami, jak Guess, Michael Kors, Calvin Klein, Versace, Balmain, Topshop, Chanel, Isabel Maurant i wiele wiele innych. W tym roku owocem współpracy z Tomy Hilfiger'em była niesamowita kolekcja ubrań, która swoją premierę miała we wrześniu br. w Nowym Jorku. Już niedługo będziemy mogli zobaczyć Gigi na jej drugim pokazie Victoria's Secret razem ze swoją siostrą Bellą i innymi przepięknymi Aniołkami. Ja się już nie mogę doczekać, a Wy? A teraz zapraszam do oglądania inspiracji z Gigi Hadid w roli głównej!




























































Gigi prezentuje się niesamowicie, prawda? Najbardziej uwielbiam klasykę jej stylizacji - niby nie zakłada nic wyszukanego, ale i tak wygląda jak milion dolarów! Jak ona to robi?! A jaka jest Wasza ikona stylu, którą obecnie najbardziej się inspirujecie? Napiszcie swoje propozycje w komentarzu! Miłego popołudnia, kochani!



MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK

You Might Also Like

17 comments

  1. Świetne stylizacje! Też ją uwielbiam! Ile masz lat?

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;) W grudniu skończę 17. Również pozdrawiam, kochana!

      Delete
  2. Gigi jest genialna ♥ Dla mnie bardzo inspirującą osobę pod względem stylu jest Audrey Hepburn :3
    Ubierała się skromnie jak na gwiazdę, a i tak była bardzo kobieca i pociągająca :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie mam swojej ikony stylu, na której się wzoruję. Ale bardzo podziwiam osoby, który za każdym razem wyglądają świetnie i w dodatku modnie. A Gigi wygląda pięknie :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gigi zawsze genialnie się prezentuje :)
    Uwielbiam ją <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nawet nie wiedziałam, iż Gigi tak szybko zrobiła karierę. Cudowne looki <3
    Zapraszam na mojego bloga: http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gigi jest najlepsza mega stylówki <3

    ReplyDelete
  7. Świetne stylizacje! Gigi jest wielką inspiracją. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne stylówki, nawet nie wiedziałam że Gigi jest z mojego wieku ;o

    ReplyDelete
  9. nie znałam wcześniej tej modelki :) ale tym, że jej kariera szybko się rozwija nie jestem zszokowana. Jest na prawdę ładna i zgrabna :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam Gigi! Kiedy jadę przez miasto i widzę ją na wielkim plakacie Guess'a nie mogę się napatrzeć!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Ale stylówek! Jest na co popatrzeć :)


    zapraszam do mnie- studentkazarzadzania.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Such a lovely post!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  13. Gigi jest prześliczna *.* w jej stylu podoba mi się to, że raczej nie przesadza i nie miesza wielu wzorów i kolorów, ale ubiera się w głównie stonowane stroje... Po prostu jest świetną modelką i stylistką :)
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images