COSMETIC REVIEW (UNDER TWENTY)





Hej  Tak, jak wspominałam, w następnych tygodniach blog będzie trochę bardziej kosmetyczny - w planach mam jeszcze kilka recenzji kosmetyków i cierpliwie czekam na całkiem ciekawą paczkę z banggood (klik) - mojego najnowszego odkrycia. Więc mam nadzieję, że spodoba się Wam nowa odsłona! Zapraszam do czytania mojej, zawsze subiektywnej, opinii na temat kilku kosmetyków firmy Under Twenty.



1                                                                                           2                                                                             3

1. ŻEL DO MYCIA TWARZY OCZYSZCZAJĄCO - MATUJĄCY

Mój pierwszy produkt z Under Twenty sprawdził się całkiem nieźle. Przede wszystkim spełnij swoje podstawowe zadanie - doskonale oczyszcza skórę twarzy i sprawia, że się zbytnio nie świeci. Ponadto ma bardzo przyjemny świeży zapach, szybko się wchłania i jest łatwy w użyciu - nie pieni się, tak, jak niektóre produkty tego typu. Ponadto buteleczka ma bardzo estetyczny wygląd, jest wąska i wysoka - zajmuje mało miejsca. Co więcej, wyposażenie w dozownik pozwala idealnie wymierzyć ilość produktu do użycia. W żelu najbardziej podoba mi się jego wydajność - używam go od trzech miesięcy, a w buteleczce nadal pozostała 1/5 zawartości. 
Jedynym minusem, który jest dostrzegalny jest wrażenie uzależnienia mojej skóry od żelu. Nie wiem dokładnie, czy takie coś jest możliwe, ale wydaje mi się, że gdy nie myję twarzy tym żelem, cera staje się okropna - czy to w dotyku czy w wyglądzie - i zaraz wyskakują jakieś niedoskonałości. Jest to bardzo zła cecha, ale mam nadzieję, że to tylko moje błędne wrażenie.

Podsumowując...

Plusy:
+ doskonale oczyszcza skórę twarzy
+ zapobiega świeceniu się skóry
+ ma świeży, neutralny zapach 
+ szybko się wchłania, jest łatwy w użyciu
+ posiada estetyczną buteleczkę z wygodnym dozownikiem
+ bardzo wysoka wydajność!

Minusy:
- wrażenie uzależnienia skóry twarzy od produktu, powodujące niechciane efekty uboczne

Moja ocena: 9/10

Czy kupiłabym jeszcze raz?
NIE. Poszukam mojego idealnego żelu do mycia twarzy, bo wiem, że taki istnieje.


2. KREM BB

Przed zastosowaniem tego produktu firma Under Twenty wydawała mi się perfekcyjna i stworzona idealnie dla nastolatków. Ten krem BB odmienił moje zdanie o 180 stopni. Standardowo zacznę od cech pozytywnych. Więc przyjemny zapach z pewnością mogę dodać do listy zalet. I to niestety koniec.
Jeśli chodzi o wady produktu... Nie kryje niedoskonałości, uwierzcie mi, nic a nic. Skóra wygląda dokładnie tak samo, jak przed zastosowaniem produktu, tyle że się świeci i ładnie pachnie. Ponadto krem nie nawilża skóry twarzy, a wręcz przeciwnie - wysusza ją. Jest bardzo trudny w użyciu - klei się, czasami nawet pozostawia grudki, nie jest to wina pędzla, próbowałam wieloma pędzlami oraz nakładania palcami. Produkt nie matuje skóry twarzy ani troszkę - świecę się jak choinka. Jeśli chodzi o wytrzymałość, to szczerze nie wiem, bo gdy zobaczyłam jak paskudny jest ten krem, od razu go zmyłam. Kto wie, może długi czas utrzymania byłby drugą zaletą?

Podsumowując...

Plusy:
+ przyjemny zapach

Minusy:
- nie kryje niedoskonałości
- nie matuje skóry twarzy
- wysusza skórę
- trudny w użyciu

Moja ocena: 0/10 - kompletna porażka!

Czy kupiłabym jeszcze raz? NIE! Nigdy!



3. 3W1: ŻEL MYJĄCY + PEELING + MASECZKA

Po fali krytyki czas na komplementy. Pamiętacie, jak przy pierwszym produkcie pisałam, że poszukuję mojego idealnego żelu do oczyszczania twarzy? Właśnie znalazłam! Produkt bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy, matuje, wygładza cerę, eliminuje zaskórniki i pozostawia ją odświeżoną. Produkt ma bardzo przyjemny, świeży zapach, jest łatwy w użyciu. W składzie możemy zauważyć m.in.:aktywny cynk, wyciąg z cytrusów, matującą glinkę i drobinki peelingujące. Co do wydajności, myślę, że jest średnia - nie najgorsza, ale widziałam już bardziej wydajne produkty. Dlatego nie uważam tego ani za wadę ani za zaletę. 

