HOW I SEE MYSELF IN TEN YEARS

Dzisiaj przychodzę do Was z typowo filozoficznym postem na temat mojej przyszłości. Postanowiłam oderwać się trochę od codziennych sp...



Dzisiaj przychodzę do Was z typowo filozoficznym postem na temat mojej przyszłości. Postanowiłam oderwać się trochę od codziennych spraw, ciągłego pośpiechu, zatrzymać się na chwilę i zastanowić. Postaram się odpowiedzieć na pytanie "Jak widzę siebie za dziesięć lat?".
Będą tu częściowo opisane moje plany, marzenia i wyobrażenia na temat tego, jak moje życie może wyglądać, dlatego, jeśli chcielibyście mnie lepiej poznać, zapraszam do czytania.

Jedyną rzeczą, którą wiem na pewno jest fakt, że za 10 lat będę kończyła 26. rok mojego życia. Nawet dzisiaj do końca nie wiem, czym chciałabym się zajmować zawodowo. Myślę, że, jestem jeszcze zbyt młoda, by już planować moje życie. Wiem jednak, że chciałabym pracować w zawodzie, który sprawiałby mi przyjemność i budził uśmiech na mojej twarzy - żeby był pracą zarobkową i pasją jednocześnie. Zdaję sobie sprawę z tego, że wszyscy młodzi ludzie tak kiedyś mówili, a teraz pracują w McDonaldzie za marne grosze, ale, może jestem zbyt naiwna, wierzę, że praca zawodowa może być czymś więcej niż tylko sposobem na utrzymanie. Dlatego dużo myślę o zawodach połączonych z podróżowaniem - stewardessa lub animator. Myślę, że mogłoby to być bardzo ciekawe zajęcie na resztę mojego życia. 
Jeśli jednak w najbliższym czasie zmieniłaby się moja wizja na temat przyszłego zawodu, i nie byłby on powiązany z podróżami, to i tak chciałabym odwiedzać nowe miejsca. Uwielbiam zachwycać się pięknymi widokami, zapierającymi dech w piersiach, poznawać nowe kultury i wspaniałych ludzi. Chciałabym podróżować do miejsc, w których mnie jeszcze nie było i odkrywać kolejne piękne miasta na świecie.
Oczywiście, chciałabym kontynuować bloga. Wiem, że prowadzę go dopiero od pół roku, ale sprawia mi to przyjemność i regularne pisanie postów traktuję już jak coś oczywistego i naturalnego. Prowadzenie Mademoiselle mogłabym połączyć z pracą zawodową, wiem, że to nigdy nie będzie łatwe, ale przecież jak czegoś bardzo się chce, to się to osiąga, prawda?
Nie interesuje mnie spokojne, czytaj nudne, życie. Nie wiem, może większość młodych ludzi czuje podobnie, ale ja chciałabym zrobić coś szalonego. Skoczyć ze spadochronem lub na bungee, przepłynąć kajakiem rwącą rzekę... Cokolwiek, co mogłoby dodać mi adrenaliny. 
Ale przede wszystkim mam nadzieję, że za te 10 lat będę tak szczęśliwa, jak do tej pory, a może nawet i bardziej. Chciałabym garściami czerpać radość z życia i cieszyć się nawet z najmniejszych rzeczy. Mam nadzieję, że czas nie zmieni mojego nastawienia do życia - nadal chciałabym być niepoprawną optymistką i dostrzegać więcej pozytywnych niż negatywnych cech mojego życia. Mimo problemów, które na pewno się pojawią, chciałabym mieć zawsze więcej powodów do śmiechu niż do płaczu i potrafić się uśmiechać również bez powodu.
A co do drugiej połówki... Może znajdę moją wielką miłość na całe życie? Któż to wie...

Może kiedyś, po latach, wrócę do tego posta i sprawdzę, które marzenia spełniłam, a nad którymi muszę jeszcze popracować. 
Pewnie wielu z Was pomyślało sobie w tym momencie "aha, na pewno, m a r z e n i a, dziewczyno, zejdź na ziemię...". Uwierzcie mi, zdaję sobie sprawę z tego, że niektóre, a może i nawet większość moich wielkich marzeń nie znajdzie odzwierciedlenia w rzeczywistości. Oczywiście nie musi tak być, ale biorę pod uwagę taką możliwość. Ale czy nie warto sobie czasami tak po prostu pomarzyć? Nawet o sytuacjach najbardziej nierzeczywistych? Po to mamy coś tak wspaniałego, jak wyobraźnia, aby kreować marzenia, czyli stawiać sobie, nierzadko trudne do osiągnięcia, cele na przyszłość. Przypomnę treść mojego pierwszego wpisu na blogu "Nie przestawaj marzyć. Człowiek bez marzeń to człowiek bez nadziei. Życie bez nadziei to życie bez celu". Tego się trzymam i Wam również radzę tak postąpić, jeśli już zwątpiliście w moc marzeń.

A tak jednym słowem na podsumowanie: Jaką widzę sama siebie za 10 lat? SZCZĘŚLIWĄ! I taka będę za 10 lat, 20 lat, 30 lat...



Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał, i że większość z Was zdołała przeczytać go do końca. Tutaj tak naprawdę pierwszy raz napisałam coś więcej o sobie, nie o modzie i nie o kosmetykach. Więc dajcie mi znać, czy chcielibyście przeczytać więcej wpisów tego typu na blogu.

A może teraz i Wy usiądziecie na chwilkę i zastanowicie się, jak będzie wyglądało Wasze życie za 10 lat?

Pozdrawiam i życzę miłych refleksji.

You Might Also Like

15 comments

  1. Powodzenia w spełnieniu planów i marzeń :* Bycie szczęśliwym jest najważniejsze :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne foto.
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    ReplyDelete
  3. To zdjecie jest cudowne !

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fajnie że podzieliłas ze sie swoja przeszłoscia. Powodzenia!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w realizowaniu planów :) Super jest to zdjęcie ! OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  6. lovely blog <3

    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. O rany. Ja się w sumie nad tym nie zastanawiam, ale chciałabym, żeby większość moich marzeń się spełniła ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    ReplyDelete
  8. Najważniejsze, aby być szczęśliwym :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. kurde, ja za 10 lat to juz prawie 30 lat będę miała...:D moje plany też wiąże z podrózowaniem jednak niestety nie wiem czy uda mi się to powiązać z zawodem bo za poźno się obudziłam. Zycze ci spelnienia wszystkich celów!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  10. Przepiękny post, takie lubię najbardziej :)) A zdjęcie jest niesamowite <3
    http://julandpi.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Piękny post ! zdjęcia , nie da się opisać ogólnie bosko ! :D zapraszam do mnie : http://kasiulaaaa77.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo ciekawy i interesujący post! :) Pozdrawiamy i zapraszamy!
    http://fasolkasoska26.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mam nadzieję, że wszystkie plany i marzenia Ci się spełnią :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mam nadzieję,że ja za 10 lat będę tak samo szczęśliwa jak teraz! :)
    http://xpotixo.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images