ZARYZYKUJ

Ostatnimi czasy zatraciłam ten zwyczaj ciągłego sprawdzania statystyk i komentarzy na blogu, mówiąc szczerze, przestałam praktycznie w...



Ostatnimi czasy zatraciłam ten zwyczaj ciągłego sprawdzania statystyk i komentarzy na blogu, mówiąc szczerze, przestałam praktycznie w ogóle tu zaglądać. Ale wcale nie dlatego, że straciłam motywację. Stoję właśnie przed pewną decyzją, z mojego punktu widzenia dość ważną decyzją i czuję, że może trochę namieszać w moim życiu. Bardziej negatywnie niż pozytywnie. Zdaję sobie sprawę, że jeśli się zdecyduję, wiele może się zmienić, jednak wiem też, że jeśli nie spróbuję, będę żałować. 
Nie będę Was wtajemniczać w tę całą sprawę. W skrócie mówiąc, mam ogromną szansę na zrobienie czegoś wielkiego, czegoś, co od zawsze było moim marzeniem i czegoś, co już pewnie nigdy się nie powtórzy. Czemu więc się waham? Uwierzcie mi, że próbuję sobie odpowiedzieć na to pytanie już drugi dzień i nadal nie znalazłam sensownego wytłumaczenia. Boję się krytyki? Opinii innych ludzi? Zmian? Sama nie wiem.
Próbując podjąć właściwą decyzję wcale nie myślałam o tym, czego ja tak naprawdę chcę. Zastanawiałam się, jak zareagują na to moi znajomi, co sobie o mnie pomyślą i czy w ogóle uda mi się zrobić to, co zamierzam. A jeśli nie, to czy porażka bardzo mnie zaboli. Myśląc o całej tej sprawie zapomniałam, że mam niepowtarzalną szansę na spełnienie mojego marzenia. 
W przeciągu ostatnich dni zakochałam się w piosence "Zaryzykuj". Głównie przez wzgląd na niesamowicie prawdziwy tekst. Jednak słuchając jej wcale nie próbowałam wprowadzić w życie jej przesłania. Gdybym tak zrobiła, nie wahałabym się ani chwili. 


"Strach dzisiaj wygrał dzień,
Wiem, że też boisz się,
Jak ciemna noc tak wciąga nas

Życie więc łap za ster,
Czas już nie liczy się.
Do celu biegnij, nie patrz w tył"


A ty, masz jeszcze jakieś obawy przed spełnianiem swoich marzeń? Ja już nie. 

You Might Also Like

63 comments

  1. Ja uważam, że w życiu trzeba czasem postawić na jedną kartę, bo bez ryzyka nie ma zabawy ;) A... kiedy życie nieustannie każe Ci wybierać, pamiętaj... ktoś zawsze będzie obok, żeby Cię w tym wspierać. Bo choć wybór ten należy tylko do Ciebie, to jesteście w tym razem i po to macie właśnie siebie. <3

    ReplyDelete
  2. Skoro to twoje marzenie...zaryzykuj. Potem możesz tego żałować!
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  3. bardzo spodobła mi się ta spódniczka ze zdjęcia ! skąd jest ? ♥
    super post!
    życzę miłego dnia

    ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana ;) To twoje życie i twoje decyzja, a jeśli przyjaciele są przyjaciółmi, to będą cię wspierać nie zależnie od tego co wybierzesz. Wybierz tak, żebyś później nie żałowała :)

    mystery-identity.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zaryzykuj! To twoje życie i tylko twoje. Jeśli masz dobrych przyjaciół, będą cię wspierali w tym co robisz. Rób to co lubisz, to co kochasz.
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Choć nie jestem człowiekiem, który dużo ryzykuje, to uważam, że czasem trzeba ;)
    Czasem można wiele stracić nie ryzykując. Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jeżeli to twoje marzenie, nie zastanawiaj się. Bardziej w życiu żałuje się tego, czego się nie zrobiło, niż tego co się zrobiło.
    Nie bój się opinii innych ludzi, to przecież twoje życie :)

    reviolines.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny post :)

