MY STYLE ICON | SELENA GOMEZ



Hej :) Dzisiaj już długo wyczekiwane MY STYLE ICON z Seleną Gomez w roli głównej. Przyznam szczerze, że ostatnio miała miejsce masa rzeczy i niefortunnych zdarzeń, która znacznie spowolniły moją pracę tym postem i nad blogiem. Przykładem może być chociażby trwająca majówka, która wbrew pozorom nie jest moim czasem na odpoczynek, a wręcz przeciwnie - będę chyba musiała odpocząć właśnie od niej...Jednak teraz wracam w pełni sił i zaraz zabieram się za czytanie wszystkich maili i nadrabianie zaległości na blogu. A tymczasem serdecznie Was zapraszam do czytania i oglądania przygotowanych przeze mnie zdjęć na temat mojej ikony modowej - Seleny Gomez  






SELENA GOMEZ

23 letnia aktorka, piosenkarka i modelka. Swoją przygodę z aktorstwem zaczęła już w wieku kilku lat w serialu dla dzieci "Barney i przyjaciele" emitowanym na Disney Channel. Tam właśnie poznała swoją przyszłą przyjaciółkę - Demi Lovato. Selena kontynuowała współpracę z Disney Channel i kilka lat później dostała główną rolę w młodzieżowym serialu "Czarodzieje z Waverly Place". Skutkowało to kolejnymi disney'owskimi filmami i rozpoczęciem kariery muzycznej. Selena nagrała m.in. tytułową piosenkę do "Shake it up: Taniec rządzi". Selena zagrała również w pełnometrażowych filmach, niezwiązanych z Disney'em, m.in. "Kopciuszek - inna historia". Niedawno zakończyła pracę nad filmem "Sąsiedzi 2", gdzie gra razem z Zac'iem Efronem. 
Jeśli chodzi o karierę muzyczną, Selena nagrała 5 pełnych płyt. Aktualnie trwa trasa koncertowa Revival Tour, promująca jej najnowszy album - "Revival". Koncerty odbędą się również w Europie, ale o tym wspomnę jeszcze później. 

Jeśli ktoś nie znał lub nie kojarzył jeszcze Seleny Gomez (?!), mam nadzieję, że w tych kilku zdaniach już przybliżyłam tę wspaniałą postać. Teraz zapraszam do części o modzie. 


Styl Seleny jest zawsze dostojny, stonowany i na miejscu. Nie przypominam sobie głośnych i  skandalistycznych strojów. Piosenkarka preferuje wygodę - widać to w prawie każdej jej stylizacji. Nie zapomina jednak przy tym o modzie - stąd bardzo często można zobaczyć u niej dżinsy połączone ze szpilkami.


CODZIENNY LOOK

Tak jak wcześniej wspomniałam, Selena preferuje wygodę i styl casualowy. Wybiera klasyczną kolorystykę, jednak czasem zdarzają się mocno podkreślone elementy stylizacji w wyrazistym kolorze.  Mimo prowadzenia zabieganego trybu życia, aktorka nie zapomina o spódniczkach i zwiewnych sukienkach - dodają 100% elegancji. 













ELEGANCKI LOOK

Na większych imprezach i ważnych uroczystościach Selena stawia na klasykę. Bardzo często można ją zobaczyć w czerni lub bieli, chociaż na American Music Awards 2015 Selena mnie całkowicie zaskoczyła i przyszła ubrana w czerwoną, święcącą sukienkę z głębokim wcięciem na plecach. Wyglądała prześlicznie! 






SESJE I OKŁADKI













Jeśli mowa o Selenie... kilka dni temu ogłoszono daty europejskiej trasy koncertowej Revival Tour. Byłam bardzo pozytywnie nastawiona i miałam w planach ten koncert, jednak załamałam się trochę, kiedy dowiedziałam się, że na liście trasy nie ma Polski... "No cóż, trudno" pomyślałam. Jednak los się nade mną nie zlitował i w miastach, do których miałam zamiar pojechać na koncert - Kolonia, Berlin lub Praga - rozpoczęła się przedsprzedaż biletów i skończyło się tak, że praktycznie już nie ma dostępnych żadnych wejściówek... A Wy, zdążyliście załatwić bilety? 



Standardowo, kończąc MY STYLE ICON, podam jeszcze social media Seleny:

FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER | SNAPCHAT: @selenagomez

You Might Also Like

16 comments

  1. Selena Gomez jest świetna *0* Ślicznie się ubiera i ma prześliczne włosy ;3 Post genialny ;3 Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Sel już od 1-2 klasy podstawowej, kiedy stała się "gwiazdką" Disneya. Trochę szkoda, że nie będzie jej w Polsce :(

    ReplyDelete
  3. Nie przepadam za Seleną, ale muszę przyznać, że ubiera się świetnie ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Selena świetnie się ubiera! Słyszałam o jej trasie i widziałam, że na liście nie ma Polski.
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękna jest to prawda. Pamiętam ja jeszcze jako taką małą dziewczynkę, która grała w którymś z Disneyowskich seriali. Aż się łezka w oku kręci ;)

    ReplyDelete
  6. Też bardzo lubie jej styl, choć na sesjach to raczej nie ona wybiera sobie stylizacje :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, ale to miało bardziej na celu przedstawić jej osiągnięcia i pokazać jako modelkę ♡

      Delete
  7. Ah cudowna Selena *,*
    Świetny blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie mysia :*

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ciekawy post. Bardzo lubię Selene i jej styl ;)
    http://frenzyblack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam jej styl :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kiedyś bardzo lubiłam Selene, jej muzykę i styl. Teraz już nieco to uwielbienie osłabło. Uważam, że wciąż ubiera się pięknie i można wiele zaczerpnąć z jej stylu, który w wielu wydaniach jest naprawdę "dla ludzi", czyli czymś co można ubrać na co dzień. :D Jednak już w takiej mierze nie czerpię inspiracji, może dlatego, że coraz bardziej wyrabia mi się swój własny styl i już tak bardzo tego nie potrzebuje ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Selenę Gomez i jej styl od zawsze była moją inspiracją.Potrafi się ubrać świetnie w każdym stylu i bardzo dobrze wyglądać .Świetny post
    Mój blog-Sanserose

    ReplyDelete
  12. Nie przpadam za Seleną, ale trzeba przyznać, że ma świetny styl :)
    mademoisellepaulline.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jejku! Uwielbiam stylizacje Seleny Gomez- w każdej odsłonie, czy to codziennej czy eleganckiej :) Dziewczyna ma klasę! :D Czasem słucham jej piosenek, ma cudowny głos :)
    Pozdrawiam ;**

    https://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jest przepiękna, ma ciekawą urodę. Jest moją idolką od dzieciństwa :D

    http://julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images