CELEBRITY STYLE FOR CONCERTS

Chodzenie na koncerty jest jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku. Oprócz wspaniałych piosenek naszego idola i choreografii ...



Chodzenie na koncerty jest jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku. Oprócz wspaniałych piosenek naszego idola i choreografii tanecznych, nierzadko zachwycamy się również jego stylizacjami koncertowymi.
Odkąd zaczęłam interesować się modą, muzyką i koncertami, zauważyłam, że gwiazdy uwielbiają prześcigać się w swoich strojach. Tworzą coraz bardziej spektakularne, udziwnione i kontrowersyjne stylizacje. Właśnie tak powstał koncertowy styl Lady Gagi, Katy Perry czy Beyonce. 

Od dawna inspirował mnie styl gwiazd na koncertach. Jeśli miałabym wybrać jedną osobę, która prezentuje się w nich najlepiej, byłaby to Beyonce. W jej strojach cenię funkcjonalność i praktyczność. W przeciwieństwie, na przykład do Lady Gagi, Beyonce nigdy nie ubiera takich części garderoby, które w jakiś sposób mogą krępować jej ruchy i przeszkadzać w tańcu. Nie zapomina jednak o trendach w modzie. Dzięki temu potrafi ubrać się tak, aby czuła się wygodnie i wyglądała olśniewająco.

Pokażę Wam teraz kilka najlepszych, według mnie, koncertowych stylizacji gwiazd. Wtedy będziecie mogli wybrać osobę, która na scenie prezentuje się najlepiej.

BEYONCE




















RIHANNA









KATY PERRY











SELENA GOMEZ




















ARIANA GRANDE











LADY GAGA






Czyj koncertowy styl przypadł Wam najbardziej do gustu? Zgadzacie się ze mną, że Beyonce jest niedościgniona czy macie innego ulubieńca? 

You Might Also Like

12 comments

  1. Chodzenie na koncerty musi być boskie!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny post, kocham Ariane i Beyonce <3
    Obserwuje i czekam na wiecej :D

    wikujama.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dodanie tak dużej ilości zdjęć to bardzo dobre posunięcie, duża przejrzystość notki :)

    ReplyDelete
  4. Selena moim zdaniem najlepsza. Nic specjalnie wyszukanego i nic krzykliwego :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Kocham chodzić na koncerty. Według mnie Selena wygląda najlepiej.
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jeeejku one są cudowne! Rihanna i Selena, moje idolki :)
    Obserwuję kochana :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie !
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wybrałaś świetne zdjęcia :) super wpis
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Selena Gomez najlepszy ma gust! jestem jej fanką i nikt jej nie przebije. świetny post ;) zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  10. Super pomysł na posta! Uwielbiam Selene :D OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  11. Selena Gomez ma fajne stylizacje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete

THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL READER! ♥

Flickr Images