MY STYLE ICON | ANJA RUBIK

Hejj :) Mam przeczucie, że ostatnio trochę zaniedbałam mojego bloga, a już szczególnie zakładkę 'moda', więc chciałabym to te...




Hejj :) Mam przeczucie, że ostatnio trochę zaniedbałam mojego bloga, a już szczególnie zakładkę 'moda', więc chciałabym to teraz naprawić. Dlatego zapraszam Was serdecznie na kolejny post z serii 'My style icon', gdzie prezentuję Wam moje ikony stylu, z których czerpię inspirację. Dzisiaj wybór padł na Anję Rubik - top modelkę i pierwszą polkę w mojej serii. Życzę miłego czytania :)



Anja Rubik


Szukając szczegółowych informacji zauważyłam, że Anja ma dokładnie dzisiaj 33. urodziny. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! Więc Anja Rubik - 33. letnia supermodelka, która pracuje, mieszka i osiąga sukcesy w Stanach Zjednoczonych. Karierę modelki rozpoczęła bardzo wcześnie, bo już jako nastolatka chodziła po wybiegach w Mediolanie i Paryżu. Po maturze przeprowadziła się do Nowego Jorku i tam zaczęła się jej wielka przygoda. Współpracowała m.in. z Versace, Dior, Chloe, Dolce & Gabbana, Chanel, Gucci, Apart i Ralph Lauren. Uczestniczyła w pokazach Yves Saint Laurent, Gucci, Givenchy, Chanel. Byłą również, jako jedna z niewielu polek, aniołkiem Victoria's Secret. Oprócz niezliczonych polskich magazynów, pisali o niej zagraniczne - Vogue czy Elle. W 2014 roku stworzyła ekskluzywną kolekcję dla marki Mohito, w tym samym roku miała też miejsce premiera stworzonego dzięki współpracy z Inglot zapachu Original. W 2010 roku Anja prowadziła pierwszą edycję programu "Project Runway", a w 2013 roku zajęła 5. miejsce na Liście 100 Najcenniejszych Gwiazd Polskiego Show Biznesu - Forbes Polska. Zdobyła też 3. miejsce na liście światowych modelek - "Top 50 models"! Imponujące, prawda? A lista jej sukcesów cały czas się powiększa. 




Codzienny look















Elegancki look











Osiągnięcia

Do zobrazowania osiągnięć Anji, o których pisałam na wstępie, przygotowałam dla Was kilka zdjęć z pokazów, sesji zdjęciowych dla znanych marek lub okładek magazynów z piękną Anją w roli głównej.


















Dzisiaj chyba trochę więcej zdjęć stylizacji niż ich opisu, ale mam nadzieję, że nie czujecie się w żaden sposób poszkodowani. Nie jestem mistrzem w tworzeniu skomplikowanych i rozbudowanych opisów tego, co ktoś ma na sobie, dlatego tym razem sobie to darowałam. W każdym razie, czekajcie na czerwcowe wydanie wywiadu "A momet with...". Właśnie jestem w trakcie przygotowywania do niego pytań. Życzę miłego wieczoru! :)



You Might Also Like

59 comments

  1. Bardzo fajne się ubiera nie powiem, ze nie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  2. Anja Rubik to na prawdę godna podziwu modelka ! :) Jej stylizacje nas urzekły *0* Czekamy na więcej tego typu postów :* Pozdrawiamy mocno ;*

    ReplyDelete
  3. Cieszę się, że nasza rodaczka tak daleko zaszła i osiągnęła wiele sukcesów w świecie mody :)
    Gdy ją tylko zobaczyłam to stwierdziłam, że wygląda dla mnie jak prawdziwa modelka :D Przez taką niestandardową urodę. A do tego wzrost i sylwetka. Chociaż na niektórych zdjęciach widać, że jest wręcz za szczupła.
    Polubiłam ją również w programie Project Runway.
    CROWDED DREAMS

    ReplyDelete
  4. Nie przepadam za urodą Anji, ale biorąc pod uwagę jej styl też jest jedną z moich ikon. Wszystko zawsze idealnie ze sobą współgra. Coś pięknego. Do tego jej osiągnięcia są imponujące, jest czego zazdrościć i z czego czerpać motywację do działań. Oglądałam każdą Polską edycję Project Runway i jestem zachwycona, nie mogę doczekać się kolejnej. Anja świetnie się spisuje jako prowadząca:)
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nie przepadam za nią. Każdy ma swój gust ja uważam, że jest wiele ładniejszych kobiet któree bez problemu mogły by zrobić taką karierę
    Dobry pomysł na wpis
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Uważam że ma świtny gust, jednak zbytnio za nią nie przepadam.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jeżeli chodzi o moją sympatię to nie jest ona moja ulubioną modelką. Osobiście nie podoba mi się jej uroda, ale cenie w niej to, że tak wiele udało jej się osiągnąć i z pewnością jeszcze wiele osiągnie :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jeśli chodzi o Anje Rubik to nie za bardzo ją lubię a co do jej stylu to chyba nie moje gusta. Ogólnie to mnie mega wkurza jej głos i wgl cała ona haha!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  9. Jakoś za nią nie przepadam, ale lubię jej styl ubierania :) No i patrząc na jej listę sukcesów można tylko pozazdrościć!

    mystery-identity.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ma bardzo fajny styl :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  11. całkiem lubię tę modelkę
    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ciekawy blog, z pewnością będę zaglądać częściej. :)
    Zapraszam tutaj www.fashionniika.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajnie, że jest ona dla Ciebie ikoną stylu. Mi się jednak jej uroda nie podoba uwazam, że jest wiele innych ładniejszych kobiet no i nie tak przesadnie chudych :) Każdy ma swój gust :)
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, dlaczego tych komentarzy pojawia się coraz więcej, ale chyba muszę coś wyjaśnić... Napisałam, że Anja jest dla mnie ikoną stylu, a nie kanonem piękna, nie poruszyłam kwestii jej urody, tylko napisałam, że inspiruje mnie jej styl. Nie rozumiem po co ta zbędna dyskusja, jak nawet słowem nie wspomniałam o jej urodzie czy wadze...

