A MOMENT WITH... ADRIANNA MAŁACHOWSKA



Hej Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować nową serię, która rusza na moim blogu pełną parą - "A MOMENT WITH...". Jej koncepcją jest przeprowadzanie wywiadu z osobami, które zajmują się czymś interesującym, kreatywnym i inspirującym. Co miesiąc będę publikować wywiad z ludźmi, których podziwiam i bardzo cenię za to, co zrobiły (lub nadal robią). Chciałabym, dzięki temu móc lepiej ich poznać  i umożliwić to samo Wam, moim czytelnikom. Mam nadzieję, że cała seria, jak i poszczególne wywiady przypadną Wam do gustu. W razie jakichkolwiek sugestii - nie wahajcie się napisać 

Pierwszą osobą, która wystąpi w mojej serii jest Adrianna Małachowska. Przepiękna siedemnastolatka, która prowadzi kreatywnego  i inspirującego bloga. Mimo, że odkryłam ją stosunkowo niedawno, od razu polubiłam jej styl pisania i uzależniłam się od regularnych publikacji coraz bardziej interesujących wpisów. Bardzo podziwiam Adę, dlatego też jej właśnie zaproponowałam premierowy wywiad na moim blogu. Zapraszam do czytania! 





Mademoiselle: Co przekonało Cię do napisania pierwszego posta?

Adrianna Małachowska: Z blogami mam do czynienia od małego. Za czasów podstawówki pisałam sobie o konikach, prowadziłam wirtualne stajnie itd. Z perspektywy czasu brzmi to dość zabawnie. Potem długo nic nie pisałam, bo przez całe gimnazjum. Przez ten czas bardzo dojrzałam i postanowiłam założyć bloga na poważnie. Po prostu to lubię.


M.: Skąd czerpiesz inspiracje do pisania nowych wpisów na Twoim blogu?

A.M.: Moją ogromną inspiracją jest Jessica Mercedes. Uwielbiam ją i jej styl. Ale tak naprawdę nawet idąc ulicą można się zainspirować. Trzeba tylko dostrzegać szczegóły, których jest bardzo wiele.


M.: Czy masz jakiś patent, który daje Ci kopa i motywuje w trudnym momencie? Nie chodzi tylko o brak weny w pisaniu, mam na myśli również sytuacje w życiu. Co robisz, kiedy masz zły dzień?

A.M.: Moim patentem jest chłopak, który zawsze mnie wspiera. Mam również ogromne wsparcie w rodzinie. Zawsze gdy mam problem idę do nich i automatycznie on znika. Moim drugim sposobem jest też jazda konna. Kiedy przekraczam mury stajni już nic innego się nie liczy.


M.: Często spotykam się z opinią, że blog jest rozrywką niewnoszącą w życie nic przydatnego. Jednak z własnego doświadczenia wiem, że jest to błędne stwierdzenie. Czego ty nauczyłaś się prowadząc bloga?

A.M.: Systematyczności, wytrwałości, pokory. Blog pokazał mi, że na sukces trzeba sobie zapracować. Każdy nowy post jest wyzwaniem i towarzyszy mi przed nim pytanie "czy spodoba się innym". To nauczyło mnie otwartości i przede wszystkim pewności siebie.


M.: Wspomniałaś kiedyś, że interesujesz się modelingiem. Powiedz, wiążesz z tym jakoś szczególnie swoją przyszłość, masz jakieś plany, marzenia z tym związane? 

A.M.: Prawdę mówiąc dostaję bardzo dużo propozycji od przeróżnych agencji modelingowych. Bardzo lubię pozować przed obiektywem i nie czuję się przy tym skrępowana. Jednak jak każdy człowiek mam swoje zasady i jak każdy mam swoje dziwactwa. Przeraża mnie słowo "polaroidy", które niestety są nieuniknione. Jeśli chodzi o marzenia to jakieś tam są. Chciałabym wystąpić kiedyś w sesji dla jakiejś znanej marki i pójść w jakimś pokazie.


M.: Wiemy już, że interesujesz się blogowaniem i modelingiem. Czy poza tym masz jeszcze jakieś pasje?

A.M.: Od zawsze i na zawsze moją największą pasją jest i będzie jeździectwo. Konie były ze mną dosłownie od urodzenia i nie wyobrażam sobie bez nich życia.


M.: W życiu kierujesz się rozumem czy emocjami?

A.M.: Staram się kierować rozumem, niestety czasami emocje biorą górę.


