MY HAIR CARE + SURPRISE



Hej :) W ostatnim czasie testowałam różne domowe maseczki na włosy, więc dzisiaj pokażę Wam te, których efekt mnie zachwycił. Nie będę się zbytnio rozpisywać o poszczególnych kuracjach - wszystkie były świetne i wszystkie spełniły moje oczekiwania, dlatego wszystkie polecam. Chcę Was tylko uprzedzić, że każda osoba ma inną strukturę włosa, inne wymagania i u każdego może sprawdzić się to inaczej. Mam jednak nadzieję, że będziecie zadowolone. Na koniec mam dla Was mały konkurs z nagrodami, dlatego zapraszam do czytania i wzięcia udziału w konkursie :)


MASECZKA NABŁYSZCZAJĄCA
- 1/3 oleju roślinnego
- 1 łyżeczka rumianku
- 1 łyżeczka pokrzywy
- 1 łyżeczka brzozy
- 1 żółtko jajka
- 1 łyżeczka miodu
- 3 krople oleju rozmarynowego
- sok z całej cytryny


Podgrzewamy olej, moczymy w nim rumianek, pokrzywę i brzozę. Odcedzamy, dodajemy żółtko, miód, cytrynę i olej rozmarynowy. Dokładnie mieszamy i wcieramy we włosy. Dodatkowo nakładamy folię i ręcznik. Pozostawiamy na 30 minut i spłukujemy.



MASECZKA NA ZNISZCZONE KOŃCÓWKI
- 30 ml soku z cytryny
- 15 ml soku z korzenia łopianu
- 1 żółtko jajka

Mieszamy wszystkie składniki. Następnie dokładnie wcieramy w wilgotne końcówki (nie dłużej niż max. 3 minuty, bo zniszczymy strukturę włosa). Pozostawiamy na 30 minut i spłukujemy.



MASECZKA NAWILŻAJĄCA
- 1 szklanka wody
- 2 łyżki siemienia lnianego

Wrzucamy siemię do wody i gotujemy. Nakładamy na włosy. Maseczka nie wymaga spłukiwania.



MASECZKA REGENERUJĄCA
- pół opakowania drożdży
- 4 łyżki soku z pokrzywy
- 2 łyżki soku z cytryny
- ok. 5 łyżek ciepłej, przegotowanej wody

Rozgniecione drożdże mieszamy z pozostałymi składnikami do momentu uzyskania jednolitej papki. Nakładamy na wilgotne włosy. Po 30 minutach dokładnie myjemy włosy.



MASECZKA NA PRZETŁUSZCZAJĄCE SIĘ WŁOSY
- liść aloesu
- 1 szklanka przegotowanej wody
- 1 łyżka miodu

Liść miksujemy razem z wodą. Dodajemy miód. Nakładamy na wilgotne włosy razem z folią i ręcznikiem. Po 20 minutach dokładnie spłukujemy.



MASECZKA NA GĘSTSZE WŁOSY 
1/4 opakowania drożdży
- sok z 1 cytryny
- 1 łyżeczka oliwy z oliwek
- żółtko jajka
- szklanka wody

Dokładnie mieszamy wszystkie składniki. Nakładamy na wilgotne włosy. Pozostawiamy na godzinę i spłukujemy. 



PŁUKANKA MLECZNA WYGŁADZAJĄCA WŁOSY
- 4 szklanki pełnotłustego mleka (ja tyle potrzebowałam, ale Wy dobierzcie ilość w zależności od długości i gęstości swoich włosów)

Mleko wcieramy we włosy, owijamy ręcznikiem. Zostawiamy na 20 minut i dokładnie spłukujemy. 


Pokazałam Wam właśnie najlepsze domowe sposoby na utrzymanie włosów w jak najlepszej kondycji. Po wakacjach, kiedy włosy będą przesuszone i zniszczone, pojawi się pewnie kolejny post, w którym, oprócz domowych kuracji, będą również gotowe produkty do włosów, które są łatwo dostępne w sklepach. Dlatego zapraszam do obserwowania mojego bloga, a na pewno nic Was nie ominie.


KONKURS

Z okazji tego, że niedawno wybiło 50 obserwatorów bloga - za co ogromnie dziękuję! - chciałabym się Wam w jakiś sposób odwdzięczyć i przygotowałam dla Was konkurs. Konkurs jest dla moich czytelników, więc aby wziąć udział w konkursie należy publicznie obserwować mojego bloga. Jedyne, co trzeba zrobić, to odpowiedzieć na pytanie konkursowe: "Jaki jest Twój niezawodny domowy sposób na piękne i zdrowe włosy?" Odpowiedzi na to pytanie proszę wpisywać w komentarzu pod tym postem. Najbardziej kreatywna i ciekawa odpowiedź zostanie nagrodzona. Dla szybszego kontaktu z wygraną osobą, proszę wszystkich o podanie w komentarzu maila - wtedy łatwiej będzie mi się prywatnie skontaktować ze zwycięzcą. Nagrodą w konkursie jest zestaw 3 gumek do włosów invisibobble. Do wyboru jest 10 kolorów gumek, więc poprzez podanego przez Was maila zapytam się również o wybrany kolorek.


