THE MOST INSPIRING QUOTES


Hej wszystkim ♡ Maj tak szybko leci - uwierzycie, że to już połowa miesiąca? Nie wiem, kiedy upłynął ten czas. Dużymi krokami zbliżamy się do wakacji, jednak ja na razie o nich nie myślę - wpadłam w szał nauki i bardzo trudno jest mi ostatnimi czasy wstać od książek. Z tego, co słyszałam od znajomych w większości szkół jest podobnie - nauczyciele robią jak najwięcej sprawdzianów, aby nazbierać jak najwięcej ocen do klasyfikacji. Niestety ich pośpiech nie wpływa super dobrze na uczniów, którzy właśnie planują jak powiększyć dobę. Ale przynajmniej będziemy mieli świadomość, że wakacje będą zasłużone :)
Próbując skorzystać z ostatnich dni 'wolności' przed męczącymi następnymi tygodniami szkoły, wybrałam się z młodszą siostrą na zdjęcia. Ale wcale nie nasze, ale... naszego psa. Daisy jest bardzo niechętna do aparatu, jednak postanowiłyśmy to zmienić. Niestety, przegrałyśmy - pies ani nie myślał stanąć na dłużej przed obiektywem. O spojrzeniu w niego mogłyśmy sobie tylko pomarzyć. Ale w końcu uświadomiłam sobie, że to tylko pies, który potrzebuje po prostu wolności, a nie jakichś zdjęć i odpuściłam. Za to, odkryłam niesamowity talent mojej ośmioletniej siostry - fotografia. Okazało się, że gdy ja próbowałam poskromić mojego psa, ona robiła nam zdjęcia i muszę przyznać, że niektóre wyszły całkiem ładnie. 
W każdym razie, przez nawał nauki nie chcę dzisiaj pisać o żadnym 'ciężkim' temacie. Przygotowałam po prostu inspirujące i motywujące cytaty, z których, mam nadzieję, wyniesiecie jakąś mądrość życiową. Także zapraszam serdecznie do czytania. Napiszcie mi, czy w Waszych szkołach też macie taki pogrom...


 CYTATY 

'To niesamowite, ile można osiągnąć, jeśli nie zależy nam na tym, komu przypadną zasługi' 
Harry Truman

'Ten, który nie potrafi przebaczyć, niszczy most, po którym sam musi przejść'
George Herbert

'Pamiętaj, że każdy, kogo spotykasz czegoś się obawia, coś kocha i coś stracił'
H. Jackson Brown Jr.

'Możesz mieć wszystko, czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć' 
Robert Anthony

'Nie to, czego się podejmujemy, a to, z czego rezygnujemy czyni nas bogatym'
Henry Ward Beecher

'Prawdziwą miarą osoby jest to, jak traktuje tych, którzy nie mogą wyświadczyć jej żadnej przysługi'
Annie Dillard

'Świat jest jak książka. Ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę'
św. Augustyn

'Urodziłeś się wyjątkowy. Nie umieraj jako czyjaś kopia'
przysłowie

'Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać'
Antoine de Saint-Exupery

'Człowiek może znieść bardzo dużo, lecz popełnia błąd, sądząc, że potrafi znieść wszystko'
Elias Canetti

'Człowiek naprawdę posiada tylko to, co jest w nim'
Oskar Wilde

'Człowiek jest tym większy, im bardziej jest sobą'
Antoine de Saint-Exupery

'Człowieka zawsze kusi rozczulać się nad sobą i odmalować siebie takim, jakim by się chciało być'
Andre Maurois

'Im człowiek mądrzejszy i lepszy, tym więcej dostrzega dobra w ludziach.
Im głupszy i podlejszy, tym więcej dostrzega w nich zła'
Lew Tołstoj

'Im więcej człowiek wie o samym sobie, tym mniej o tym mówi'
Feliks Feldheim

'Jeden świat, ale ludzie nie jedni'
przysłowie rosyjskie

'Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził'
przysłowie

'Jeśli chce się poznać dno tego, co jakiś człowiek myśli, trzeba się odnieść
do tego, co robi, a nie co mówi'
Henri Bergson

'Jeśli uwierzysz, że jesteś bezsilny - staniesz się bezsilny'
Alan Loy McGinnis

'Każdy człowiek prędzej czy później wymyśla sobie historię, którą uważa za swoje życie'
Max Frish

'Kto nad własnym ulepszeniem nie pracował, niezdolny jest pracować nad udoskonalaniem innych'
przysłowie polskie

'Opinions are just like an assholes - everyone has one'
Khloe Kardashian

PS. ASSHOLE (ang) - dosłownie znaczy 'dziura w dupie', potocznie używane jako 'dupek' :)

Na tym humorystycznym, lecz nie mniej pouczającym cytacie kończę dzisiejszy post. Chciałabym Wam gorąco podziękować za tyle miłych słów dotyczących poprzedniego wpisu - to był debiutancki post w nowej serii, więc bardzo miło wiedzieć, że się Wam spodobało i chcecie kontynuacji! W każdym razie, ja zmykam teraz do nauki, a niedługo na blogu zrobi się bardziej kosmetycznie - więc koniecznie zaobserwujcie, jeśli nie chcecie niczego przegapić. Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę miłego popołudnia ( i miłej nauki!).









