ALWAYS AND FOREVER

W ubiegłym tygodniu odwiedziłam, jak co roku, moją babcię w województwie podkarpackim. Mieszkają tam również moje przyjaciółki, z który...



W ubiegłym tygodniu odwiedziłam, jak co roku, moją babcię w województwie podkarpackim. Mieszkają tam również moje przyjaciółki, z którymi, mimo dzielących nas kilometrów, mam świetny kontakt. Jeśli mam być szczera, nie jestem w stanie przypomnieć sobie momentu, w którym je poznałam - byłam chyba zbyt mała, żeby to pamiętać. Właśnie dlatego wydaje mi się, że znam je od zawsze. Po kilku latach obiecywania sobie, że wybierzemy się wspólnie na jakąś sesję, nareszcie nasze plany znalazły odzwierciedlenie w rzeczywistości. Tak naprawdę bardziej niż z efektów jestem zadowolona z całej zabawy i przygody, które przeżyłyśmy jej trakcie. Niestety, wtedy zdałam sobie też sprawę, że już ostatni raz spotykamy się w pełnym, trzyosobowym gronie. Dorastamy. I od czasu, kiedy razem bawiłyśmy się w piaskownicy i kłóciłyśmy się o plastikową żabę na kółkach, minęło sporo czasu. Ale jestem pewna, że mimo naszych nowych obowiązków, ogromu dzielących nas kilometrów i innych możliwych przeszkód, nasza przyjaźń będzie trwała na zawsze. Zbyt dużo razem przeżyłyśmy, zbyt wiele mamy wspólnych wspomnień, żeby tak po prostu o sobie zapomnieć. Nie wiem, czy miłość na odległość istnieje, ale przyjaźń najwyraźniej tak! Dziękuję, Cukieraski!  ♡♡♡



















































PS. Dziękuję każdej osobie, która zgłosiła się do konkursu! To dużo dla mnie znaczy! Daliście mi dużą dawkę motywacji i ogromnego kopa do działania! I, jak obiecałam, za każdym razem, gdy na blogu wybije pełna liczba obserwatorów, będą pojawiać się nowe konkursy. Dziękuję jeszcze raz!

You Might Also Like

24 comments

  1. Beautiful photos, goals

    Silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nieraz już na ten temat rozmawiałyśmy, ale powiem to jeszcze raz, jeżeli komuś na kimś zależy, to każdy sposób jest dobry, żeby to udowodnić i każdy moment jest dobry, by zamienić ze sobą chociaż jedno słowo <3 ja też chcę TAKIE zdjęcia!!! :*

    ReplyDelete
  3. Jeszcze jakiś czas temu mogłabym Ci odpowiedzieć, że moim zdaniem miłość na odległość nie istnieje... Jednak strzała Amora tak we mnie wycelowała, że sama żyję w takiej relacji i moje Ukochana osoba mieszka prawie 500 km ode mnie. Pomimo tego nie ma nikogo, kto jest bliżej mnie niż on.
    Chyba jestem osobą, która jest skazana na to, że osoby najbliższe memu sercu mieszkają tak daleko. Moja przyjaciółka mieszka w Szkocji, ale mamy ze sobą codzienny kontakt.
    Wspaniałe zdjęcia przywiozłaś z tego wypadu. Cieszę się, że masz takie przyjaciółki :)
    ADA ZET

    ReplyDelete
  4. Wasza więź jest silniejsza niż dzielące was kilometry! Życzę szczęścia, kochana! Dziękuję za miłe słowa ❤

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieję, że spotkacie się jeszcze nie raz. Życzę wytrwałości i cierpliwości :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  6. Piękne, słodkie zdjęcia <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Genialna sesja :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ooo jak fajnie mieć takie przyjaciółki. Świetny pomysł ze zdjęciami z balonami!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  9. Podziwiam za to, że pomimo dzielących was kilometrów, macie kontakt :)
    Super wyglądacie, świetna sesja!

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Cieszę się ,że udało Ci się spotkać przyjaciółki, jesteś dowodem na to ,że taka przyjaźń może przetrwać.
    Cudowne zdjęcia <3 !

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jeju uroczy post! Tak sobie czytam twój post o waszej przyjaźni a w tle spokojną muzykę
    w której słowa idealnie pasują do klimatu waszej sesji hahha <3 Śliczne zdjęcia!

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. Kilometry się nie liczą. Bardzo uroczy post :D
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Post przeuroczy
    Zdjęcia piękne
    Ślicznie wszystkie wyglądacie
    Widać, że twoje przyjaciółki cie uwielbiają
    Pozdrawiam,miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. pięknie wyglądacie <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  15. Ale super ;)) Fajnie, że wasza przyjaźń przetrwała :D

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Sesja w stu procentach udana;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Przyjaźń jest magiczna, przepiękne zdjęcia.

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. kilometry się nie liczą ;* świetnie wyglądacie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images