M.: Prowadzenie bloga jest bardzo czasochłonnym zajęciem. Do tego dochodzą oczywiście codzienne obowiązki, szkoła, czas na odpoczynek i inne pasje. Czy masz jakiś sposób na gospodarowanie czasem? Jak udaje Ci się wszystko pogodzić?

A.M.: Miałam ogromny problem z systematycznością. Udało mi się go zwalczyć dzięki ustaleniu sobie ilości postów na tydzień, rozplanowaniem ich tematyki i ilości zdjęć. Zawsze mam też plan B, który w razie co mnie ratuje.


M.: Blogerka jest osobą publiczną, niestety nasz kraj nie jest tolerancyjnie nastawiony do osób, które dzielą się swoim życiem w sieci. Zdarzają Ci się takie sytuacje, kiedy ludzie krzywo na Ciebie patrzą bądź szepczą za twoimi plecami ? Jak sobie z tym radzisz?

A.M.: Doświadczyłam już wyśmiania z powodu tego, co robię, ale to tylko i wyłącznie dało mi kopa do dalszej pracy. Uważam, że osoby, które śmieją się z tego mają po prostu na tyle niską samoocenę, że próbują zaniżyć cudzą, aby ich własna wyszła na prowadzenie. Zawsze w takiej sytuacji podnoszę wysoko głowę i idę dalej robić to, z czego ja jestem dumna.


M.:  Na blogu czasami piszesz o swoim życiu prywatnym.  Masz jakąś barierę " mhm, tak o tym mogę napisać, ale to już jest zbyt prywatne" ?

A.M.: Blog nie jest moim pamiętnikiem. Nie piszę na nim o swoich problemach i trudnościach dnia codziennego. Ja z reguły jestem osobą, która za dużo nie opowiada o swoim życiu i wszystko trzyma w bezpiecznym miejscu.


M.: W życiu jesteś optymistką, pesymistką czy może traktujesz wszystko realistycznie?

A.M.: Zdecydowanie jestem realistką.


M.: Masz swoje motto życiowe, które motywuje Cię za każdym razem, kiedy masz ochotę się poddać? 

A.M.: Chyba nie mam takiego motta. Mam po prostu swoje zasady, których się trzymam.


M.: A teraz zapytam trochę bardziej filozoficznie: Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat? 

A.M.: Chciałabym się widzieć jako blogerkę, którą czyta naprawdę dużo ludzi. Jednak bez względu na to widzę siebie w towarzystwie koni. Mam bardzo dużo planów, o których nie chcę opowiadać żeby nie zapeszyć.


M.: W takim razie życzę sukcesów w spełnianiu swoich marzeń i planów. Dziękuję Ci bardzo za zgodę na przeprowadzenie mojego pierwszego, premierowego wywiadu. Bardzo miło mi się z Tobą rozmawiało 


A.M.: Dziękuję również.



Adrianna Małachowska



Mam nadzieję, że wywiad Wam się spodobał i mogliście lepiej poznać Adę. Napiszcie mi proszę, jak sprawdziłam się w roli dziennikarki. Za miesiąc nowy wywiad z osobą równie inspirującą i wartą poznania, jak Ada ♡ Dlatego, jeśli nie chcecie tego przegapić, dołączcie do obserwujących, a z pewnością nic Was nie ominie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego popołudnia! 


You Might Also Like

49 comments

  1. Super pomysł na serię! :) Nigdy nie słyszałam o Adzie :o Ale po przeczytaniu tego posta trochę ją poznałam :D
    Czekam na następny post tej serii :)

    http://julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pomysł na serię jest świetny, nie wpadłabym na nic podobnego ! :D Osobiście nie znam tej dziewczyny, ale na pewno odwiedzę jej bloga. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  3. szczena mi opadła :O Pięknie wyglądasz , zaobserwowałam :*
    Mogę prosić o KLIK ? :*

    ReplyDelete
  4. Przeprowadzałam już takiego typu rozmowy :)
    Chyba wrócę do tego. Naprawdę świetny post :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nie znałam jej bloga,a bardzo ciekawy i inspirujący.Super pomysł na posty,można poznać interesujących ludzi.:)
    Mój blog-Sanserose

    ReplyDelete
  6. Super post! <3 Podoba mi się pomysł z wywiadami! :D
    ____________________________________

    https://vintedzianka.blogspot.com
    ____________________________________

    ReplyDelete
  7. Również lubię Jessicę Mercedes, pomimo w większości negatywnej opinii na jej temat. Sama Ada jest na prawdę piękną kobietą!