W KOMENTARZU NALEŻY WPISAĆ:
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE KONKURSOWE
- "OBSERWUJĘ BLOGA JAKO ..."
-  SWOJEGO MAILA (KONTAKT DO ZWYCIĘSKIEJ OSOBY)


Dostępne kolory invisiboobles:


żółty | niebieski | różowy | przeźroczysty | zielony




czerwony | biały | nude | granatowy | czarny


Odpowiedzi w komentarzach można wysyłać do 31 maja 2016 do godziny 24:00
Zwycięską osobę ogłoszę 03 czerwca 2016


POWODZENIA!



Dzisiaj krótko i na temat, ale przed chwilą 'wróciłam do życia' z pełnego przygód, ale i również bardzo męczącego weekendu. Popijając ciepłą herbatę z miodem na moje bolące gardło zastanawiam się jak bardzo będę musiała zarywać w następnym tygodniu noce, żeby ogarnąć naukę. Jednak bardzo zależało mi na tym, aby post z konkursem pojawił się jeszcze dzisiaj, żebyście mili wystarczająco dużo czasu na wzięcie w nim udziału. Obiecuję, że w środę trochę więcej do Was popiszę - mam w planach TAG. Czy uda mi się go zrealizować - zobaczymy - w każdym razie na dziś już żegnam się z Wami. Pamiętajcie o konkursie! Życzę wszystkim kolorowych snów :)




You Might Also Like

38 comments

  1. Ciekawe wskazówki na zdrowe i zadbane włosy
    http://the-rose-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ratujesz mi życie tymi maseczkami, naprawdę! Muszę jak najszybciej wypróbować tę regenerującą :)

    mystery-identity.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super przepisy na maseczki, muszę je koniecznie wypróbować :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. Świetne pomysły, musze któryś spróbować!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja nie lubię domowych maseczek :)

    ReplyDelete
  6. Muszę wypróbować tą maseczkę na zniszczone końcówki! Mam już mocno poniszczone, a szkoda mi ścinać z doświadczenia wiedząc, że po miesiącu będą w takim samym stanie.

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/


    ReplyDelete
  7. Świetne przepisy na piękne i zadbane włosy, szczególnie podoba mi się ostatni z mlekiem - nie wpadłabym na to, że tak prosty zabieg jak "maseczka mleczna" zadziała na łuski włosów, żeby były gładsze, na pewno to wypróbuję, dziękuję ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wspaniałe pomysły na regeneracje włosów ;)
    howlookfashionfriends.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Włosy to ty masz piękne, godne pozazdroszczenia. Ciekawe pomysły na maseczki, część znam a część trzeba będzie wypróbować :)

    http://bucketfullofflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ta z drożdżami jest mega ciekawa, ponieważ jeszcze nigdy na nią nie wpadłam :D

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Masz bardzo ładne włosy :)
    Muszę wypróbować maseczki na gęstsze włosy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Piękne włosy! Bardzo podoba mi się Twój pomysł z konkursem, więc biorę udział i życzę wszystkim powodzenia :) Jeśli chodzi o mój domowy sposób na piękne włosy, to jest to z pewnością maseczka owocowa, która odżywia i nawilża włosy. Żeby ją przygotować, miksujemy: pół banana, pół awokado, niewielki kawałek melona i kilka łyżek jogurtu naturalnego. Nakładamy na włosy, a po 15 minutach dokładnie spłukujemy zimną wodą. Efekt jest zachwycający. Koniecznie musisz spróbować :)

    Obserwuję jako Sandra G
    E-mail: gawlikowicz123@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa i za udział! Z pewnością wypróbuję 😘

      Delete
  13. Ja też mam mój super sposób na piękne włosy! Najlepszy efekt jest u blondynek. Wystarczy posmarować pasmo włosów odżywką, która nie wymaga spłukiwania i od razu wyjść na słońce. Po godzinie na włosach będą ślady jasnych pasemek :) (Nie)stety, znikają już po pierwszym myciu...
    Obserwuję jak: Paulina Mad.
    Mój mail: paulaa@vip.onet.pl
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że nawet, jeśli nie wygram, komuś pomogę z naturalnymi pasemkami :)

    Paulina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przysięgam, że przenigdy nie słyszałam o tym sposobie - bardzo mnie tym zaciekawiłaś :) Dziękuję za udział w konkursie! Wyniki 3 czerwca.

