5 WAYS TO BECOME FAMOUS #TUMBLRGIRL

Marzy Ci się sława Kylie Jenner? Chcesz być znana z tego, że jesteś znana? Przeczytaj moje super porady, a na pewno spełni się Twoje wi...



Marzy Ci się sława Kylie Jenner? Chcesz być znana z tego, że jesteś znana? Przeczytaj moje super porady, a na pewno spełni się Twoje wielkie marzenie!
ZDJĘCIE ZE STRONY WWW.POLSKIESZAFIARKI.PL

1. Śledź najnowsze trenty w modzie z zapartym tchem.

Zapomnij o blogach i internetowych stronach poświęconych modzie. Jako TubmlrGirl musisz co miesiąc kupować wydanie Vogua, żeby być na bieżąco. Wydasz na ten zakup całe Twoje kieszonkowe? Nie przejmuj się, tylko dodaj zdjęcie na instagrama informujące wszystkich o Twoich nowych zdobyczach zakupowych! I pamiętaj - nie próbuj wyróżniać się z tłumu. Jeśli dwa warkocze są modne w tym sezonie, nie waż się nawet robić innej fryzury i wykazać się odrobiną kreatywności! Kopiuj proste stylizacje innych i ciesz się swoją sławą. 


2. Zakładaj szpilki, bo odtąd będziesz kupować tylko produkty z wysokich półek.

Zapomnij o szmince Maybelline, maskarze Rimmel czy płynie do demakijażu z Dove. Odtąd w Twojej kosmetyczce ma panować pokój i harmonia - jedynie produkty z Mac'a i Chanel. Nie kupuj kosmetyków w zwykłych drogeriach, gdzie możesz spotkać zwykłe śmiertelniczki. Lepiej zrób zakupy przez internet, najlepiej z zagranicznych stron. Zapłacić za wysyłkę więcej niż za produkt? Nie martw się, lajki poprawią Ci humor.


3. Pozuj zgodnie z kodeksem TumblrGirl.

Stylizacja i makijaż to jedno. Ale sposób, w jaki pozujesz to już zupełnie inna bajka. Jeśli chcesz, żeby Twoje zdjęcia zaciekawiły chociaż jedną osobę zapamiętaj tę złotą zasadę - zero uśmiechu i naturalności. Najlepiej odwracaj się plecami do fotografa, wymachuj rękoma jak kretynka, a jeśli już tak bardzo chcesz pokazać się od przodu - zasłoń dłonią twarz lub spójrz w dół. Jeśli Twoja twarz nadal jest widoczna użyć filtrów, najlepiej black&white. Dobrym sposobem są też okulary na pół twarzy, które doskonale zakryją wszystkie Twoje niedoskonałości.


4. Żyj na pokaz

Wypiłaś swoją kawę ze Starbucksa i nie zdążyłaś wrzucić zdjęcia na instagrama? Wyluzuj i zrób zdjęcie pustemu kubkowi lub samej kawiarni. A może chciałabyś wrzucić fajne zdjęcie, ale nie masz na nie pomysłu? Ogarnij jedną stronę swojego idealnie białego pokoju i nie zapomnij dodać hashtagów i poinformować świat, że jesteś #polishgirl, #instagirl, #beautygirl i że jest czwartek. Wszystko, co robisz rób dla fejmu. Nie zapomnij dodać na swoje media społecznościowe maila, żeby wszyscy myśleli, że agencje modelek i firmy odzieżowe walą do Ciebie drzwiami i oknami, prosząc o łaskawą współpracę. Aha no i nie odpisuj ani nie dziękuj za miłe komentarze czy słowa pochwały - bądź niedostępna.