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nad czym ty się zastawiasz? Że co? Nad opinią znajomych? Ludzi, którzy zapewne za kilka lat będą tylko zatartym wspomnieniem z przeszłości... Dziewczyno, jeśli to co masz zrobić, ta decyzja do podjęcia - to twoje marzenia, twoja przyszłość, to nie myśl o niczym innym tylko o tym, aby to zrealizować. Nie bój się próbować spełniać marzeń. Jeśli się nie uda, potkniesz się i upadniesz, wstań i próbuj dalej :) Jeśli będziesz wystarczająco długo próbować, wreszcie ci się uda.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  10. Czasami trzeba i warto ryzykować,a przede wszystkim trzeba spełniać marzenia :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jesteś młoda jak nie teraz to kiedy? Ja jestem zdania, że lepiej żałować że się coś zrobiło niż że się nie zrobiło :) Wszystko i tak będzie super, a jak sama napisałaś może się już nie powtórzyć :)

    vanillia96.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Rzeczywiście piękne słowa, a marzenia spełniaj zanim będzie już za późno, warto czasem ryzykować żebyśmy byli szczęśliwsi
    http://photos-by-mef.blogspot.com/ obserwuję twój blog jak Ci się spodoba to możesz zaobserwować mój

    ReplyDelete
  13. Jak czegoś pragniejsz nie bój się zaryzykować bo tak jak napisałaś może to się nie powtórzyć. Sama zdecytuj ja na twoim miejscu bym zaryzykowała :)
    Bez ryzyka nie ma zabawy. Spełnij swoje marzenia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. No i fajnie :D, powodzenia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Trzymam kciuki za to co chcesz zrobić
    Uważam, że jeżeli nie spróbujesz, nie zaryzykujesz będziesz żałować
    Skoro to twoje marzenie to zrealizuj je!
    Kochana mam nadzieję, że wszystko się uda :* <3
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Warto ryzykować ! ;) Dama zaryzykowałam i udało mi się spełnić jedno z moich marzeń :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    ReplyDelete
  17. świetny blog ;)

    Zapraszam do mnie: http://wrysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Zaryzykuj! ♥
    Genialny blog! Obserwuję ♥
    Mój blog

    ReplyDelete
  19. Bez ryzyka nigdy nic nie osiągniemy ;)

    stegofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zawsze mówię, że kto nie ryzykuje ten nic nie zyskuje :) Ja raczej już nie posiadam żadnych obaw przed spełnianiem marzeń ^^ Pozdrawiam i życzę powodzenia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetny tekst! Piosenka niestety nie w moim stylu, ale twój post jak najbardziej ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    ReplyDelete
  22. Wiedziałam, że to Remo, to cudowny człowiek :) Dzięki niemu spełniłam marzenia. Zaryzykowałam i się udało. No oczywiście pomijając to, że to on organizuje ysf i ysot :D

    nonstopyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana! :)
    zapraszam i pozdrawiam :)
    aladejewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Rób to, czego Ty chcesz, nie patrz jak na to zareagują znajomi, w końcu to Ty masz być szczęśliwa :)


    http://peensieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Życie to ryzyko wiec trzeba próbować , a tym bardziej jeśli to marzenie . Świetny post i zdjęcie.

    Zapraszam do poklikania
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ślicznie wyglądasz
    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nie ma się co zastanawiać, jeśli to Twoje marzenie i masz okazję je spełnić nie myśl nad konsekwencjami, jakieś będą na pewno, ale myślę, że tylko dobre :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    ReplyDelete
  28. Kurcze, zaciekawiłaś mnie co to może być. Mam nadzieję, że za jakiś czas zrobisz post w którym napiszesz o co chodziło i, że to wszystko się spełniło, a Twoje obawy były niepotrzebne.
    Sama jestem osobą raczej wycofaną, bojącą się spełniać swoje marzenia. A dlaczego? Głównie przez myśli, że jestem niewystarczająco dobra, że mi to nie wyjdzie albo "bo co ludzie powiedzą"?
    Jednak wchodząc na mojego bloga możesz znaleźć cytat, który mówi o tym, aby łapać swoje marzenia i, że nikt inny nie zrobi tego za Ciebie ;)
    Z całego serca życzę Ci powodzenia i pozbycia się strachu.


    ADA ZET

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa i motywację! Niedługo napiszę, o co chodziło. Ja też bałam się spełniać marzenia, ale teraz wiem, że marzenia się nie spełniają. Marzenia się spełnia. I trzeba w końcu zrobić to, czego się tak boimy.

