| 'CAUSE I'VE STILL GOT A LOT OF FIGHT LEFT IN ME' | ZAFUL.COM

Hej, kochani! Obiecałam, że wyjaśnię Wam całą sprawę, dotyczącą posta 'Zaryzykuj' ( klik ), więc dzisiaj, kiedy już emocje opad...



Hej, kochani! Obiecałam, że wyjaśnię Wam całą sprawę, dotyczącą posta 'Zaryzykuj' (klik), więc dzisiaj, kiedy już emocje opadły, chciałabym Wam wszystko opowiedzieć. Jeśli jesteście ciekawi, czego tak bardzo się bałam - zapraszam do czytania.

Sama nie wiem od czego zacząć... Więc, na początek musicie wiedzieć, że o fakcie prowadzenia przeze mnie bloga wiedzą moje cztery najbliższe przyjaciółki. Na nich kończy się lista osób, które mogą powiązać ze mną słowo 'mademoiselle'. Dlaczego? Powód jest prosty - nie mam potrzeby mówienia każdemu o mojej pasji. A mówiąc 'nie mam potrzeby' mam na myśli 'boję się ich reakcji'. Bo w gruncie rzeczy jestem osobą bardzo nieśmiałą i wcale nie jestem taka pewna siebie, na jaką wyglądam. Dlatego moment podzielenia się linkiem do tego bloga przewiduję dopiero w dalekiej przyszłości. 

Jednak moje marzenia nie zakładają anonimowości, wręcz przeciwnie, wymagają wystawienia się na falę krytyki i hejtu. I, tak oto, musiałam wybrać między marzeniami a cichutkim siedzeniem w ukryciu. Przyznam, że miałam dość spory dylemat. Inni mogą sobie cytować motywujące zdania o dążeniu do celu, ale to ja będę musiała znosić przykrości ze strony innych ludzi. Ludzi, z którymi będę zmuszona widzieć się codziennie, chociażby w szkole. Z tego właśnie powodu długo zastanawiałam się, która decyzja będzie dla mnie mniej bolesna w skutkach. Ale życie w końcu nie polega na wybieraniu łatwiejszej drogi, tylko na walce ze swoimi słabościami. I o tym właśnie zapomniałam, bijąc się tyle czasu ze swoimi myślami. Zważając na to, że ja nie należę do osób, które łatwo dają za wygraną, zaryzykowałam. A co będzie dalej, tego nikt nie wie. 

Jedyne, co Wam mogę poradzić, czego się nauczyłam z całej tej sytuacji, to fakt, że wcale nie żałuję tego, co zrobiłam. Najbardziej żałuję tego, czego nigdy nie zrobiłam. Więc przed kolejną ważną decyzją do podjęcia, nie popełniajcie mojego błędu i nie zastanawiajcie się, która będzie dla Was łatwiejsza. Zastanówcie się nad tym, której decyzji będziecie bardziej żałować za pięć, dziesięć, dwadzieścia lat. 


PS. Dzisiejsze zdjęcia, z nieprzewidzianych i niezależnych ode mnie przyczyn, zostały wykonane w naprawdę ekstremalnych warunkach. Cały czas byłam na rolkach! Dobrze, że ten piękny kombinezon  jest taki wygodny ;) Polecam! 














































jumpsuit  -  Zaful (KLIK)


Jak już wcześniej wspomniałam, kombinezon jest bardzo wygodny i swobodnie można się w nim poruszać. Z racji tego, że nie krępuje ruchów, można w nim spokojnie uprawiać sport, jak jazda na rowerze, czy właśnie na wrotkach. Wykonany jest z dobrej jakości materiału, który przepuszcza powietrze, więc nie ugotujemy się, nawet w długim rękawie. Na dostawę czekałam niecałe dwa tygodnie - ten czas również wyróżnia się na tle innych stron tego typu. Na razie nie znalazłam żadnych minusów produktu i mam nadzieję, że tak pozostanie. Jeśli nadal nie jesteście przekonani do zakupów w Zaful , polecam choćby jej subskrypcję przy pomocy e-mail'a - wtedy będziecie na bieżąco ze wszystkimi super ofertami )których jest naprawdę dużo!). Największym plusem, który dostrzegłam w tych zakupach, to podobieństwo między zdjęciami na stronie a rzeczywistym wyglądem. Sami się przekonajcie i kliknijcie w link! Bardzo mi tym pomożecie. Z góry dziękuję!