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super pomysł z tymi wywiadami, fajnie się czyta :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie! :)

    ReplyDelete
  10. Znam Adę prywatnie i muszę przyznać, że naprawdę nie zawiedziecie się na niej czytając jej bloga. Jeżeli to czytasz, to trzymam mocno kciuki za twoją dalszą karierę związaną z modelingiem!❤

    Natasiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. masz genialne wyczucie stylu <3
    bloga http://justemsi.blogspot.com/ i instagrama ;3 odwdzieczam sie za wszystko <3

    ReplyDelete
  12. ale śliczne zdjęcia, mega profesjonalne :)

    obserwuje

    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale przecież ja widzę liczbę czytelników... :(

      Delete
  13. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i obserwację :)

      Delete
  14. Świetny pomysł na post! Miło się czytało odpowiedzi.

    http://pati-ix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetny wygląd bloga <3

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ciekawy pomysł z tymi wywiadami :) i piękne zdjecia ! Claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. świetna seria!!! :) już się nie mogę doczekać następnego postu! :) piękne są te zdjęcia!

    pozdrawiam!


    moje 2 blogi:
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawy wywiad ;) i super zdjęcia !
    Również pozdrawiam i dzięki za odwiedziny .Zapraszam do obserwacji :) ja już obserwuję .

    ReplyDelete
  19. Cudne zdjęcia i pozy! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetny pomysł na posty ❤ bardzo ciekawy wywiad! ❤ czekam na kolejne części serii ❤
    typoweblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajnie przeprowadzony wywiad!

    CLICK <-- Ostatni dzień rozdania 50 dolarów dla 2 osób!

    ReplyDelete
  23. Nie słyszałam nigdy o Adzie :) ale z pewnościa zajrze na jej bloga

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    Poklikałabyś w linki pod ostatnim postem? Odwdzięczam się za wszystkie kliknięcia!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  24. Genialny blog! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nie kojarzę jej :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A więc teraz masz okazję ją poznać :)

      Delete
  26. Świetny pomysł na taką serię! Mogę pogratulować takiej weny co do pytań, nigdy bym takich nie wymyśliła :o Ada jest śliczna :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny wywiad, bardzo podoba mi się ta seria, czekam na więcej postów tego typu :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jak na pierwszy wywiad nie jest najgorzej :) Moim zdaniem powinnaś bardziej się skupić na tym, aby rozmowa była płynna. Z jednego tematu przechodziła na drugi. Niestety w tym wywiadzie troszkę skakałaś z tematu na temat. Powodzenia przy kolejnym!
    >foxydiet<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za Twoje słowa - są bardzo pomocne i przydadzą mi się przy tworzeniu kolejnego wywiadu :) Też zauważyłam, że pytania nie zawsze są powiązane, ale bardzo trudno jest uzyskać płynny wywiad nie przeprowadzany twarzą w twarz. W każdym razie dziękuję za uwagę :)

      Delete
  29. Super wyszedł ci ten wywiad:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    ReplyDelete
  30. bardzo podoba mi się ten post! świetnie się czyta
    genialne zdjęcia

    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Cudowne zdjęcia i świetny post!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetny pomysł na serię :) Wydaje mi się, że wcześniej nie słyszałam o Adzie.
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz masz okazję ją poznać :) Dziękuję za miłe słowa! Również pozdrawiam :D

      Delete
  33. Fantastyczny pomysł na serię i już wiem, że tutaj zostaję ;)
    Miło jest poznać kogoś nowego, i przy okazji przeczytać dobry wywiad :) Więc w roli dziennikarki sprawdziłaś się fenomenalnie!

    http://mojegottowanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za te miłe słowa i za obserwację :) Ogromnie mnie zmotywowałaś - DZIĘKUJĘ!

      Delete
  34. Genialny pomysł z takimi wywiadami ;)
    Piękna dziewczyna ;)

    ReplyDelete
  35. Ps mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ; )

    ReplyDelete
  36. Nominowałam Cię do LBA TAG :))

    http://julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za docenienie i wyróżnienie, jednak nie jestem na dzień dzisiejszy w stanie przyjąć tej nominacji - natłok obowiązków i sprawy prywatne. W każdym razie jeszcze raz ogromnie dziękuję!

      Delete
  37. nie słyszałam o Adzie, ale na prawdę wydaje się być bardzo miłą i fajną osobą :)
    na pewno odiwedzę jej bloga!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Muszę sprawdzić jej bloga, po wywiadzie wnioskuję, że jest bardzo ciekawą osobą :)
    ❤ blog

    ReplyDelete
  39. Interesujący pomysł na serię ;) ja również o niej nie słyszałam jeszcze :)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Nie słyszałam o niej , ale wydaje się być bardzo interesująca
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images