HOLIDAYS INSPIRATIONS | ZAFUL + KONKURS!

Nareszcie nadeszły upragnione i przez wszystkich wyczekiwane wakacje! Gratuluję wszystkim wytrwałości! Chciałabym Wam życzyć mnóstwo...




Nareszcie nadeszły upragnione i przez wszystkich wyczekiwane wakacje! Gratuluję wszystkim wytrwałości! Chciałabym Wam życzyć mnóstwo uśmiechu i szczęśliwych chwil! Nie martwcie się niczym, tylko korzystajcie ze słońca! Zróbcie coś, o czym zawsze marzyliście, ale na Waszej drodze stawały coraz to nowe przeszkody. Niech ten czas będzie dla Was jedyny, wyjątkowy i zapamiętany na zawsze!

Zanim przejdę do wakacyjnych inspiracji, chciałabym podzielić się z Wami moim nowym odkryciem. Mianowicie cudownym sklepem ZAFUL (klik), który ogromną ilością ciekawego asortymentu zachwycił mnie i zainspirował. Właśnie zastanawiam się nad zrobieniem tam sporego zamówienia, więc przygotowałam krótką listę moich ulubieńców, którą publikuję na blogu z nadzieją, że każdy znajdzie dla siebie choćby najmniejszy drobiazg. Czytajcie uważnie, pod koniec kody rabatowe i konkurs, w którym można wygrać ciekawe nagrody!















SPECJALNE KODY RABATOWE


Po pełnym emocji zwycięstwie Polaków (GRATULUJĘ!) mogę spokojnie przekazać Wam informację o specjalnych zniżkach. Wiecie lub jeszcze nie, Zaful wypuścił jedyną w swoim rodzaju kolekcję kostiumów kąpielowych inspirowanych barwami narodowymi. Poprzez noszenie tych modnych strojów możecie wesprzeć swoją drużynę! Wybór jest ogromny, więc zabierajcie się szybko za wybieranie swojego ulubionego kostiumu KLIK. O ile się orientuję seria dla polskich kibiców jeszcze nie jest dostępna, chociaż po wspaniałych osiągnięciach naszych piłkarzy, sytuacja może się szybko zmienić! Ale jeśli będziecie kreatywni, to z pewnością znajdziecie kilka rzeczy, które łatwo można utożsamić z Polską :) 

A teraz kody rabatowe, które zapewniają Wam 15% zniżkę na piłkarską kolekcję:
Kod rabatowy do kolekcji przygotowanej na EURO 2016: EURO2016
Kod rabatowy do kolekcji przygotowanej na COPA AMERICA 2016: COPA100




KONKURS

Zespół sklepu Zaful przygotował kreatywny konkurs instagramowy, w którym do wygrania są ręcznie robione kostiumy kąpielowe zaprojektowane specjalnie na tę okazję.
Link do oficjalnego ogłoszenia konkursu: KLIK

Wystarczy tylko:
1. Zrobić grupowe ( min. 2 osoby) zdjęcie w Waszych ulubionych kostiumach kąpielowych (niekoniecznie z ZAFUL!) w wakacyjnej atmosferze. 
2. Opublikować je na swoim instagramie. Nie zapomnijcie oznaczyć sklepu @zaful i dodać hasztag #zafulbff - wtedy jurorzy konkursu będą mogli znaleźć Wasze zdjęcia.

Pamiętajcie, wygrywa 8 najbardziej kreatywnych i ciekawych zdjęć, a zwycięzcy i ich przyjaciele (czyli cała ekipa ze zdjęcia) wygrywają wyjątkowe ręcznie robione kostiumy kąpielowe zaprojektowane specjalnie na potrzeby konkursu! Wystarczy tylko uchwycić piękne chwile ze swoimi przyjaciółmi i dodać zdjęcie na instagrama. Nic prostszego, prawda? Korzystajcie szybko z pięknej pogody, konkurs trwa do końca czerwca


Jaka szkoda, że siedzę w domu z nogą w gipsie, bo chętnie wzięłabym udział w konkursie! Będę jednak śledzić Wasze zmagania, mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie! 
PS. Żebym szybciej znalazła Wasze zdjęcia, możecie mnie również oznaczyć @paulinahycnar :)

A teraz, w ramach inspiracji do konkursu, publikuję wakacyjne zdjęcia. Mam nadzieję, że Wam się spodobają! Miłego oglądania!

































Więcej inspiracji
Mademoiselle TUMBLR

You Might Also Like

58 comments

  1. poklikane :)
    swietne inspiracje i swietne rzeczy są z tamtego sklepu :)
    pozdrawiam Cie serdecznie :)

    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Tak, zgadzam się, szkoda, że dopiero teraz go poznałam!