5. Bądź wykreowaną wersją siebie 

Czeka Cię ważny egzamin? Nie ucz się, tylko zorganizuj na snapie Q&A i zamieść jakiś głęboki cytat na oficjalnym facebooku dotyczący tego, jak bardzo życie nie jest sprawiedliwe. Litość ludzi sprawi, że poczujesz się pewniejsza, mądrzejsza i piękniejsza. I pamiętaj: nie bądź autentyczna. Cały czas się uśmiechaj i bądź niezależna. Gdy ktoś mówi, że codziennie rano je płatki, miej swoje zdanie i powiedz, że ty jesz sałatkę z awokado i z innymi super dobrze wyglądającymi na zdjęciach owocami, nawet gdy jeśli to nieprawda. Twoim dowodem będą pobrane z internetu zdjęcia zdrowych #lunchów. Nie zaniedbuj też siebie - mimo, że jesteś ogromnie empatyczna i pomocna, znajdź czas dla samej siebie. Twoje paznokcie były już na dwóch instagramowych zdjęciach? Koniecznie idź do kosmetyczki i zmień ich kolor. Nie zapomnij oczywiście pochwalić się tym wydarzeniem na snapie. Przecież wszystkich interesuje o której godzinie skasowałaś swój bilet. Aha, zapomniałam - nie jeździj autobusami - są dla plebsu...


Mam wielką nadzieję, że nikt nie skomentuje tego "świetne rady, dziękuję", bo tego chyba już nie wytrzymam. Dzisiaj bardzo sarkastyczny post - nie jestem w dobrym nastroju właśnie przez takich ludzi, których opis znajduje się powyżej. Na moje nieszczęście mieszkam w dużym mieście i na każdym kroku spotykam takie typy dziewczyn i tracę wiarę w przyszłość ludzkości. Jestem jedną z 30% dziewczyn młodego pokolenia, które zauważają ten wielki problem młodzieży. Chociaż po głębszym namyśle stwierdzam, że to nie jest tylko problem młodzieży - to problem całego świata, bo to właśnie ta młodzież jest zobowiązana do płacenia podatków na emerytury i utrzymywania państwa. Jak będzie w praktyce? Pozostawię to pytanie do Waszej dyskusji i przemyślenia.
Chciałabym tylko sprostować wątek o Kylie Jenner, o której wspominałam kilkakrotnie w moich super poradach. Możecie sobie pomyśleć, że jestem nienormalna, skoro dwa tygodnie temu podziwiałam ją i jej styl, a teraz ją obrażam. To wcale tak nie jest. Kylie jest po prostu wyznacznikiem piękna w dzisiejszych czasach, wiele dziewczyn uznaje ją za swój autorytet, niestety u niektórych zaczyna to już być chore. Przykładem są właśnie #TumblrGirl.

You Might Also Like

39 comments

  1. Uwielbiam te warkocze, wyglądają cudownie lecz nie każdemu pasuje taka fryzura. U mnie niestety się nie sprawdza ale u większości wygląda to niesamowicie :)
    Pozdrawiam i obserwuję !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet tak nie mów, jestem pewna, że wyglądasz pięknie! :*

      Delete
  2. teraz moda na tumblrgirl jest przesadzona właściwie wszyscy chcą wyglądać tak samo ;) ale warkoczyki są cudne i tyle ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam cię za ten post. Te wszystkie laski serio mają wodę, zamiast mózgu i pędzą ślepo za tłumem gubiąc w ten sposób siebie. A co do tych zdjęć, gdzie zasłaniają sobie mordę, to gdy widzę takie zdjęcie, mam ochotę wyjść siebie i stanąć obok...Świetnie, że są ludzie, którzy dostrzegają to, że inni ludzie całkiem pogłupieli ;)
    [mój blog]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za te słowa! Patrząc na Wasze komentarze widzę, że na świecie są jeszcze normalni ludzie, którzy używają mózgów. Dziękuję :)

      Delete
  4. Nadal nie rozumiem na to mody, ale jak mawiają wszystko jest dla ludzi :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Genialny post i dziękuję za rady....
    A tak na serio to nie rozumiem dziewczyn które ślepo podążają za tłumem ☻
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com
    Jak ci się spodoba to zaobserwuj ♥

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Przeczytałaś...? Czy tylko skomentowałaś?

