IT'S TIME TO SAY GOODBYE | ZAFUL.COM

Myślę, że dzisiaj jest ten dzień, kiedy należy obejrzeć się za siebie i podsumować ostatnie dwa miesiące. Wakacje się kończą, nieubłaga...



Myślę, że dzisiaj jest ten dzień, kiedy należy obejrzeć się za siebie i podsumować ostatnie dwa miesiące. Wakacje się kończą, nieubłaganie, mogę powiedzieć, że jesteśmy już jedną nogą w szkole. Ale to wcale nie musi być takie złe! Wszyscy robią z tego jakąś wielką sprawę, czego ja kompletnie nie rozumiem. Taka jest przecież kolej rzeczy - rok szkolny zaczyna się i kończy - i tak samo z wakacjami, jeśli się zaczęły, muszą przecież kiedyś dobiec końca. I zamiast narzekać na rzeczy, których i tak nie jesteśmy w stanie zmienić, chyba lepiej powinniśmy zaakceptować je takimi, jakimi są. Lepiej chyba koncentrować się na tych pozytywnych stronach i szukać plusów, niż marudzić i dostrzegać same wady, prawda?

Przy okazji tego tematu, podzielę się z Wami tym, co ostatnio odkryłam. A mianowicie całkowitą zmianę toku mojego myślenia. Kiedyś na samo wspomnienie o szkole traciłam nagle energię i próbowałam wszystkiego, żeby chociaż jednego dnia zostać w domu. Wy chyba też pamiętacie te czasy, kiedy na pytanie o ulubiony przedmiot odpowiadaliście 'przerwa', prawda? Teraz chyba dorosłam i zyskałam świadomość tego, że tak naprawdę zostały mi tylko dwa lata szkoły. Oczywiście, potem pewnie będą studia i końca nauki jeszcze długo widać nie będzie... ale to już nie będzie to samo. Wtedy będę już dorosła, a przynajmniej wszyscy będą ode mnie wymagać, żebym właśnie tak się zachowywała i wszystko się zmieni. Zauważcie, że im starsi jesteśmy, tym bardziej chcemy wrócić do wcześniejszych momentów naszego życia. 

Dlatego z całego serca proszę Was o to, żebyście docenili to, co teraz macie, bo cofanie się w czasie tak naprawdę nie istnieje, i jeśli teraz nie będziecie cieszyć się z obecnej sytuacji, nigdy nie będziecie już mogli tego zrobić. A dzisiaj macie szansę jedną na milion na wykorzystanie tego dnia - ostatniego dnia wakacji. Powodzenia, kochani i głowa do góry!


Podobnie jak TUTAJ, zdjęcia robione w całości na rolkach. Przepraszam za to i obiecuję, że już się to więcej nie powtórzy!












jumpsuit - Zaful (KLIK)



MASZ PYTANIE? ZADAJ JE TUTAJ:
ASK: @mademoiselleblog KLIK
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl

You Might Also Like

27 comments

  1. Masz rację trzeba ostatni dzień wakacji wykorzystać jak najlepiej :)
    Świetne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja do szkoły idę raczej z pozytywnm nastawieniem, mimo tego, że mnóstwo pracy przede mną
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się z Tobą w 100%! Nie trzeba się dołować, tylko z tego korzystać.
    Śliczne zdjęcia <3

