COACHELLA 2016

W niedzielę odbył się ostatni już dzień Coachelli, czyli festiwalu, o którym jest teraz wszędzie głośno. Na którego bloga by się nie wes...


W niedzielę odbył się ostatni już dzień Coachelli, czyli festiwalu, o którym jest teraz wszędzie głośno. Na którego bloga by się nie weszło, kilka zdjęć z tego wydarzenia zawsze się znajdzie. Ja przygotowałam dla Was kilka zdjęć... no dobra duuużo zdjęć. Ale na tym nie zakończę - napiszę kilka słów ode mnie i podzielę się z Wami moją opinią na temat niektórych rzeczy. Dodatkowo, będzie podsumowanie tegorocznej Coachelli z poprzednimi latami, także gorąco zapraszam do czytania!

Na początku chciałam Wam tylko powiedzieć, że bardzo przepraszam za nieudanego wcześniejszego posta. Niektórzy pewnie wiedzą, o co chodzi, bo na snapie trochę wspominałam. Mianowicie, przed rozpoczęciem pierwszego tygodnia Coachelli przygotowywałam dla Was post o tym, kogo warto zaobserwować na snapchacie, aby mieć relację z festiwalu na żywo. Niestety... w dniu, kiedy miałam go opublikować cały blogspot zaczął mi wariować i nie udało mi się tego naprawić aż do soboty. Potem stwierdziłam, że skoro już cały festiwal się zaczął, nie ma sensu już tego publikować i tylko szybko podałam Wam wszystkie konta na moim snapchacie. To był ogromny błąd techniczny, za który nie byłam odpowiedzialna, ale i tak ogromnie Was przepraszam. Mam jednak nadzieję, że tym postem będę mogła Wam to jakoś zrekompensować... :)



Najpierw pokażę Wam zdjęcia z poprzednich lat Coachelli, bo potem chciałabym w kilku słowach porównać festiwal z 2016 rokiem i pokazać jak bardzo się zmienił. Można z roku na rok zauważyć jak bardzo Coachella się zmieniła - więcej ludzi zaczęło onteresować się tym wydarzeniem. Dlatego ilość zdjęć jest o wiele mniejsza we wcześniejszych latach w porównaniu z dniem dzisiejszym.

Coachella 2012






Coachella 2013







Coachella 2014








Coachella 2015








Przez te kilka lat cały festiwal ogromnie się zmienił. Coachella stała się bardziej widowiskowa i, niestety, bardziej komercyjna. Na festiwalu zaczęło pojawiać się coraz więcej gwiazd i celebrytów, czy to występujących na scenie czy też w strefie VIP. Ponadto coraz chętniej i coraz liczniej "zwykli szarzy ludzie" zaczęli przychodzić na festiwal. Poprzez nagły wzrost popularności i zaciekawienia festiwalem całe wydarzenie zaczęto jednak traktować jak sposób na zarobienie pieniędzy. Przykładem może być kolekcja H&M "Coachella" przygotowywana specjalnie na tę okazję. Nie mówię, że jest to coś złego (dzisiejszy post już nie jest sarkazmem :) ). Chcę Wam tylko pokazać, jak bardzo rozwinęła się cała tradycja festiwalu.
















Najbardziej wyróżnił się styl panujący na Coachelli. Ludzie, którzy uczestniczą w tym wydarzeniu ubrani są w specyficzny sposób - nikt z nich nie wyszedłby tak ubrany na ulicę. Wszyscy przygotowują specjalnie na tę okazję kreatywne stylizacje. Części garderoby są trochę w stylu boho, połączone z dużą ilością frędzli, koronek i zwiewnych materiałów. Mile widzialna jest również duża ilość biżuterii, ozdoby z henny i brylancików do makijażu oraz kowbojskie botki. Od pewnego czasu mam wrażenie, że na festiwalu panuje pewnego rodzaju atmosfera rywalizacji. Rzecz jasna, nigdy tam nie byłam, ale ludzie, którzy uczestniczą w Coachelli wydają się prześcigać w przygotowywaniu coraz bardziej wymyślnych i oryginalnych stylizacji. Gra jest warta świeczki - nagrodą może być np. publikacja danej stylizacji w najlepszych modowych czasopismach, takich jak Vogue czy Elle.



























W tym roku na Coachelli pojawiły się nasze polskie reprezentantki - moje ulubione blogerki - Julia Kuczyńska (maffashion.pl) i Jessica Mercedes Kirschner (jemerced.com). Jestem z nich bardzo dumna, bo pokazały się w Los Angeles z najlepszej strony. Obydwie lśniły na festiwalu, dosłownie! Wiele magazynów i plotkarskich stron internetowych porównuje te dwie dziewczyny, próbując sprawdzić, która prezentowała się najlepiej, ale, spokojnie, ja tego nie będę robić. Myślę, że każda z nich jest inna i indywidualna, mają również zupełnie inny styl. Poza tym obydwie wyglądały olśniewająco i nie mogłabym zdecydować się na jedną.