      Delete
  14. Anja ma bardzo ładny styl, ale on za bardzo do mnie nie przemawia i na pewno nie mogłabym ubrać nic z tych rzeczy, ale o gustach się nie dyskutuje!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam, Mai blog

    ReplyDelete
  15. Świetny post, bardzo dużo ładnych zdjęc :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  16. Ania jest przepiękną kobietą! Po Twoich wpisach widzę, że śledzimy podobne ikony :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo ciekawy wpis! Niezwykle podziwiam i cenię Anję za to co robi :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  18. Również lubię Anję. Jest piękną i bardzo mądrą kobietą. :) W dodatku ma świetny styl!

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ja za nią nie przepadam, ale niektóre stylówki ma fajne :)

    ReplyDelete
  20. Średnio ją lubie, a jej stylizacje- niektóre okej, ale niektóre totalnie na nie.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jej niektóre stylizacja nawet wpadły w mój gust :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*

    ReplyDelete
  22. Nie mam zdania na jej temat. :) Ładne zdjęcia.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jej figura i styl ubierania się to cudo
    Świetny post :*
    Zapraszam do mnie https://t-beyourself.blogspot.com/
    Obserwuję :D
    Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  24. Ania jest naprawdę świetną modelką i niektóre jej stylizacje czasem bardzo mi się podobają ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam Anie! Jest świetna :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Osiągnęła wiele, ale jako modelka nie podoba mi się.:)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nie wydaje mi się, żeby Anja była jakoś specjalnie piękna, ale na pewno ma to "coś", dzięki czemu osiągnęła tak wielki sukces.
    _______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam Anię :)
    Wszystkie jej stylizacje mi się podobają :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ładnie wygląda w tych ubraniach, jednak ja raczej bym tych rzeczy nie założyła.
    Fajnie, że opisałaś Anję, mogłam się dowiedzieć o niej nowych rzeczy.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Przyznam, że niektóre stylizacje ma naprawdę dobre, inne nie w moim guście... Ona sama jako kobieta, choć wywołuje podziw tym co osiągnęła przeraża mnie swoja chudością, dlatego też nie lubię typowych modelek. Jej uroda też jest... dość specyficzna, moim skromnym zdaniem nieładna.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam ją, podoba mi się ostatni teledysk w którym wystąpiła :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Nie podoba mi się ona z wyglądu ale ma świetny styl!:)

    kllaudus.blogspot.com

    Obs za obs?:)

    ReplyDelete
  33. Pięknie wyglądasz , zdjęcia są wyraźne i piękne
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Żartujesz sobie, prawda? ;D

      Delete
    2. Haha, czasami czytam komentarze, ale żaden dawno mnie tak nie rozśmieszył ;D

      Delete
  34. Jakoś nigdy nie przepadałam z Anją, ale muszę przyznać, że bardzo dużo osiągnęła :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Mi osobiście nie podoba się styl Anji, ale każdy ma inny gust :) Super post :D

    Gattta

    ReplyDelete
  36. bardzo polubiłam ją kiedy prowadziła projekt runway ;) świetna osoba

    Pozdrawiam serdecznie >> 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Anja jest cudowna!
    Nie dziwię się, że jest twoją ikoną.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Świetny post. Bardzo ją lubię, nie wiem co ludzie do niej mają :)

    ReplyDelete
  39. Uwielbiam Anje ♡! Post świetnie przygotowany,zdjęcia super wybrane!

    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Wiele stylizacji mi się spodobało :) W jej stylu jest właśnie fajne to, że jest oryginalny i to co się wydaje być absurdalne, jest modne ;)

    nonstopyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. W sumie to jakoś nie przepadam za jej osobą, a raczej za jej twarzą. Na niektórych zdjęciach jest prześliczna, ale to chyba mała część wszystkich jej zdjęć. Mimo to szanuję i podziwiam, bo osiągnęła naprawdę wiele!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  42. Uwielbiam Anię! Ma cudowny styl, zawsze podobało mi się w niej wszystko
    dlatego tęsknię za Projekt Runaway, gdzie byla dla mnie głowną gwiazdką :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Anja jest naprawde swietna modelka, pomimo ze nie przepadam za nia za bardzo, to musze to jej przyznac. Zasluzyla na sukces, bo dazyla do niego ciezka praca od najmlodszych lat.

    ilka-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. uwielbiam Anje ;3 jej każda stylizacja to czysta perfekcja! ona gdyby ubrała worek na śmieci i tak by wyglądała oszałamiająco ;3


    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM
    wspólna obs? zostaw u mnie komenatarz <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, pewnie masz rację w tym workiem :)

      Delete
  45. Też lubię Anję :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com :*
    Moglabym Cie prosic o klik w link do koszuli w najnowszym poscie? ;)

    ReplyDelete
  46. Uwielbiam ją! Ma styl i klasę,a do tego jest piękna <3

    pozdrawiam, emiliebblog ;)

    ReplyDelete
  47. Lubie ją, jej styl mi się podoba, tylko sam fakt,że popiera naturalne futra juz nie

    https://strong-power.blogspot.com/2016/06/hold-my-hand.html

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images