MASZ PYTANIE? ZADAJ JE TUTAJ:
ASK: @mademoiselleblog KLIK
E-MAIL: mademoiselle.blog@vp.pl

You Might Also Like

50 comments

  1. Piękny kombinezon, mimo tych ekstremalnych warunków zdjęcia wyszły świetne! Spełniaj się i nie patrz na to, co mówią inni ;)

    https://cllaudizzle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. "Przy każdej podjętej decyzji zastanówmy się, czy ona naprawdę jest zgodna z naszym uczuciem" Usłyszałam ten cytat niedawno, czuję, że będzie moją wskazówką na zycie. Ładnie piszesz!

    ReplyDelete
  3. Beautiful photos!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zgadzam sie z Klaudia. Nie przejmuj sie tym co mowia inni tylko rob co swoje. Niby o moim blogu tez nie wie jakos sporo ludzi z mojego otoczenia, ale ci co wiedza byli bardzo pozytywnie zaskoczeni. Zdjecia swietne. Maja genialny klimat :)
    (W.)

    ReplyDelete
  5. Szkoda że na niektórych zdjęciach nie widać rolek ;)

    ReplyDelete
  6. Ludzie z mojej klasy nie wiedzą, że mam bloga i niech tak zostanie, na wieki wieków XD super zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jak wspominałaś, że o blogu wiedzą 4 najbliższe przyjaciółki. Muszę przyznać, że o moim blogu wiedzą też tylko przyjaciółki, tzn. wiedziały dopóki się nie rozgadały. Teraz idąc holem szkoły ludzie mówią do mnie Fashion Inspiration :) Na początku było to dla każdego śmieszne. Ale odnoszę sukcesy i pomału każdy mnie w tym wspiera. Początek był dla mnie trudny, ale już jest coraz lepiej :)
    Świetny post kochana!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia wyszły naprawdę dobrze, ja nawet nie umiem jeździć na rolkach
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hejt i krytyka jest wszędzie gdzie pójdziesz... Tego jeszcze się zmienić nie da. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Kombinezon jest boski :) Nie trzeba bać się krytyki oraz hejtów, osoby które cię hejtują (nie mają nic lepszego do roboty) zazdroszczą ci twoich sukcesów jakich osiągnełaś w życiu. U mnie w szkole jak dowiedzieli się, że wraz z moimi przyjaciółkami prowadzimi bloga zaczęli się śmiać, ale jak zobaczyli jak on wygląda to już im się łyso zrobiło. Takie osoby, nie są warte nawet uwagi, trzeba je olać.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ślicznie że zdjęcia, naprawdę ja już dawno publikuje pod swoim nazwiskiem i mimo że pewnie wielu ludzi uważa mnie za wariatke nie martwię się tym :)



    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    ReplyDelete
  12. Śliczna stylizacja ;)
    Zapraszam,opowiadam na każdą obserwacje :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz ^^ ja już się tym nie przejmuję bo skończyłam szkołę ;d także krytyka do moich uszu raczej nie prędko dobiegnie ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :*

    ReplyDelete
  14. sliczne zdjęcia, świetny kombinezon, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczny kombinezon, a zdjęcia są świetne nawet może dlatego, że robiłaś je na rolkach :) Nie bój się krytyki. U mnie w klasie nikt nie wie, że mam bloga i chyba tak będzie lepiej chociaż chciałabym, aby ludzie wiedzieli o jego istnieniu, jednak trochę boję się ich reakcji.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  16. Stoję przed tym samym wyborem i nie jest łatwo, bo przecież przyjęcie fali krytyki, szczególnie w małym mieście jest bardzo trudne :(

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. W sumie Cie rozumiem, o tym, że prowadzę bloga też nikt nie wiem, ale ja czuję się z tym dobrze ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  18. szkoda,że nie ma zdjęcia w całości na rolkach :D ekstremalnie,ale za to jakie fajne pozy!:) i kombinezon super<3

    ReplyDelete
  19. Piękne zdjęcia, jak dla mnie jednak wystarczyłaby połowa z nich ;) Pamiętam falę krytyki na mnie, gdy ludzie się dowiedzieli o blogu. Ale teraz każdy jest przyzwyczajony i nikt się już nie czepia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  20. Przepiękne zdjęcia, mimo takich warunków. Oraz przepiękny jest ten kombinezon *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    www.janickaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. lepiej coś zrobić i żałować niż nie zrobić i żałować
    z moich znajomych raczej nikt się nie czepia (jedynie kolega XD) ludzie bardziej ze mną o nim rozmawiają i pytają się kiedy post, ładne zdjęcia itp :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ciekawy post i ładne zdjęcia :D

