MY STYLE ICON | KYLIE JENNER

Hej :) Kilka miesięcy temu wzięłam pod lupę styl Kendall Jenner i już wtedy pojawiły się komentarze dotyczące Kylie. Jednak nie chciałam ...


Hej :) Kilka miesięcy temu wzięłam pod lupę styl Kendall Jenner i już wtedy pojawiły się komentarze dotyczące Kylie. Jednak nie chciałam wtedy odpowiadać na Wasze prośby na temat notki o niej, bo nie była żadną moją inspiracją.Teraz jednak, nie wiem w jaki sposób, ale przekonała mnie do siebie.
Jeśli Wy również lubicie styl Kylie - zapraszam do czytania. Jeśli nie - mam nadzieję, że po przeczytaniu go polubicie :) 



KYLIE JENNER

Zanim jednak przejdziemy do centralnej części tego posta, powiem kilka słów o Kylie. Pochodzi z rodziny Kardashian - Jenner i od najmłodszych lat dorastała w światłach kamer i fleszy - razem z całą rodziną brała udział w swoim show "Z kamerą u Kardashianów". Dzięki Bogu, swojej kariery na tym nie zakończyła. Brała udział w różnych sesjach fotograficznych, znalazła się na okładkach światowych czasopism, m.in. Vogue czy Elle. Razem ze swoją siostrą Kendall stworzyła kilka kolekcji ubrań (np. dla Top shop). Jej największym sukcesem jest wypuszczenie na rynek swojej linii kosmetyków - Lip Kit by Kylie. Są to zestawy szminek i konturówek do ust w różnych odcieniach. Z uwagi na jej śliczne i pełne usta, dziewczyny z całego świata wprost zabijają się o ten produkt i chcą jak najbardziej upodobnić się do swojej idolki. Miejmy nadzieję, że Kylie nie spocznie na laurach i dalej będzie się rozwijać. 


CODZIENNY LOOK

Jeśli chodzi o stylizacje na co dzień, Kylie nie zawsze stawia na wygodę. Bardzo często ubiera mini spódniczki i wysokie buty, co w połączeniu z dużą ilością biżuterii i naprawdę mocnym makijażem nie zawsze wygląda jak codzienny look. Kylie preferuje również długie płaszcze w zestawie ze szpilkami. Ostatnio bardzo często wybiera bomberkę jako dopełnienie do rurek, topu i sportowych butów. Jak przystało na siostrę Kim Kardashian, w stylizacjach Kylie nie może zabraknąć skandali. Jej stroje są nierzadko kontrowersyjne i dużo osób zarzuca jej, że pokazuje zbyt dużo. Jednak myślę, że celebryci na takich właśnie skandalach i wpadkach skupiają na sobie największą uwagę.























ELEGANCKI LOOK

Na galach i uroczystościach Kylie również nie jest szablonowa. Czasami ubiera klasyczne wzory sukienek, ale zdecydowanie częściej preferuje wymyślne suknie od najlepszych projektantów. Ubiera się tylko w kilku kolorach: bieli, czerni, nude, czasami czerwieni. Bardzo często zamiast sukienek wybiera  eleganckie kombinezony. Dobiera do tego wysokie szpilki i zawsze wygląda fantastycznie.W przeciwieństwie do codziennego looku, tutaj stroni od dużej ilości biżuterii. Nieradko swoje kreacje zdobi również niemałą ilością wszelkiego rodzaju diamencików czy cyrkonii, które pięknie mienią się, d=gdy Kylie pewnym krokiem przemierza czerwony dywan.















SESJE I OKŁADKI












KYLIE



Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. Zauważyłam, że lubicie czytać serię MY STYLE ICON i chętnie komentujecie wszystkie notki. Mam jeszcze dużo modowych ikon do opisania, ale jeśli chcecie w następnym poście zobaczyć jaką osobę, śmiało piszcie w komentarzu, a na pewno rozważę Waszą propozycje.

Miłego weekendu! Trzymajcie się ciepło
Paulina

PS. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, dodajcie mnie na snapie @paulinahycnar

You Might Also Like

13 comments

  1. Naprawdę dobry post! :) aż zaobserwuję :D pozdrawiam, www.nessperfection.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięuję :* To ogromnie motywuje!

      Delete
  2. Jak ona bardzo się zmieniła ;o Ale oczywiście na plus!

    ReplyDelete
  3. Nigdy specjalnie nie byłam jej fanką, aczkolwiek jej look podoba mi się ;) Widząc tutaj tyle jej zdjęć w świetnych stylizacjach czuję się zainspirowana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Taki był cel :)

      Delete
  4. Wcześniej o niej nie słyszałam, niż na facebookwej tablicy. Muszę stwierdzić, że ma piękne ciało.

    My blog - Click!

    ReplyDelete
  5. rzeczywiscie swietna jest :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. niektóre zestawy są naprawdę świetne :)

    ReplyDelete
  7. Świetny wpis, a przemiana Kylie jest fenomenalna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post http://camodja.blogspot.com/2016/04/paletka-naked-basic-2-od-urban-decay.html

    ReplyDelete
  8. super post, ja takze uwielbiam styl kylie jenner;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/ zapraszam na nowy post;)

    ReplyDelete
  9. Ja nie mam takiej ikony stylu, ale znam Kylie. Obserwuję, świetny blog!

    passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kylie jest naorawde piekna osoba, zazdroszcze jej tego!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam ją, jest przepiękna, ale nie wszystkie jej stylizacje przypadły mi do gustu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images