Podsumowując...

Plusy:
+ doskonale oczyszcza skórę twarzy
+ matuje i wygładza cerę
+ eliminuje zaskórniki
+ odświeża cerę
+ posiada dużo naturalnych i odżywczych składników
+ ma przyjemny, świeży zapach

Produkt nie wykazał na chwilę obecną żadnych minusów.

Moja ocena: 10/10 - po prostu ideał! Mój totalny ulubieniec!

Czy kupiłabym jeszcze raz? TAK!


Mam przygotowanych jeszcze kilka produktów Under Twenty do zrecenzowania, ale widzę, że opisanie trzech zajęło wystarczająco dużo miejsca i nie chcę, żeby post okazał się potem zbyt długi i nudny. Dlatego na tym zakończę post, a z kolejnymi produktami poczekam do nstępnej recenzji. Piszcie, jak podobał się Wam post z recenzją i czy chcecie zobaczyć ich więcej na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie i życzę przemiłego wieczoru!

Na koniec chcę Wam tylko przedstawić krótką wishlistę z banggood.com Potrzebuję kliknięć, a na Was zawsze mogę liczyć, prawda? 



Mój totalny ulubieniec KLIK








Banggood.com ma również całkiem imponujący asortyment, jeśli chodzi o kosmetyki. Kliknijcie w serduszka i przekonajcie się sami!



PS. Z góry dziękuję za wszystkie kliknięcia!

You Might Also Like

39 comments

  1. Uwielbiam ich produkty :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nie będę korzystać (chyba wiadomo o co chodzi :D), ale wg mnie super recenzja! Tak trzymać :)


    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczny ten krop top sweterkowy.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Używałam już tych produktów i świetnie się spisały. Fajna recenzja i wybrałaś świetne rzeczy, więc poklikałam ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. W moim przypadku cera zawsze szybko przyzwyczajała się do produktów Under Twenty i efekty była bardzo krótkotrwałe bez względu na używany produkt. Próbowałaś stosować bazę nawilżająca pod krem BB? Może z nią krem chociaż trochę inaczej by się zachowywał. W sumie to nie spotkałam się jeszcze z matującym krem BB, ale z fluidem za to tak.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie używałam bazy, ale nie zamierzam jej kupować - jestem zbyt zdenerwowana na ten krem BB... W każdym razie dziękuję za komentarz i wskazówkę :)

      Delete
  6. Krem bb mi tak samo nie podpasowal, krycie ma zerowe i jest okropnie tłusty jak dla mnie :(
    Mimo tego kosmetyki do twarzy z tej firmy bardzo lubie :)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  7. Kliknięte ! :) ja jakoś szczerze nigdy nie mogłąm się przekonać do tych kosmetyków. Używałam kiedyś tego 3 i szczerze ja nie byłam zadowolons :( być może dlatego, że mam mega wrażliwą cerę, która większości komsetykó nie toleruje :( Ale fajnie, że Tobie pasuje :)
    pozdrawiam!:* obserwuje,
    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Under twenty u mnie sprawdził się TRAGICZNIE. Nie polecam temu nikomu. Zawsze miałam idealną cerę, bez żadnych wyprysków, ale po feriach od panujących w Aplach temperatury wyskoczyło mi kilka gówienek i zaczęłam właśnie korzystać z produktów z tej firmy. Z początku wszystko Ok, byłam bardzo zadowolona, wszytsko znikło, ale poszłam sprawdzić stan cery do pani dermatolog, która powiedziała, że większość osób ma właśnie problemy po tych kosmetykach, bądź po odstawieniu ich. Skóra byla bardzo przesuszona i podrażniona właśnie przez to... Czasami tańsze, nie znaczy lepsze- i tutaj to się sprawdziło. Jeśli chodzi o rzeczy to bardzo spodobała mi się pierwsza bluzeczka, idealna na wieczory w Hiszpanii :)

    http://ewapilv.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Poklikane wszystko ;) Jedynie przy dwóch sukienkach na środku wyświetliła się strona, ale pisało "404 page not found" Sprawdź czy dobry link ;)
    Z tej serii kosmetyków nigdy nie korzystałam. Nie miałam takich problemów.

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie wszystkie sprawdziłam i u mnie się normalnie wyświetla... Może to kwestia przeglądarki. Czy komuś jeszcze nie wyświetlają się linki?