    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Staram się nie iść tą łatwiejszą drogą, ale czasami ta druga jest za ciężka i nie da się tego zrealizować, mimo starania.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Śliczny kombinezon :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    ReplyDelete
  25. Świetnie wyglądasz w tym kobinezonie i świetny post! :)
    Marzenia są po to, żeby je spełniać a nie się ich wstydzić

    obserwuję :*
    TEYZZ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie wstydzę się moich marzeń, po prostu są trudne do spełnienia - i to jest mój problem

      Delete
  26. ja się w ogóle nie przejmuję czy ktoś dowie się o moim blogu ; D


    ciemoszewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Osoby z mojego otoczenia wiedzą o blogu i muszę szczerze przyznać, że większość z nich tego nie akceptuje, hejtuje itp., ale ja się tym zupełnie nie przejmuje. Po szczerości bardziej zależy mi na czytelnikach niż opinii znajomych :) Rób to co kochasz i nie przejmuj się innymi :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Piękne długaśne włosyyy. :)
    Ja zaczynam przygodę z blogiem i każdy kto to słyszy mówi: 'przestań, głupotami się zajmujesz itd' A prowadzenie bloga i żeby mieć dla kogo prowadzić było od zawsze moim marzeniem, tylko za długo słuchałam tych osób, które mi to odradzały ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;) I dobra decyzja, przynajmniej okazało się, komu tak naprawdę na Tobie zależy

      Delete
  29. świetny kombinezon, pomagam - 22,49$
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    ReplyDelete
  30. Piękny kombinezon ♥
    Bardzo ładne zdjęcia *,*

    Pozdrawiam myszko i zapraszam do mnie :
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Też jestem nieśmiałą osobą, ale wydaję mi się, że blogowanie to nie jest cos czego mozna się wstydzić jeżeli twój blog jest godny uwagi i piszesz w nich mądre rzeczy, a to własnie robisz :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  32. Nie warto sobie zawracać głowy opinią innych.
    Ładny kombinezon ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    ReplyDelete
  33. Bardzo dobrze, że nie żałujesz niczego co w życiu zrobiłaś :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja też jestem bardzo nieśmiałą osobą i mało kto wie o tym, że prowadzę bloga, jednak staram się to zwalczać i idzie mi to coraz lepiej!:)
    Zapraszam, Mai blog

    ReplyDelete
  35. Kombinezon jest rewelacyjny!! <3
    Co powiesz na wzajemna obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwację :)

    ReplyDelete
  36. You look amazing dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Bardzo ładny kombinezon :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. O moim blogu dowiadują się kolejne osoby i szczerze mówiąc, czuję się z tym dobrze. Ja i ty mamy prawo do robienia tego, co kochamy i nikomu nic do tego. Mam nadzieję, że gdy ktoś z twoich znajomych się dowie, fala krytyki spłynie po tobie jak po kaczce. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam!
    madamexarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. O tym, że prowadzimy bloga wie tylko kilkoro naszych przyjaciół. Zareagowali bardzo dobrze i wspierają nas. Gdy potrzebujemy pomocy np przy robieniu zdjęć to zawsze możemy na nich liczyć, wiec fajnie powiedzieć jakimś zaufanym osobom o sekrecie czyli o blogowaniu. :D Na razie nie spieszy nam się żeby powiedzieć innym, ale gdy się dowiedzą to powiemy trudno i dalej będziemy robić swoje.:)
    Pozdrawiamy! :*

    velas-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Do tej pory też nie podzieliłam się linkiem do bloga ze swoimi znajomymi. Oczywiście kto jest spostrzegawczy to odnalazł go na moim Instagramie, jednak otwarcie sama jeszcze o tym nie powiedziałam.
    Zdjęcia z sesji piękne :) kocham takie klimaty :) kombinezon przecudny!

    Obserwuję :*
    http://joannavictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja nie mam zamiaru mówić rodzinie czy znajomym o blogu. Oczywiście jeśli by ktoś go znalazł to powiedziałabym, że to mój blog, ale tak sama z siebie nie chcę się chwalić ;p

    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż ♥

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 klik.
    Nie ma co się przejmować innym choć doskonale Cię rozumie :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images