ROLLERCOASTER 🌙

Spontaniczna decyzja planowana od tygodnia – tak mogę określić nasz ostatni wypad do Wesołego Miasteczka. W ubiegłym tygodniu odbyła s...




Spontaniczna decyzja planowana od tygodnia – tak mogę określić nasz ostatni wypad do Wesołego Miasteczka. W ubiegłym tygodniu odbyła się Noc Parku Śląskiego, podczas której można było zwiedzić zoo i korzystać z atrakcji Wesołego Miasteczka przez całą noc. Taka wyprawa marzyła się mnie i mojej przyjaciółce, jednak w przeddzień imprezy pojawiła się masa komplikacji, która uniemożliwiła nam pójście na nią. Zrezygnowane postanowiłyśmy wybrać się na Festiwal Kolorów, który odbywał się w tym samym czasie. Jednak, gdy jechałyśmy tramwajem na Festiwal stwierdziłyśmy jednogłośnie, że wcale nie chcemy tam być. W ostatniej chwili wysiadłyśmy na przystanku obok Wesołego Miasteczka i postanowiłyśmy spróbować ostatni raz. Byłyśmy tak zdeterminowane, że w przeciągu kilkunastu minut załatwiłyśmy wszystkie sprawy, które wcześniej były dla nas przeszkodą. Ostatecznie udało nam się wejść na teren Parku i pomimo mojej skręconej kostki (trampolina jest niebezpieczna!) wcale nie żałuję tej decyzji. Żałuję w sumie tylko tego, że tak wcześnie musiałyśmy wracać... Ale widok był naprawdę piękny! Zdjęcia nie pokazują tego, co było widać na samej górze diabelskiego młyna. Jednak jeśli kiedyś będziecie mieli szansę zobaczyć uśpione miasto na własne oczy, to nie rezygnujcie z niej tak szybko jak my - naprawdę warto!

PS. Wszystkie zdjęcia są bez dodatku filtrów i innych efektów.





















 



 




















Wykorzystując okazję i sposobność prowadzenia bloga i tego, że mam czytelników i siłę przebicia, chciałabym podzielić się z Wami motywacją i chęcią pomocy. Bardzo Was proszę o dołączenie się do akcji #rekordowamiska, która ma na celu, oprócz pobicia rekordu Guinnessa, dokarmienie psiaków w schroniskach, którym należy się chociaż odrobina szczęścia i miłości. Nie trzeba nawet wysyłać żadnych pieniędzy, nie stracicie ani złotówki! Wszystko, co trzeba zrobić, to pobrać DARMOWĄ aplikację ceneo, zarejestrować się i kliknąć w zdjęcie pieska reklamujące całą akcję. Ja już to zrobiłam, jednak zapomniałam zrobić screenów, dlatego zamieszczę tylko krótką instrukcję ze strony ceneo. Proszę Was, dołączajcie do akcji, która zajmie Wam tylko chwilkę, a innym może uratować życie. I jeśli macie możliwości, wielu znajomych lub czytelników, udostępniajcie info o akcji. Dziękuję!

WIĘCEJ INFORMACJI O AKCJI TUTAJ



Dzielmy się dobrocią!

You Might Also Like

58 comments

  1. Good photos, I wish I was there

    http://silvervea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetnie piszesz i bardzo ładne zdjęcia! :)
    Mój blog-klikkk

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wesołe miasteczka są super, kojarza się jak najbardziej z wakacjami. Bardzo podoba mi się twój blog, obserwuje go, jest coraz lepszy. Jeżeli chcesz to możesz zajrzeć na mojego bloga
    Zapraszam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa! Zaraz do Ciebie wpadnę :)
      PS. Nie zapominaj o #rekordowamiska :)

      Delete
  5. Piękne zdjęcia! W te wakacje koniecznie muszę się wybrać do jakiegoś wesołego miasteczka :D Kocham takie miejsca.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie byłam w wesołym miasteczku, ale wydaje mi się, że musi to być niesamowite i bardzo inspirujące miejsce. Twoje zdjęcia są tego najlepszym dowodem. :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie musisz się wybrać w te wakacje :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Delete
  7. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Musiało być naprawdę fajnie! U mnie niestety nie ma takich wesołych miasteczek :/

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Kocham wesołe miasteczka i parki rozrywki! Śliczne zdjęcia, zazdroszczę!
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  10. Wooow , ale piękne zdjęcia!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia piękne! Szczególnie te zrobione z góry. Ja bym nie dała na to się namówić, bo boję się karuzel w wesołych miasteczkach ale z drugiej strony zazdroszczę Ci widoków i dobrej zabawy :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Widzę, że wypad był udany :)
    Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia! :D Te białe balony dają bardzo fajny efekt ^^

    Zapraszam♥

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia, pokazują całe piękno.