      Delete
  10. poklikane :) ja z under twenty mam krem bb 01 oraz żel do twarzy przeciw trądzikowi :) uwielbiam je!


    http://nonstopyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja używałam ich kosmetyków i szczerze mówiąc to nie widziałam jakiejś wielkiej różnicy. Teraz mam tylko piankę do mycia twarzy i raczej nie będę znów sięgać po ich produkty, bo i tak nie ma po nich u mnie poprawy.

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mam ten krem BB i niezbyt mi odpowiada... Co prawda, moje niedoskonałości nie są teraz jakieś spektakularne, ale mimo wszystko - krycie jest lekkie, nie tworzy efektu maski, ale... Świecę się okropnie i skóra zdecydowanie szybciej mi się przetłuszcza :(

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    ReplyDelete
  13. Under 20 Jest świetny. Próbowałam kilka kosmetyków z tego

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    + Zapraszam na konkurs u mnie

    ReplyDelete
  14. Używałam kremu BB ale przestałam bo nie spełniał moich oczekiwań :) To był mój jedyny produkt z tej firmy

    Gattta

    ReplyDelete
  15. Poklikałam oczywiście :) Używałam kiedyś kremu bb, ale przeniosłam się na coś innego :)

    Obserwuję, będę wdzięczna za to samo, o ile oczywiście spodobają ci się moje posty. Nic na przymus!

    mvrcelia.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  16. Mnie niestety żaden produkt z tej firmy się nie sprawdził - moja cera najwyraźniej jest bardzo wybredna, haha ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  17. świetne są te produkty ;) oczywiście poklikane ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  18. Megaa post,bardzo mi się podoba :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://goschia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. bardzo lubię ich produkty ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  20. Lubię ich krem !
    Poklikane:*
    Pozdrawiam Cię serdecznie!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. krem BB jest K O S Z M A R N Y. Bubel kosmetyczny jak nie wiem, bałam się że może coś źle robię ale na szczęście to wina produktu. Musze powiedzieć, ze gdy krem BB był w opakowaniu NIEBIESKIM był super! i co ważniejsze KRYŁ. Widać zmiana formuły (bo na pewno jest zmieniona, recze nogą i reką) nie wyszła im na dobre, a szkoda bo teraz muszę szukać innego- LEPSZEGO kremu BB.
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie widziałam, że została zmieniona formuła... W każdym razie gorąco polecam Ci kremu BB z Garniera - jest świetny :)

      Delete
  22. Fajny ten sklep :)

    zanetatomaszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Używam tych kosmetyków, zwłaszcza tych oczyszczających. Jak dla mnie są świetne. Super recenzja!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ->http://cou18tek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajna recenzja!Zastanawiałam się czy kupić ten krem ale teraz wiem, że już na pewno nie!
    Pozdrawiam :*

    Mój blog

    ReplyDelete
  25. Kiedyś używałam ich produktów

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale wiele o nich słyszałam :)
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Szczerze mówiąc to nie wiem czy serio polecasz to under20, bo ja uważam,że to bardzo kiepskie kosmetyki,które pogarszają sprawę..

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest to post sponsorowany, ani nie mam z nimi żadnej współpracy, jeśli o to Ci chodzi. Jest to szczera recenzja i napisałam, że tylko niektóre polecam. Nie wiem o co ci chodzi, bo każdy ma przecież inną cerę i inną opinię.

      Delete
    2. Nie jest to post sponsorowany, ani nie mam z nimi żadnej współpracy, jeśli o to Ci chodzi. Jest to szczera recenzja i napisałam, że tylko niektóre polecam. Nie wiem o co ci chodzi, bo każdy ma przecież inną cerę i inną opinię.

      Delete
  28. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    ReplyDelete
  29. Jedynie miałam okazję używać tego bb kremu i u mnie się sprawdził. Dalej go czasem używam i bardzo go lubię. Może dlatego, że używałam tylko tych starszych formuł, bo widzę, że zmienili chyba trochę opakowanie. Co prawda też się po nim świeciłam, ale przypudrowywałam trochę i było po sprawie :D

    ReplyDelete
  30. Naprawdę zdziwiła mnie recenzja tego kremu bb. Osobiście dzięki niemu moja skórka była matowa, nic, a nic się nie świeciłam, a krycie wiadomo nie było szczególnie mocne, bo to w końcu krem bb, coś co ma byc delikatne, nie mylmy tego z ciężkim podkładem;)
    Jednak na jakies przebarwienie jak dla mnie byl idealny.
    Nie mam pojecia dlaczego u ciebie tak zle sie sprawdzil

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images