      Delete
  14. widzę, że już przetestowałaś prawie cały internet z maseczkami haha, ale ja ostatnio użyłam jednej i się w niej zakochałam. Moje włosy na ogół były bardzo zniszczone, matowe, puszące się, połamane, ogólnie prawie podchodziły pod siano.
    Jednak maseczka z olejkiem rycynowym ,żółtkiem, cytryną to cudo! Przynajmneij dla moich włosów, stały się po niej błyszczące, proste(moja koleżanka myślała że wyprostowałam włosy), zadbane.
    Serio polecam!
    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ja też jej używam :) Faktycznie włosy się pięknie błyszczą, a co do tego czy są proste, to nie wiem, bo mam włosy proste jak drut nawet bez prostowania :)

      Delete
  15. Chętnie wypróbuje te maseczki, bardzo dobry post!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  16. Świetny post :) Na pewno wypróbuję któryś sposób :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Wiem, że wszyscy to piszą, ale nie mogę się powstrzymać-masz CUDOWNE włosy <3
    Świetny post :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo!❤ również pozdrawiam :)

      Delete
  18. Ciekawe maseczki, ale za dużo zachodu z zrobieniem. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Maseczkę na zniszczone końcówki na pewno wypróbuje!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  20. Ja niestety mam za mało czasu na pielęgnację włosów. Póki co, chyba zbytnio im to nie przeszkadza i mam nadzieję, że się to nie zmieni :)
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  21. Fajne propozycje na maseczki! Na pewno którąś wykorzystam <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  22. Super post, już znam kilka z tych maseczek, ale o niektórych dopiero się dowiedziałam:)
    Mój sposób na zdrowe włosy? Raz w tygodniu piję wodę z siemiem lnianym. Po każdym umyciu, w wilgotne jeszcze końcówki wcieram olej kokosowy lub arganowy. Raz na jakiś czas 1. olej kokosowy wcieram w skórę głowy i na całą długość włosów, po godzinie myję normalnie, 2. Łyżkę żelatyny rozpuszczam w 4 łyżkach gorącej wody. Mieszam to z odżywką której aktualnie używam, nakładam na włosy, po pół godzinie spłukuję. Włosy są miększe i ładnie się układają. Wilgotne włosy związuję w lekki warkocz.
    Obserwuję jako Back Black, backtoblack097@gmail.com.
    Mój blog:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z wymienionych przez Ciebie sposobów słyszałam tylko o oleju kokosowym. Bardzo ciekawe pomysły :) Dziękuję za udział! Wyniki 3 czerwca :)

      Delete
  23. Bardzo spodobał mi się Twój post. Szczególnie teraz, gdy zaczęłam bardziej świadomie dbać o włosy ;)
    O tych przepisach nie słyszałam, ale znalazłam tu coś dla siebie.
    No dobrze, biorę udział, chociaż dopiero zaczęłam wprowadzać w pielęgnację domowe sposoby (wcześniej były to tylko kosmetyki ze sklepów).
    Z domowych sposobów na piękne włosy jest użycie oleju lnianego. Nacieram nim końcówki oraz skalp. Robię to na około pół godziny-godzinę przed myciem włosów.
    Po umyciu włosy są odżywione, wygładzone, miękkie, lecz niepuszące. Przy dłuższym stosowaniu stan moich włosów znacznie się poprawił. Zalecane jest również spożywanie oleju lnianego, lecz robię to wyłącznie w połączeniu z twarogiem i jogurtem naturalnym ;)
    Obserwuję bloga jako: www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com
    Kontakt: azetblog@tlen.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie jest za późno, żeby trochę poeksperymentować z maseczkami :) Bardzo fajna odpowiedź! Dziękuję za udział - wyniki 3 czerwca :)

      Delete
  24. Może niedługo znajdę czas na zrobienie jakiejś z tych maseczek. Najbardziej chyba potrzebowałabym regenerującą albo na gęstość :). Super post! :)
    https://ania-ania3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetnie, że umieściłaś więcej tych maseczek :) jest w czym wybierac, i każdy znajdzie coś dla siebie :) ja się skuszę na nawilżającą, gdyż z tym mam największy problem od ZAWSZE.
    pozdrawiam,claudiyye.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  26. super pomsyly na pielęgnacje wlosow;) chetnie skorzystam
    justbasicstyle.blogspot.com zapraszam do nas

    ReplyDelete
  27. Super porady i maseczki! :) Skorzystam
    Lovett Lov Blog

    ReplyDelete
  28. Bardzo często robię maseczkę z siemieniem lnianym. ;] Poza tym uwielbiam eksperymentować z domowymi składnikami.

    ReplyDelete
  29. ja uwielbiam robic domowe maseczki ;3 wedlug mnie sa najlepsze <3 moze wspolna obserwacja? :)

    zapraszam do siebie
    JUST EMSI ( rewanżuje się za każdy komentarz i obserwację <3) pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images