50 THINGS ABOUT ME


Hej  W najbliższym czasie planuję na blogu dużo niespodzianek i kreatywnych projektów, dlatego od kilku dni praktycznie cały czas jestem przyklejona do laptopa, pilnując, żeby wszystko wyszło tak, jak powinno. Natomiast dzisiaj chwila... normalności i odpoczynku. A mianowicie dzisiaj opowiem Wam trochę więcej o sobie. Napiszę kilka różnych ciekawostek z mojego życia, które mogą Was zaskoczyć, zdziwić lub rozbawić. W końcu chyba chcielibyście wiedzieć coś o autorce bloga, którego czytacie, prawda? W naszych czasach już nie wiadomo, kto siedzi po drugiej stronie komputera :) A tak na poważnie... Mam nadzieję, że Was nie zanudzę! Miłego czytania 


1. Zawsze jestem wszędzie spóźniona. Mimo, że za każdym razem obiecuję sobie, że wyjdę z domu wcześniej, nigdy nie jestem na czas.

2. Kiedy byłam mała, przestraszyłam się kucyka. Do dziś mam do koni pewną niechęć.

3. Przerażają mnie ludzie, którzy lunatykują.

4. Bardzo lubię planować - np. czas na wykonywanie poszczególnych zadań - jednak nigdy dotąd te plany nie miały odzwierciedlenia w rzeczywistości.

5. Uwielbiam mocną herbatę. Moja mama mówi, że już dawno się od niej uzależniłam.

6. Nigdy, przenigdy nie widziałam "Króla Lwa". Niektórzy sądzą, że jestem dziwna i zmarnowałam dzieciństwo.

7. Uwielbiam czytać książki, jednak ostatnio w ogóle nie mam na to czasu. Od kilku miesięcy wypożyczam książki z nadzieją, że będę miała na nie chwilkę, jednak potem oddaję je bez przeczytania.

8. Mimo, że jestem chrześcijanką, wierzę w zabobony, jak trzynastego w piątek i wolę nie przechodzić przez ulicę chwilę po czarnym kocie.

9. Zawsze przed pójściem spać krzyczę na cały dom "dobranoc wszystkim! kocham was!". Robię to dopiero wtedy, gdy ja idę spać. I tak, zdaję sobie sprawę, że przez to budzę niektórych domowników :)

10. Nauczyłam się jeździć na rowerze tylko dlatego, że moja babcia nie chciała, aby mój młodszy kolega nauczył się szybciej niż ja.

11. Zarówno w szafie z ubraniami, jak i w szafce szkolnej zawsze mam bałagan i wszystkie wrzucone rzeczy wypadają, gdy tylko ją otworzę.

12. Mój organizm potrzebuje przynajmniej 8 godzin snu. Gdy nie ustawię budzika, budzę się dokładnie po tym czasie. Chociaż bardzo często w takim wypadku idę spać dalej. 

13. Gdy gram w toto lotka, zawsze trafiam 3 liczby. 

14. Kiedyś z koleżankami znalazłyśmy gumową zabawkę w kształcie węża. Jednak byłyśmy przekonane, że jest on prawdziwy i narobiłyśmy niezłego zamieszania. Dużo czasu zajęło nam odkrycie napisu "made in China".

15. Ostro sprzeciwiam się wykorzystaniu zwierząt w przemyśle, kosmetyce i rolnictwie. Chciałabym, żeby ludzie ich nie zabijali...

16. ... i właśnie dlatego chcę zostać wegetarianką. Jednak dopiero od 18. roku życia - długa historia, którą opowiem w jednym z przygotowywanych przeze mnie projektów.

17. Gdy mam wolny czas, nadal lubię oglądać te durne seriale na Disney Channel. Obejrzałam nawet wszystkie 3 sezony "Violetty" i bardzo mi się spodobało.

18. Panicznie boję się pająków. Moi bliscy sądzą, że to już jest psychiczne...

19. Poprawiam wszystkich, gdy ktoś powie "coś gdzieś pisze". Prawidłowo mówi się, że "coś jest gdzieś napisane". Nawyk z gimnazjum, którego nie mogę się pozbyć.

