JEWELLERY | BORN PRETTY STORE

Hej, hej! Ostatnio robiąc generalne porządki w moim pokoju zauważyłam, że jestem naprawdę ubogo zaopatrzona w biżuterię. Postanowiłam t...



Hej, hej! Ostatnio robiąc generalne porządki w moim pokoju zauważyłam, że jestem naprawdę ubogo zaopatrzona w biżuterię. Postanowiłam to zmienić, a z pomocą przyszedł BORN PRETTY STORE, gdzie, jak się okazuje, oprócz niezłego kosmetycznego asortymentu, można znaleźć naprawdę ciekawe akcesoria. Dlatego dzisiaj zapraszam Was na - jak zawsze subiektywną! - recenzję biżuterii właśnie z tego sklepu! Życzę miłego czytania! 



Mówiąc szczerze, bałam się tej przesyłki - dokonując wyboru produktów nieco zaszalałam i wybrałam dość nietypową biżuterię - dlatego też nie mogłam się jej doczekać! Najbardziej zaintrygowały mnie kolczyki i sposób ich zakładania - chyba jeszcze nigdy nie widziałam tak skomplikowanej metody! Ale musicie przyznać, że efekt jest świetny!

Jakość wykonania biżuterii - nie kłamię! - można zakwalifikować do bardzo dobrej. Już na samym początku produkty zrobiły na mnie dobre wrażenie... z małym wyjątkiem. Jeden naszyjnik w trakcie wysyłki uległ zniszczeniu - mała, ale jakże istotna,  część oderwała się od łańcuszka. Jednak przemiła pani z Biura Obsługi Klienta powiedziała mi, że jest to wina długiego czasu podróży mojej paczki i przy najbliższym zamówieniu wyślą mi kolejny egzemplarz.

Testowanie trwałości biżuterii odbyło się w dość ekstremalnych warunkach, jak na pierwszy raz używania. Kolczyki wypuściłam od razu na głęboką wodę - za zadanie miały wytrzymać całe wesele... I dały radę! Po przygodzie z rozerwanym naszyjnikiem byłam nieco zdziwiona, że nic się nie urwało, żadna część się nie uszkodziła i po kilku godzinach zabawy, wszystko było na swoim miejscu. 

Bardzo ważną sprawą jest również fakt, że kolczyki nie podrażniły mojej skóry, a mam uczulenie na wszystkie pozłacane, a nie prawdziwie złote elementy. Nie wiem dokładnie, z czego są one wykonane, ale najwyraźniej z materiału bezpiecznego dla alergików. Za to należą się ogromne brawa!

Podsumowując, jestem naprawdę zadowolona z paczki. Jako ocenę końcową mogę zaproponować ocenę dobrą - myślę, że jest ona jak najbardziej sprawiedliwa. Kto wie... może przy najbliższej przesyłce się poprawi? 


KOLCZYKI - KLIK



KOLCZYKI - KLIK



NASZYJNIK - KLIK



KOD RABATOWY!  -  PHRW10

A teraz czas na mały prezent dla Was! Udało mi się zdobyć - specjalnie dla moich czytelników - kod rabatowy na wszystkie produkty z Born Pretty Store! Nie ma on daty ważności ani limitu wykorzystań, więc możecie go używać kiedy i ile tylko razy chcecie. Wystarczy, że przed wybraniem formy zapłaty wpiszecie w wyznaczonym miejscu ten numer i dostaniecie -10% zniżki. Jeśli będziecie mieli z tym jakiś problemy - napiszcie do biura obsługi klienta lub do mnie, na pewno postaram się wszystko wyjaśnić. Życzę miłych i udanych zakupów! 



MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ:
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl
FACEBOOK: KLIK

You Might Also Like

33 comments

  1. Śliczne są te rzeczy, szczególnie łańcuszek! Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczna biżuteria :)
    Genialne są te kolczyki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wow, fajne to masz :)
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. śliczne, szczególnie te pierwsze kolczyki!

    life with nowag

    ReplyDelete
  5. Szkoda, że łańcuszek przyszedł uszkodzony, ale pewnie faktycznie to wina długiego czasu podróży. Wszystkie elementy bardzo, bardzo mi się podobają. Szczególnie te pierwsze kolczyki nigdy nie widziałam podobnych ;)

    ADA ZET

    ReplyDelete
  6. Pierwsze kolczyki są świetne ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    ReplyDelete
  7. Ja również dostałam od nich paczkę i jestem zadowolona :) Biżuteria jest bardzo delikatna. Wybrałaś cudowne rzeczy!
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładna biżuteria :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też nigdy nie noszę i myślę, że muszę to zmienić ;D
    Dzisiaj założyłam bloga, ale mam pomysły, więc zapraszam ;) http://swiatwgmarty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super post!
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądają te drugie kolczyki ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne rzeczy! Również mam takie kolczyki typu jak na zdjęciu nr 2 :) efekt- rewelacja!
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jejku, ale one ślicznie wyglądają :)
    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  14. Śliczne kolczyki. Szkoda, że naszyjnik szybko się rozpadł, ale szacun za to, że przyślą ci nowy. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śiczne rzeczy! Rzadko noszę biżuterię, raczej za nią nie przepadam, ale te kolczyki i łańcuszek mi się ogromnie podobają!

    ReplyDelete
  16. Świetna ta biżuteria. Najlepsze są te długie kolczyki ♥ Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia xd

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wonderful decorations! I just love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  18. Biżuteria jest świetna. W szczególności spodobały mi się kolczyki ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super blog!
    flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Jakie cudowne kolczyki! *.* Naszyjnik również przepiękny. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Naszyjnik jest przepiękny! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Sliczne wszystko, ja tez mam malo bizuterii... pierwsze kolczyki bardzo mi sie podobaja:) zapraszam do mnie :) http://princessdollcute.blogspot.com/ zwracam kazdy komentarz:*

    ReplyDelete
  23. Ładną biżuterie wybrałaś :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Pierwsze kolczyki najładniejsze, bo są inne niż wszystkie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jejku te kolczyki naszyjnik *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Your blog is wonderful and I am following you -
    I would be happy if you followed back.
    Have a great weekend, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Wiele słyszałam o tej firmie, mają świetną biżuterię!
    Długie kolczyki cudowne ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetna biżuteria ! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images