      Delete
  29. Zastanów się jakie przyniesie to konsekwencje, zapytaj kogoś zaufanego o zdanie ,kto zna całą sytuacje,bo my tutaj możemy pisać jakieś pozytywne cytaty i cię zachęcać do zrealizowania marzenia, a tak naprawde nie wiemy o co chodzi :) Mimo wszystko pomyśl o tym czego będziesz bardziej żałować.

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za te mądre słowa :) Na pewno się przydadzą. Pozdrawiam gorąco ❤

      Delete
  30. Też tak mam jak ty!
    Ale bałem sie o tym napisać;>
    Super że mogę ten temat u kogos przeczytać;P
    flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Jesteś młoda i zaryzykuj jeżeli to twoje marzenie to zrób to i nie pacz na innych i na krytyke z ich strony.

    http://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mam rożne obawy przed spełnianiem swoich marzeń, a wszystko przez to "co ludzie powiedzą" ...
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. nie patrz na innych! szczególnie jak masz szansę spełnić marzenie ;)
    [ Blog ]

    ReplyDelete
  34. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  35. Śliczna spódniczka ;)

    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Zawsze boję się tego co powiedzą inni, ale w końcu to nie jest ich życie, tylko moje :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Masz przepiękne włosy <3
    Zapraszam!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zdjęciu wyszło akurat koszmarnie, do tego wyglądają, jakbym je nieudolnie rozjaśniła... Ale dziękuję ;)

      Delete
  38. Mądre słowa ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Moim zdaniem powinnaś zaryzykować , kto nie ryzykuje nie pije szampana ? czy jakoś tak to szło hihihi ale kochana idz do przodu bo warto
    obserwuje :)

    ReplyDelete
  40. Your blog is lovely - I am following you and would love for you
    to follow back.
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. "Kto nie ryzykuje nie pije szampana " kiedyś słyszałam takie stwierdzenie i chyba się z nim zgodzę. Kto nie ryzykuje nie dowie się co by się stało. Ryzyko często się opłaca :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    ReplyDelete
  42. Jeśli masz szansę spełnić marzenia, to nie wahaj się dłużej. Kiedyś będziesz żałować tego, czego nie zrobiłaś, a nie tego, co się nie udało!


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    ReplyDelete
  43. Mimo wszystko ryzyko jest nieodłącznym elementem naszego życia, tak naprawdę dokonując wyboru pomiędzy dwoma rzeczami już podejmujemy ryzyko, czy oby na pewno ten wybór jest odpowiedni ;) Nie ma się co bać i trzeba dążyć do stworzonych w swojej głowie celów <3 Fajny post, a spódnica na zdjęciu w tym pudrowym kolorze skradła moje serce <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
  44. extra post<3 zapraszam do nas http://karandmil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Mam nadzieję, że zaryzykujesz i pójdziesz spełniać swoje marzenia. Ja podejmowania ryzyka wciąż muszę się "uczyć". Jestem pewna, że wszystko pójdzie dobrze, ale nawet jeśli coś by było nie tak, to porażki też są ważne w życiu, wiele uczą i kształtują naszą przyszłość. Powodzenia! :*

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Też pewnie bałabym sie o opinię innych, co sobie pomyślą, co będą gadać. Jednak to jest Twoje życie, i jeśli będzie ciekawsze od ich życia.. zawsze będą gadać uwierz :D
    "Nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył cię z gry"!! Obserwuję kochana i trzymam kciuki :)
    Panna K

    ReplyDelete
  47. Piękna spódniczka! Należy walczyć o swoje, spełniać marzenia i nie patrzeć się na opinię innych, bo jesli będziemy tak robić to może nigdy nie spełnimy swoich marzeń. Nie wahaj się i zrób jak ty chcesz :)
    Zapraszam: mój blog♥

    ReplyDelete
  48. Trzymam za ciebie kciuki, żebyś zaryzykowała! Lepiej żałować czegoś co się zrobiło, niż żałować, że się czegoś nie zrobiło! :)

    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  49. Świetny blog .Zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Nie przejmuj się innymi. Rób to, co podpowiada Ci serce :) Jeśli nie spróbujesz to nigdy nie dowiesz się czy było warto.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete

  51. Trzymam kciuki, żeby wszystko poszlo po Twojej myśli. ;)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  52. Powodzenia bo warto ryzykować dla spełnienia marzeń;)

    https://szanujwspomnienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ale prześliczna spódniczka, zakochałam się! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images