      Delete
  7. To pozowanie z zasłoniętą ręką zawsze mnie rozśmiesza :'D
    Ciekawy post! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jak mnie denerwują takie dziewczyny... I co drugi instagram w tym stylu...

    http://julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne porady... jednam mam nadzieję że nikt ich nie weźmie na serio. Sława to jedno, fejm to drugie. Sławę zdobywa się poprzez ciężka pracę, fejm poprzez lajki. Można zgadnąć która z tych dwóch gwiazd zgaśnie wcześniej, gwiazda sławy, aktorka piosenkarka, czy fejm, dziewczyna ze zdjęcia z zasłoniętą twarzą, przez swoją rękę.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I łatwo również zgadnąć, do której z tych osób ludzie będą mieli większy szacunek i respekt... Zgadzam się z Tobą w 100%, kochana!

      Delete
  10. Według mnie zabawne jest to, że teraz prawie każda dziewczyna chce być taka sama jak każda inna. Przeglądając instagramy mam wrażenie, że tworzone są na jedno kopyto :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    ReplyDelete
  11. Haha, sarkazm wyczuwalny na kilometr! :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
    Replies
    1. Uff! Przyznam szczerze, że troszkę się bałam, że ktoś weźmie to na poważnie :)

      Delete
  12. osobiście uwielbiam te warkocze i często w nich chodzę, ale moda na bycie osobą niczym z tumblr jest już nudna. każdy wygląda tak samo, każdy ma te same buty, spodnie i kurtki. nie ma już różnorodności

    obserwuje!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Strasznie podobają mi sie te warkoczyki , niestety nie umiem sobie sama ich zrbić ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. To okropne że dzisiejsze dziewczyny nie mają ani grama oryginalności wszystkie mają te same buty i chcą wyglądać jak typowa tumblr girl a jeżeli tak nie wyglądasz to jesteś nie modna.Moim zdaniem idiotyczna moda co prawda niektóre jej warianty podobają mi się ale jest ich taki przepych że brzydną mi po czasie.Jednak najbardziej bolą mnie zdjęcia z zasłanianiem twarzy i tzw"słowiańskim przykucem" Na szczęście nie mam takiego pecha jak ty i mieszkam w małym mieście gdzie tych dziewczyn jest mało,ale kto wie co będzie za miesiąc lub dwa ... Bardzo ciekawy post ,dziękuję ci za miłe słowa i również obserwuję.
    Ps.Myślałam że to będzie kolejny post jak stać się tumblrgirl a miło się zaskoczyłam. :)
    Mój blog-Sanserose

    ReplyDelete
  15. Dziękuje za odwiedziny :) obseruwje
    https://raspberryfairies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Tu jest tak pięknie! :)
    Jeden z najlepszych bloga o tej tematyce, w końcu mogę napisać coś tutaj bo mam konto i nawet stworzyłam swój:)
    Może będzie tak samo świetny jak Twój
    Zapraszam
    http://neciiova.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz, jak miło czyta się takie komentarze! Dziękuję Ci kochana i życzę wspaniałej przygody z blogowaniem!!! Zaraz wpadam do ciebie :)

      Delete
  17. Mam nadzieję że większość ludzi skapnęło się i tych porad nie bierze na serio. Brak oryginalności to chyba najpopularniejsza choroba wśród młodzieży w XXI wieku. I zgadzam się również z Tobą.. to problem całego świata.
    http://aabouteverythingg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mega post :)
    Zapraszam do mnie http://t-beyourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam Cię! Przez pierwsze dwa zdania myślałam, że mówisz poważnie i już w głowie planowałam jakiś nieprzyjemny komentarz. Ale jak najbardziej jestem po Twojej stronie.
    Cóż za paradoks - żeby się wyróżnić, trzeba być klonem.

