MEMORIES | SONGS OF MY CHILDHOOD



Hej  Sprawdzając statystyki na blogu z zaskoczeniem zauważyłam, że bardzo spodobał się Wam poprzedni muzyczny post z inspiracjami na poprawę humoru (klik). Dlatego, próbując trafić w Wasze gusta, przygotowałam na dzisiaj coś specjalnego, Coś, nad czym bardzo długo pracowałam i coś, czego jeszcze nigdy nie widziałam na innych blogach. A mianowicie: piosenki mojego dzieciństwa. Wiem, że może spodziewaliście się, że blog Mademoiselle jest typowo modowo-urodowo-lifestyl'owy, ale nie wrzucajcie mnie na razie do tej szufladki, bo nie pracuję schematycznie i  myślę, że jeszcze nie raz zaskoczę Was podobną niespodzianką.

A więc Ci, którzy są z mojego rocznika '99 i trochę starsi lub młodsi na pewno znają większość piosenek, ale pewnie już dawno o nich zapomnieli. Są normalnie dostępne na yt, może w gorszej wersji niż dzisiejsze filmiki, ale z pewnością przywołają masę miłych wspomnień. Mowa oczywiście o piosenkach z bajek i filmów Disney'a - tych, które miałam w zwyczaju oglądać jeszcze kilka(naście?) lat temu. Słuchanie ich teraz przenosi mnie do mojego cukierkowego świata, gdzie na przerwach w szkole podstawowej chłopcy łamali nam na złość kredki, marzyłam o karierze aktorki i cały świat wydawał mi się taki piękny i dobry. Pamiętam jak nie raz bawiłam się z koleżankami w High School Musical - to były czasy! Zawsze byłam Sharpay... Czy tylko ja lubiłam ją bardziej niż Gabrielę? I te czasy, kiedy z przyjaciółką grałyśmy w grę z Hanny Montany i tak się śmiałam, że aż oplułam ją piciem... Wspominać mogłabym chyba w nieskończoność, ale nie chodzi mi o to, żeby Was tutaj zanudzić. Zapraszam Was serdecznie do posłuchania tych piosenek i mam nadzieję, że te klimaty przywołają same najlepsze wspomnienia! A może niektórych z Was udA mi się zachęcić do ponownego obejrzenia jakiegoś filmu? Kto wie... W każdym razie miłego wspominania!

PS. Jest dość dużo filmików, także dajcie temu sekundkę, żeby się wszystko poprawnie załadowało :)



High School Musical "Were breaking free"





High School Musical "Bop to the top"




High School Musical "Stick to the Status QUO"




High School Musical "I gotta go my own way"




High School Musical "We're all in this together"




A to mnie bardzo zaskoczyło! Znalazłam to dopiero kilka miesięcy temu! Sami posłuchajcie...




Hannah Montana "Hoedown Throwdown"




Lemoniada Gada "Determinate"




Lemoniada Gada "Breakthrought"




Lemoniada Gada "Somebody"




Lemoniada Gada "Turn up the music"




Nadzdolni "Dynamite"




Nadzdolni "Calling all the monsters"




Camp Rock "This is me"




Fantastyczna Przygoda Sharpay "The rest of my life"




Fantastyczna Przygoda Sharpay "Walking on sunshine"




Fantastyczna Przygoda Sharpay " My Boy and me"




Fantastyczna Przygoda Sharpay "Gonna shine"




W mojej playliście z dzieciństwa nie mogło zabraknąć również piosenek z Barbie...

Barbie i Diamentowy Pałac 'Dwa głosy"




Barbie i Diamentowy Pałac "Mam Ciebie"



Przypomniały się Wam czasy dzieciństwa? A może macie z tamtego okresu swoją ulubioną piosenkę, o której nie wspomniałam? Czekam na Wasze komentarze. Miłego popołudnia!

You Might Also Like

22 comments

  1. Genialny post ! :3 Masz wyśmienite pomysły , a ten zasługuje na pochwałę ;3 Filmy świetne :D Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne filmy ;) pare z nich ogladałam i obejrzałabym jeszcze z pare razy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Po przeczytaniu każdego tytułu od razu w głowie miałam rytm i słowa tych piosenek. Super powrót do dzieciństwa.
    Też zawsze bardziej lubiłam Sharpay!
    Od siebie dodałabym jeszcze koniecznie "Miłość rośnie wokół nas", "Luli luli laj", "Hakuna Matata" i "Kolorowy Wiatr". ♥

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Hakuna Matata" Hmm... Nigdy nie oglądałam Króla Lwa... Wiem, to dziwne :)

      Delete
  4. Jakoś nigdy nie mogłam przełamać się do HSM. Pamiętam że moje koleżanki kochały ten film i bujały się w aktorze grającym Troya czy jak mu tam było. Jednak Twój post bardzo mi się podoba.

    Mój kawałek internetu

    ReplyDelete
  5. Kocham piosenkę Dwa głosy <3.
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tyle wspomnień z tymi piosenkami się wiąże świetny post :)
    Mój blog-Sanserose

    ReplyDelete
  7. Super pomysł :D
    Jak ja bym chciała powrócić do dzieciństwa.. :((


    http://julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nie znam tych piosenek, ale chętnie nadrobię :) Może coś wpadnie w ucho :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    ReplyDelete
  9. Ojeju tak zdecydowanie piosenki z HSM są wspomnieniami z dzieciństwa!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. HSM i młodzieńcze lata - to jest to :D Zack - jako ikona :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    ReplyDelete
  11. Ale swietny post! Kocham Disneya! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  12. Pamiętam Barbie! Haha, oglądałam wszystkie, ale nie z tych najnowszych.
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Całe dzieciństwo do mnie wróciło <3
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Najbardziej z dzieciństwem kojarzy mi się ta piosenka Barbie. Bardzo lubiłam ten odcinek, potrafiłam oglądać go cały czas. Swoją drogą bardzo fajny pomysł.
    topiekoty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa!

      Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
      MADEMOISELLE BLOG

      Delete
  15. Ciekawy pomysł na posta. Te piosenki zna chyba każdy :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetny post! Przypomniało mi się jak siedziałam przed telewizorem i śpiewałam niektóre piosenki oglądając filmy. ;)

    zapraszam na mojego bloga [klik] xx

    ReplyDelete
  17. Też jestem z rocznika '99 i pamiętam wszystkie te piosenki *__* miło powspominać! :)
    Buziaki,
    https://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  18. Jestem z tego rocznika i tak znam prawie wszystkie te piosenki :D są najlepsze hahaha!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  19. Jejku! Świetne te piosenki!
    https://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images