MY STYLE ICON | BELLA THORNE

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam styl i krótko scharakteryzować karierę Belli Thorne.  Jest dla mnie wyjątkową osobą - mimo, że ni...


Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam styl i krótko scharakteryzować karierę Belli Thorne. 

Jest dla mnie wyjątkową osobą - mimo, że nigdy nie miałam okazji poznać jej osobiście, samo jej istnienie zmieniło kilka aspektów mojego życia.
Między innymi spojrzenie na modę. To dzięki niej 3 lata temu zaczęłam interesować się najnowszymi trendami w świecie mody i tworzyć swój własny styl. Bella również przez bardzo długi czas była dla mnie inspiracją i jedyną ikoną mody. Teraz za swoje autorytety modowe uznaję już wiele osób, które przedstawiam Wam w serii MY STYLE ICONS (klik), ale Bella zawsze będzie zajmować szczególne miejsce na tej liście. Uwielbiam jej styl pod każdym względem, dlatego zapraszam do czytania. Mam nadzieję, że pokochacie ją tak jak ja!


Bella Thorne

18 - letnia rudowłosa aktorka, modelka, tancerka i piosenkarka. Karierę zaczynała w wieku kilku miesięcy - grała przeważnie w reklamach. Najbardziej znana jest z roli Cece Jones w Disney'owskim serialu "Taniec rządzi", gdzie od 2010 roku grała jedną z głównych ról u boku swojej przyjaciółki, którą jest Zenaya Coleman. Wraz z zakończeniem 3. sezonu serialu, Bella postanowiła opuścić Disney Channel i zacząć wielką karierę solową. Nagrała singiel "Call it whatever", zagrała w horrorze "Amityville" i w komedii "The Duff", przy czym w każdym filmie główną rolę. Bella wystąpiła również gościnnie w odcinku amerykańskigo serialu "CSI" i wzięła udział w tysiącach sesji dla różnych magazynów, między innymi Elle i Seventeen. Na tym jednak nie skończyła się kariera młodej gwiazdy. Bella została twarzą popularnej amerykańskiej sieciówki - Candie's oraz napisała książkę "Autumn falls". O ile dobrze kojarzę, książka odniosła sukces w USA i niedługo ukaże się jej kolejna część. Ostatnio również widziałam Bellę w odcinku "K.C" - jest to emitowany przez Disney Channel serial, gdzie rolę pierwszoplanową gra Zednaya Coleman.  Trzeba przyznać, że jak na 18 lat, Bella ma oszałamiającą karierę i wiele sukcesów za sobą. 


Codzienny look 

Bella na co dzień preferuje proste, klasyczne i przede wszystkim wygodne stylizacje, w których nie brakuje najnowszych trendów w modzie, nie zapominając jednocześnie o oryginalnym wyglądzie. Zakłada przeważnie jeansy i koszulkę - nic wyjątkowego, prawda? Bella potrafi jednak przemienić z pozoru zwyczajną stylizację w coś wyjątkowego i z pazurem. Mimo, że młoda gwiazda lubi miejski i sportowy styl, nie zapomina o delikatnych dziewczęcych akcentach. Dlatego często można ją zobaczyć w spódniczkach oraz kwiecistych wzorach. Co do kolorów stroju, Bella zazwyczaj utrzymuje stylizacje w szarych oraz biało-czarnych odcieniach. Nierzadko zdarza się przełamanie tego schematu wyrazistym kolorem, cukierkowym różem czy krwistą czerwienią.












Elegancki look 

Jeśli chodzi o gale i uroczyste przyjęcia, Bella jest różnorodna. Można ją zobaczyć zarówno w klasycznym białym kombinezonie, długiej, lejącej się czarnej sukni, jak i w dziewczęcej sukience do kolan w kolorze różu. Zawsze jednak jej stylizacja zachowuje elegancki charakter i jest idealna na daną okazję. Co do dodatków, Bella stawia na minimalizm. Stroni od dużej ilości biżuterii - zazwyczaj zakłada kolczyki i bransoletkę lub naszyjnik. Aktorka uwielbia za  to torebki i buty. Sądząc po wielkiej ilości rozmaitych ich sztuk, sądzę, że w garderobie Belli zajmują naprawdę dużo miejsca. A co najważniejsze w jej wszystkich stylizacjach? Pamięta o tym, że jest nastolatką i nie próbuje się na siłę postarzyć, jak robi to zdecydowana większość młodych gwiazd Hollywood. Wybiera stroje odpowiednie dla swojego wielu, nie używa dużej ilości makijażu i jest w 100% naturalna. 









Sesje













BELLA
INSTAGRAM
FACEBOOK
TWITTER
SNAPCHAT: bellathorneDAB


A kto jest Waszą największą ikoną mody?

You Might Also Like

19 comments

  1. Imponujące jak bardzo musiałaś napracować się przy tym poście. świetna robota, a stylizacje są naprawdę cudne :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ - zapraszam serdecznie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa - są dla mnie ogromną motywacją :)

      Delete
  2. Jejku, bardzo perfekycjnie wykonany post. Nie kojarzylam tej aktorki, a teraz czuję się jakbym ją znała haha :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że dzięki mnie mogłaś ją trochę bliżej poznać :)

      Delete
  3. mega przygotowany post :D a Bella faktycznie ma świetny styl!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  4. Nie kojarzyłam tej aktorki... Niektóre z jej stylizacji bardzo mi się spodobały, inne troszkę mniej, ale ogólnie to ma świetny styl! :)
    Ta seria 'MY STYLE ICONS' na pewno będzie bardzo czasochłonna, ale mega podoba mi się ta seria haha!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  5. Wooow, niezły look! Belle podziwiałam jako 11-latka, teraz podziw wrócił na nowo :) Dobrze napisany post, widac że włożyłaś w niego ogrom pracy! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny styl <3
    super inspiracje
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia :D
    Genialny styl :P
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu i jeśli mogłabym prosić klikniesz w linki w moim najnowszym poście ?
    Z góry za wszystko dziękuję :**


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Pamiętam te czasy, kiedy ogladało się Tanieć rządzi :) Bella ma bardzo ładny styl ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super styl :)


    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    ReplyDelete
  10. Świetny post! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Patrząc na jej stylizacje zatęskniłam za cieplejszymi porami roku :)

    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    ReplyDelete
  12. Wow, pięknie się ubiera. :) Śledzę funpage jej chłopaka na facebook'u, to ją czasem widzę. :D

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bella jest naprawdę piękną kobietą. Swego czasu dużo o niej czytałam, i fascynowałam się nią.
    Naprawdę pięknie napisany post, przyjemnie się czytało :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. To prawda, ma świetne wyczucie stylu ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ostatnio, sądzę, że za dużo pokazuje :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. śliczna dziewczyna :)

    zapraszam do siebie www.milordka.pl

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images