    ReplyDelete
  20. świetnie napisane ;)

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Hah, trochę tu nie zaglądałam. Coś mi blogger zaszwankował, jak zawsze zresztą, przy połowie blogów, które obserwuję nie wyświetlały mi się nowe posty. Na szczęście już się ogarnął i wszystko wyświetla. ;)
    Dobrze napisany post. Sarkazm! Mój brat bliźniak, a to jak przedstawiłaś ten problem, no cóż jest dosyć dosadne. :P
    Nie rozumiem tej mody co ostatnio zawitała do naszego świata. Kiedyś ludzie ubierali się w pozszywane szmatki, a teraz nie wypada na ulice wyjąc nawet w dżinsach, które nie mają obowiązkowych dziur (jak coś to nie krytykuję, sama lubię takie spodnie). Ach, nie przesadzaj tak z tymi warkoczykami, są bardzo ładne co prawda mam za krótkie włosy, aby je robić, ale u innych wyglądają bardzo ładnie.
    Co do Starbucksa to mam wrażenie, że wszystko co związane z tą kawiarnią jest na pokaz. Raz w życiu piłam tam kawę i nie dość, że zapłaciłam za nią jak za zboże to jeszcze smakowała jak kranówka pomieszana z dwoma ziarenkami kawy. Fuu, kawa w maku jest trzy razy tańsza i o stokroć lepsza (powiada koneserka xD).
    To samo tyczy się lansowania na tych wszystkich tumblrach, instagramach i innych pierdołach. Kiedyś coś zakładałam, konta jakieś, ale koniec końców chyba nigdy po założeniu na nie, nie weszłam. Dodawanie jakichś zdjęć naprawdę mnie słabi, zwłaszcza, gdy widzę na nich właśnie to co opisałaś. Idzie wołać o pomstę do nieba. No, ale oczywiście zdarzają się wyjątki. Czasami nawet z morza gówna można wyłowić perłę xD


    Pozdrawiam
    VIOLET END

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, uwielbiam Twój cytat "nawet z morza gówna można wyłowić perłę"!
      Masz rację, warkoczyki są piękne, ale jeśli nosi je 3/4 mojego miasta, to już dawno mi się znudziły... Dziękuję Ci za komentarz, kochana! Życzę miłego wieczorku :*

      Delete
  22. hahaha super post D:
    http://karolinastaron.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Najlepszy post jaki czytałam do tej pory. Masz talent i super pasję, więc rozwijaj je.
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i czekam na następne wpisy :*

    ReplyDelete
  24. Prześwietny wpis, aż się uśmiałam. :D Ja nadal nie do końca rozumiem o co chodzi z tą modą na zdjęcia w "przykucu"z zasłoniętą twarzą ręką, bo widziałam ich już chyba z tysiąc na instagramach. :D Może za stara jestem i już nie ogarnę! Te warkocze są jednak super choć sama nie potrafię ich wykonać. :)

    ReplyDelete
  25. Wow, świetny jest ten post:) niestety takich dziewczyn nie brakuje. Czasem się zastanawiam czy warto jeszcze w dzisiejszych czasach tworzyć coś wartościowego dla takich odbiorców zapatrzonych w siebie. Całe szczęście nie jest jeszcze tak źle, czego dowodzi ten post.
    PS Dziękuje za miły komentarz na moim blogu:)
    ladycrazyloop.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Podoba mi się sarkastyczny charakter tego posta :)
    Trochę się uśmiałam, czytając go :)
    Świetny wpis :)

    ReplyDelete
  27. Życie na pokaz - oj, jak często jest to spotykane nawet w świecie blogów. Po za tym pokazywanie że nie ma się wad, tworzy moim zdaniem obraz sztuczności.
    Bardzo fajny post, nigdy się jeszcze z takim nie spotkałam. Gratuluję kreatywności :)

    Mój kawałek internetu

    ReplyDelete
  28. Przecudowna satyra! Zostaję na dłużej!

    ReplyDelete
  29. Uśmiałam się jak głupia ;D Świetny post, pozdrawiam i całuje ♥♥♥
    madamexarina.blogspot.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images