MUSIC INSPIRATIONS 🎶




Ostatnio jestem bardzo zabiegana i cały czas czymś zajęta. Wszystko, co teraz dzieje się w moim życiu, wszystkie problemy, zmartwienia, masa nauki - to wszystko zagłusza moją wewnętrzną radość i pozytywną energię. Na regenerujące spotkania ze znajomymi nie mogę liczyć ze względu na totalny brak czasu. Znalazłam jednak inny sposób na przetrwanie tego dość ciężkiego okresu. W sumie nie wiem, dlaczego nie pomyślałam o tym wcześniej. Mowa oczywiście o muzyce. Ale nie takiej zwykłej. Chyba każdy z nas ma swoje wyjątkowe piosenki, które poprawiają mu humor i pomagają przetrwać trudne chwile. Ja również takie mam. Są bardzo inspirujące i wręcz zarażają pozytywną energią. Dlatego w dzisiejszym poście chciałabym się nimi z Wami podzielić. Pewnie większość z nich jest powszechnie znana, ale mam nadzieję, że przy tej muzyce wszystkie Wasze smutki i zmartwienia odejdą na drugi plan, a Wy będziecie szczęśliwi i pełni życia.

Oto moja super wesoła, poprawiająca humor playlista:

1. Sia - Cheap Thrills



2. Rihanna ft. Drake (R3hab Remix) - Work




3. Margaret - Heartbeat



4. Damon Salvatore - Tik Tok (piosenka dla fanów TVD | uwaga - tekst jest beznadziejny)



5. Meghan Trainor - All about that bass



6. Selena Gomez & The Scene - Who says



7. Margaret - Cool me down




8. Fifth Harmony ft. Kid Ink - Worth it



9. Selena Gomez - Hands to myself



10. Omi - Cheerleader




11. Major Lazer & DJ Snake - Lean on



12. Maroon 5 - Sugar



13. Sia- You've never fully dressed without a smile




14. One Direction - Right now



15. Walk the moon - Shut up and dance




16. One Direction - Drag me down



17. Katy Perry - Roar



18. One direction - Best song ever




 19. Meghan Trainor - Lips are moving




20. Margaret & Sound'n'Grace & Wojtek Miecznikowski Four Five Second



21. Iggy Azalea & Charlie - Fancy




22. One Direction - No control



Mam nadzieję, że włączyliście chociaż jeden utwór i poczuliście tę niesamowitą energię. To były moje pełne energii piosenki. A jakie są Wasze? Podzielcie się tytułami w komentarzu i może dzięki temu zdołacie poprawić komuś humor :)

You Might Also Like

13 comments

  1. Super inspirację muzyczne! Uwielbiam 1 piosenkę!
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  2. Niestety, z tej listy znam niewiele piosenek. Oczywiście szybciutko zmykam sobie je przesłuchać :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zauważyłam na ddob.com ten post. Zobaczyłam nutki i musiałam wejść. :D Bardzo fajne piosenki. Nie znam tylko kilku. Ja też niedawno dodawałam post z piosenkami. Zapraszam---> http://moje-idee.blogspot.com/2016/04/moja-playlista.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nutki przekonały :) Dziękuję za wizytę, kochana :) Koniecznie posłuchaj tych kilku piosenek :) Pozdrawiam gorąco i zaraz wchodzę na Twojego bloga! :)

      Delete
  4. większość piosenek nalezy do moich ulubionych! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Wszystkie piosenki są świetne. Ostatnio cały czas słucham piosenki nr. 1.

    modpim.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    ReplyDelete
  7. Bardzo dużo z nich mi się podoba <3 oprocz 1D..

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam Margaret! Zaraz przesłucham parę piosenek z Twojej listy! Mogę Cię tylko pocieszyć, że czasami też miewam takie dni:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Część piosenek znam i lubię, choć to nie do końca mój styl muzyczny :)

    ReplyDelete
  10. ja uwielbiam Sie :) 13 najlepsza na poprawę humoru! :)

    ReplyDelete
  11. Amazing inspirations :D I love the video for the song "Cool me down", and I have never heart of that artist before, I'm glad I run into your post :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images