STYLE INSPIRATIONS 10/03/2016

Obiecałam sobie, że będę publikować nowe posty regularnie, ale na obietnicach się skończyło, zresztą, jak zawsze... Codzienne obowiązki...


Obiecałam sobie, że będę publikować nowe posty regularnie, ale na obietnicach się skończyło, zresztą, jak zawsze... Codzienne obowiązki, nauka i niestety, moje lenistwo przeszkodziło mi w pisaniu zaplanowanych postów. Dalsze usprawiedliwianie się zostawię jednak innym blogerkom, a ja przejdę teraz do sedna całego posta. 

Dzisiaj taki spontaniczny post - INSPIRACJE MODOWE - totalna improwizacja, ale ze względu na brak czasu wymyśliłam szybki, ale zarazem i ciekawy temat. Chciałabym Wam tutaj przedstawić zdjęcia z ogromnym potencjałem, które mogą, a wręcz powinny Was zainspirować. Przy ich wybieraniu doceniałam nie tylko całość kompozycji, ale i poszczególne elementy każdej stylizacji. Jedyne, co mogę Wam jeszcze napisać, to rada: spróbujcie przyjrzeć się szczegółom. Z pozoru zwykłe zdjęcie, po dokładniejszym zbadaniu może okazać się niezwykle ciekawe i inspirujące. Nie dotyczy to tylko zdjęć czy stylizacji, tak samo jest z książką, filmem czy człowiekiem...
Mam nadzieję, że inspiracje się Wam spodobają i życzę miłego oglądania :)








































Więcej inspiracji
Mademoiselle TUMBLR

You Might Also Like

9 comments

  1. Całkiem fajne inspiracje. Przynajmniej połowę z nich chętnie wyrwałabym z monitora i włożyła do swojej szafy ;) Ogólnie twój blog bardzo mi się rzucił w oczy ciekawą grafiką i zdjęciami. W tym wszystkim widać, że lubisz to co robisz, nie z przymusu, a ze zwykłej pasji. Naprawdę cenię sobie takich ludzi, gdyż jest ich niewiele.
    Możesz być pewna, że nie ostatni raz widzisz u siebie mój komentarz ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END - klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz, jak wielki uśmiech wywołał na mojej twarzy twój komentarz! Dziękuję Ci za te słowa - są dla mnie OGROMNĄ motywacją!

      Delete
  2. Powiem Ci, że kompletnie nie czuję większości stylizacji. Znalażły się w tym zestawieniu również takie, którzy przykuły moją uwagę i które chętnie bym na siebie włożyła. Głównie mowa tutaj o luźnym stylu, który pasuje do mnie idealnie.
    Regularne pisanie postów jest naprawdę trudne. Czas to wielki przeciwnik takich rzeczy i kradnie wolne chwile. No i co człowieku zrobisz? No nic. I postów brak. Zdarza się.

    Pozdrawiam!
    Mówiąc Słowami

    ReplyDelete
  3. Świetne inspiracje !!
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam przeglądać takie posty z mnóstwem inspiracji! :) Czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  5. UWIELBIAM TAKIE ZDJĘCIA ZRESZTA PO MOIM BLOGU MOZNA SIE SAMEMU DOMYSLIC:) MEGA ZDJĘCIA

    jeśli to nie problem zajrzyj do mnie, mam bloga od wczoraj i z chęcią przyjme do siebie rady kogoś bardziej doświadczonego:) http://variousss.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  6. niektóre inspiracje naprawdę cudne!<3 i widzę nowy, fajny wygląd bloga!:)

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images