Coachella jest moim wielkim marzeniem! Można się tam po prostu bawić w rytmie najlepszej muzyki. Jest również możliwość poznania wielu naprawdę wartościowych ludzi i nawiązania przyjaźni na wiele lat. Nie wspominając już o tym, że jest duża szansa na spotkanie na festiwalu swojego idola - Kendall, Kylie, Gigi, Selenę, Justina - kogo tylko chcecie! Jestem pewna, że żadna gwiazda nie przepuści takiego wydarzenia. Niestety, zdjęcia nie są mile widziane i tylko niektóre osobowości godzą się na wspólne selfie czy chociaż robienie im zdjęć. 

Pomijając wszystkie te okoliczności, myślę, że Coachella jest niesamowitym wydarzeniem z niezliczoną ilością atrakcji i niezapomnianymi wrażeniami. Ten festiwal jest moim celem i mam nadzieję, że kiedyś go osiągnę! 


Dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy pod ostatnim wpisem. Mam nadzieję, że teraz również nie obejrzeliście samych zdjęć i zdołaliście przeczytać cały post. Niebawem długo niepublikowana już seria MY STYLE ICON, którą chyba polubiliście. Życzę miłego wieczoru!





You Might Also Like

25 comments

  1. Bardzo fajny post :) Nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, ale z roku na rok ludzie ubierali się coraz bardziej festiwalowo, więc to daje w pewien sposób fajne odczucie :) Może uda mi się również kiedyś pojechać na Coachellę :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, przywiązywali większą wagę do tego w co się ubiorą - stąd te nagrody w postaci pojawienia się w magazynach, np. Jessica Mercedes w teenVogue :)

      Delete
  2. Świetny post , cudowne stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ja mam mieszane uczucia co do tego festiwalu. niby fajne przeżycie, ale z drugiej strony wydaje mi się też to wszystko strasznie na pokaz :)

    ReplyDelete
  4. Jejku, jak ja zazdroszczę tym wszystkim osobom, które miały okazję tam być! Pewnie świetnie się bawili. Uwielbiam ten styl. QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  5. tak, to wszystko się bardzo zmienia z roku na rok ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  6. Według mnie to naprawdę świetny festiwal, strasznie chciałabym tam być i mam nadzieję, że moje marzenie kiedyś się spełni :)
    http://the-rose-style.blogspot.com
    Obserwuję

    ReplyDelete
  7. Cóż, tak to bywa w świecie, że tradycja zmienia się w końcu w którymś momencie w komercje i maszynkę do robienia pieniędzy. Nie powiem, że sama nie chciałabym się tam znaleźć, ale z roku na rok moje chęci trochę opadają. :(
    Stroje są naprawdę świetne, a w niektórych wyszłabym poważnie na ulice. No może pomijając ten ekstrawagancki makijaż ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
  8. Zawsze chciałam tam pojechać. Bardzo fajnie wymyśliłaś, żeby wstawić zdjęcia z poprzednich lat.
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Moja koleżanka ekscytowała się tym ;) Dla mnie... po prostu jakiś festiwal w USA , ale dzięki tb przynajmniej się czegoś o tym więcej dowiedziałam :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Przepiękne zdjęcia! Moim ogromnym marzeniem jest być kiedyś na tym festiwalu *-* Tyle teraz czytam o Coachelli.. <3 Kocham takie posty *-* Zaczynam obserwować i czekam na kolejne ;**
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ile zdjęć :3 to wszystko tak super wygląda. Szkoda, że nie dodałaś tego posta. Obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jejkuu... od bardzo długiego czasu marzę aby się tam wybrać.. Zdjęcia zachwycają.. szczególnie Van <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  13. Świetne są te zdjęcia .
    Obserwuje na 2 kręgach zapraszam do mnie odpowiadam na każdą obserwacje http://ukrywamsie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. jak zawsze cudownie <3


    http://neciiova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Mam wrażenie, że coachella z roku na rok staje się coraz większą paradą pt "kto walnie lepszą stylówkę" i traci ten klimat muzycznego festiwalu - jasne, na każdym festiwalu jest jakiś element "mody"/"popkultury", ale szczerze mówiąc więcej w tym roku słyszałam o tym festiwalu w kontekście mody niż muzyki.

    ReplyDelete
  16. Bardzo chciałabym tam być :)) Świetne stylizacje

    Mój blog-Sanserose

    ReplyDelete
  17. Jak ja bym chciała tam być :((
    Super post i fajnie dobrane zdjęcia :D

    http://julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Kiedyś tam pojadę, wierzę w to! Kiedyś się uda spełnić marzenie.

    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cudowne zdjęcia, piękne porównanie lat
    bardzo chciałabym się tam kiedyś znaleźć :)
    wygląda to naprawdę cudownie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super post i śliczne stylizacje :)
    http://minauro.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Chciałabym tam kiedyś pojechać :)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images