      Delete
  2. Beautiful photos

    Silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jejciu *0* Te inspiracje są prześwietne! Chciałybyśmy żeby tak właśnie wyglądały nasze wakacje ;3 W konkursie udziały nie bierzemy niestety, ponieważ nie posiadamy IG :) Życzymy miłych i udanych wakacji ;3

    ReplyDelete
  4. widzę, że mamy podobny gust, u mnie znajdziesz inspiracje w Twoim stylu :D wydaje mi się albo nawet jakieś zdjęcie się powtórzyło :)
    https://alekli.blogspot.com/
    dopiero zaczynam więc zapraszam do śledzenia bloga! :>

    ReplyDelete
  5. Mnóstwo cudnych zdjęć, świetny fotograf. Ale trzeba mieć pomysł na fotki, których ci nie brakuje. :) Teraz możesz nosić ananasy na głowie, po co ręce. :D

    https://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jakie mają fajne ciuchy w tym sklepie. :)
    Chyba coś zamówię
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piękne rzeczy są w tym sklepie, a pierwszy raz o nim słyszę :) A te inspiracje...Tak inspirujące, że zapragnełam wziąć udział w konkursie :p
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. very beautiful especially the dresses, I need more dresses for this summer thank you for inspo
    I really like you blog would you like to follow each other let me know
    Aelinart (Monika)
    galantosfun

    ReplyDelete
  9. Naprawdę świetne inspiracje :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. cudowne rzeczy i inspiracje! <3

    [ Blog ¦ Instagram ]

    ReplyDelete
  11. Wakacyjne zdjęcia są świetne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale muszę przyznać, że wydaje się ciekawy :) Obserwuję!

    CocktailDress

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, na pewno się nie zawiedziesz!

      Delete
  13. Świetne inspiracje, widać, że napracowałaś si ę na dtym postem :) Powodzenia wszystkim w konkursie.Zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, bardzo mi zależało, żeby wyszło idealnie :)

      Delete
  14. Świetne inspiracje jak zobaczyłam wodę to aż zapragnęłam sama się wybrać :)

    Truskaweczka (klik)

    ReplyDelete
  15. Świetne inspiracje :)
    Zajrzałam na sklep i rzeczywiście ma ciekawe ciuchy :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    ReplyDelete
  16. Świetne inspiracje. Przez nie już nie mogę się doczekać mojego wyjazdu!


    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Dziękuje kochana za ten sklep! ♥

    ReplyDelete
  18. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały, więc poklikałam ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. fajne rzeczy mają ;) poklikane! :*

    ReplyDelete
  20. Oo świetne wybrałaś rzeczy! Znam zaufl, maja ogromng asortyment :D Powodzenia wszystkim w konkursie ❤ Świetne inspiracje! oGromnie mi się podobają

    Buziaki, xx
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Lovely post

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ReplyDelete
  22. Poklikane
    Bardzo fajne inspiracje :)
    Życzę udanych wakacji :)

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajne inspiracje :)
    Poklikane :)
    Życzę udanych wakacji :*

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetne inspiracje
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nie wiem skąd wzięłaś te inspiracje ale są świetne :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Swietne inspiracje! Aż czuć smak lata ;) Nie potrafię wybrać najładniejszego zdjęcia, bo wszystkie kryją w sobie cos magicznego :)
    Bym zapomniała - odpisałam Ci w komentarzu pod moim ostatnim postem o wakacjach ;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Super inspiracje ja bardzo się cieszę z wakacji <3
    Mój blog-Sanserose

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia, super post! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Przesliczne sa te zdjecia , ile bym dala zeby tak wygl :)
    Bardzo spodobał mi się twój blog, na pewno będę wpadać tu częściej ! :)
    mój blog-klik

    ReplyDelete
  30. Jeej, cudne inspiracje! :)

    Zapraszam na pierwszy post na nowym blogu:) x
    LAJFBYLEN <- click

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam takie inspiracje, dzięki nim jeszcze bardziej czuję wakacje :)

    mystery-identity.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Poklikanee!
    Chętnie bym wzieła udział w konkursie, ale nie mam tak ładnego bikini.. ani takiej figury haha
    pozdrowionka, kocham inspiracje
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  33. o jaki ciekawy sklep!
    Inspiracje też ciekawe :D

    momentforme-jessica.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ten sklep ma naprawdę piękne sukienki :) A co do Twoich inspiracji to są świetne, wprost idealne na lato :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Świetne inspiracje ! ::D


    zapraszam do mnie : yaaslittlegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Poklikane!


    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Super rzeczy , poklikane ;)

    Zapraszam do mnie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Genialne inspiracje!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  39. Sklep ma mega ciekawy asortyment, rzeczy, które wybrałaś bardzo mi się podobają. ^.^ Oczywiście poklikałam :* Czekam z niecierpliwością na polską wersję kostiumu. ;D
    Cudowne inspiracje *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia, aż chce się pojechać na wakacje!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Inspiracje są cudowne. Chciałabym kiedyś robić takie zdjęcia ;)
    Co do oferty sklepu, to faktycznie asortyment jest bardzo ciekawy. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i byś miała coś z tych wakacji :D

    CROWDED DREAMS

    ReplyDelete
  42. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Świetne inspiracje :) Ja aktualnie czekam na paczkę od tej firmy, jestem ciekawa jakości produktów. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Uwielbiam lato! Świetne inspiracje, motywują do aktywnego spędzania wakacji.
    Poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. kocham lato a inspiracje genialne ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  46. Inspiracje genialne! Chciałabym mieć kiedyś okazję zrobić takie foty *-*
    + poklikałam w linki:)

    http://www.justcleo.pl/2016/07/striped-blouse-tulle-skirt-fuchsia.html

    ReplyDelete
  47. Świetne inspiracje <3
    Zapraszam

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetne zdjęcia! :)
    https://kilkaaslowo.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images