ANNIVERSAIRE

Dzisiaj jest dla mnie szczególny dzień, którego nigdy się nie spodziewałam, jeśli mam być z Wami szczera... Dzisiaj właśnie mija rok, ...



Dzisiaj jest dla mnie szczególny dzień, którego nigdy się nie spodziewałam, jeśli mam być z Wami szczera... Dzisiaj właśnie mija rok, odkąd opublikowałam na blogu mój pierwszy post! Na początku myślałam, że będzie to kolejna rzecz, którą zrobiłam z chwilowego przypływu chęci do działania. Ale w tym wypadku słomiany zapał nie zadziałał i w taki właśnie sposób dzisiaj blog Mademoiselle obchodzi swoje pierwsze urodziny!

To był szalony rok. Pod każdym względem. Nigdy nie myślałam, że dzięki - z pozoru - błahej czynności, jaką jest prowadzenie bloga, mogą spotkać mnie tak pozytywne i miłe rzeczy! Dzięki Mademoiselle poznałam kilka osób, które z pewnością były warte poznania! Przez te wszystkie dni, budowałam również moją kreatywność i dopracowywałam warsztat pisarski, z którym na początku było naprawdę krucho... Gdy tylko przeglądam posty z czasów początku bloga w głowie mam myśl 'what the hell?!". Ale z czasem publikowania wpisów zauważyłam, że coraz bardziej zaczynam dbać o szczegóły, których wcześniej nawet nie zauważałam. Co jest oczywiście równoznaczne z faktem, że przygotowywanie posta z dnia na dzień zajmowało mi coraz więcej czasu. Jednak wiem, że nie był on czasem zmarnowanym! I to właśnie DZIĘKI WAM! To dzięki moim czytelnikom chce mi się te szczegóły dopracowywać! Każdy komentarz, każde wyświetlenie, każdy obserwator znaczy dla mnie tak wiele! Dziękuję Wam za to! Tak mnie motywujecie, że w chwilach, kiedy jest mi naprawdę smutno i tak bardzo mi się nie chce, otwieram specjalny folder, w którym zgromadziłam screen'y najbardziej motywujących do działania komentarzy i czytam je wszystkie. I wiecie, co? Pomaga!

I jeśli w tym dniu mogłabym pomyśleć jedno życzenie zanim zdmuchnę świeczki na nieistniejącym torcie, chciałabym, abyście już zawsze byli dla mnie motywacją, a szczególnie w momentach, kiedy całkowicie tracę chęci do działania. DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE!



MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK


You Might Also Like

33 comments

  1. Fajnie, że już rok jesteś z nami na blogosferze <3 Te strony na prawdę dają wiele szczęścia & kreatywności i zaangażowania.Ładne zdjęcie !
    Zapraszam na mojego bloga:http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Gratuluję okrągłej rocznicy i życzę kolejnych cudownych lat pisania :)

    pospolitaola.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja również, przeglądając stare posty, nie mogę uwierzyć, że to ja je pisałam! Ale to jest cudowne w blogowaniu, że pozwala nam na rozwój na każdej płaszczyźnie :) Życzę Ci kolejnych, tak owocnych lat w blogosferze!
    Pozdrawiam! :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  4. Jak się patrzę na moje początkowe posty to potrafię się śmiać godzinami z nich. Ale nie chce ich usuwać bo to pamiątka haha. Pozdrawiam i zapraszam do siebie oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gratuluję roczku bloga! :) I życzę jak najwięcej lat w blogosferze, jeszcze więcej obserwatorów, czytelników, fanów i w ogóle! :) Buziaki!

    ReplyDelete
  6. gratuluję roku i powodzenia oby kolejne też tak szybko mijały <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  7. Rok, a już masz sporo swoich wiernych widzów! :) Obyś wytrwała, jak najdłużej :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście, blog potrafi dać bardzo dużo radości.
    Gratuluję :)

    ReplyDelete
  9. U mnie mija dokładnie za dwa tygodnie :D <3
    Powodzenia Ci dalej życzę <3

    Zapraszam do mnie:
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Gratuluję roku :)
    Życzę, aby twój blog dalej była taki genialny jak jest :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Gratulacje! Życzę ci sukcesów oraz motywacji do dalszego postowania!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. gratulacje i powodzenia;) wytrwałości;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  13. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów i oczywiście motywacji ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Pięknie napisane! Wszystkiego najlepszego, upragnionej motywacji i wytrwałości <3
    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Naprawdę super post! Obserwuję!
    Zapraszam do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Roczek to wielka data! U mnie niedługo stukną 3 latka :D
    Pozdrawiam,
    bizarre-case.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Gratuluję :) i życzę Ci ciągłej motywacji do działania, bo efekty Twojej pracy włożonej w bloga już są widoczne :)

    ReplyDelete
  18. Gratuluję i wytrwałości :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Gratuluję! Rocznice w prowadzeniu bloga to coś bardzo ważnego :) Mam nadzieję, że mój blog także doczeka rocznicy :) Życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga! <3 charlizerose.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Życzę abyś wytrwała w blogowaniu jeszcze kilka pięknych lat!
    diarie-allie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Życze wytrwałości w blogowaniu ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ach ja i moje stare notki:D niewyraźne zdjęcia brak kontrastu xd to były czasy:D obserwuję:)

    ReplyDelete
  23. Gratuluje wytrwałości oraz życzę dalszej aktywności na blogu :)

    ReplyDelete
  24. Zobaczyłam blog dopiero przed chwilą (więc nie wiem czy to zdanie 'dziękuje że jesteście' narazie sie tyczy do mnie XD) No właśnie Narazie
    Bardzo lekko piszesz i do tego tak fajnie i luźno ze aż miło sie to czyta
    Bardzo podoba mi sie taki styl
    A i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga!!!
    Będę zaglądac👑
    Czasem możesz zerknąć do mnie;)
    Gradiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też do Ciebie! Dziękuję, że jesteś! Nawet nie wiesz, jaki wielki uśmiech na mojej Twarzy wywołał Twój komentarz! Zaraz do ciebie wpadnę ;)

      Delete
  25. gratuluję i życzę dalszych sukcesów i wytrwałości w blogowaniu!:*

    ReplyDelete
  26. Gratuluję roku! :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Gratulacje!
    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Gratuluję ! Ja jestem w blogosferze dopiero od lipca, ale już uważam, że to długi czas dla mnie , życzę Ci kolejnych rocznic i dalej tak wspaniałych postów !

    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images