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Z tej perspektywy czasu dostrzegam, że coraz bardziej idzie mi się utożsamićz myślą powrotu do szkoły. Trzeba spędzać dni kreatywnie nie tylko w wakacje, można całkowicie je sobie urozmaicić nawet w roku szkolnym. Oczywiście czekam z ubłaganiem na zakończenie gimnazjum i pójście do rodzinnego miasta. Będę musiała pogodzić pracę i naukę, bo za coś trzeba utrzymać mieszkanie - ale za to mamy spore plany z koleżanką i mamy nadzieję, że wypalą.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  6. Jaki piękny kombinezon!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Oby te następne 10 miesięcy szybko zleciało ;3
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. To dziwne, ale ostatnio zdobyłam ten sam tok myślenia co Ty. Szkoła nie musi być zła, a nauka straszna. Powinniśmy docenić to co jest teraz, bo kiedyś za tym zatęsknimy :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Też kompletnie nie rozumiem robienia z pójścia do szkoły takiej wielkiej sprawy. Jasne, też nie chcę, też wolałabym zostać w domu lub znów gdzieś sobie wyjechać, ale prędzej czy później tak szkoła i tak by się zaczęła. W tym roku zdecydowanie spojrzałam na to z tej strony i rozpoczęcie, jak i pierwszy dzień, minęły mi całkiem dobrze. Po dwóch miesiącach bez tych ludzi, nawet jeśli ich nie lubię, dobrze było ich zobaczyć, pozaczepiać i "podenerwować" razem kilku nauczycieli swoimi śmieszkami, których oni nie rozumieją. Co do opuszczania tych dni - mi to chyba nie minęło, po kilku miesiącach pewnie znów będą takie dni, że po prostu nie będę miała chęci do ruszenia się z łóżka, ale taki jeden wolny dzień, poza weekendem, chyba jest nam potrzebny.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudowny look, piękny kombinezon <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  11. Pięknie wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Teraz zrozumiałam, że trzeba sie cieszyć z tego, ze chodzimy do szkoły :) Jak bedziemy pracować to bedziemy chcieli wrócić do szkoły :) Tak pamiętam to z przerwą :) Ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam :) Spodobał się mój blog ? - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Podoba mi się twój tok myślenia :). Sama staram się znajdować same pozytywy we wszystkim, jednak o 6 rano nie jest mi łatwo, jednak codziennie próbuję przekonać się do trj godziny haha :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  14. a ja szkołę mam już za sobą ;P
    a ja korzystam z każdej chwili i cieszę się nią :)
    super zdjęcia :) fajna stylizacja :)

    zapraszam, NAHTURAL.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja w październiku idę na studia, ale w sumie cieszę się, że skończyłam szkołę. Jasne, dzieciństwo było fajne, ale szkoła raczej nie. Nie uczyłam się źle, ale uczyłam się rzeczy, których nie lubiłam ani się nimi nie interesowałam. Poza tym szkoła i nauczyciele mają takie dziwne systemy prowadzenia lekcji, że bardziej zajmują się tymi, którzy nie słuchają albo tymi, których nie ma, a lekcja, która mogłaby być interesująca, przepada. Ale w czasie szkoły, kiedy oczywiście dobrze zorganizuje się czas, można oprócz nauki czas poświęcić na rozwijanie pasji, spotkania ze znajomymi itede. ;)
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. przepiękny jest ten kombinezon! co do przesłania wpisu, zgadzam się z tobą w 100%- każdy koniec jest przecież początkiem czegoś nowego i warto doceniać ten czas w szkole, mimo tego, że może i musimy się uczyć, może po prostu patrzymy na to wszystko pod złym kątem? warto zmienić swój sposób myślenia i spróbować doszukiwać się w każdej sytuacji plusów ;3
    pozdrawiam kochana!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    ReplyDelete
  17. Wszystko co dobre szybko sie kończy ;)
    Kombinezon przepiękny <3

    http://victim-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Motywujący wpis!
    Super :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Wpadnij ♥ NAMELESS

    ReplyDelete
  19. Ja podsumowałam ten okres, bardzo ostro. Koniec z dziwnymi znajomościami. Czysta karta :)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam kwiatowe kombinezony! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. To prawda, że powinno się cieszyć z chwili obecnej. No, ale niestety większość z nas jest tak skonstruowana, że wybiega myślowo w przód, obmyśla przeróżne scenariusze, zamiast cieszyć się z tego co jest tu i teraz.
    Bardzo ładnie Ci w tym kombinezonie :)
    A jeśli o szkołę chodzi, to zostało mi jeszcze kilka dni wakacji z czego się ogromnie cieszę :D Chociaż gdy zacznie się nauka, to równocześnie będę bardziej zorganizowana ;)

    ReplyDelete
  22. Zgadzam się z tobą :*
    Ja od pewnego czasu także ciesze się tym co jest teraz,a nie ciągle narzeka m jak to było zaledwie rok temu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. (przepraszam, ale wysłałam niechcący komentarz chyba z samym linkiem)

    Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, szkoły i tak nie omniemy, taka kolej rzeczy ;p

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images