20. Już od dawna planuję, że zostanę wolontariuszką w schronisku dla psów. Jednak wiem, że każdego z nich prędzej czy później przygarnęłabym do domu, ze względu na moją wrażliwość.

21. Podobno od małego nie chodziłam na całych stopach, tylko na palcach. Dlatego tak łatwo jest mi poruszać się w butach na naprawdę wysokim obcasie.

22. Jeszcze nigdy nie leciałam samolotem. Głównie ze względu na strach mojej mamy. 

23. Kiedy jest mi smutno, wcale nie słucham wesołych piosenek, żeby poprawić sobie humor. Zawsze wybieram te najbardziej przygnębiające i płaczę bez opamiętania.

24. Słowo "google" czytam zawsze tak, jak się go pisze.

25. Jestem okropną kucharką! Kiedyś  nie wyszło mi nawet capuccino. Było tak niedobre, że musiałam je wylać.

26. Nienawidzę, gdy kierowcy autobusów traktują ludzi jak worek ziemniaków i rzucają nimi po całym pojeździe. 

27. Zawsze, gdy się pakuję mam wrażenie, że czegoś zapomniałam. I w 90% przypadków tak się właśnie dzieje. 

28. Jestem bardziej wrażliwa na cierpienie zwierząt niż ludzi. 

29. Zazwyczaj nie lubię popcornu ani cola-coli. Bardzo rzadko mam na nie ochotę. 

30. Na plaży i basenie wolę pływać niż się opalać. Mogę spędzić w wodzie cały czas.

31. Zazwyczaj, jak zaczynam jakąś grę, gram w nią tak długo, dopóki nie wygram.

32. Jestem bardzo wrażliwa - zawsze płaczę nawet na najmniej wzruszających lub smutnych filmach.

33. Zastanawiam się nad zawodem stewardessy - odważnie, biorąc pod uwagę, że nigdy nie leciałam samolotem.

34. Zawsze zapominam o posoleniu potraw, które gotuję.

35. Nie widzę żadnej różnicy pomiędzy cola - colą a pepsi.

36. Moi bliscy stwierdzili u mnie zakupoholizm. Coś w tym jest - gdy idę do sklepu z nastawieniem na zrobienie zakupów, nie mogę wyjść z pustymi rękoma.

37. Uwielbiam ketchup! Jem go nawet do pierogów! Jedna butelka kończy się w domu po tygodniu. (Jak byłam mała jadłam tak najostrzejszą musztardę.)

38. Zawsze zamierzam zrobić całą pracę domową jeszcze w piątek wieczorem. Zawsze jednak kończy się na tym, że zaczynam dopiero w niedzielę wieczorem.

39. Nie mam ulubionego koloru - lubię wszystkie.

40. Kiedyś, gdy szłam spać lampka nocna była zgaszona, a gdy rano się obudziłam - świeciła się. Do dzisiaj zastanawiam się, co się stało. Dopuszczam również do wiadomości, że mógł to być duch lub lunatykowałam.

41. Nadal uwielbiam oglądać Scooby - Doo. Jest to moja ulubiona bajka z czasów dzieciństwa.

42. Boję się oglądać horrory - w najstraszniejszych momentach zamykam oczy, zatykam uszy i krzyczę "już koniec?". Dopiero, kiedy wiem, w którym momencie wydarzy się coś strasznego, mogę obejrzeć cały film. Ale i tak się boję.

43. Nigdy nie trzymam się listy zakupów - zawsze kupię coś za dużo i zawsze o czymś zapomnę.

44. Czasami lubię czytać o teoriach spiskowych - ufo, duchy, Trójkąt Bermudzki, sprawa Titanica, Potwór z Loch Ness... Sami widzicie, że zbytnio się w to wkręcam.

45. Nie umiem niczego streszczać. Zawszę piszę o wszystkich szczegółach.

46. Nie mam w zwyczaju przeklinać. Uważam, że jest to zupełnie niepotrzebne.

47. Autentyczna historia: Kiedyś, gdy nie byłam jeszcze pewna czy prowadzić bloga, prosiłam o jakiś znak, który miałby pomóc mi w rozstrzygnięciu tej kwestii. Było wtedy już bardzo późno, wszyscy w domu już spali, a ja weszłam do łazienki, spojrzałam w odbicie lampy w lustrze i pomyślałam o tym znaku. W tym momencie z hukiem pękła żarówka z lampki. Do dzisiaj nie wiem czy znaczyło to tak czy nie...