PS. Daisy | 5 lat | Yorkshire Terier (Jork) | Tak, wiem, że jest ruda, ale wbrew temu, co zarzucają mi niektórzy przechodnie - nie, nie farbowałam jej! :)

You Might Also Like

40 comments

  1. Niezły post, oby tak dalej! Fajne zdjęcia i cytaty :)

    wikujama.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. 'Człowiek jest tym większy, im bardziej jest sobą' Ulubiony mój! :)
    A jakiego masz ślicznego pieska!
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne cytaty. Czas mi również szybko leci. Mam wrażenie, że dopiero był sylwester :s

    Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz, cytaty piękne.
    obserwuję ;*
    potrzebuję tutaj komentarzy http://nessperfection.blogspot.com/2016/02/ramoneska.html :)

    ReplyDelete
  5. Cudowne są te cytaty najbardziej podoba mi się ten --> 'Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać' Antoine de Saint-Exupery- sam autor tego zdania napisał świetną książkę, którą niedawno czytałam. Chodzi oczywiście o każdemu znanemu ''Małego Księcia''- piękna i pouczająca lektura.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie -->

    https://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cytaty dające do myślenia. Świetny post czekam na więcej ;)
    howlookfashionfriends.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Przedostatni cytat bardzo mi się spodobał ^^ Mój psiak również nie przepada za obiektywem :/
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zwróciłam uwagę na niesamowity dobór cytatów, każdy czytałam z zaciekawieniem. Najbardziej spośród zaprezentowanych niżej spodobał mi się ten: "Możesz mieć wszystko,czego zapragniesz,jeżeli pozbędziesz się przekonania,że nie możesz tego mieć." Jest to bardzo motywujący cytat, a takich mi ostatnio trzeba. Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Piękne cytaty, dają do myślenia :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz, a pisek przeuroczy jest <3

    powodzenia w nauce- jeszcze chwila i uptagnione wakacje :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    ReplyDelete
  11. Ja muszę jeszcze kilka prezentacji zrobić ;) super piesek.
    modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wstawianie cytatow w post jest calkiem niezlym pomyslem! Powodzenia w nauce :*
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. zazdroszczę pieska :) jest piękny! uwielbiam je, zawsze chciałam mieć w ostateczności mam tylko kotka.. :) ale napewno kiedyś jakiegoś do siebie przygarnę! ciekawe cytaty ! :) powodzenia dla siostry w fotografowaniu : ) pozdrawiam Was ciepło i obserwuję :)
    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. U mnie jest to samo, sprawdzian na sprawdzanie. Bardzo podoba mi się wygląd bloga, sama robiłaś ? Świetne cytaty.

    modpim.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Co do wyglądu, szablon pobrałam na jakiejś stronie z szablonami, niestety nie pamiętam jakiej...

      Delete
  15. Świetne cytaty :)
    U mnie nauczyciele też na siłę wciskają sprawdziany na ostatnie terminy przed wystawianiem ocen.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetny post i te cytaty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. nice post :) kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam cytaty i niektóre z tych na prawdę mi się spodobały. Myślę, że wszyscy chcą zobaczyć zdjęcia zrobione przez Twoją siostrę :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie wszystkie zdjęcia użyte w tym poście są jej autorstwa :) Kiedyś na pewno zrobię taką sklejkę jej zdjęć - ale musi jeszcze nabrać wprawy :)

      Delete
  19. U mnie tez nauczyciele sobie nagle przypominają, że muszą zrobić sprawdziany i kartkówki ;)
    'Świat jest jak książka. Ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę' - to jest niesamowicie prawdziwe. Nieustannie zauważam, że wiele osób nie jest zupełnie ciekawych świata. Wolą zamknąć się w ciasnej przestrzeni. Uważają za nudne odkrywanie i dowiadywanie się czegoś. I gdzieś ta ciekawość z dzieciństwa po drodze znika i ustępuje szarej rutynie bez celu i poszerzania horyzontów.
    Pozdrawiam i obserwuję
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za obserwację :)
      Tak, masz rację, ludzie stracili ciekawość świata, a zyskali pełno agresji i jadu w sobie...

      Delete
  20. Świetne cytaty <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Haha, no nareszcie ktoś zauważył :)

      Delete
  22. Super post i świetne cytaty :)
    http://minauro.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cudowne cytaty, uwielbiam takie czytać ;)
    świetny wpis a zdjęcie wspaniałe <3
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajne cytaty, oby więcej takich wpisów! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia :*
    Cytaty są cudowne parę muszę SB zapisać. Ja cały czas myślę że mamy kwiecień a tu praktycznie zbliża się koniec maja. Nie wiem kiedy mi to umknęło.
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  26. Jeszcze ponad miesiąc i wakacje - nie wierzę. Czas na prawdę pędzi jak szalony. Świetne cytaty. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. przepiękne cytaty! ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Strasznie mi się podoba to pierwsze zdjęcie w poście :*
    A!!!I mój ulubiony cytat to ten od Annie Dillard- "Prawdziwą miarą osoby osoby jest to, jak traktuje tych, którzy nie mogą wyświadczyć jej żadnej przysługi"

    ReplyDelete
  29. Oj tak, z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że takie trzy najgorsze miesiące w szkole to listopad, marzec i maj - roboty jest zwykle tyle, że ciężko znaleźć czas na jedzenie nie mówiąc nawet o znajomych i innych przyjemnościach...
    Straszny słodziak z tego psiaka :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie zwracałam uwagi na szczególne miesiące, ale muszę przyznać, że masz rację :) Ale na jedzenie to ja zawsze mam czas, haha!
      Dziękuję w imieniu pieska :)

      Delete
  30. śliczny post,bardzo mi się podoba!
    nataliagabrus.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Exupery w każdej swojej książce ma coś wartościowego. Uwielbiam je czytać. ;)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images