    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ładne zdjęcia! Słyszałam o tej akcji :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com- nowy post

    ReplyDelete
  17. Bardzo przyjemny post :) Śliczne zdjęcia. Szczególnie widok na Wesołe Miasteczko, gdzie niebo staje się już lekko różowe.
    Festiwal Kolorów to też świetna sprawa, ale skoro bardziej byłaś sercem w Wesołym Miasteczku, to dobrze, że jednak udało Ci się dotrzeć do niego.

    CROWDED DREAMS

    ReplyDelete
  18. Aaa, co do akcji, to też dostałam o niej wiadomość i postaram się dołączyć. Jedynie mam taki problem, że ciągle nie mam pamięci w telefonie i ciężko pobrać mi aplikację ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możesz chociaż udostępnić info na fb, wtedy więcej osób się o tym dowie :)

      Delete
  19. Super ten post :) zdjęcia ci wyszły cudownie :> te różowe chmurki aaaa<3 prześlicznie

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>

    Mój blog¦

    ReplyDelete
  20. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    ReplyDelete
  21. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! It's so nice to reading it :) Have a nice day!

      Delete
  22. Piękne Zdjęcia :)
    Zaraz pobiorę apkę i kliknę w psiaka.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Więc DZIĘKUJĘ Ci bardzo w ich imieniu!

      Delete
  23. Świetne te zdjęcia! Dawno nie byłam w wesołym miasteczku, aż chce się wybrać ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  24. Zazdroszczę aparatu! Zdjęcia są świetne. Sama chętnie bym się wybrała na kolejke ❤ zawsze bałam się tych największych.

    http://icedaughter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia... przypomniały mi o podróży do Heide Parku kilka lat temu. Szkoda że nie odzyskam już tamtych zdjęć ;/
    KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale z drugiej strony masz wspomnienia, których nikt Ci nie zabierze :)

      Delete
  26. O jaaa *_* Zdjęcia są cudowne.
    Ja w zeszłym tygodniu byłam w wesołym miasteczku, czy parku rozrywki. Nie wiem, jak to określić.
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia są piękne, a skoro nie oddają i tak widoku, to pozostaje mi go tylko pozazdrościć :P

    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. W życiu trzeba postawić na swoim, było warto bo widoki magiczne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie! Doskonale to ujęłaś :)

      Delete
  29. Super zdjęcia ! W sumie jestem zbyt tchórzliwa, więc chyba bym nie wsiadła :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    ReplyDelete
  30. Niektóre zdjęcia faktycznie wyglądają jakby z flirtem :D
    eh, jak ja bym sobie poszła teraz do Wesołego Miasteczka :)
    Zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  31. przepiękne zdjęcia :D masz talent
    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajnie spędziłyście czas. :) Myślę, że czasami warto tak po prostu podjąć szybką decyzję i zwyczajnie świetnie się bawić.

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Wow, jakie śliczne zdjęcia! Bardzo mi się podobają i zazdroszczę wypadu do Wesołego Miasteczka - już nie pamiętam kiedy to ja tam byłam :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. idealnie <3 takie piękne zdjecia ze az mi smutno ze tam nie byłam ! udanych wakacji:)
    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Akurat byłam na Festiwali Kolorów i bardzo mi się podobało, ale Ty również musiałaś się świetnie bawić :D Spontaniczne wypady są najlepsze!
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    ReplyDelete
  36. Hi Dear, I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog Vamos Papear , maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes

    Vamos Papear 

    ReplyDelete
  37. Zazdroszczę!!
    Szkoda że o tym nie wiedzialam, bo mieszkam dosc blisko :(
    No trudno, moze bedzie inna okazja ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com ;*

    ReplyDelete
  38. piękne zdjęcia!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Dziękuję kochana za super wypad, to była najlepsza spontaniczna decyzja planowana od tygodnia, czekam na więcej takich i niech zdejmą ci ten gips, bo mamy tyły w imprezkach <3 :* pozdrawiam moją Mademoiselle <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakie kochane! Nie idź na żadną beze mnie :) Całuję! :*
      Twoja Mademoiselle

      Delete
  40. Super akcja z chęcią się zaangażuje! Naprawde super zdjęcia Ci wyszły jak bez przeróbki ani nic :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  41. Przepiękne zdjęcia ! ♥

    http://nanann5102.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. jestem zachwycona Twoim blogiem i Twoją pracą
    oby tak dalej!
    będę wpadać częściej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wesołe miasteczka są świetne ! polecam ci bardzo jak będziesz kiedyś w Wiedniu iść na prater jestem tam kilka razy w roku i zawsze jest świetnie :)
    Mój blog-Sanserose

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję się tam wybrać :)

      Delete
  44. Ojej jak ja dawno nie byłam w wesołym miasteczku <3
    Świetne zdjęcia! A co do akcji to wezmę udział tylko aplikację zainstaluję :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images