MY STYLE ICON | KOURTNEY KARDASHIAN

Hej :) Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją kolejną ikonę stylu - Kourtney Kardashian! Jak zawsze w postach tej serii znajdziecie t...




Hej :) Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją kolejną ikonę stylu - Kourtney Kardashian! Jak zawsze w postach tej serii znajdziecie tutaj wiele inspiracji modowych. Zapraszam!


KOURTNEY KARDASHIAN

Amerykańcka celebrytka, modelka i osobowość telewizyjna, znana głownie z udziału w reality show poświęconym jej rodzinie "Keeping up with the Kardashians". Wraz z siostrą jest właścicielką ekskluzywnego butiku odzieżowego "D-A-S-H". 
























Mam nadzieję, że spodobała Wam się nowa, nieco ulepszona i bardziej sprecyzowana na pokazanie inspiracji modowych, odsłona serii MY STYLE ICONS. Zdałam sobie sprawę, że zbędne pokazywanie sesji i okładek danej osoby rozpraszały Waszą uwagę, a post stawał się nie do ogarnięcia. Rozpisywanie się na temat jej stylu też nie było zbyt dobrym pomysłem - proste pokazanie stylu gwiazdy jest najlepszym pomysłem. Jeśli macie jakieś uwagi, dotyczące ulepszeń wpisów - bardzo proszę o pomoc w naprawieniu ich :)



You Might Also Like

17 comments

  1. Świetny post
    Ja bardzo lubię Kardashianki 😂
    Super modowe inspiracje wybrałaś
    Post bardzo mi się podoba
    Czekam na więcej
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pięknie się ubiera!

    Silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetny styl ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  4. Super post!
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Najbardziej ją lubię z całej rodziny Kardashianów ;) No może jeszcze Kendall :D

    xxaureliaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Kardashianki, ale najbardziej Kourtney :)
    Ona zawsze wygląda świetnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jakoś niespecjalnie interesuję się Kardashiankami ale miło było poczytać i pooglądać zdjęcia :)

    zapraszam: lifewithnowag

    ReplyDelete
  8. Ja lubię styl Charlize Theron. Czasem ją podglądam na pintereście :)

    ReplyDelete
  9. Kourtney jest bardzo ładna, ale jakoś nie przypadł mi jej styl do gustu :D

    Zapraszam na promowanie blogów, buziaki xx Zyciedlapasji klikaaaj:D

    ReplyDelete
  10. Jak dla mnie świetny post. Rzadko kiedy śledzę styl celebrytów, pewnie coś tam się przewinie, ale ogólnie stawiam na stare dobre: "Samo się wymyśli" xD Muszę jednak przyznać, że niektóre zestawienia mnie przekonały :) Chociaż długi, pudroworóżowy płaszczyk <3 Jest przeuroczy ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  11. Generalnie Kardashianki maja dobre poczucie stylu! Jak dla mnie post napisany idealnie- krotka tresc, duzo zdjec! W tego typach postach nie trzeba duzo pisac:)

    obserwuje oraz zapraszam do siebie typical-teengirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nudno tu u ciebie. Nie chciałaś jej zmusić do usunięcia tamtego posta, którego od ciebie skopiowała, to masz nową hejterkę. Miło ci?

    ReplyDelete
  13. Rzeczywiście, dziewczyna ma styl... i urodę. Bardzo fajny post :D Czekam na więcej inspiracji modowych.
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam i obserwuję, Pati
    mój blog-> KLIK!

    ReplyDelete
  14. Kardashianki zawsze trendy ;)
    Pozdrawiam, passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam styl Kourt ;) W zasadzie wszystkie Kardashianki mają super styl i urodę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images