48. Wszędzie wciskam niepotrzebne przecinki. Za to właśnie mam odejmowanych najwięcej punktów na wypracowaniach z polskiego.

49. Zawsze wieczorem, przed zaśnięciem, leżę w łóżku i puszczam wodze fantazji na temat tego, co może się stać w najbliższym czasie. Bardzo lubię sobie tak marzyć i uważam, że marzenia są każdemu bardzo potrzebne.

50. Zawsze na lekcjach matematyki pytam się nauczyciela "a co by było, gdyby było tak?", "a jaki wyszedłby wynik, gdybyśmy podstawili to" - żeby wiedzieć na przyszłość... Jednak zawsze wychodzi na to, że i ja i nauczyciel zaczynamy się we wszystkim gubić. Właśnie dlatego potrzebuję korepetycji.

Nie wierzę, że dałam radę napisać aż 50 faktów o mnie! Niektórych rzeczy nie wie nawet moja najbliższa przyjaciółka... Mam nadzieję, że miło się Wam czytało te wszystkie ciekawostki. Wszystkim autorom blogów polecam również napisać takiego posta - Wasi czytelnicy z pewnością ucieszą się z dawki nowych, ciekawych faktów. Również Wy sami zdziwicie się, jak wiele jest w Was dziwnych i śmiesznych zwyczajów :) Życzę miłego wieczoru i udanego weekendu! 

You Might Also Like

18 comments

  1. Mam tak samo w : 1, 11,22, 27, 49...a z przecinkami mam odwrotnie, zawsze mam ich za mało X/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. My z przecinkami mamy taki problem że nie wiemy kiedy je postawić :D Bardzo ciekawy post ! :) My lunatykujemy i też czasem się tego boimy oraz niepokoimy. :) Byłabyś tak dobra i poklikałabyś nam w linki ? :) Pozdrawiamy ;*

    ReplyDelete
  3. Chyba wszyscy obiecują sobie, że zrobią lekcje w piątek, ale wiadomo jak to się kończy za każdym razem :P
    Podobnie jak ty, cierpię na zuakupoholizm :P

    http://mystery-identity.blogspot.com/ (obserwuję :))

    ReplyDelete
  4. Ciekawe fakty!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  5. Też zawsze się spóźniam i nigdy nie przeklinam :D

    julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sporo tego :) Ja też bardzo lubię planować, a średnio wychodzi to potem w codzienności :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    ReplyDelete
  7. Ciekawe fakty! I sporo sie mozna o tb dowiedzieć :))

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie !♥
    NOWY POST! anjaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też wstawiam pełno przecinków ;)Pani zaraz zwariuje bo cały czas tłumaczy mi te same zasady ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Najlepszy fakt to o rowerze i babci :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, bawi mnie to za każdym razem, kiedy o tym myślę :)

      Delete
  10. Świetne fakty! :) :*
    http://mannequiin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga i nigdy nie rzucam się na pierwszy z góry post tylko patrzę poglądowo co mnie czeka na danym blogu i co by tu skomentować. Wróciłam jedna do tego postu by się właśnie czegoś o Tobie dowiedzieć ; )
    Spodobał mi się ten zbiór faktów i może też coś takiego zrobię w 100 poście :P Chociaż za bardzo o sobie mówić nie lubię.
    Rozśmieszył mnie fakt z przecinkami, gdyż czytając pozostałe fakty nie zauważyłam zbyt dużej ilości przecinków, a w fakcie pod nim już tak :D
    Ketchup do pierogów - ciekawe połączenie ;)
    CROWDED DREAMS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę zachęcam do napisania czegoś takiego. No i oczywiście do spróbowania pysznego połączenia :)
      Dziękuję Ci za przeczytanie i głębszy komentarz!

      Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
      → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

      Delete
  12. Kochana! Tak trzymaj! Świetny blog i jesteś bardzo ładną dziewczyną :-) Buziaki :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)
    http://sweetmooonster00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ciekawy pomysł na post! Pozdrawiam :)
    http://kalwarasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images